کفش نیم بوت چرمی زیپ دار
انواع کفش چرم زنانه جدید 2024

اگر شما نیز یک چرم باز باشید، به خوبی می دانید که از این جنس، می توان هر مدل کفشی را پیدا کرد. زیرا از کفش مجلسی شیک و رسمی تا انواع صندل های راحتی و تابستانی از چرم ساخته می شوند. در این مقاله توضیحات مفصلی درباره هر یک از این کفش ها به شما می دهیم. پس برای کسب اطلاعات درباره انواع کفش چرم زنانه 2024 همراه ما باشید، تا جدیدترین و شیک ترین مدل ها را به شما معرفی کنیم.

کفش چرم لوفر زنانه

کفش چرم لوفر زنانه

کفش لوفر (Loafer) یا همان کالج زنانه، کفشی است که بسیاری از شما بانوان به آن علاقه زیادی دارید. این مدل کفش بسیار راحت است و ساده پوشیده می شود. پا در آن احساس راحتی می کند و برای فصول گرم و سرد نیز مناسب است. یک کفش لوفر زنانه را می توانید به تنهایی با جوراب زنانه بپوشید. این کفش ها به راحتی از پا بیرون می آیند، بنابراین هر زمان که احساس خستگی کردید، به سادگی کفشتان را در می آورید و به پاهایتان استراحت می دهید.

ویژگی خوب دیگر کفش های لوفر، عدم ایجاد فشار در قسمت جلوی پا است. فرم نوک کفش لوفر، پهن است و کوچکترین فشار مضاعفی به انگشتان یا پنجه پا وارد نمی کند. همین ویژگی لوفر را به یکی از بهترین انواع کفش چرم زنانه تبدیل می کند.

کفش چرم زنانه مجلسی

کفش چرم زنانه مجلسی

کفش مجلسی یکی از بهترین انواع کفش چرمی زنانه است. همانطور که می دانید یک کفش چرم معمولی عمری طولانی دارد. اگر شما نیز جزو آن دسته از بانوانی هستید که تمایل دارید پیش از هر مجلس، مجبور به گشتن دنبال کفش مناسبی نباشید. در این صورت توصیه می کنیم حتماً چند کفش چرمی در مدل هایی که بیشتر می پسندید تهیه کنید و از میان همان ها کفش مهمانی خودتان را انتخاب کنید. انواع کفش چرمی مجلسی زنانه خود نیز بسیار متنوع هستند و در ادامه به آن ها نیز اشاره می شود.

کفش زنانه خرید و قیمت مشاهده

مشاهده جدیدترین انواع 

کفش چرم باریک و پهن

کفش چرم باریک و پهن

در میان انواع مختلف کفش های چرمی زنانه موجود در بازار، نوعی کفش مناسب مهمانی تولید می شود که در بخش زیری باریک و در بخش جلویی پهن است. این کفش بیشتر برای مهمانی ها و عروسی مناسب است. اگرچه معمولاً پاشنه این مدل کفش بلند و میخی است اما انواع پاشنه کوتاه این کفش ها نیز بسیار جذاب و شیک هست.

کفش چرم زنانه پاشنه دار

کفش چرم زنانه پاشنه دار

این کفش ها خود نیز از انواع کفش زنانه چرمی مجلسی به حساب می آیند و برای پوشیدن در مراسم های مختلف کاملاً مناسب هستند. انواعی از این کفش ها در بخش رویه پا کاملا پوشیده و گرم هستند و از این رو بیشتر برای فصول سرد سال مناسب هستند.

اما برخی مدل کفش ها، بیشتر مشابه صندل هستند و در بخش جلویی تقریبا بدون رویه و باز هستند. این کفش ها، جزو انواع کفش های چرمی زنانه تابستانی محسوب می شوند.

کفش رسمی زنانه

کفش رسمی زنانه

اگر شما نیز در محیط کاری رسمی کار می کنید، قطعاً اهمیت استفاده از یک کفش شیک و در عین حال ساده را می دانید. یک کفش رسمی زنانه از جنس چرمی، استایل شما را شیک می کند. این نوع کفش برای استفاده توسط بانوانی مناسب است که اولا تمایل دارند استایلشان همیشه مرتب باشد. در ثانی به استفاده از یک یا چند جفت کفش چرم عادت دارند.

تنها ایراد این نوع کفش، این است که برخی مدل هایش خیلی راحت نیستند و نمی توان آن ها را ساعت های طولانی به پا کرد. پس هنگام انتخاب کفش رسمی، دقت کنید تا کفش راحتی تری انتخاب کنید. این کفش، نباید به قسمتی از پای شما فشار مضاعف وارد کند و باید در هر حالتی راحت باشد.

کفش چرم زنانه خرید و قیمت مشاهده

مشاهده جدیدترین انواع 

کفش مجلسی پاشنه کوتاه

کفش مجلسی پاشنه کوتاه

یک کفش مجلسی پاشنه کوتاه نیز یک انتخاب فوق العاده از میان انواع کفش چرمی زنانه است. این کفش ها علاوه بر اینکه زیبا و شکیل هستند، واقعاً قابل استفاده اند. بنابراین شما می توانید یک کفش مجلسی پاشنه کوتاه فوق العاده را برای ساعت های طولانی به پا کنید، با آن برقصید و حتی مدتی در محیط قدم بزنید و عکس بگیرید.

توجه کنید که یک کفش پاشنه کوتاه چرمی از این نظر که عمر طولانی تری نسبت به سایر کفش های مجلسی دارد نیز اهمیت فراوانی دارذ. این کفش برای بدن شما نیز مناسب تر است و باعث ایجاد درد یا آسیب به زانو و ستون فقرات شما نمی شود.

کفش چرمی تخت

کفش چرمی تخت

کفش های تخت نیز از دیگر انواع کفش چرمی زنانه هستند. این کفش ها راحت هستند و به پاهای شما کمک می کنند در مدتی که از آن ها استفاده می کنید، از پوشیدن کفش های پاشنه دار استراحت کنید. این کفش ها بیشتر توسط دختران خوش سلیقه جوان و بانوان مسن استفاده می شود زیرا احتمال زمین خوردن با یک کفش چرمی تخت، تقریبا صفر است.

نیم بوت زنانه زیپ دار

نیم بوت زنانه زیپ دار

نیم بوت های زیپ دار محبوب ترین انواع بوت زنانه چرمی هستند. این نیم بوت ها راحت پوشیده می شوند و به سرعت نیز می توانید آنها را تعویض کنید. البته سایر مدل های بوت نیز ممکن است زیپ داشته باشند. در اینجا منظور آن دسته از بوت و نیم بوت هایی است که به جز یک زیپ درشت، تمهید خاص دیگری برای پوشیدن به آن ها اضافه نشده است.

اگر روی این نوع کفش از انواع زیپ های فلزی درشت استفاده شود، یا به آن زنجیر آویخته باشد، می توان آن را از عناصر استایل گنگستری به حساب آورد. اگر با همچین کفشی یک شلوار شاین نیز به پا کنید تیپ بسیار خفنی برای خود می سازید.

کفش روزمره زنانه خرید و قیمت مشاهده

مشاهده جدیدترین انواع 

نیم بوت زنانه بندی

نیم بوت زنانه بندی

روی بسیاری از نیم بوت های زنانه چرمی، حتی شده صرفاً برای تزیین، محل عبور بند قرار داده شده است. روی این مدل از انواع کفش چرم زنانه، به دلائل مختلفی ممکن است بند کار شده باشد

  1. دلیل اول در مدل هایی است که کفش زیپ یا چسب ندارد و فقط با بند باز و بسته می شود. در این صورت بند برای راحتی پوشیدن به کفش اضافه شده است.
  2. دلیل دوم این است که شاید بند کفش، برای تنظیم اندازه آن قرار گرفته است. یعنی با شل یا تنگ کردن بند بتوانید کفش را به پای خودتان اندازه کنید. در این صورت حتی اگر روزی جوراب به پا نکنید یا وزن شما تغییر کند، باز هم کفش شما فیت پای شما خواهد ماند.
  3. سومین دلیل در کفش هایی است که در زیر بخش بند، لایه ای از جنس چرم دوخته شده است. در این صورت بند توانایی تغییر سایز کفش شما را ندارد و فقط برای تزیین روی کفش شما قرار گرفته است.

نیم بوت چرمی اسپرت

نیم بوت چرمی اسپرت

مدل های نیم بوت اسپرت، از زیباترین انواع کفش چرمی زنانه هستند. این نوع کفش چرم را می توانید به راحتی با شلوار جین ست کنید و تیپ و استایل خود را جوان پسند کنید. این نوع نیم بوت ها، معمولاً از نظر حجمی فضای زیادی را در عرض اشغال می کنند. هنگام نگهداری این نوع کفش چرمی باید بدانید که دقیقا به کدام بخش واکس محافطت بزنید و به کدام بخش نزنید.

جالب است بدانید این نوع نیم بوت را می توانید برای پیاده روی طولانی در محیط سرد استفاده کنید. بنابراین در عین زیبا بودن، کاملا کاربردی نیر می باشد.

نیم بوت زنانه پاشنه بلند و کوتاه

نیم بوت زنانه پاشنه بلند و کوتاه

انواع بوت های زنانه چرمی با مدل های متنوع برای سلیقه شما در بازار موجود هستند. انواع نیم بوت های پاشنه دار نیز از همین دسته هستند. در یک فروشگاه اینترنتی مانند ریبون، شما می توانید هر مدلی از کفش چرمی که دلتان می خواهد را به سادگی مشاهده و انتخاب کنید.

تنوع انواع بوت های پاشنه دار و بدون پاشنه در ریبون نیز فراوان است. به همین دلیل است که معمولا، راحت تر می توانید بوت پاشنه دار مد نظرتان را پیدا کنید. زیرا هم در تولید متنوع هستند و هم در بازار به سادگی پیدا می شوند.

کفش پاشنه دار زنانه خرید و قیمت مشاهده

مشاهده جدیدترین انواع 

نیم بوت چرمی زنانه جلوباز

نیم بوت چرمی زنانه جلوباز

نیم بوت جلوباز یکی از جذاب ترین مدل های کفش چرمی زنانه است. یک نیم بوت جلوباز، ممکن است در قسمت رویه کاملا پوشیده باشد که استایل شیک و جدی تری برای شما ایجاد می کند. یا ممکن است رویه باز تری داشته باشد که تنها یک بند نازک و مقداری رویه در قسمت جلوی کفش داشته باشد. در هر حال مدل های مختلف آن زیبا هستند.

اگر انگشتان پای زیبایی دارید، می توانید آن ها را پدیکور کنید و یک نیم بوت جلو باز استفاده کنید. به علاوه، مدل های مجلسی نیم بوت جلو باز را می توانید در مهمانی ها بپوشید و از زیبایی کفش هایتان لذت ببرید.

نیم بوت زنانه ساق بلند و ساق کوتاه

نیم بوت زنانه ساق بلند و ساق کوتاه

تا اینجا درباره بلندی پاشنه نیم بوت مطالب فراوانی را مطالعه کردید. حال بهتر است از زاویه دیگری بوت و نیم بوت را بشناسید. پس ابتدا باید بدانید که مدل های مختلف آن شامل بوت، نیم بوت، چکمه و پوتین است.

بوت، چکمه و پوتین اندازه هایی نسبتاً برابر و بلند_تا روی زانو_ دارند اما نیم بوت، تا مچ پا بلند است. بلند بودن چکمه باعث میشود بتوانید از آن به عنوان یک عایق حرارتی مناسب استفاده کنید تا زانوها و ساق پای شما نیز گرم بماند.

اسنیکر چرمی زنانه

اسنیکر چرمی زنانه

اسنیکر چرمی نیز از دیگر انواع کفش چرمی زنانه است. یک اسنیکر، اسپرت و جوان پسند است و بیشتر توسط خانم ها و آقایان جوان استفاده می شود. شاید نسبت به یک کفش اسپرت معمولی، مقاومت بیشتر در حرکت پا نشان می دهند و از این رو اسنیکر برای استفاده به عنوان کفش ورزشی مناسب نیست. اما شما می توانید آن را به صورت روزمره استفاده کنید.

جذابیت اسنیکر چرمی در این است که استایل اسپرت زیبایی برای شما می سازد. شما می توانید اسنیکر چرمی را با سایر لباس هاس اسپرت حود ترکیب و استایلتان را تکمیل کنید.

از شما سپاس گزاریم. حتما پیشنهادات خود را در مورد این مقاله از طریق بخش نظرسنجی با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: تشخیص کفش چرم زنانه مناسب زمستان