سویشرت شیک دخترانه بیسبالی کبوت - ریبون
با سویشرت بیسبالی چی بپوشیم ؟

سویشرت بیسبالی ، یکی از انواع سویشرت های محبوب و پرطرفدار در میان آقایان و خانم ها است که ظاهر زیبا و جذابی دارد.

این سویشرت به تازگی روی بورس آمده و مورد توجه آقایان و خانم ها قرار گرفته است. بسیاری از افراد سرشناس و معروف از این سویشرت ها استفاده می کنند. اگر شما هم به تازگی قصد خرید این سویشرت را دارید و یا آن را خریداری کرده اید ، بهتر است نکاتی را در رابطه با نحوه ست کردن آن بیاموزید. در این مقاله ، توضیحات بسیار مفیدی درباره نحوه ست کردن این سویشرت می دهیم.

پیش از بررسی لباس های مناسب ست کردن با این سویشرت ، به چندین ویژگی اصلی این سویشرت ها اشاره می کنیم. اصلی ترین ویژگی سویشرت بیسبالی ، آزاد بودن و اورسایز بودن آن است. بنابراین افراد علاقمند به لباس های آزاد می توانند استایل جذابی با این سویشرت داشته باشند. این سویشرت برای استایل های غیررسمی و کژوال بسیار مناسب است.

شلوار کارگو با سویشرت

شلوار کارگو ، یکی از شیک ترین و جذاب ترین شلوارهایی است که به تازگی مد شده اند. ترکیب شلوار کارگو با سوئیشرت بیس بالی ، ترکیب جذاب و چشم نوازی است. برای این استایل حتماً بایستی کفش مناسبی را انتخاب کنید تا جذابیت استایل شما بیش از پیش به چشم برسد. اگر بتوانید رنگ کتونی خود را با رنگ سویشرت چک کنید ، جذابیت استایل شما بیش از اندازه می شود.

بیشتر بخوانید: هودی مردانه

شلوار جین با سویشرت بیسبالی

قطعاً شلوار جین در کمد هر آقا و خانمی پیدا می شود. بنابراین یکی از لباس های مناسب برای ست کردن با سوئیشرت بیس بالی را در اختیار دارید. از جذابیت استایل شلوار جین و سوئیشرت بیس بالی ، هر چه بگوییم کم گفته ایم. این استایل هم برای بانوان و هم برای آقایان مناسب است. اگر یک ژاکت یا دورس خوشرنگ و خوش طرح زیر سوئیشرت بیس بالی بپوشید ، زیبایی این استایل را چندین برابر می کنید. هر یک از سوئیشرت های بیس بالی قرمز ، آبی ، مشکی ، سفید و فسفری و … با شلوار لی جذاب و زیبا می شوند.

سویشرت بیسبالی

استایل کراپ با سوئیشرت بیس بالی

یک کراپ خوشگل و زیبا را برای پوشیدن زیر سویشرت بیسبالی انتخاب کنید. حالت نیم تنه بودن کراپ ، موجب جذابیت بیشتر ترکیب کراپ و سویشرت می شود. البته این استایل را باید برای روزهای بهاری و یا روزهای نه خیلی سرد پاییز درنظر بگیرید. چون کراپ کوتاه موجب سرد شدن شما می شود. به طور مثال روزهای نخست پاییز که هوا آنچنان سرد نشده است ، روزهای مناسبی برای پوشیدن کراپ و سوئیشرت است. قطعاً برای این استایل باید یک شلوار مناسب درنظر بگیرید که می توانید شلوار جین یا شلوار مام استایل و … را درنظر بگیرید. طبیعتاً این استایل نیازمند یک کفش اسپورت می باشد. کفش کتانی یا کالج و … گزینه بسیار خوبی برای این استایل است.

بیشتر بخوانید: بهترین برند کاپشن مردانه و مدل‌های ترند آن

هودی و سویشرت بیسبالی

بعید به نظر می آید که شخصی هودی نداشته باشد. چرا که هودی ها در سالهای اخیر به اندازه ای محبوب شده اند که هر شخصی را به خرید خود ترغیب نموده اند. پوشیدن هودی زیر سوئیشرت بیس بالی ، زیباتر از آن چیزی می شود که فکر می کنید. ترکیب هودی و سوئیشرت بیس بالی نه تنها زیبا است بلکه بسیار راحت است. با داشتن این استایل می توانید به ورزش ، کوهنوردی ، دورهمی ، کافی شاپ ، پیک نیک و … بروید. مزیت اصلی این استایل ، گرم بودن آن است که آن را علاوه بر پاییز ، برای زمستان نیز مناسب کرده است. رنگ هودی و سویشرت را می توانید به دو شکل با یکدیگر ست کنید. در روش اول ، رنگ هودی و سویشرت را متناسب با هم انتخاب کنید. برای مثال یک هودی فسفری را با سوئیشرت بیس بالی زیتونی ست کنید. در روش دوم ، رنگ هودی و سویشرت را متضاد انتخاب کنید. برا مثال هودی سفید را با سوئیشرت بیس بالی مشکی بر تن کنید.
سویشرت دخترانه بیسبالی

نکات ست کردن سویشرت بیسبالی

اگر به نکات ست کردن هر لباسی توجه داشته باشید ، می توانید بیش از پیش خوش تیپ و خوش استایل باشید.

اولین نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که زمانی لباسی موجب خوش تیپی شما می شود که کیفیت خوبی داشته باشد. یعنی شما اگر یک سوئیشرت بیس بالی بی کیفیتی را بر تن کنید ، حتی اگر به بهترین نحو به ست کردن لباس های خود اقدام کنید ، خوش تیپ به نظر نخواهید رسید. پس در زمان خرید سوئیشرت و هر لباسی ، به این مسئله توجه داشته باشید.

دومین نکته این است که همواره روی رنگ مشکی تمرکز نکنید. سایر رنگ ها را انتخاب کنید. ما علاقه شما به رنگ مشکی را درک می کنیم ، اما توجه به سایر رنگ ها موجب شادابی و سرزنده بودن شما می شود.

هودی زنانه خرید و قیمت مشاهده

مشاهده جدیدترین انواع

 

سومین نکته درباره ست کردن سویشرت بیسبالی این است که شلوار بسیار جذب و اسکینی را برای آن انتخاب نکنید. چرا که سویشرت های بیس بالی به صورت اورسایز هستند و در ترکیب با شلوارهای بسیار جذب ، جالب نمی شوند.

چهارمین نکته این است که این استایل همانند سایر استایل ها به اکسسوری نیاز دارد تا جذاب تر و شیک تر به نظر بیاید. اکسسوری هایی که برای این استایل درنظر می گیرید ، مسلماً باید اسپرت باشند.
هودی دخترانه بیسبالی

پنجمین نکته این است که اگر قرار است دکمه های خود را باز بگذارید ، بیش از یک یا دو لباس زیر آن نپوشید. اگر بخواهید چندین لباس مختلف زیر سوئیشرت بپوشید ، تیپ شما شلوغ و نامرتب می شود.

ششمین نکته این است که اعتماد به نفس داشته باشید و اطمینان داشته باشید که سویشرت بیسبالی به شما خواهد آمد و شما را خوش تیپ خواهد کرد. این سویشرت به هر فردی در هر سن و سالی می آید.

هفتمین نکته این است که این استایل نیازمند کفش مناسبی است. اگر کفش نامناسبی را انتخاب کنید ، استایل شما جذاب و زیبا نخواهد بود. لزومی به ست کردن رنگ کفش و سویشرت نیست. اما اگر بتوانید رنگ کفش و سویشرت را ست کنید ، جذابیت استایل شما چندین برابر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: سویشرت مردانه

 

برای شنیدن خلاصه صوتی روی دایره زیر ضربه بزنید.