کاپشن بادگیر زمستانی
انواع مدل کاپشن مردانه زمستانه

کاپشن های مردانه زمستانه، عموماً متنوع هستند. آشنایی با مدل های مختلف این کاپشن ها به شما کمک می کند تا بتوانید کاپشن مردانه زمستانه مناسب خودتان را انتخاب کنید.

کاپشن های مردانه، در دو دسته کوتاه و بلند طبقه بندی می شوند. البته برخی کاپشن ها هم نوع بلند و هم نوع کوتاه دارند. مثلا: کاپشن پافر مردانه. اما در این قسمت آن ها به این دو گروه تقسیم می شوند. زیرا بیشتر افراد پیش از خرید می دانند که به کاپشن کوتاه بیشتر علاقه دارند یا کاپشن بلند.

کاپشن مردانه زمستانی بلند

کاپشن های بلند، انواع مناسبی از کاپشن های مردانه زمستانه برای روزهای سرد زمستان هستند. این کاپشن ها می توانند از بالای زانو تا پایین ساق پا ارتفاع داشته باشند. کاپشن های بلند، علاوه بر خوش استایل بودن، گرم نیز هستند و در از اندام های شما در برابر سرمازدگی مراقبت می کنند. اگرچه به نظر می رسد یک کاپشن زمستانه بلند ممکن است بیش از حد معمولی باشد و استایل شما را ساده نشان دهد. در این صورت می توانید از مدل های جدیدتری مانند پافرهای بدون آستین یا کاپشن های بادی استفاده کنید.

نکته ای که در هنگام ست کردن کاپشن های بلند باید در نظر داشته باشید، این است که می توانید از لایه های مختلف لباس استفاده کنید. اگر از لایه های بیشتری استفاده کنید می توانید دکمه یا زیپ کاپشن زمستانه بلند خود را نبندید. به این صورت استایل شما از سادگی دور می شود.

بیشتر بخوانید: خرید و قیمت کاپشن مردانه

مدل کاپشن کتانی زمستانه

محبوب ترین و پرفروش ترین مدل کاپشن، به خصوص در میان مردان جوان، انواع کاپشن های کتانی است. این کاپشن ها نوستالژی ایرانی ها در فصل سرد زمستان هستند. یک کاپشن مردانه کتانی زمستانی، معمولاٌ از چند لایه تشکیل می شود و در میانش، از پشم شیشه یا پنبه عایقی مناسب برای گرما قرار می گیرد. این نوع کاپشن ها، درمیان نوجوانان نیز محبوب است.

یک کاپشن مردانه زمستانه کتان، با رنگ بندی و طرح های بسیار متنوع و زیبا در بازار موجود است. تنها ایراد این کاپشن، سنگین بودن آن ها برای افراد ریز جثه است. اما در مقابل، گرمایی که یک کاپشن کتان با کیفیت حفظ می کند، برای افرادی با اندام درشت، غیر قابل جایگزین است.
کاپشن مردانه زمستانی

مدل کاپشن مردانه بادی

کاپشن هایی سبک، راحت و نرم هستند. کاپشن های مردانه زمستانه بادی، در میان نوجوانان بسیار محبوب هستند. این کاپشن ها استایل شما را اسپرت و خودمانی نشان می دهند. مدل های مختلفی از کاپشن های مردانه بادی در میان مردان دهه پنجاهی نیز محبوب است. تا پیش از این یک کاپشن بادی کمی قدیمی به نظر می رسید. اما امروزه دوباره ترند شده است.

اگر کوتاه قد هستید یا اندام ریزی دارید، ممکن است کاپشن بادی بلند برای شما کمتر مناسب باشد. در این صورت توصیه می کنیم از پالتوهای مردانه استفاده کنید.

مدل پافر زمستانه

اگر می خواهید در بیرون از خانه به راحتی فعالیت کنید پافر یا کاپشن پفی بدون آستین، برای شما مناسب است. این کاپشن ها دست ها را برای حرکت مضاعف آزاد می گذارند. اگر شما فردی سرمایی هستید و نیاز به لباس واقعا گرمی در فصل زمستان دارید، یا در منطقه باد خیز زندگی می کنید، به جای پافر مردانه یک کاپشن زمستانی مردانه بادی تهیه کنید. در این صورت بدن شما بیشتر گرم می ماند.

اما برای یک روز متعادل در فصل زمستان یا برای استفاده در مناطقی که خیلی باد خیز نیست، پافرهای زمستانی بیشترین بازدهی را خواهند داشت. در سال های اخیر، انواع پافر بسیار بلندی در میان سلبریتی ها مد شده است. پافر را نیز می توانید به صورت لایه رویی استفاده کنید و در زیر آن از مدل های هودی یا ژاکت ساده استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: هودی و سویشرت مردانه

کاپشن مردانه زمستانه کوتاه

کاپشن های کوتاه، مخصوص افرادی هستند که در فصل زمستان بیشتر زمان خود را به صورت نشسته سپری می کنند. اگر از این نوع کاپشن های مردانه زمستانه استفاده کنید، بدن شما گرم می ماند و در سرما نیز راحت هستید. البته برخی افراد در فصل زمستان و در قسمت پاها نیازی به لایه اضافه ای ندارند. در این صورت نیز کاپشن مردانه زمستانه کوتاه برای آن ها مناسب خواهد بود.

به علاوه کاپشن های کوتاه زمستانه، استایل جذابی دارد و شما را جوان، فعال و سرزنده نشان می دهد.

کاپشن مردانه زمستانه

مدل کاپشن مردانه چرمی

کاپشن های چرمی مردانه، مدل هایی از کاپشن زمستانی هستند که برای فصل سرما بسیار مناسب اند. این کاپشن ها، بدن شما را کاملاٌ گرم نگه می دارند. این کاپشن ها کم حجم و جوان پسند هستند. با وجود قطر کم، وزن زیادی دارند و بدن شما را بیشتر از یک کاپشن پفی گرم نگه می دارد.

مشاهده کنید: کفش چرمی زنانه

مدل کاپشن روزمره

انواع کاپشن مردانه زمستانه، مناسب روزمره، کاپشن هایی سبک هستند که برای روزهای گرم تر زمستان، یا محیط های داخلی مناسب ترند. این کاپشن ها راحت هستند و انجام فعالیت های مختلف با آن ها بسیار ساده است. عموماٌ این کاپشن ها کوتاه بوده و برای استفاده در برف و بوران شدید نیز مناسب هستند.

مدل کاپشن مردانه خلبانی

کاپشن های خلبانی، مدل هایی از کاپشن مردانه زمستانه قدیمی هستند که در میان دهه شصتی ها بسیار محبوب هستند. این کاپشن ها معمولاٌ رنگ های تیره ای مانند سبز یا زیتونی دارند. تفاوت آن ها با کاپشن های طرح چریکی در این است که طراحی رویه تک رنگ و ساده است.

در گذشته این کاپشن ها به جای کاپشن های روزمره استفاده می شد. اما امروزه توسط عده ای از افراد استفاده می شود و استایل به خصوص خود را دارد.

بیشتر بخوانید: کاربرد هودی زنانه

مدل کاپشن جین زمستانه

انواع کاپشن های زمستانه مردانه لی، مدل های جوان پسند و جذابی هستند. این کاپشن ها در ماه اسفند و نزدیک به بهار و در فضای داخلی پر استفاده هستند. کاپشن های لی یا طرح لی استایل اسپرتی به شما می دهند و معمولاً با شلوارهای جین هم رنگ یا تیره تر ست می شوند.

برخی افراد علاقه به باز گذاشتن دکمه های کت یا کاپشن لی خود دارند. در این صورت تیشرت های طرحدار یا ساده طوسی رنگ، برای استفاده در زیر این کاپشن ها مناسب خواهد بود.

 

برای شنیدن خلاصه صوتی روی دایره زیر ضربه بزنید.