انواع استایل زنانه
انواع استایل زنانه و کاربرد آنها

انواع استایل زنانه دارای ویژگی های مختلفی هستند. هر یک از این استایل ها برای موقعیتی مناسب هستند و به برخی از خانم ها ، بیشتر می آیند.

آشنایی با انواع استایل‌های مخصوص بانوان ، کمک خوبی به بانوان می کند که استایل بهتری داشته باشند و به خوبی بتوانند آیتم های مختلف استایل خود را انتخاب کنند و آنها را با یکدیگر ست کنند.

برای داشتن بهترین استایل ها باید به انتخاب هر یک از لباس ها از جمله شلوار جین ، مانتو ، تیشرت ، سویشرت ، هودی ، پالتو ، کت ، پیراهن و … توجه زیادی داشته باشید و با دقت فراوان به خرید آنها اقدام کنید.

انواع استایل زنانه از نظر سادگی

استایل‌های زنانه با توجه به سادگی یا پیچیدگی به سه نوع شامل مینیمال ، ماکسیمال و ویمسیکال تقسیم می شوند :

محصول پیشنهادی: کفش چرمی زنانه

 تیپ مینیمال

استایل مینیمال

یکی از انواع استایل‌های زنانه ، استایل مینیمال است که سادگی خاصی دارد. گمان نکنید که استایل های ساده ، قشنگ نیستند. استایل ساده ، جذابیت های خاص خود را دارد. به ویژه در زمان فعلی که استایل های شلوغ زیاد شده است ، استایل های ساده بیشتر به چشم می آیند. با انتخاب استایل های مینیمال نشان می دهید که با تجمل گرایی مخالف هستید.

استایل ماکسیمال

استایل ماکسیمال ، متضاد با استایل مینیمال می باشد. در واقع این استایل را می توان عکس العملی در مقابل رویکرد مینیمالیسم دانست. استایل خانم ها در نوع ماکسیمال در وضعیت حداکثری است. به بیان دیگر در این استایل ، نوعی افراطی گری وجود دارد. در این مورد از انواع استایل زنانه از رنگ های گرم و جیغ زیاد استفاده می شود. با وجود شلوغی ها و تجملاتی که این استایل دارد ، طرفداران زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: کاپشن مردانه

استایل ویمسیکال

این استایل به نوعی از زیرشاخه های استایل ماکسیمال است که دارای رنگ ها و طرح های جدید و شادی است. بنابراین برای خرید تیشرت ، شلوار جین ، مانتو ، پالتو و سایر لباس ها برای استایل ویمسیکال باید رنگ های شاد و طرح های جدید را انتخاب کنید.

انواع استایل‌های بانوان از نظر قدیمی یا جدید بودن

دسته بندی استایل‌های زنانه با توجه به بعد زمان ، شامل موارد زیر است :

استایل مدرن ، از انواع استایل زنانه

این استایل همانگونه که از نامش مشخص است ، یک سبک جدید است. استایل های مدرن ، طرفداران زیادی پیدا کرده اند. اغلب نوجوانان و جوانان به این استایل علاقمند هستند. کلیه المان های استایل مدرن را می توان با اندکی تغییر و تحول در معرض نمایش گذاشت. برای ایجاد این استایل باید به دنبال خرید جدیدترین لباس ها بود.

استایل کلاسیک

برای اینکه یک استایل کلاسیک داشته باشید ، باید شیک پوش باشید. برای کلاسیک بودن باید به دنبال جدیدترین و مدرن ترین لباس ها باشید. بانوانی که سبک کلاسیک را انتخاب می کنند ، باید همواره آراسته باشند. این استایل هیچ گاه از مد نمی افتد و همواره شیک و به روز است.

استایل رترو ، از انواع استایل زنانه

رترو یا بازسازی ، نوعی استایل خاص است که سبک های قدیمی را بازسازی نموده و به شیوه ای متفاوت و جدید از آنها استفاده می کند. در واقع از سبک های قدیمی به شیوه ای مدرن و خاص استفاده می شود. رنگ های موجود در این استایل بیشتر رنگ های نئونی و پاستیلی و … می باشد. اگر از طرفداران نوستالژیک هستید ، حتماً این استایل را خواهید پسندید.

کتانی مردانه خرید و قیمت مشاهده

مشاهده جدیدترین انواع کتانی مردانه

استایل مد روز یا ترند

اگر می خواهید به صورت لحظه به لحظه با دنیای مد و فشن همراه باشید و همواره جدیدترین و به روزترین استایل ها را داشته باشید ، استایل ترند را انتخاب کنید. اگر از این استایل تبعیت کنید ، همیشه باید به فکر خرید جدیدترین لباس های دنیای مد و لباس باشید. بسیاری از خانم های جوان به ترند بودن استایل خود اهمیت زیادی می دهند. بنابراین زمانی که لباسی ترند می شود ، سریعاً به خرید آن اقدام می کنند.

استایل وینتیج

یکی از انواع استایل زنانه ، استایل وینتیج می باشد. علاقمندان به این استایل ، افرادی هستند که تمایل به استایل های قدیمی دارند. با این استایل می توان از لباس های سبک قدیمی استفاده کرد. طرفداران این استایل ، زیاد هستند. در واقع برخی از استایل های قدیمی ، همواره طرفداران خود را دارند و هیچگاه کنار گذاشته نمی شوند.

 تیپ بارانی

انواع استایل زنانه از نظر کاربرد

با توجه به کاربرد استایل ، دسته بندی خاصی را برای استایل‌های زنانه انتخاب کرده اند که بر اساس آن این استایل را به استایل کژوال ، استایل خیابانی ، استایل کالج ، استایل الگانت ، استایل رسمی ، استایل هنری ، استایل اگزوتیک ، استایل تام بوی ، استایل پرجنب و جوش و … تقسیم می کنند. هر یک از این استایل ها در موقعیت خاصی مورداستفاده قرار می گیرند.

به طور مثال از استایل کژوال برای فعالیت های روزمره استفاده می شود. استایل هنری ، مخصوص بانوانی است که به این سبک خاص علاقمند هستند و ویژگی های خاص آن را می پسندند. استایل های رسمی برای ملاقات ها ، جلسات ، محیط کار و … مناسب هستند.

آشنایی با انواع استایل‌های بانوان از نظر نماد و سمبل

بعضی از استایل ها از دل فرهنگ و نحوه زندگی مردمان یک جامعه بیرون زده اند و به نوعی در سنت ها ، هنجارها و ارزش های جامعه خلاصه می شوند. استایل گوتیک ، استایل بوهمین ، استایل پانک و … از جمله این استایل ها هستند که هر یک به گونه ای زیبا هستند . اغلب بانوان با این استایل ها ، آشنایی ندارند. استایل های دیگری مانند استایل کابوی ، استایل هیپ هاپ ، استایل آوانگارد ، استایل کاوگرل و … از دیگر استایل های زنان از نظر نماد می باشند.

کلام آخر

با انواع استایل زنانه آشنا شدیم و متوجه شدیم که استایل هایی که انتخاب می کنیم به کدام استایل ها نزدیک هستند. مزیت آشنایی با استایل ها این است که در انتخاب لباس های خود ، دقت بیشتری می کنیم. به طور مثال می دانیم که در یک استایل کلاسیک از چه نوع لباس هایی نباید استفاده کنیم. امیدواریم با دقت به این مسئله ، همیشه خوش تیپ باشید.