انواع لباس ورزشی مردانه پاییزه و گرم

آگاهی داشتن درباره انواع مختلف لباس ورزشی مردانه پاییزه به شما کمک می کند تا بهترین لباس را برای خودتان انتخاب کنید. با انتخاب یک لباس گرم، شما پاییز و زمستان بهتری خواهید داشت و پس از ورزش، به علت سرد بودن دچار درد یا گرفتگی عضلانی نخواهید شد.

با ما همراه باشید تا برخی از انواع لباس ورزشی مردانه پاییزه را به شما معرفی کنیم. ویژگی اصلی بیشتر این لباس ها پوشانندگی و گرم بودن آن ها است. با این حال مدل های متنوعی دارند که بد نیست با آن ها آشنا شوید.

انواع لباس ورزشی مردانه پاییزه: پایین‌تنه پاییزی

از آنجایی که پا قلب دوم است باید سعی کنید شلوار یا شلوارک گرم و راحتی در پاییز به تن کنید. گاهی به علت سرمای هوا، ناچار هستید انواع لباس ورزشی مردانه پاییزه و مخصوص این فصل را به تن کنید. توجه داشته باشید که استفاده از یک شلوار پاییزی می تواند مانع از درد عضلات شما پس از ورزش شود.

مشاهده کنید: لباس مردانه

شلوار گرمکن ورزشی

شلوار گرمکن ورزشی، پر فروش ترین شلوار ورزشی در بین آقایان است. این آمار به خصوص در فصل پاییز، بیشتر نیز می شود. این شلوارها از دوران کودکی آشنای شما هستند و در بزرگسالی نیز همچنان برای استفاده شما، مناسب و کابردی هستند. شابد به راحتی بتوان شلوار گرمکن را از پر فروش ترین انواع لباس ورزشی مردانه پاییزه دانست. نام دیگر شلوار گرمکن اسپرت، شلوار اسلش است.

بلوز پاییزی

شلوار جاگر

اگر مطمئن هستید محیطی که در آن ورزش می کنید، بیش از حد سرد نیست، می توانید از شلوار جاگر استفاده کنید. جاگر نسبت به اسلش کمی نازکتر و خنک تر است. یک شلوار جاگر در بخش پایین پا گت یا همان کش دارد و در قسمت ساق تنگ تر از بخش های بالاتر است.

این ویژگی شلوار جاگر را برای ورزش در هوای آزاد و معتدل مناسب می کند. زیرا بخش پایینی آن نسبتا بسته است و باد به داخل آن نفوذ نمی کند. اما به طور کلی جاگر را می توانید در بهار نیز بپوشید تا دمای بدن شما متعادل بماند.

بلوز پاییزی

انواع لباس ورزشی مردانه پاییزه: بالاتنه پاییزی

شاید در فصل تابستان نتوانید حتی یک لباس ورزشی مردانه پاییزه با آستین کوتاه را تحمل کنید و مدام از رکابی استفاده کنید. اما در پاییز و زمستان ماجرا کاملا متفاوت است. زیرا حتی اگر هیتر روشن باشد، در بسیاری از موارد پاسخگوی بزرگی محیط های ورزشی نیست و در نهایت محیط کاملا سرد می ماند. حتی گاهی بسته به ساعتی که شما به باشگاه می روید، ممکن است وسایل گرمایشی به تازگی روشن شده باشند و هنوز محیط کاملاً سرد باشد.

بنابراین اگر انواع لباس های آستین بلند مخصوص بالاتنه را به عنوان لباس ورزشی مردانه پاییزه خود استفاده کنید، قطعا پاییز بهتری خواهید داشت. البته که لباس هایی که معرفی می کنیم برای فصل زمستان نیز قابل استفاده هستند.

مشاهده کنید: لباس ورزشی مردانه

سویشرت ورزشی

مدل های مختلف سویشرت ورزشی مردانه، برای استفاده در هنگام انجام تمرین های ورزشی در فضای باز یا بسته مناسب هستند. این سویشرت ها گرم و در عین حال راحت هستند و انجام حرکات مختلف ورزشی مانند گرم کردن، بدنسازی، یوگا و حتی شطرنج با این سویشرت های ورزشی کاملا راحت است.

دقت کنید که خود سویشرت ها نیز انواع مختلفی دارند. مثلا برخی از آن ها کلاه دارند یا پارچه برخی بسیار نازک است. پس یک سویشرت، به جز استفاده به عنوان لباس ورزشی مردانه پاییزه می تواند کاربرد های متنوعی داشته باشد.

جلیقه ورزشی

جلیقه ورزشی، یک لباس ورزشی مردانه پاییزه و مخصوص برخی ورزش های خاص است. از آنجایی که کمی سنگین است، ممکن است به راحتی نتوانید با کمک آن ورزش کنید. بنابراین بهتر است آن را صرفاً در صورتی استفاده کنید که استفاده از آن ضرورت دارد.

کاپشن ورزشی

کاپشن مردانه می تواند همانند جلیقه برای ورزش های به خصوصی استفاده شود. اما اگر یک کاپشن ورزشی فوق العاده را تهیه کنید، می توانید از آن به عنوان یک لباس ورزشی مردانه پاییزه مناسب نیز استفاده کنید.

بلوز پاییزی

پیراهن ورزشی

پیراهن های ورزشی، پر استفاده ترین انواع لباس ورزشی مردانه پاییزه برای بالاتنه هستند. حتی اگر محل ورزش شما دمای مناسبی دارد. استفاده از یک پیراهن ورزشی مناسب به شما توصیه می شود. این پیراهن ها انواع بسیار زیادی دارند. برای مثال می توان به انواع نیم زیپ مردانه، انواع تیشرت کلاه دار و بلوز های ورزشی اشاره کرد.

همچنین یک پیراهن ورزشی ارزان، متنوع و با کیفیت است. بنابراین اگر یک پیراهن ورزشی تهیه کنید، ممکن است تا مدت ها نیازی به خرید پیراهن دوم نداشته باشید.

انواع ست لباس ورزشی مردانه پاییزه

به جز مدل های مختلف لباس ورزشی مردانه پاییزه که برای پاها یا بالاتنه مناسب هستند، ست های پاییزه جذابی نیز تولید می شود. اگر می خواهید با یک تیر، دو نشان بزنید استفاده از ست های ورزشی به شما توصیه می شود. زیرا هم هزینه کمتری دارند و هم خریدن آن ها ساده تر است و از شما وقت کمی می گیرند.

بلوز پاییزی
بلوز و شلوار پاییزه

ست بلوز و شلوار، اولین ترکیبی است که می توانید به عنوان یک لباس ورزشی مردانه پاییزه گرم استفاده کنید. این نوع ست ها معمولاً از شلوار و بلوز معمولی و مطابق سلیقه خود شما تشکیل می شوند. شما می توانید هر ترکیبی از بلوز و شلوار را با هم ست کنید و تیپ ورزشی خفنی برای خودتان بسازید.

ست گرمکن ورزشی

ست گرمکن ورزشی بهترین ست برای گرم ماندن در محیط های سرد است. یک ست گرمکن ورزشی ممکن است مدل های مختلفی داشته باشد و از ترکیب شلوار یا شلوارک با تیشرت، رکابی و حتی هودی ساخته شود.

ویژگی اصلی این ست ها که آن را برای همه جالب می کند راحتی آن ها است. همین باعث می شود بسیاری از شما آقایان استفاده از ست گرمکن را به ورزش محدود نکنید. پس به جای استفاده از این ست به عنوان یک لباس ورزشی مردانه پاییزه معمولی، می توانید آن را به صورت روزمره نیز استفاده کنید.

ست سویشرت و شلوار

ست سویشرت و شلوار نسبت به سایر انواع لباس ورزشی مردانه پاییزه گرم تر است و علت آن این است که بیشتر برای استفاده در محیط های خارجی مناسب است. اگر چه ممکن است ورزش کردن با لباس های حجیم برای شما سخت تر به نظر برسد. اما بسیاری از شما آقایان با همین ست، ورزش های سنگینی مانند فوتبال انجام می دهید. زیرا ست گرمکن بدن شما را گرم نگه می دارد.

اگر توجه کرده باشید، حتی در مسابقات ورزشی یا المپیک زمستانه نیز بیشتر تیم ها از ترکیب سویشرت و شلوار برای گرم نگه داشتن بدن ورزشکاران استفاده می کنند.

بلوز پاییزی

هودی و جاگر

ترکیب هودی و اسلش نوع دیگری از لباس ورزشی مردانه پاییزه است که بدن شما را به خوبی گرم نگه می دارد. در این ترکیب به جای شلوار جاگر می توانید از یک لگینگ سیملس گرم استفاده کنید تا دمای پاهایتان را نیز حفظ کنید.

این ترکیب نسبت به سویشرت و اسلش، کمتر رسمی است و بنابراین، حتی می توانید از آن به عنوان یک لباس بیرونی یا خانگی ساده نیز استفاده کنید.

ست ورزشی کلاه دار

یک ست ورزشی کلاه دار که کلاه آن، متصل و جدا می شود، می تواند بهترین لباس ورزشی مردانه پاییزه شما برای استفاده در باشگاه باشد. می توانید از این ست در روزهای خیلی سرد نیز استفاده کنید و دیگر نیازی نیست نگران آلوده شدن موها یا سرد شدن گوش هایتان باشید زیرا کلاه این ست، سر شما را کاملا گرم نگه میدارد.

به علاوه هر زمان که به آن احتیاج نداشتید می توانید بخش کلاه را جدا کنید و به عنوان یک ست لباس معمولی از آن استفاده کنید.