با کتونی چی بپوشیم
با کتونی چی بپوشیم ؟

با کتونی چی بپوشیم ؟ با خواندن این مقاله به خوبی می توانید استایل های مختلفی را با کتونی رقم بزنید و استایل خود را شیک تر کنید.

کفش ، یکی از مهمترین اجزای استایل شما می باشد که نوع و ظاهر آن ، تأثیر بسزایی در جذابیت استایل شما دارد. کتونی ، یکی از محبوب ترین کفش های اسپرت است که در میان خانم ها و آقایان ، طرفداران زیادی دارد. اگر می خواهید بدانید که چگونه با این کفش ، بهترین استایل را داشته باشید این مقاله را مطالعه بفرمایید.

 کتونی ورزشی با لگ

با کتونی چی بپوشیم و به چه مواردی توجه کنیم ؟

داشتن یک شلوار مناسب ، زیبایی کتانی را چندین برابر می کند. اولین گزینه ای که مدنظر بانوان و آقایان برای ست کردن با کتونی می آید ، شلوار چسبان و تنگ است. در واقع بانوان و آقایان فکر می کنند که بهترین گزینه برای ست کردن با کتونی ، این شلوار است. در حالیکه گزینه های دیگری پیش روی خانم ها و آقایان قرار دارد. امروزه تنوع شلوارهای موجود در بازار افزایش پیدا کرده است. انواع مام استایل ها ، انواع اسلش ها و شلوارک ها و … در بازار وجود دارند که برای ست کردن با کتونی مناسب هستند. برای انتخاب شلوار مناسب برای ست کردن با کتونی باید به مواردی توجه داشته باشید که مهمترین آنها شامل میزان تنگی شلوار ، قد شلوار ، مدل کتونی و … است. در ادامه مفصل تر به این موارد می پردازیم.

مشاهده کنید: رکابی ورزشی مردانه

قد شلوار مناسب برای ست کردن با کتونی

با کتونی چی بپوشیم ؟ با کتونی باید شلواری بپوشید که فضای مناسبی میان کفش و مچ پا بوجود بیاورد. اگر شلوار اسکینی بلندی بر پا کنید که کتونی را بپوشاند ، ظاهر جالبی ایجاد نمی شود. پوشیدن شلوار بلند با کتونی ممکن است سبب شود که شما چاق تر و کوتاهتر به نظر بیایید. پس به قد شلوار موردنظر توجه داشته باشید و از انتخاب شلوارهای بسیار بلند خودداری کنید.

 کتونی زنانه

شلوار جذب یا تنگ برای ست کردن با کتونی

انواع شلوارهای اسپرت برای پوشیدن با کتونی مناسب هستند. برخی از شلوارهای اسپرت به صورت آزاد و برخی دیگر به صورت تنگ و جذب هستند. انتخاب جذب یا آزاد بودن شلوار به ظاهر کتونی بستگی دارد. کتونی های ظریف با شلوارهای جذب ، تناسب و سازگاری دارند. همچنین شلوارهای آزاد و گشاد با کتونی های گنده ، تناسب دارند. البته سلیقه برخی از افراد متفاوت است و ممکن است دوست داشته باشند کتونی های گنده و بزرگ را با شلوارهای جذب ، ست کنند.

با کتونی چی بپوشیم : بررسی مدل کتونی

کتونی های ظریف ، بهتر است با شلوارهای جین اسکینی و لگ پوشیده شوند. این کتونی ها ، شما را ظریف تر و لاغرتر نشان می دهند. اگر کتونی بزرگی و درشتی به پا کنید ، چاق تر دیده می شوید. بنابراین افرادی که تمایل به لاغرتر دیده شدن دارند ، به سراغ کتونی های ظریف بروند.

انواع کتونی شامل کتانی plimsolls ، کتانی آگلی ، کتانی اسلتیک وانس ، کتانی چرمی Leather Sneakers ، کتانی ورزشی ، کتونی های بدون بند و … می باشد که هر یک به نوعی زیبا و جذاب هستند.

بیشتر بخوانید: راه هوشمندانه برای داشتن کفش مناسب برای سفر

 کتونی زنانه با شلوار جین

کتونی با شلوار جین راسته

یکی از استایل ها با کتانی ، ترکیب شلوار جین راسته با کتونی است. پس یکی از پاسخ هایی که به سؤال با کتونی چی بپوشیم می دهیم ، شلوار جین راسته می باشد. شلوار جین راسته از شلوارهایی است که هیچگاه از مد نمی افتد و همواره روی بورس است. البته شلوارهای جین راسته مدرن از شلوارهای جین اسکینی بسیار بهتر و جدیدتر هستند. پس توصیه می کنیم کمی به روز شوید و به سراغ این شلوارها بروید.

 کتونی زنانه مشکی با دامن

کتونی با دامن و پیراهن

حتماً لزومی به ست کردن کتونی با شلوار نیست. شما می توانید کتونی را با دامن ست کنید. تغییر و تحولات صنعت مد و لباس نشان می دهد که ست کردن انواع لباس ها با یکدیگر امکان پذیر است. پس شما می توانید کتونی را با دامن و پیراهن بپوشید و استایل بسیار شیکی داشته باشید. ترکیب یک کراپ و دامن و کتونی ، ایده جالبی برای مهمانی ها و دورهمی ها است. تنها نکته ای که باید در این ارتباط به آن توجه کنید ، انتخاب دامنی با قدی حدوداً روی ساق پا است که با کتونی تناسب داشته باشد.

با کتونی چی بپوشیم ؟ شلوار کلاسیک و کتونی

اگر گمان می کنید ترکیب شلوار کلاسیک و کتونی جذاب به نظر نمی آید ، سخت در اشتباه هستید. زیرا این ست بسیار زیبا و راحت است و گزینه مناسبی برای تیپ روزمره شما می باشد. کتونی های ظریف مانند کتونی های مخصوص تنیس به همراه شلوار راسته کوتاه ، بسیار جذاب به نظر می آیند و استایل زیبایی را رقم می زنند. این استایل برای محل کار و دانشگاه می تواند مناسب باشد.

مشاهده کنید: کفش چرمی زنانه

 کتونی زنانه مشکی با دامن

شلوارک و کتونی ، زیبا و جذاب و راحت

این استایل از استایل های پرطرفدار و دوست داشتنی است که اغلب جوان ها ، آن را می پسندند. قطعاً می دانید که به دلیل قوانین حاکم بر کشورمان نمی توانید این استایل را در هر مکانی داشته باشید. اما این استایل برای مهمانی ، دورهمی ، ساحل دریا ، کوهنوردی ، پیک نیک و مسافرت های خارج از کشور بسیار مناسب است. گمان نکنید که استایل شلوارک و کتونی ممکن است از مد بیفتد. این ترکیب ، همواره روی بورس است. بنابراین همواره در پاسخ به اینکه با با کتونی چی بپوشیم می توانیم شلوارک را عنوان کنیم.

کتونی و شلوار گشاد

یکی از انواع شلوارهای مناسب برای ست کردن با کتونی ، شلوار گشاد می باشد. شلوار گشاد با کفش های مختلفی ست می شود که یکی از آنها ، کتونی است. این ترکیب برای رفتن به خرید ، گردش ، مهمانی و … مناسب است. نکته مهم در این ارتباط این است که قد شلوار گشاد نباید خیلی بلند باشد. بهتر است قد شلوار تا مچ باشد و یا روی کتونی باشد و هرگز کتونی را نپوشاند. این استایل صد درصد جذاب خواهد بود.

– حال با توجه به سلیقه خود می توانید یک یا چندین مورد از استایل های گفته شده را انتخاب کنید.

مشاهده محصول: کتونی مردانه