انواع مدل کفش مردانه را چطور ست کنیم؟

خیلی از آقایان این تصور را دارند که ست کردن کفش مردانه با لباس هایشان، تاثیر زیادی در استایلشان ندارد. این فکر غلط است. برای مثال تاثیر و همخوانی ای که ست کردن کفش با شلوار در بهبود تیپ شما دارد، بی نظیر است. پس این را در نظر بگیرید که ناهمخوان بودن کفش با شلوار، استایل شما را به هم می ریزد. در این روزها کفش و شلوار های جدیدی با مدل های مختلفی وارد بازار مد می شود، به همین دلیل، ممکن است ست کردن استایل با کفش مردانه کمی سخت به نظر برسد. اگر شما هم علاقه به این دارید که استایلی زیبا و چشم گیر داشته باشید، با ما همراه باشید تا به شما نحوه ست شدن کفش مردانه با لباس را آموزش بدهیم.

 کفش چرم مردانه

دقت در ست کردن کفش مردانه با شلوار

خیلی از شما این تصور غلط را دارید که کفشی که خریداری کرده اید هر چقدر گران قیمت تر باشد دیگر نیازی به ست شدن با شلوارتان ندارد. خیر، این تصور غلط است. شما این را در نظر بگیرید، هر چقدر هم برای کفش هزینه زیادی کرده باشید اگر با شلواری که قرار است بپوشید ست نباشد، هیچ ارزشی ندارد. قوانین ساده ای برای ست کردن کفش مردانه وجود دارد که باید برای ست شدن، رعایت شود تا استایلی تحسین برانگیز را بسازید. در ادامه نکات بیشتری را برای شما به اشتراک می گذاریم تا بتوانید استایلی جذاب را داشته باشید.

 کفش عسلی مردانه

ست کردن، براساس مدل شلوار با کفش مردانه

برای ست کفش مردانه با شلوار به دنبال شلوار پارچه ای هستید؟ باید این را در نظر داشته باشید که شلوار های پارچه ای دو مدل هستند: شلوار پارچه ای ساده و طرحدار. اگر می خواهید با شلوار پارچه ای ساده ست کنید، این را فراموش نکنید که شلوار پارچه ای ساده، استایلی رسمی به شما می دهد و برای ست کردن با کفش کلاسیک مناسب است. بهترین گزینه برای ست شدن یک شلوار ساده و تک رنگ، کفش های کالج های قایقرانی، آکسفورد، گوچی و پنی هستند. اگر به استایل خود برای ست کردن با کفش خیلی اهمیت می دهید، می توانید از کفش های چرم نیز استفاده کنید.

شاید بعضی از شما به شلوار های ساده علاقه ای نداشته باشید و می خواهید که با شلوارهای طرحدار، کفش هایتان را ست کنید. ما در این مورد نیز شما را راهنمایی می کنیم تا بهترین استایل را برای خود بسازید.

شلوارهای طرحدار به شما استایلی اسپرت می دهد. پس برای ست کردن کفش با شلوار پارچه ای طرحدار، می توانید از کفش های بندار یا لژدار استفاده کنید. البته خیلی از آقایان به استایل اسپرت تر با شلوار های پارچه ی علاقه ی خاصی نشان می دهند. مثلاً برای ساخت یک ست جذاب از کفش کتانی استفاده می کنند. بسیاری از آقایان ترکیب این دو را اشتباه می دانند. این در حالی است که اگر شلوار اسپرتی انتخاب کرده باشید، این ترکیب استایل شما را زیباتر خواهند کرد.

محصول پیشنهادی: کفش ورزشی مردانه

 کفش بوت بندی

ست بوت با شلوار پارچه ای

حال که راجع به ست کفش مردانه با شلوار پارچه ای صبحت کردیم، این سوال پیش می آید که آیا در زمستان هم می شود بوت را با شلوار پارچه ای پوشید یا خیر؟ بله امکان آن وجود دارد اما گزینه های محدودی برای آن وجود دارد. تنها بعضی از بوت و نیم بوت های مردانه برای ست کردن با شلوارهای پارچه ای وجود دارد که استایل شما را زیبا کنند. در ست شلوار پارچه ای با نیم بوت، شما می توانید به سراغ نیم بوت چلسی بروید که استایل کلاسیکی را برای شما رقم خواهد زد.

 کفش کتانی سفید

ترکیب کفش مردانه با شلوار جین

شلوار جین یا لی دوستداران زیادی دارد و به دلیل ظاهر متفاوت و طول عمر زیادی که دارد، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. از این رو با هر کفش مردانه ای هم به راحتی ست می شود. در این دوره جوانان و نوجوانان در هنگام ست کردن با کفش مردانه، شلوار جین را نسبت به شلوار پارچه ای در اولویت بالاتری  قرار می دهند.

در اینجا می خواهیم بگوییم کدام یک از شلوارهای جین، با کفش های متناسب خود ست می شود.

 کفش کتانی لژدار

  • شلوار جین اسلش: با این مدل شلوار، کفش های کتانی با قالب های بزرگ و کمی لژدار ست می شوند.
  • شلوار جین راسته: شلوار جین راسته به راحتی با تمامی کفش های مردانه ست می شود، به همین دلیل هم هست از آن به عنوان شلوار همه کاره یاد می کنند.
  • شلوار جین مام فیت: برای ست کفش مردانه با شلوار مام فیت، کفش اسنیکرز  مناسب است.
  • شلوار جین بوی ‌فرند: این نوع شلوار با انواع کفش های مختلف کالج ست می شود.
  • شلوار جین مام استایل: جین های مام استایل در سبک اسپرت تولید می شوند و ترکیب آن با کفش های کتانی ونس، آل استار و استین اسمیت ست می شود.
  • شلوار جین بگی:این مدل شلوار با انواع کفش های اسپرت ست می شود.
  • شلوار جین اسکینی: این نوع از شلوار با کفش های کلاسیک ست می شود.

بیشتر بخوانید: انتخاب کفش چرم زنانه مجلسی مناسب

 کفش چرم عسلی مردانه

ست کردن کفش مردانه براساس رنگ

همانطور که گفته شد برای ست کردن نیازی به خرید کفش های مارک دار و گران قیمت نیست. شما می توانید با ترکیب رنگ هایی که هارمونی زیبایی دارند، استایلتان را انتخاب کنید و به فردی شیک و جذاب تبدیل شوید. برخی رنگ ها، ظاهری با صلابت به شما می دهد و به همین علت، جذابیت و سرسنگینی خاصی را به شما می دهد. اگر تصور می کنید به رنگی بیشتر علاقه دارید، خودتان را از این لذت دور نکنید. می توانید به راحتی با حسن انتخاب خود و رنگ مورد علاقه تان کفش را با شلوارتان ست کنید.