انواع پولوشرت مردانه
با انواع پولوشرت مردانه آشنا شوید

ممکن است شما نیز از طرفداران پر و پا قرص انواع پولوشرتهای مردانه هستند. در این صورت، هنگام خرید پولوشرت مردانه مدلها و انواع مختلف آن را در بازار دیده اید. اگر تا به حال نیز به این مدل ها دقتی نداشته اید، در این مقاله انواع پولوشرت مردانه را به شما معرفی میکنیم.

انواع پولوشرت مردانه : 1- پولوشرت آستین کوناه

این پولوشرت ها، پرمصرف ترین و پرفروش ترین مدلهای پولوشرت هستند. پولوشرت آستین کوتاه به تنهایی یکی از شیک ترین انواع پولوشرت مردانه است. این لباس، استایلی نیمه رسمی به شما می دهند. بهترین ترکیب را شلوار جین تک رنگ میسازند و با اضافه شدن ساعت و عینک مطالعه، برای موقعیت های جدی مختلفی مناسب خواهند بود.

پولوشرت یک لباس تقریبا کامل است. میتوان گفت یک پولوشرت مردانه آستین کوتاه، بیشتر از انواع لباس های تابستانی است. با این وجود، اگر به استفاده از آن در فصل خنک سال نیز علاقه دارید می توانید از یک ژاکت بافتنی آستین حلقه ای برویش استفاده کنید تا لباس شما دمایی مناسب خنکای پاییز به شما بدهد.

بیشتر بخوانید: پولوشرت مردانه

2- پولوشرت آستین بلند

گاهی برخی تصور می کنند پولوشرت آستین بلند همان پیراهن مردانه است. اگر چه در میان انواع پولوشرت مردانه، پولوشرتهای آستین بلند رسمی ترین مدل ها هستند اما تفاوت هایی اصولی با پیراهن مردانه دارند. مثلا پولوشرت آستین بلند، از بالا تا پایین دکمه نمیخورد. یقه آن ضرورتا ایستاده نیست. در عین اینکه معمولا ظاهری ساده تر از پیراهن مردانه دارد، اما کمی به استایل اسپرت متمایل است و بنابراین نباید آن را درون شلوار قرار دهید.

مدل های مختلف و متنوعی از پولوشرت مردانه آستین بلند نیز در بازار وجود دارد. مثلا انواع چند رنگ آن که اگر از رنگهای روشن در ان استفاده شده باشد، با شلوار جین و کتانی سفید ست جذابی ایجاد میکند.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب تیشرت مردانه

3- پولوشرت یقه رنگی

مدل دیگری از انواع پولوشرتهای مردانه، پولوشرت های یقه رنگی هستند. نام این نوع پولوشرت به معنی این نیست که بقیه قیمت های پارچه رنگ ندارد. اتفاقا این نوع پولوشرت، از جوان پسندترین و رنگارنگ ترین طرح ها استفاده میکند. اما رنگ یقه در یک پولوشرت یقه رنگی، با سایر بخش ها کمی متفاوت است و در ظاهر کلی لباس ایجاد کنتراست میکند.

اسپرت ترین انواع پولوشرت های مردانه، پولوشرت های یقه رنگی است. این مدل با طرح های راه راه افقی نیز بسیار قابل ترکیب است. در فصل بهار، این نوع پولوشرت محبوبتر است و فروش بیشتری نیز دارد.

4- پولوشرت راه راه

پولو شرت های راه راه، مناسب ترین انواع پولو شرت های مردانه برای محیط هایی مانند مدرسه و دانشگاه هستند. این پولوشرت ها، بیشتر نیز به دل جوانتر ها می نشینند.

5- پولوشرت سایه دار

پولو شرت های سایه دار، انواعی از پولو شرت مردانه در استایل مونوکروم هستند. این پولوشرت ها از ترکیب دو یا چند رنگ، استایل امروزی و جذابی ایجاد میکنند. به جز طرح روی پارچه، در بقیه ی قسمت ها مشابه پولوشرت های آستین کوتاه و آستین بلند هستند.

بیشتر بخوانید: جذابترین مدل های لباس دخترانه مجلسی پوشیده