استایل شیک
برای ایجاد استایل شیک با لباس‌ های ارزان چه باید کرد؟

گمان برخی از ما این است که برای داشتن استایل شیک و ظاهری زیبا حتما باید برای لباس‌ های گران پول خرج کنیم. البته نمی‌توان انکار کرد که داشتن بودجه بیشتر به شما امکان تهیه لباس‌های با کیفیت و مارک را می‌ دهد. اما این معنایی ندارد که با لباس‌های ارزان نمی‌توان استایلی جذاب داشت. در واقع، با استفاده از ترفند های کوچک و هوشمندانه می‌توانید لباس‌های ارزان را به نحوه‌ای ترتیب دهید که به ظاهر گران‌قیمت و لوکس بنمایند.

شما می توانید با کیفیت ترین پولوشرت مردانه و لباس ها و شلوار ورزشی زنانه را در فروشگاه ریبون ملاحظه نمایید.

برخی از ترفند ها که می‌توان به کار برد، مانند اضافه کردن یک کمربند زیبا به یک شلوار جین روزمره یا انتخاب پارچه‌های با بافت و طرح‌های منحصربه‌فرد هستند. این تغییرات کوچک می‌توانند به لباس‌های ساده ارزان قیمت جلوه خاص و گران‌تری بدهند.

برای آشنایی با ترفندهای بیشتر و کاربردی در دنیای مد، می‌توانید به منابعی مانند سایت ریبون مراجعه کنید. این ترفندها به شما کمک می‌کنند تا همیشه به روز بوده و استایل شیکی داشته باشید و همچنین در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

راه‌هایی برای جلب توجه با لباس‌ های ارزان چه هستند؟

دوخت لباس ‌های سفارشی به جای خرید از فروشگاه‌ ها، یک راه خوب برای داشتن استایل شیک و منحصربه‌ فرد است. ممکن است وقتی به فروشگاه ‌ها می ‌روید، لباس‌ های مد نظرتان را پیدا نکنید یا کیفیت دوخت آن ها برای شما قابل قبول نباشد.

با سفارش دوخت لباس ‌های خود به یک خیاط با تجربه، می‌توانید لباسی با کیفیت و استایل خاصی داشته باشید که به اندام و سلیقه‌ی خودتان انتخاب شده است. علاوه بر این، دوخت لباس معمولا ارزان‌تر از خرید از برندهای مشهور است.

روش دیگر استفاده از کمربند است که می ‌تواند به ظاهر لباس‌هایتان جلوه‌ای جدید بدهد. با افزودن کمربند به لباس ‌های مختلف مانند دامن، شلوار یا مانتو، می‌توانید استایل خود را تغییر دهید و به آن ها طراحی کلاسیک ببخشید. به عنوان مثال، اگر پیراهنی با کمر آزاد دارید، با استفاده از کمربند می‌توانید ظاهر منظم ‌تری داشته باشید و جلوه‌ی خاصی به لباس اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: نکات مهم نگه داری کفش کانورس سفید

روش ایجاد استایل شیک

انتخاب لباس ‌های تمام مشکی یا استایل مونوکروم نیز راهی برای داشتن استایل شیک با بودجه‌ی کم است. استفاده از لباس‌های تمام مشکی به اندام شما کشیدگی می‌دهد و ظاهر ظریفی را ایجاد می‌کند.

این رنگ برای داشتن ظاهری کلاسیک و گران‌ قیمت بسیار مناسب است. همچنین با انتخاب لباس های مختلف با تناژ رنگ یکسان، می ‌توانید تنوعی در استایل خود به وجود آورید.

در ضمن ترکیب کردن لباس با رنگ‌های مشابه می‌تواند استایل شما را گران‌تر به نظر بیاورد. انتخاب قطعات با رنگ‌های خنثی مثل سفید، کرم و بژ به ایجاد استایلی زیبا و لوکس کمک می‌کند.

همچنین انتخاب رنگ‌های متناسب با هم و ترکیب آنها با هم می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر کند. به‌عنوان مثال، ترکیب رنگ‌های سفید و بژ باعث ظاهری ساده و شیک می‌شود. همچنین اگر به ترکیبات جسورانه علاقه دارید، می‌توانید از رنگ‌های زنده مثل قرمز استفاده کنید.

در نهایت، داشتن استایل شیک و جذاب با استفاده از لباس‌ های ارزان کاملا ممکن است. با انتخاب مناسب ترفند ها و تغییرات کوچک در استایل‌تان، می‌توانید با بودجه‌ی محدود هم به ظاهری جذاب و متفاوت دست پیدا کنید.

روش ایجاد استایل شیک

راه‌هایی برای بهبود و گران‌تر نشان دادن لباس‌های ارزان چه هستند؟

اتو کردن و رفع چین و چروک‌ها به ارتقاء استایل شما کمک می‌کند. از اتوی لباس‌ ها استفاده و چروک‌ها را از بین ببرید. این کار از شما زمان می برد اما ارزش زحمت را دارد. قبل از بیرون رفتن به هر مکان، مانند محل کار یا دانشگاه، لباس‌های موردنظرتان را از کمد بیرون بیاورید و آن‌ها را برای اتو چک کنید.

هرگونه چروک و برجستگی می‌تواند لباس‌هایتان را ارزان و چیپ به نظر بیاورد. اتو کردن لباس‌ها به ارتقاء کیفیت ظاهری شما کمک می‌کند. اگرچه تمام مواد قابل اتو نیستند، اما اتو بخار خانگی یا استفاده از خشک‌شویی می‌تواند به عنوان جایگزین مناسبی برای اتو کردن مواد حساس باشد.

حذف پرز لباس از بین‌ بردن گره گره پارچه‌ها می‌تواند به لباس ‌هایتان جلوه‌ای جدید و استایل شیک بدهد. با استفاده از یک برس یا رول پرز گیر پاک کننده، پرزها را از بین ببرید.

این کار به لباس‌ها ظاهری تمیز و مرتب می‌دهد و جلوه‌ی فرسوده و ناخوشایند را از بین می‌برد. حتی موهای حیوانات خانگی و نشستن پرز نیز می‌توانند به لباس‌هایتان ظاهری نامرتب بدهند و استایل شما را ارزان به نظر بیاورند. این روش ساده می‌تواند به ارتقاء استایل شما کمک کند.

چگونه یک استایل شیک ایجاد کنیم؟

به رفع نقص‌های کوچک در لباس‌های خود بپردازید. اگر لباس‌های شما دچار آسیب شده‌اند، به زودی آن‌ها را تعمیر کنید. این کوچک ترین نقص‌ها هم می‌توانند به لباس‌های شما ظاهری ناخوشایند بدهند.

رسیدگی به لباس‌های قدیمی و رفع نقص‌های کوچک، به جذابیت استایل شما کمک می‌کند و لباس‌های ارزان شما را گران‌تر به نظر می‌آورد. در صورت افتادن دکمه‌ها، برجستگی نخ ‌ها یا باز شدن درزها، سریعاً اقدام به تعمیر آن ها کنید. این تغییرات کوچک می‌توانند تاثیر بزرگی در استایل شیک شما داشته باشند و لباس‌های ارزان را به یک استایل گران‌تر تبدیل کنند.

برای پاک کردن لکه‌های لباس اقدام کنید و از آن‌ها خلاص شوید. باید گفت اگر در طول خوردن غذا یا انجام کارهای روزمره لکه‌های چربی یا جوهر بر روی لباس‌تان جا مانده است، به پاک کردن آن‌ها بپردازید.

اگر روش‌های خانگی موثر نبودند، بهتر است به یک خشکشویی مراجعه کنید. اگر با وجود تلاش‌های بیشتر هم لکه از بین نرفت، بهتر است از استفاده آن لباس دست بردارید. لباس ‌های لکه‌دار نه تنها زیبایی را به استایل شما نمی‌آورند بلکه نشان می‌دهند که به جزئیات نظارت نمی‌کنید و این می‌تواند باعث شود از جذابیت استایل شیک شما کاسته شود.

 

چگونه کفش های شیک تری داشته باشیم؟

در نظر داشته باشید که واکس‌زدن کفش‌ها یک ترفند کاربردی برای گران نشان دادن کفش‌های ارزان است. کفش‌ها نقطه مهمی در استایل شما هستند و نگاه‌ها به سمت آن ها جلب می‌شود. واکس‌زدن و تمیز کردن کفش ‌های چرمی باعث می‌شود همیشه کفش‌هایی براق و شیک داشته باشید و آن ها را در شرایط خوبی نگه دارید.

اگر از سایر محصولات چرمی مانند کت یا کیف استفاده می‌ کنید، بهتر است برای آن ها نیز از این روش مراقبتی استفاده کنید تا طول عمر آن ها افزایش یابد. این ترفند به استایل شیک شما زیبایی بیشتری می‌بخشد و لباس‌ها و کفش‌های ارزان شما را گران‌تر به نظر می‌آورد.

نکات مهم برای خلق یک استایل شیک

قطعات قابل تعویض را جایگزین کنید. تغییر دکمه‌ها می‌تواند به لباس‌هایتان جلوه ویژه‌ای بدهد. دکمه‌های ساده و پلاستیکی ممکن است لباس را ارزان به نظر بیاورند. با جایگزینی آن‌ها با دکمه‌های  فلزی یا مروارید، لباس‌های شما را به یک سطح بالاتر از گرانی و شیکی ارتقا دهید.

این کار تنها نیازمند کمی زمان و سلیقه است و شما می‌توانید دکمه‌های موردنظرتان را انتخاب کرده و به لباس‌هایتان دوخت کنید. حتی از دکمه‌های لباس‌های قدیمی که دیگر استفاده نمی‌کنید، می‌توانید بهره ببرید.

تعویض زیپ‌ها هم از دیگر راه‌های افزایش زیبایی لباس‌هاست. زیپ‌های ارزان نیز ممکن است به لباس‌ها ظاهری کم‌ارزش بدهند. اگرچه تعویض زیپ‌ها نیازمند مهارت خاصی است و ممکن است به کمک یک خیاط نیاز داشته باشید، اما تاثیر این تغییرات کوچک بر روی استایل شما بسیار چشمگیر است. هرچند زمان و هزینه‌ای نیاز است اما نتیجه آن ارزش آن را دارد و لباس‌های ارزان شما را به یک استایل گرانتر تبدیل خواهد کرد.

تاثیرگذاری رنگ‌ها بر استایل شیک را جدی بگیرید. انتخاب رنگ مناسب می ‌تواند به شدت بر جلب توجه و گران دیده شدن لباس‌های ارزان تاثیر بگذارد. حتی اگر لباسی ارزان خریداری کرده‌اید، با انتخاب رنگ ‌های مناسب و هماهنگ، می‌توانید استایل شیکی را ایجاد کنید. به عنوان مثال، انتخاب رنگ ‌های روشن و زنده مثل آبی آسمانی یا صورتی پررنگ می‌تواند لباس‌های شما را از نظر ظاهری بهبود بخشد و به آن‌ ها جلوه‌ایشیک و مدرن بدهد.

 

نکات مهم برای نگهداری مناسب لباس

با شست‌وشوی معقول لباس‌ها را نگه دارید. از شست‌وشوی مکرر و بیش از حد بپرهیزید تا پارچه‌ها آسیب نبینند و رنگ آن‌ها کم نشود. این کار باعث می‌شود لباس‌هایتان همیشه به شکل نو به نظر بیایند و به احساس  شیکی کمک کنند. به جای شست‌وشوی مکرر، از تمیز کردن محلی لباس‌ها با روش‌های خانگی مثل اسفنج یا مسواک استفاده کنید تا پارچه‌ها در طولانی‌مدت سالم و زیبا بمانند و استایل شیک را برای شما فراهم کند.

پارچه‌های با کیفیت و مناسب را انتخاب کنید تا استایل شیک به نظر برسد. هنگام انتخاب لباس‌های ارزان، به نوع پارچه توجه کنید. از جنس‌های مانند پنبه و جیر مصنوعی استفاده کنید که علاوه بر قیمت مناسب، دارای کیفیت بالا و ظاهری متفاوت و جذاب هستند. پارچه‌های طبیعی مثل کتان نیز می‌توانند لباس‌های ارزان قیمت را به سطحی بالاتر از استایل تبدیل کنند.

نکات مهم برای نگهداری مناسب لباس

روش برطرف کردن بوی نامطلوب لباس

در ضمن، اگر لباس‌های جین شما از بارش باران یا تعرق مرطوب شده‌اند و بوی نامطبوعی ایجاد کرده‌اند، می‌توانید آن‌ها را درون یک نایلون قرار داده و در فریزر بگذارید. این روش ساده می‌تواند بوی نامطبوع را از بین ببرد و به لباس‌های شما احساس تازگی بدهد. این ترفند را تجربه کرده و نتیجه مثبت آن را مشاهده کنید.

کاهش برجستگی‌ها را به عنوان یک اصل مهم در استایل شیک خود در نظر بگیرید. برآمدگی‌ها و خطوط اضافی لباس‌های زیر می‌توانند از جلوه‌ی شیک و گران‌تر لباس‌های ارزان کاسته و آن‌ها را کمی  بی‌ترتیب به نظر برسانند. انتخاب لباس زیری که با خطوط برجسته کمتری طراحی شده باشد، به شما کمک می‌کند تا لباس‌های بیرونی بدون اختلال و به صورت صاف‌تر نمایان شوند.

تاثیر اکسسوری بر  استایل شیک

از اکسسوری‌ها بهره ببرید. اکسسوری‌ها می‌توانند به لباس ‌های ارزان شما جلوه جدیدی ببخشند. با افزودن جواهرات یا زیورآلات ساده، حتی لباس ‌های ساده‌تان را به ظاهری لوکس و جذاب تبدیل کنید.

انتخاب جواهرات طلایی یا رنگ‌ های طلایی می‌تواند به استایل شیک شما جذابیتی ویژه اضافه کند. از اکسسوری‌های کلاسیک و منحصر به فرد استفاده کنید تا لباس‌های ارزان‌تان را به یک سطح جدید از شیکی و ارزش ارتقا دهید.

تاثیر انتخاب سایز مناسب را در استایل خود ارزیابی کنید. انتخاب لباس با سایز مناسب از اهمیت بسیاری برخوردار است. لباس‌های خیلی تنگ یا بیش از حد گشاد نه تنها راحتی شما را کم می‌کنند بلکه استایل شما را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: خرید هودی زنانه