جنس شلوارک ورزشی مردانه
انواع مختلف جنس مناسب برای تولید شلوارک ورزشی مردانه

یکی از سوالاتی که آقایان ورزشکار به هنگام خرید از ذهن می گذرانند این است که چگونه می توان مناسب ترین جنس شلوارک ورزشی مردانه را انتخاب نمود. تنوع محصولات شلوارک ورزشی در جنس های مختلف، انتخاب را برای مصرف کننده کمی مشکل می سازد. روز به روز پارچه های تولید شده در بازار پوشاک ورزشی برای آقایان بیشتر می شود که هر کدام از این پارچه ها درای ویژگی هلی منحصر به فرد خود می باشند. در این شرایط هم انتخاب کردن و خرید جنس مناسب شلوارک برای آقایان طبعیتاً کمی دشوار می شود. به همین سبب در راستای جلب رضایت مشتریان فروشگاه ورزشی ریبون، شما را در جهت انتخاب مناسب جنس شلوارک ورزشی مردانه در این مقاله راهنمایی می نماید.

هر زمان که اقدام به خرید می نمایید می توانید نکات مربوط به جنس لباس ورزشی مثل شلوارک را در این مقاله را به خاطر بیاورید. شما می توانید از مطالب این مقاله در جهت خریدی موفقیت آمیز برای داشتن شلوارک ورزشی مردانه از جنس مناسب بهره ببرید. در تولید شلوارک ورزشی مردانه از الیاف طبیعی استفاده می شود اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم در این زمینه، تولیدکنندگان به الیاف صنعتی و ترکیبات آن ها هم روی آوردند. به طور کلی هر جنس شلوارک ورزشی مردانه از ویژگی هایی برخوردار است که در راستای بهبود وضعیت ورزشکار در حین تمرین کردن می باشد. این اتفاق در صورتی رخ می دهد که جنس شلوارک ورزشی به درستی و با دقت انتخاب شده باشد. به همین دلیل لازم است با پارچه های مختلف از شلوارک ورزشی مردانه آشنا شوید تا بتوانید با مقایسه ی جنس های مختلف، بهترین را برای خود خریداری نمایید. در این مقاله به ویژگی هر کدام از جنس شلوارک ورزشی مردانه پرداخته ایم تا بتوانید با توجه به این اطلاعات به دانش کافی در نحوه ی انتخاب پارچه ی مناسب شلوارک ورزشی مردانه دست پیدا نمایید.

Product not found.

انواع جنس شلوارک ورزشی مردانه

انواع جنس شلوارک ورزشی مردانه

جنس های متعددی در دنیای پوشاک در زمینه ی طراحی و تولید شلوارک ورزشی مردانه دیده می شود. جنس شلوارک ورزشی مختلف به صورت کلی تقریباً از ویژگی های یکسانی برخوردار می باشند. کلیت پارچه شلوارک ورزشی یکی است و تنها تفاوت این جنس ها فقط در میزان و درصد هر کدام از موارد مطرح شده می باشد. به همین دلیل یک جنس ممکن است با توجه به نیاز شما کارآمد نباشد ولی برای شخص دیگر از کاربرد مناسبی برخوردار باشد. چندین جنس شلوارک ورزشی مناسب را در اختیارتان گذاشته ایم تا با توجه به رشته ی ورزشی و میزان فعالیت بتوانید جنس مناسب را برای خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که هر کدام از جنس شلوارک ورزشی مردانه که در ادامه معرفی کرده ایم از یک ویژگی شاخص برای خود برخوردار هستند. شما می توانید با توجه به این خصوصیات شاخص، جنس مورد نظر را برای شلوارک خود در نظر بگیرید.

انواع جنس طبیعی شلوارک ورزشی مردانه

انواع جنس طبیعی شلوارک ورزشی مردانه

از زمان های قدیم برای تولید لباس از پارچه های الیاف طبیعی استفاده می شد. این جنس پارچه در تولید شلوارک ورزشی مردانه نیز دیده می شود. اما با توجه به داشتن یکسری ویژگی های به خصوص هنوز هم از جایگاه مناسبی بین مصرف کنندگان برخوردار می باشند. جنس شلوارک ورزشی از الیاف نخی باید دارای ویژگی هایی مانند مطلوب نگه داشتن و خنک نمودن دمای بدن ورزشکار باشد. همچنین پارچه ی الیاف طبیعی فاقد حساسیت می باشد، چون که به هیچ عنوان از ماده ی شیمیایی حساسیت زایی در تولید آن استفاده نشده است. برای معرفی دیگر خصوصیات الیاف طبیعی می توان به راحتی و تنفس پذیری مناسب و میزان پایداری قابل قبول آن اشاره کرد. با توجه به ویژگی های مطرح شده، می توانید تصمیم بگیرید که آیا جنس طبیعی شلوارک ورزشی مردانه همان جنسی است که می خواستید است یا خیر. چند نمونه از خصوصیات پارچه ی الیاف طبیعی مختلف را برای تولید شلوارک ورزشی مردانه را در ادامه در اختیارتان گذاشته ایم.

  • پارچه نخ پنبه: یکی از جنس های مناسب برای فصول گرم یا فعالیت های پر قدرت، جنس های نخی می باشد. این پارچه قابلیت خنک نگه داشتن دارد، پس می توانید بدون نگرانی از تعریق در باشگاه این جنس شلوارک را بپوشید. پارچه های نخی دارای قابلیت هایی همچون راحتی ایده آل، خصوصیت تنفسی و دارای وزنی سبک است. این نوع پارچه در کوتاه ترین زمان ممکن، می تواند رطوبت را جذب نماید. دلیل محبوبیت شلوارک ورزشی مردانه از پارچه های نخی این است که به راحتی می تواند به هوای آزاد اجازه ی چرخش دهد.
  • پارچه کتان: به الیاف طبیعی برگرفته شده از گیاه کتان، پارچه کتان گفته می شود. این پارچه دارای خاصیت بافت تنفسی است و از طرفی ویژگی بسیار مناسب رطوبت پذیری را هم دارا می باشد. شلوارک های کتان از وزن بسیار سبکی برخوردار می باشند و برای استفاده در فصول گرم یا آب و هوای شرجی گزینه ی مناسبی می تواند باشند.
  • پارچه بامبو: پارچه ی شلوارک از گیاه بامبو از ویژگی های یکسان پارچه ی نخی برخوردار می باشد. اما میزان مقاومت و پایداری پارچه بامبو از پارچه ی نخ پنبه به مراتب بیشتر می باشد. این پارچه از لطافت و نرمی و تنفس پذیری معقول و خاصیت جذب رطوبت مناسبی برخوردار می باشد.

Product not found.

مشاهده محصولات: لباس ورزشی مردانه

انواع جنس صنعتی شلوارک ورزشی مردانه

انواع جنس صنعتی شلوارک ورزشی مردانه

  • الیاف پلی استر: پارچه از الیاف پلی استر دارای مقاومت و پایداری چشم گیری می باشد. پارچه ای که از الیاف صنعتیِ پلی استر تولید شده باشد در برابر چروک شدن و هر گونه ساییدگی از خود مقاومت نشان می دهد. همچنین این الیاف در جنس شلوارک ورزشی مردانه در برابر هر گونه رطوبت مقاوم است، چون که می تواند رطوبت را سریع جذب نماید.
  • الیاف صنعتی نایلون: یکی از پارچه های الیاف صنعتی که در تولید جنس شلوارک ورزشی مردانه دیده می شود، الیاف نایلون می باشد. این ماده ی صنعتی از وزن بسیار سبک و ایده آل برخوردار است، از این رو راحتی مناسبی را برای ورزشکاران مرد به همراه می آورد. پارچه ی نایلون می تواند خیلی سریع رطوبت را جذب و از بین ببرد. این پارچه از دوام بالایی در برابر شستشوی مداوم و هر گونه ساییدگی برخوردار است. با توجه به این خصوصیات، شلوارک ورزشی مردانه از جنس نایلون برای ورزش کردن بسیار پارچه ی ایده آلی می تواند باشد.
  • پلی آمید الیاف دار صنعتی: این نوع پارچه که نام دیگر آن نایلون الیاف دار می باشد، در واقع یک پلیمر صنعتی در درصد های مختلفی است. پلی آمید همانند نایلون از ویژگی وزن سبک و راحت و مقاومت در برابر ساییدگی برخوردار می باشد. این پارچه دارای ویژگی استحکام مناسبی در هنگام ورزش کردن هم می باشد.
  • الیاف الاستین یا اسپندکس صنعتی: این پارچه از الیاف صنعتی ساخته شده است که برای بهتر عمل کردن معمولاً با سایر پارچه یا الیاف دیگر ترکیب می شود. هنگامی که این الیاف در کنار الیاف دیگری قرار می گیرد به بهترین شکل می تواند به راحتی کِش بیاید، بدون این که پارچه تغییر شکل بدهد. اگر به دنبال شلوارکی می گردید که بتوانید فعالیت های سخت و پیچیده را در آن به راحتی انجام دهید، می توانید شلوارک از این الیاف انتخاب داشته باشید. به دلیل اینکه، جنس اسپندکس آزادی عمل مناسبی برای ورزشکار فراهم می آورد.
  • میکروفایبر صنعتی: این نوع پارچه همانطور که از نام آن پیدا است از ذرات و الیاف بسیار ریزی ساخته شده است. برای معرفی ویژگی این الیاف میکروفیبر، می توان به مقاومت بالا و قدرتِ جذب رطوبت بالا اشاره نمود.

Product not found.

الیاف ترکیبی در تولید جنس شلوارک ورزشی مردانه

الیاف ترکیبی در تولید جنس شلوارک ورزشی مردانه

  • جنس فلامنت: این جنس شلوارک ورزشی مردانه از میزان کشسانی مناسب برای ورزش کردن و انعطاف پذیری ایده آلی برخوردار می باشد. همچنین این جنس شامل ویژگی جذب رطوبت و خشک نگه داشتن تعریق در هنگام فعالیت است. پارچه ی فلامنت دارای جنس نرم و لطیفی است که حس مطلوبی را برای مصرف کننده به همراه می آورد.
  • جنس آیرو: پارچه آیرو به مقاومت و کیفیت بسیار مناسبی نسبت به سایر جنس ها،معروف می باشد. همچنین این جنس شلوارک، تنخور راحتی را برای ورزشکاران به ارمغان می آورد. پارچه آیرو از وزن بسیار سبکی برخوردار است، از این رو برای فعالیت های روزانه و یا ورزش کردن می تواند جنس مناسبی باشد.
  • جنس غواصی: پارچه شلوارک از جنس غواصی دارای ویژگی کشسانی و ارتجاعی مناسبی هستند. اما لازم است بدانید که این مدل شلوارک تنخور کاملاً چسبناک و جذبی نسبت به سایر جنس ها دارد. وزن پارچه غواصی تقریباً در مقایسه با سایر پارچه لباس ورزشی، نیمه سبک می باشد. یکی از مزیت های این جنس پارچه این است که در چهار فصل قابل پوشیدن است. در این صورت با خرید جنس غواصی شلوارک ورزشی مردانه دیگر نیازی به خریدهای فصلی نخواهید داشت.
  • پارچه تی سی: این پارچه بیشتر برای فصل سرما تولید می شود، چرا که به راحتی می تواند در برابر آب و هوای سرد مقاومت نشان دهد. این پارچه در برابر هر گونه باد و باران یک جنس بسیار مناسبی است چون که دارای خاصیت ضد آب می باشد.

جنس شلوارک ورزشی مردانه به این پارچه ها، خلاصه نمی شود. چنانچه تمایل به آشنایی بیشتر با پارچه ی شلوارک ورزشی مردانه مناسب دارید، می توانید به مقالات دیگر فروشگاه ریبون مراجعه کنید.

Product not found.

مطالعه کنید: راهنمای انتخاب لباس ورزشی مردانه برای پوشیدن

ویژگی های بهترین جنس شلوارک ورزشی مردانه

ویژگی های بهترین جنس شلوارک ورزشی مردانه

یکی از مهم ترین فاکتور های خرید شلوارک، دانستن و از نظر گذراندن ویژگی جنس شلوارک ورزشی مردانه می باشد. جنس شلوارک ورزشی اگر از ویژگی های که در ادامه پرداخته ایم برخوردار باشد، لقب بهترین شلوارک را از آن خود خواهد نمود.

  • ضد آب
  • جاذب رطوبت و تبخیر آن
  • خاصیت تنفسی و گردش هوای آزاد
  • ضد تعریق
  • ضد بو
  • جلوگیری از عرق سوز شدن
  • ضد باکتری
  • ضد حساسیت
  • کیفیت و دوام بالا
  • جنس مرغوب
  • کشسانی مطلوب
  • انعطاف پذیری ایده آل
  • مقاومت بالا
  • ضد حساسیت

شلوارکی دارای بهترین جنس می باشد که تمام ویژگی های مطرح شده را دارا باشد. چنانچه تمایل به خرید جنس باکیفیت شلوارک ورزشی مردانه برای خود هستید، می توانید به فروشگاه ریبون مراجعه نمایید. جنس شلوارک ورزشی مردانه در ریبون بسیار مرغوب و باکیفیت و با نازل ترین قیمت در خدمت شما قرار دارد. فقط کافی است همین حالا شلوارک ورزشی مردانه را ثبت سفارش دهید و در زمانی اندک درب منزل تحویل بگیرید.