مدل های شلوار راحتی زنانه
انواع مدل های شلوار راحتی زنانه

مدل های شلوار راحتی زنانه بسیار متنوع هستند. اگر قصد خرید شلوارهای راحتی زنانه را دارید ، حتماً این مقاله مفید را مطالعه بفرمایید.

شلوارهای راحتی ، مورداستفاده تمامی بانوان قرار می گیرند. این شلوارها باید ویژگی های مختلفی را دارا باشند تا حس راحتی موردنظر را به همراه داشته باشند. اگر قصد خرید این شلوارها را دارید باید به ویژگی های آنها توجه داشته باشید.

ویژگی های شلوارهای راحتی

انواع مدل های شلوار راحتی زنانه باید از ویژگی های مختلفی برخوردار باشند. در زمان خرید این لباس ها به دو مسئله مهم توجه باشید. اول درنظر بگیرید که این شلوار را قرار است در چه محیطی با چه دمایی بپوشید. دوم درنظر بگیرید که متابولیسم بدن شما در مقابل سرما و گرما چگونه است. با توجه به این نکات می توانید جنس شلوار راحتی موردنظر خود را انتخاب کنید.

ممکن است برخی از افراد گرمایی باشند و یا درجه سیستم های گرمایشی محیط را بر روی بالاترین درجه تنظیم کنند تا از لباس های راحتی ضخیم استفاده نکنند. زیرا برخی از بانوان از پوشیدن لباس های راحتی ضخیم بیزار هستند. بنابراین اگر شرایط متابولیسم بدن خود و شرایط محیط موردنظر خود را درنظر نگیرید ، با انتخاب لباس نادرست دچار مشکل می شوید.

آشنایی با انواع مدل های شلوار راحتی زنانه

شلوارهای راحتی پرکاربرد ، موارد زیر هستند :

شلوار برمودا به عنوان شلوار راحتی

 شلوارک زنانه برمودا

شلوار برمودا ، یکی از انواع شلوارهایی است که بسیار راحت است و برای منزل و یا بیرون از منزل کاربرد دارد. قد شلوارهای برمودا ، کوتاه است. قد شلوارهای برمودا معمولاً تا بالای مچ است و فرم پاکتی دارد. شلوارهای برمودا ممکن است جذب یا گشاد ، کتان یا جین یا لینن ، کوتاه یا نسبتاً کوتاه و … باشد. تمامی شلوارهای برمودا از یک ویژگی مشترک برخوردار هستند و آنهم ، بلند نبودن قد آنهاست. کوتاهترین شلوارهای برمودا ، آنهایی هستند که سه سانت بالای زانو هستند. این شلوارها بسیار راحت هستند و با انواع تاپ ها و تیشرت ها ست می شوند.

لگ و شلوار زنانه ورزشی خرید و قیمت مشاهده

مشاهده جدیدترین انواع لگ و شلوار زنانه ورزشی

شلوار بگ کمرکش ، از انواع مدل های شلوار راحتی زنانه

یکی از محبوب ترین شلوارهای راحتی ، شلوارهای بگ و نیم بگ است. طرفداران این شلوارها بسیار زیاد هستند. این شلوارها دارای رنگ بندی های مختلفی است و همین مسئله موجب می شود که با لباس های متنوعی بتوان آنها را ست کرد. تمامی قسمت های این شلوار به جز کمر آنها ، گشاد و آزاد می باشد. جنس این شلوارها معمولاً جین و نخی است. شلوارهای بگ کمرکش معمولاً برای فصل بهار و تابستان مورداستفاده قرار می گیرند.

شلوار کشمیر

یکی از انواع مدل های شلوار راحتی زنانه ، شلوار کشمیر می باشد. این شلوار از الیاف طبیعی درست شده است. برخی از بانوان ، این شلوارها را با شلوارهای پشمی اشتباه گرفته ، در حالیکه جنس کشمیر و پشم کاملاً متفاوت از یکدیگر هستند. پارچه کشمیر از موی بز درست می شود که به سختی در بازار یافت می شود. لطافت و نرمی بسیار زیاد این شلوار موجب شده است که طرفداران زیادی داشته باشد. سبک شلوارهای کشمیر ، راسته است. البته بعضی از مدل های آن مانند شلوار اسلش می باشد. شلوارهای کشمیر ، بسیار گرم است و مناسب فصل پاییز و زمستان است.

شلوار کراش

یکی از انواع مدل های شلوار راحتی زنانه ، شلوار کراش می باشد که بسیار پرطرفدار است. استایل این شلوارها ، گشاد است و بسیار راحت است. این شلوار در بالای خود کمرکش است. پارچه مورداستفاده برای تولید این شلوار ، پارچه کراش می باشد. خاصیت مهم پارچه کراش ، کشسانی بودن آن است که سبب راحتی بیشتر آن می شود. همچنین ویژگی مثبت دیگر این پارچه این است که چروک نمی شود.

شلوار دورس ، راحت و زیبا

یکی دیگر از مدل های شلوار راحتی زنانه ، شلوار دورس است که جنس آن ، کاملاً معروف می باشد. نام دیگر این شلوارها ، خط دار می باشد. این شلوارها از هر طرف یک الی سه خط دارند. سادگی این شلوارها موجب محبوب شدن آنها شده است. برخی از شلوارهای دورس از داخل دارای کرک هستند که موجب گرم شدن آنها می شود. بنابراین شلوارهای دورس را می توان در دو نوع ساده یا کرکی تهیه نمود. شلوارهای دورس برای ورزش کردن بسیار مناسب هستند.

شلوار دخترانه خرید و قیمت مشاهده

مشاهده جدیدترین انواع شلوار دخترانه

 شلوار نخی

شلوار راحتی نخی

فراوان ترین مدل های شلوار راحتی زنانه در بازار ، شلوار راحتی می باشد. این شلوارها بسیار راحت و سبک هستند. طرح و رنگ این شلوارها بسیار متنوع می باشد. اغلب بانوان ، این شلوارها را برای راحتی انتخاب می کنند. تنوع طرح و رنگ ، لطیف و نرم بودن پارچه شلوار ، طراحی راحت ، دوخت باکیفیت و دوام بالا موجب محبوبیت شلوارهای نخی راحتی شده است. این شلوارها ، انتخابی ایده آل برای منزل است. ست پذیری این شلوارها بسیار خوب است. این شلوارها را می توان با انواع تاپ و تیشرت ها در منزل ست کرد و یک استایل زیبای بسیار راحت ایجاد کرد. برخی از شلوارهای راحتی در بخش مچ خود دارای گت هستند.

شلوار اسلش ، یکی از مدل های شلوار راحتی زنانه

این شلوارها در سال های اخیر بسیار پرطرفدار شده اند تا جاییکه از آنها نه تنها به عنوان لباس خانگی بلکه به عنوان لباس ورزشی و لباس بیرون از خانه استفاده می کنند. تمامی بانوان از کودک تا کهنسال می توانند از شلوارهای اسلش استفاده کنند. شلوار اسلش به دلیل راحتی بسیار زیاد در مسافرت مورداستفاده قرار می گیرد. این شلوارها در قسمت مچ خود دارای گت هستند که سبب راحتی بیشتر آنها شده است.

طراحی شلوارهای اسلش را به گونه ای انجام می دهند که آزاد باشد. شلوار در قسمت کمر مطابق با سایز است ولی تا روی ران و زانو به صورت آزاد قرار می گیرد و از ساق به پایین تا اندازه ای فیت می شود و در قسمت مچ جمع می شود. شلوار اسلش را می توان جدیدترین و به روزترین انواع مدل های شلوار راحتی زنانه دانست که در سال های اخیر ترند شده است. زمانی که این شلوار را به عنوان شلوار راحتی منزل استفاده می کنید برای رفتن به بیرون از خانه نیاز به تعویض شلوار ندارید. با اعتماد به نفس کامل می توانید با این شلوار به بیرون بروید.

بیشتر بخوانید: کاپشن و سویشرت