مدل تیشرت ورزشی زنانه
انواع تیشرت ورزشی زنانه

انواع تیشرت ورزشی زنانه با هر مدلی یا هر طرحی، برای بانوان می تواند یک لباس پرکاربرد باشد. انواع تیشرت ورزشی زنانه را می توان در هر مکان و موقعیتی پوشید. پس لازم است هر بانویی چند مدل متفاوت از انواع تیشرت ورزشی زنانه را برای خود در کمد داشته باشد. در این شرایط با داشتن مدل های متنوع تیشرت ورزشی زنانه، می توانید بدون هیچ گونه دغدغه ای استایل های جدید و جذاب برای خود خلق نمایید. یکی دیگر از دلایل محبوبیت انواع تیشرت ورزشی زنانه، کارآمدی برای اکثر رشته های ورزشی است. در ادامه با معرفی انواع تیشرت ورزشی زنانه، شما را با جزییات بیشتری از این دسته بندی لباس ورزشی آشنا می کنیم.

 

 انواع تیشرت ورزشی زنانه

دسته بندی انواع تیشرت ورزشی زنانه

به طور کلی برای معرفی مدل های متنوعی از تیشرت ورزشی زنانه، بهتر است طراحی ها را براساس قد لباس، مدل یقه، اندازه ی طولی آستین دسته بندی کرد. سایر طراحی های جذاب و جدید را در انتهای مقاله از فروشگاه ریبون در اختیارتان گذاشته ایم. می توانید از بین انواع تیشرت ورزشی زنانه پیشنهادی، بهترین و شیک ترین مدل را برای خود تهیه نمایید.
 تیشرت ورزشی زنانه یقه هفت

آشنایی با انواع تیشرت ورزشی زنانه بر اساس یقه

طراحان لباس ورزشی در ابتدا برای جزییات بخشیدن تیشرت ورزشی برای بانوان، یقه ها را در مدل های متفاوتی طراحی نموده اند. این طراحی ها در یقه انواع تیشرت ورزشی زنانه شامل موارد زیر می باشد:

  • تیشرت ورزشی مدل یقه گرد: یک تیشرت بیسیک با توجه به تاریخچه لباس ورزشی زنانه، دارای یقه گرد می باشد. در واقع می توان گفت اولین تیشرتی که روانه ی دنیای ورزش برای بانوان شد، تیشرت بیسیک یقه گرد می باشد. هر بانویی باید چندین رنگ از این مدل تیشرت ورزشی را برای خود تهیه کند. به این دلیل که از مدل ساده ای برخوردار است و هیچ وقت در بین انواع تیشرت ورزشی زنانه از مُد نمی افتد. طراحی ساده ی این تیشرت ورزشی زنانه، کار ست کردن استایل را راحت می کند. این مدل یقه برای قرار گرفتن در کنار اکثر چهره ها و فرم صورت بانوان مناسب است، پس می توان با خیال راحت این تیشرت ورزشی را پوشید و زیبا و جذاب دیده شد.
  • تیشرت ورزشی مدل یقه هفت: رفته رفته سطح تقاضای تنوع طلبی برای داشتن فرم های متفاوتی از تیشرت بین بانوان دیده شد. از این رو طراحان و تولید کنندگان لباس ورزشی زنانه، تصمیم گرفتند که تغییراتی را در تیشرت ورزشی زنانه بیسیک ایجاد نمایند. در این زمان، تیشرت ورزشی زنانه یقه هفت روانه ی بازار شد. در این تیشرت قسمت یقه همانند حروف انگلیسی v طراحی شده است و چهره و فرم صورت بانوان را زاویه دارتر و کشیده تر نشان می دهد.
  • تیشرت ورزشی مدل یقه برجسته: یکی دیگر از طراحی متفاوت یقه برای تیشرت ورزشی بانوان، یقه برجسته می باشد. این یقه از طرح سایر لباس های خانم ها و آقایان، واردِ تیشرت ورزشی زنانه شده است. مدل یقه برجسته در تیشرت، یک طرح جذاب و منحصر به فردی است که طرفداران خاص خود را دارد.

چنانچه تمایل به آشنایی با یقه های مختلف را دارید، می توانید مقاله ی دیگری از ریبون با عنوان” شناسایی انواع مدل یقه های تیشرت ورزشی زنانه” را مطالعه بفرمایید.

 تیشرت ورزشی زنانه آستین دار

 آشنایی با انواع تیشرت ورزشی زنانه بر حسب آستین

تغییراتی که در تاریخچه تیشرت ورزشی زنانه دیده می شود علاوه بر مدل یقه، شاملِ اندازه ی طولی آستین هم می شود. تولید کنندگان در طول تاریخ طراحی تیشرت، آستین های متفاوتی را بر حسب سلایق و نیازهای متفاوت، روانه ی دنیای پوشاک ورزشی بانوان کردند.

  • تیشرت ورزشی مدل آستین کوتاه: از لحاظ بررسی طراحی بیسیک یک تیشرت، می توان گفت که آستین این لباس دارای اندازه ی قدی کوتاهی است. اولین تیشرت ورزشی که در تن ورزشکاران و مربیان مطرح دنیا دیده شد، مدل های آستین کوتاه می باشند. اندازه ی قد آستین این مدل تیشرت، آزادی عمل مناسبی را برای ورزشکار فراهم می سازد.
  • تیشرت ورزشی مدل آستین سه ربع: یکی دیگر از طراحی های انواع تیشرت ورزشی زنانه، مدل آستین سه ربع است. آستین های سه ربع در قسمت میانی مابین بازو و ساعد قرار می گیرد و استایلی خاص را برای بانوی ورزشکار به ارمغان می آورد.
  • تیشرت ورزشی مدل آستین حلقه ای: تیشرت هایی که با آستین حلقه ای طراحی شده اند، آزادی عمل بیشتری نسبت به سایر مدل های تیشرت دارند. این مدل تیشرت در ناحیه ی زیر بغل آزاد می باشد، پس دمای بدن را خنک تر نگه می دارد و مانع از تعریق بیش از حد می شود. از طرفی این مدل آستین در بین انواع تیشرت ورزشی، استایل را کشیده تر نشان می دهد. چنانچه به این نکته اهمیت می دهید، می توانید این مدل تیشرت ورزشی زنانه را برای استایل خود انتخاب نمایید.
  • تیشرت ورزشی مدل آستین بلند: بلوز ورزشی یا همان تیشرت ورزشی آستین بلند، بر اساس تقاضای بانوان با این قد آستین طراحی شده است. در طرح های جدید از این لباس ورزشی، مدل آستین فینگردار هم دیده می شود. این مدل از تیشرت ورزشی از جذابیت خاص خود برخوردار است که استایل یک بانو را، به زیبایی نشان می دهد.

 تیشرت ورزشی زنانه گشاد

آشنایی با انواع تیشرت ورزشی زنانه بر اساس قد لباس

در بررسی طراحی انواع تیشرت ورزشی زنانه، علاوه بر موارد گفته شده، به اندازه ی قد تیشرت می رسیم. تیشرت های ورزشی که برای بانوان طراحی و تولید شده اند، ابتدا در قد های کاملاً استاندارد دوخته شده اند. اما به مرور زمان دست خوش، تغییراتی در این زمینه بر حسب تنوع و تقاضای بانوان شد.

  • تیشرت ورزشی بیسیک: این مدل تیشرت با قد استاندارد به عنوان یک تیشرت بیسیک از آن یاد می شود. قد این تیشرت کاملاً استاندارد در نظر گرفته شده است که در جای درست خود قرار بگیرد.
کراپ ورزشی زنانه 405076

کراپ ورزشی زنانه 405076

مشاهده و خرید
  • تیشرت ورزشی مدل کراپ: یکی از جدید ترین طراحی های که در تیشرت بانوان انجام شده است، مدل کراپ می باشد. این مدل تیشرت نیم تنه، با قد کوتاه طراحی شده است که فقط نیمی از بالاتنه را پوشش می دهد. کراپ ورزشی در کنار لگینگ ورزشی یک استایل خاص و منحصر به فرد را برای شما می سازد. می توانید برای تهیه لگ ورزشی به فروشگاه ریبون سر بزنید.
  • تیشرت ورزشی مدل لانگ: یکی دیگر از انواع قد تیشرت ورزشی، مدل لانگ است. همانطور که از نام انگلیسی آن پیداست، از قد بلندی برخوردار است. قد این مدل تیشرت حدوداً بین 70 الی 83 سانتی متر است. تیشرت لانگ به عنوان استایل بیرون برای بانوان، یک لباس کارآمد به حساب می آید.
  • تیشرت ورزشی مدل اُور سایز: دیگر تیشرت ورزشی که از قد بلندی برخوردار است، مدل اُور سایز می باشد. این مدل همانند لانگ از قد بین حدود 70 الی 80 سانتی متر برخوردار است. با این تفاوت که دارای تنخوری اصطلاحاً لَش و آزادی می باشد.

بیشتر بخوانید: مراحل تولید تیشرت ورزشی زنانه
 تیشرت ورزشی زنانه آستین حلقه ای

آشنایی با طراحی متنوع انواع تیشرت ورزشی زنانه

به طور کلی به انواع دسته بندی تیشرت ورزشی در این مقاله پرداخته ایم. در مدل های دیگر از تیشرت، طراحی ها فراتر از مدل یقه و آستین و قد می رود. جزییات طراحی، وارد طرح بیسیک تیشرت می شود و مدل های جدیدی را برای سلیقه های مختلف بانوان خلق می نماید.

  • تیشرت ورزشی مدل پشت ضربدی: در طراحی های جدید، مدل پشت ضربدی از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. این مدل تیشرت دارای حلقه ای تو خالی در پشت لباس است، که به صورت بند های تنیده در هم طراحی شده است. حتی می توان گفت که این بند ها مانند یک هواکش عمل می کنند و دمای بدن را کاملاً خنک نگه می دارند.
  • تیشرت ورزشی مدل آستین ضربدی: با توجه به سلیقه های مختلف، طراحی ضربدی هم وارد آستین تیشرت ورزشی بانوان شد. این طراحی، جذابیت و شیک پوشی را برای بانوی ورزشکار به همراه می آورد.
  • تیشرت ورزشی مدل آستین بند دار: یکی دیگر از طرح های انواع تیشرت ورزشی زنانه، آستین های بندی می باشد. این بند ها قابل تنظیم می باشند و می توانید آن را رها و آزاد بگذارید و یا به شکل یک پاپیون ببندید.
  • تیشرت ورزشی مدل پشت حلقه ای: تیشرت های پشت حلقه ای، از یک دایره ی توخالی برخوردار هستند که آزادی عمل مناسبی به ورزشکار حین تمرین کردن می دهند. این مدل از تیشرت علاوه بر مدل جذاب و خاص از راحتی فوق العاده ای برخوردار می باشد.
  • تیشرت ورزشی مدل گره دار: طرح و مدل گره دار در لباس های مختلفی از لباس بانوان دیده می شود. با توجه به محبوبیت این مدل، تولید کنندگان لباس ورزشی، این مدل را در طراحی تیشرت ورزشی زنانه نیز اعمال کردند. تیشرت ورزشی گره دار ممکن است، ثابت یا متحرک طراحی شده باشد. در هر صورت استایل را بسیار جذاب و شیک نشان می دهد.
  • تیشرت ورزشی مدل پولوشرت: این مدل تیشرت، هم از جیب و هم دکمه برخوردار است. این طراحی، پولوشرت را در بین انواع تیشرت ورزشی زنانه، مدل متمایزی کرده است. این تیشرت ورزشی به قدری زیبا و خاص طراحی شده است که در تن هر بانویی ورزشکاری به زیبایی می نشیند.
  • تیشرت ورزشی مدل کیمونو: مدل کیمونو هم مانند مدل گره دار، از سبک لباس های زنانه الهام گرفته شده است. در واقع به دلیل محبوبیت، این مدل وارد طراحی تیشرت ورزشی زنانه شده است. توجه داشته باشید که آزادی عمل این مدل تیشرت بسیار بالاست. می توانید برای روزهای بالاتنه باشگاه بدنسازی این تیشرت را انتخاب نمایید.