با انواع مدل های تیشرت ورزشی زنانه آشنا شوید

برای داشتن استایلی جذاب با هر مدل تیشرت ورزشی زنانه، لازم است با انواع طرح های متنوع تیشرت آشنا شوید. هر طرح و مدلی از تیشرت ورزشی زنانه می تواند برای روز های ورزش و باشگاه بسیار کارآمد باشند. در این مقاله شما را با انواع مدل های مختلف و به روزی از تیشرتِ ورزشی زنانه آشنا خواهیم کرد. تیشرتِ زنانه ی ورزشی با هر تیپی یا برایِ هر رشته ورزشی، قابل استفاده است. از این رو داشتن انواع مدل های تیشرت زنانه ورزشی جز واجباتِ کمد و استایل هر خانمی است.

انواع مدل های تیشرت ورزشی زنانه

انواع مدل های تیشرت ورزشی زنانه:

امروزه میل به تنوع و مدل های جدید در بازار لباس های ورزشی نیز تاثیر خود را گذاشته است. اکثرِ خانم های ورزشکار و خوش تیپ تمایل دارند بهترین و به روزترین مدل های تیشرت ورزشی زنانه را بپوشند. از این رو ما در این مقاله مدل های متنوعی را برای شما جمع آوری کرده ایم تا با انواع طرح و مدل های تیشرت ورزشی آشنا شوید.

مدل ساده ی یقه گرد تیشرت ورزشی زنانه

مدل ساده ی یقه گرد تیشرت ورزشی زنانه:

این طراحی و دوخت تیشرت، طرح پایه ای در تمامی مدل های تیشرت ورزشی زنانه است. حتی پایه تیشرت های ورزشی مردانه نیز همین مدل است و این دو فقط در سایزبندی متفاوت می باشند. طرح تیشرت ورزشی زنانه ساده، با قد و آستینی استاندارد و یقه ای گرد می باشد.

مدل ساده ی تیشرت ورزشی زنانه، هنگام ست کردن می تواند انتخاب های بعدیِ استایل شما را بسیار راحت کند. پیشنهاد ریبون برای استایل ورزشی یا حتی کژوال شما، استفاده از تیشرت ورزشی با رنگ های خنثی است تا کارآمدیِ تیشرت، بالاتر رود. برای مدل ساده تیشرت زنانه ورزشی می توانید رنگ های سفید، کرم، مشکی و طوسی را جزء انتخاب های نخست خود قرار دهید. اگر از این مدل تیشرت ساده در کمد لباستان دارید، می توانید برای انتخاب بعدی به دنبال طرح و پترن در ظاهرِ مدل ساده ی تیشرت باشید. برای دیدن انواع مدل های زیبا و شیکِ تیشرت ورزشی زنانه می توانید از سایت فروشگاه اینترنتی ریبون دیدن فرمایید.

تفاوت مدل های تیشرت زنانه ی ورزشی در اندازه های آستین ها یا مدل یقه می باشند. برای آشنایی بیشتر، شما را به مقاله ای دیگر از فروشگاه ریبون با عنوانِ “آشنایی با انواع مدل های یقه تیشرت  ورزشی زنانه” دعوت می نماییم.

مدل یقه هفت تیشرت ورزشی زنانه

مدل یقه هفت تیشرت ورزشی زنانه:

این مدل در استایل مشابه تیشرت ورزشی زنانه مدل ساده است و فقط در قسمت یقه به صورت هفت یا v  طراحی شده است. طرح های این مدل از یقه می توانند به صورت چین دار یا دکمه دار تولید شده باشند.

مدل لانگ تیشرت ورزشی زنانه

مدل لانگ تیشرت ورزشی زنانه:

همانطور که از اسمِ تیشرت های لانگ پیدا است، قد بسیار بلندی نسبت به تیشرت ساده و استاندارد دارد. این مدل از تیشرت ورزشی زنانه با لگ، ساک ورزشی و کلاه برای روزهای باشگاه رفتن می تواند جذاب و شیک باشد. دختران جوان و نوجوان از طرفدارانِ این مدل از تیشرت ها هستند.

مدل اورسایز یا لَش تیشرت ورزشی زنانه

مدل اورسایز یا لَش تیشرت ورزشی زنانه:

مدل های اور سایز به صورت فری سایز تولید می شوند. به طرح مدل ساده از تیشرت، که سایز بزرگتر و تنخورِ آزاد تری دارد، تیشرت اُور سایز گفته می شود. تیشرت های اور سایز، ترندِ استایل ورزشی در سال 2024 می باشند.

مدل آستین سه ربع تیشرت ورزشی زنانه

مدل آستین سه ربع تیشرت ورزشی زنانه:

قدِ آستین این مدل های تیشرت ورزشی به صورتی است که در بین آرنج قرار می گیرند. آستین ها در طرح تیشرت فقط جنبه ی پوششی ندارند بلکه با طراحی های خاص می توانند فرم و اندام شما را منحصربه فرد نشان دهند. با پوشیدن مدل تیشرت زنانه ورزشی آستین سه ربع فرم بدن زیباتر نشان داده می شود.

مدل تیشرت آستین کوتاه ورزشی زنانه

مدل تیشرت آستین کوتاه ورزشی زنانه:

تیشرت های آستین کوتاه جزء تیشرت های بیسیک محسوب می شوند. تیشرت های اولیه قدِ آستین کوتاهی داشته اند و به مرور زمان بر حسب سلیقه، قد آستین ها در صنعت طراحی لباس، متفاوت تولید شده اند. طرح و قد آستینِ کوتاه به صورت استاندارد و بیسیک تدر بشرت های می باشند.

مدل تیشرت آستین حلقه ای ورزشی زنانه

مدل تیشرت آستین حلقه ای ورزشی زنانه:

ظاهر مدل تیشرت ورزشی آستین حلقه ای شبیه به مدل تاپ ورزشی می باشند. تیشرت های آستین حلقه ای آزادیِ بیشتری به هنگام ورزش کردن به شما می دهند. مدل تیشرت ورزشی آستین حلقه ای برای هر ورزشی می تواند قابل استفاده باشد.

مشاهده کنید: تیشرت ورزشی زنانه

مدل تیشرت ورزشی زنانه آستین کش

مدل تیشرت ورزشی زنانه آستین کش:

مدل آستین کش به صورتی است که در قسمت بازو به دلیل کشیدگی، برجستگی و ورزیدگی بازو بیشتر دیده می شود، از این رو در بین خانم های بدنساز پرطرفدار است.

مدل آستین بلند تیشرت ورزشی زنانه

مدل آستین بلند تیشرت ورزشی زنانه:

تیشرت های ورزشی آستین بلند شباهت زیادی به بلوز ها دارند. این مدل ها می توانند تیشرت آستین بلندی باشند که به صورت فینگر دار طراحی شده باشند. برخی دیگر از آستین بلند ها بدون فینگر هستند و تا قسمت مچ امتداد یافته اند.

مدل نیم تنه یا کراپ تیشرت ورزشی زنانه

مدل نیم تنه یا کراپ تیشرت ورزشی زنانه:

طراحی این مدل از تیشرت ورزشی زنانه به گونه ای است که قد لباس بالاتر از ناف قرار می گیرد. برای استایل های ورزشی و باشگاه این مدل از تیشرت ورزشی می تواند جذاب باشند. این مدل از تیشرت ورزشی زنانه حتی با سایر لباس ها مانند جین هم قابلیت استایل شدن را دارد. تیشرت های مدل نیم تنه در سال 2024 بسیار پرطرفدار و پرفروش بوده اند.

مدل پولشرت تیشرت ورزشی زنانه

مدل پولشرت تیشرت ورزشی زنانه:

پولوشرت ها جزء لباس های چوگان بوده اند و امروزه در لباس های ورزشی مانند تنیس استفاده می شوند. پولوشرت ها هم بین خانم ها و هم بین آقایان طرفدار دارند. استایل این نوع تیشرت دارای یقه ی برجسته ی منحصر به فرد و چندین دکمه می باشد. همچنین در طراحی این نوع تیشرت ها، از جیب ها هم استفاده می شود که به هنگام ورزش کردن، می تواند نیاز شما را برطرف کند.

مدل پشت ضربدری تیشرت ورزشی زنانه

مدل پشت ضربدری تیشرت ورزشی زنانه:

در این مدل از تیشرت های زنانه، بیشترین استایل و طرحِ لباس در پشت آن طراحی شده است. بند ها به صورت ضربدری هستند و زیبایی و شیکی استایل را چند برابر نشان می دهد، اما در عین حال سادگی لباس در جلوی مدل تیشرت حفظ شده است.

مدل آستین بند دار تیشرت ورزشی زنانه

مدل آستین بند دار تیشرت ورزشی زنانه:

در این مدل از تیشرت زنانه بندهایی در قسمت آستین طراحی شده است که می توانند متحرک باشند. بدین معنی که می توانید برای زیبایی، بند ها را به صورت پاپیون ببندید.

مدل تیشرت ورزشی زنانه گره دار

مدل تیشرت ورزشی زنانه گره دار:

در برخی گره دارها ممکن است گره به صورت متحرک باشد، این بدین معنی که شما می توانید به راحتی بندها را تنظیم کنید. گره در برخی از مدل های تیشرت، گره ای آماده است و امکان تغییر دادن آن وجود ندارد. هر کدام از این مدل های گره دار، زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند و شما می توانید بر حسب سلیقه، یکی را انتخاب کنید. در برخی دیگر از مدلِ تیشرت گره دار ممکن است گره، فقط در یک قسمت از تیشرت باشد و یا حتی بند هایی طراحی شده باشند که بتوان آن را یک دور، دور کمر چرخاند و محکم گره زد.

مطالعه کنید: اصول ورزش در خانه

مدل آستین ضربدری تیشرت ورزشی زنانه

مدل آستین ضربدری تیشرت ورزشی زنانه:

در این مدل، طرح هایی تو خالی از خطوط ضربدری در آستین کار شده است که جذابیت خاصی به استایل ورزشی می دهد. مدلِ این نوع تیشرت های زنانه، می تواند در قسمت میانی آستین یا قسمت انتهای آستین طراحی شده باشد.

مدل خفاشی یا کیمونویی تیشرت ورزشی زنانه

مدل خفاشی یا کیمونویی تیشرت ورزشی زنانه:

طرح کیمونو یکی از طرح های شناخته شده در طراحیِ لباس بانوان می باشد. این طراحی به دلیل استقبال زیاد خانم ها از این مدل، در تیشرت های ورزشی هم استفاده می شود. تیشرت ورزشی کیمونو در قسمت بازو و حلقه آستین آزاد است و می توان به راحتی هر گونه فعالیتی را هنگام پوشیدن آن، انجام داد.

تیشرت ورزشی زنانه مدل حلقه باز

تیشرت ورزشی زنانه مدل حلقه باز:

در این مدل از تیشرت ورزشی زنانه، حلقه ای تو خالی در قسمت های بازو یا شانه حتی در پشت لباس طراحی شده است. این مدل از طراحی می تواند استایل باشگاه شما را از سایرین متمایز نماید.

مطالعه کنید: تیشرت ورزشی زنانه سفید را چطور ست کنیم؟