ست کردن استایل با پیراهن بلند زنانه
انواع استایل پاییزی با سارافون

انواع استایل پاییزی با سارافون را بررسی می کنیم تا نحوه تیپ زدن با این لباس زیبا و دوست داشتنی را بدانیم.

یکی از لباس های زیبا و محبوب برای فصل پاییز ، سارافون است که موردتوجه اغلب خانم ها به ویژه دخترخانم های جوان است. سارافون در صورتی که به خوبی ست شود ، استایل جذابی را رقم می زند. چندین ایده خوب برای ست کردن با سارافون داریم که به بررسی آنها می پردازیم :

ست سارافون با پلیور

یکی از انواع استایل پاییزی با سارافون ، ست سارافون و پلیور است که ترکیب جذابی است. ترکیب پلیور و سارافون ، هم گرم است و هم زیبا است. بهتر است برای زیر سارافون ، پلیورهایی را انتخاب کنید که گرمای زیادی داشته باشند. برای ست کردن پلیور با سارافون بهتر است پلیورهای تک رنگ را انتخاب کنید. اگر رنگ پلیور را با رنگ شلوار خود ست کنید ، جذابیت استایل شما چندین برابر می شود. برای این استایل می توانید شلوار جین ، شلوار کتان و یا ساپورت را انتخاب کنید. جوراب شلواری های بافت برای این استایل مناسب می باشند. برخی از خانم ها دوست دارند که رنگ سارافون و شلوار را با هم ست کنند و رنگ پلیور را متضاد انتخاب کنند.

محصول پیشنهادی: لباس زنانه
مدل های سارافون صورتی

ست سارافون و کت رویه

یکی از انواع استایل پاییزی با سارافون ، ست سارافون و کت رویه است. برخی از مدل های سارافون به گونه ای است که با کت های کوتاه به زیبایی ست می شوند و ترکیب زیبایی را ایجاد می کنند. ست سارافون و کت رویه به پوشیدن لباسی برای زیر آن نیاز ندارد. برای انتخاب کفش و کیف این استایل باید دقت زیادی کنید. بهتر است کفش های مجلسی یا کالج یا نیمه اسپرت را برای این استایل انتخاب کنید و به دنبال کفش های کاملاً اسپرت نباشید که با کت جور در نمی آیند.

سارافون و رویه کژوال ، از انواع استایل پاییزی با سارافون

این نوع سارافون به گونه ای است که یک سارافون در زیر قرار گرفته و یک رویه اورسایز بر روی آن قرار می گیرد. رویه اورسایز به شکل جلوبسته باید تن شود. در نهایت ، ترکیب حاصل مشابه یک پیراهن است. این استایل ، یک استایل روزمره و بسیار راحت می باشد که حس خوشایندی را در تن شما ایجاد می کند. برای کفش مناسب این استایل می توانید کتونی یا بوت و نیم بوت را انتخاب کنید. شلوارهای گشاد مناسب این استایل نیستند و شلوارهای جذب ، انتخاب بهتری برای این استایل هستند.

بیشتر بخوانید: کاپشن مردانه

مدل های سارافون سرمه ای

انتخاب شال و روسری برای سارافون

پس از آشنایی با چندین نمونه از انواع استایل پاییزی با سارافون ، نوبت به انتخاب شال و روسری می رسد. شال و روسری های پاییزی ، تنوع زیادی دارند. شال و روسری انتخابی برای سارافون بهتر است به یکی از رنگ های موجود در سارافون باشد. اگر سارافون تک رنگ است ، رنگ شال و روسری را با آن یکسان انتخاب کرده و یا از رنگی متناسب با رنگ آن استفاده کنید. برای مثال اگر سارافون کرمی است ، شال و روسری خود را کرمی انتخاب نموده و یا آن را خردلی یا نسکافه ای روشن و یا سایر رنگ های متناسب با کرم انتخاب کنید. اگر بتوانید روسری و شال خود را به صورت مدل دار ببندید ، در ترکیب با سارافون بسیار جذاب می شود.

سارافون پاییزی کوتاه یا بلند ؟

پس از انتخاب یکی انواع استایل پاییزی با سارافون ، ممکن است این سؤال برای شما ایجاد شود که سارافون های کوتاه بهتر است یا سارافون های بلند ؟ کدامیک از این سارافون ها به فرم اندام شما بیشتر می آید و با استایل پاییزی بیشتر تناسب دارد ؟ در نظر داشته باشید که کوتاه یا بلند بودن سارافون در درجه اول به سلیقه شما بستگی دارد و در درجه دوم باید درنظر داشته باشید که اگر کوتاه قامت هستید ، سارافون های بلند موجب کشیده تر نشان دادن شما می شود.

اگر سارافون های کوتاه را انتخاب کردید ، برای انتخاب لباس زیر سارافون باید دقت زیادی به خرج دهید. شاید سارافون های بلند به دلیل پوشاندن کمر و کلیه ها و بخشی از پاهای شما ، گزینه مناسب تری برای روزهای سرد باشند. همچنین زیر سارافون های بلند می توان بافت های بلندی پوشید و گرمای بیشتری ایجاد کرد.

مدل سارافون گل گلی و ساتن

پوشیدن سارافون گل گلی ممنوع !

انواع استایل پاییزی با سارافون های ساده ، قشنگ می شود. سارافون های گل گلی و پرزرق و برق ، بیشتر مناسب بهار و تابستان هستند و برای فصل پاییز و زمستان مناسب نمی باشند. سارافون های گل گلی ، استایل شما را شلوغ می کنند. در مجموع برای استایل های پاییزه و زمستان معمولاً پارچه های ساده یا چهارخونه را انتخاب می کنند و پارچه های گلدار را انتخاب نمی کنند. به یاد داشته باشید که بانوان خوش پوش و امروزی به تمامی این نکات توجه دارند و هرگز بدون برنامه ریزی ، لباس نمی پوشد.

محصول پیشنهادی: نیم تنه ورزشی زنانه

جزئیات انواع استایل پاییزی با سارافون

پس از اینکه درباره آیتم های ضروری استایل با سارافون مانند شلوار ، بلوز و کفش و … تصمیم گیری کردید ، باید به فکر اکسسوری های مناسب این استایل باشید.

– جواهرات مناسبی برای خود درنظر بگیرید. بهتر است برای بیرون از خانه ، بدلیجات را انتخاب کنید و از طلا استفاده نکنید.

– عینک آفتابی برای استایل پاییزه لازم است و موجب جذابیت بیشتر استایل شما می شود. محافظت از چشمان حتی در فصل پاییز که شدت امواج آفتاب کمتر است ، ضروری می باشد.

– رنگ لاک را با رنگ سارافون ست کنید. این مورد ، حتماً در زیباتر شدن استایل شما نقش دارد.

– کیف مناسبی را برای انواع استایل پاییزی با سارافون ، انتخاب کنید. شما می توانید کیف خود را با کفشتان ست کنید و یا از کیف هایی که به رنگ سارافون هستند ، استفاده کنید.

– در نهایت برای اینکه استایل شما بیشتر به چشم بیاید و به قول معروف بیشتر جلوه کند ، آرایش ملایم و تمیزی داشته باشید. بدانید که آرایش فراوان نه تنها شما را زیباتر نشان نمی دهد ، بلکه شما را مصنوعی و زشت نشان می دهد. بنابراین در آرایش کردن ، زیاده روی نکنید.

 

برای شنیدن خلاصه صوتی روی دایره زیر ضربه بزنید.