تیشرت آبی زنانه
بررسی مدل‌های مختلف تیشرت زنانه و کاربردشان

مدل‌های مختلف تیشرت زنانه را نام می بریم و توضیحات مفیدی درباره کاربرد و ست کردن آنها به شما ارائه می دهیم.

تیشرت ها ، یکی از لباس های دوست داشتنی خانم ها است که هم در خانه و هم در بیرون از خانه برای آنها کاربرد دارد. استفاده از تیشرت ، سن و سال نمی شناسد. در هر سن و سالی که هستید می توانید تیشرت بر تن کنید.

بیشتر بخوانید: خرید پالتو، بارانی و کاپشن پسرانه

تنوع رنگی در انواع تی شرت های زنانه و دخترانه

تنوع طرح و رنگ تیشرت های زنانه و دخترانه بسیار بیشتر از تیشرت های مردانه و پسرانه است. تیشرت های زنانه در رنگ های سفید ، لیمویی ، قرمز ، زرشکی ، صورتی ، کالباسی ، کرم ، نخودی ، زرد ، آبی ، سرمه ای ، مشکی و … تولید می شوند. این تیشرت ها می توانند با شلوار و یا شلوارک های رنگ خود ست شوند و یا با شلوارهای جین ست شوند. ست کردن هر یک از این تیشرت ها با شلوارهای پارچه ای مشکی و شلوارهای کتان مشکی ، جالب و زیبا می شود.

تیشرت دخترانه، تیشرت رنگی

مدل‌های مختلف تیشرت زنانه کدامند ؟

تیشرت های دخترانه و زنانه دارای تنوع بسیار زیادی هستند و مدل های مختلفی دارند. یکی از محبوب ترین مدل های تیشرت زنانه ، تیشرت های یقه گرد است. این تیشرت ها بسیار راحت هستند و ممکن است به عنوان زیر مانتویی مورداستفاده قرار بگیرند و یا به صورت لباسی مستقل به تنهایی با شلوار پوشیده شوند.

دیگر تیشرت های دخترانه و زنانه پرکاربرد ، تیشرت های یقه هفت می باشد. تیشرت های یقه قایقی دارای جذابیت زیادی هستند. از دیگر تیشرت های زنانه و دخترانه ، تیشرت های یقه قایقی است که به صورت شانه به شانه است.

بانوان به پوشیدن تیشرت های یقه ایستاده و یقه پیراهنی که همان پولوشرت ها هستند ، علاقه زیادی دارند. این تیشرت ها به سبب رسمیتی که دارند ، محبوبیت زیادی در میان انواع مدل‌های مختلف تیشرت زنانه دارند.

اگر به استایل های غیر رسمی علاقه دارید ، تیشرت های یقه گرد را خریداری کنید. تیشرت های یقه گرد با لباس های مختلفی از جمله شلوارک ، دامن ، شلوار جین و …. ست می شوند. بنابراین دسته بندی تیشرت های دخترانه و زنانه بر اساس نوع یقه ، مشخص شد.

حال به سراغ دسته بندی تیشرت های زنانه و دخترانه بر اساس برش و دوخت آنها می رویم. تیشرت های جذب و کوتاه ، تیشرت های اورسایز و لش ، تیشرت های تونیکی و … از انواع تیشرت های دخترانه بر اساس نوع دوخت و برش هستند. با هر سلیقه و هر اندامی می توانید تیشرت مناسب خود را خریداری کنید.

محبوب ترین مدل‌های مختلف تیشرت زنانه

تیشرت های راه راه زنانه ، تیشرت های آستین سه ربع ، تیشرت های آستین کوتاه ، تیشرت های آستین بلند ، تیشرت های یقه هفت ، تیشرت های یقه گرد ، تیشرت های یقه اسکی ، تیشرت های طرح دار و … از محبوب ترین و پرفروش ترین تیشرت ها هستند.

خانم ها با توجه به سلیقه ، سن و سال ، روحیه و نوع اندام خود به انتخاب هر یک از تیشرت های گفته شده اقدام می کنند. هر یک از این تیشرت ها به نوعی زیبا و جذاب هستند. البته به شرط آنکه به ست کردن آنها توجه کنید و یک تیپ برنامه ریزی شده و حساب شده داشته باشید.

بیشتر بخوانید: آشنایی با کت پشمی ریبون

تیشرت صورتی دخترانه، تیشرت بنفش

جدیدترین مدل های تی شرت های دخترانه

جدیدترین مدل‌های مختلف تیشرت زنانه و دخترانه به شدت موردتوجه قرار گرفته اند. یکی از این تیشرت ها ، تی شرت های کراپ می باشد. تیشرت کراپ ، کاملاً راحت و آزاد است و بهترین گزینه برای روزهای گرم تابستان است. کراپ با دامن ، شلوار و شلوارک و … به زیبایی ست می شود. برای این استایل باید یک صندل و یا کتانی سفید درنظر گرفت.

تی شرت های لانگ از دیگر تیشرت های جدید هستند که به خوبی ترند شده اند. اندازه این تیشرت ها غالباً بزرگتر از تیشرت های معمولی است. ویژگی خاص تیشرت های لانگ ، قد بلند آنها است که آنها را شبیه به یک پیراهن کرده است.

تیشرت های آف شولدر ، بسیار شیک هستند و انتخاب اغلب خانم های جوان است. تیشرت های آف شولدر با گوشواره های بزرگ ، کفش ورزشی سفید و شلوارهای جین و کتان به خوبی ست می شوند.

نکات مهم در ارتباط با انواع تی شرت‌های دخترانه

خانم ها در ارتباط با انواع مدل‌های مختلف تیشرت زنانه به موارد زیر توجه داشته باشید :

  • به فرم بدنی خود توجه کنید و با توجه به این مسئله ، مدل مناسب تیشرت خود را خریداری کنید.
  • از پوشیدن تیشرت چه حسی بدست می آورید. تیشرت شما به همکاران ، دوستان و اطرافیان شما چه حسی می دهد. اگر تیشرت مشکی را انتخاب کرده اید که دارای یک اسکلت ترسناک است ، به فکر حس و حال بدی که در خود و اطرافیان خود ایجاد می کنید ، باشید.
  • در انتخاب مدل‌های مختلف تیشرت زنانه ، به مد توجه داشته باشید. از مد روز ، زیاد فاصله نگیرید.
  • همانگونه که اشاره کردیم باید به انتخاب رنگ مناسب تیشرت توجه کنید. سفید یا سبزه یا گندمی هستید ؟ با توجه به رنگ پوست خود به انتخاب رنگ تیشرت زنانه اقدام کنید.
  • به اندازه آستین تیشرت توجه داشته باشید. اگر قرار است تیشرت را به عنوان زیر سارافونی بپوشید ، تیشرت های آستین بلند را انتخاب کنید که استایل شما را زشت نکنند.
  • اگر بسیار خوش اندام هستید و هیچگونه چربی و گوشت اضافه ای ندارید ، تیشرت های جذب بپوشید. در غیراینصورت بهتر است به فکر پوشیدن بدفرمی های اندام خود باشید و تیشرت های دیگری را انتخاب کنید.

نکته آخر درباره مدل‌های مختلف تیشرت زنانه

اگر می خواهید جدیدترین و جذاب ترین تی شرت های زنانه و دخترانه را خریداری کنید ، به فروشگاه اینترنتی ریبون بیایید و از مدل های تی شرت های این مجموعه دیدن کنید. تیشرت های ریبون دارای کیفیت بالا ، جنس عالی ، طرح و رنگ های متنوع و قیمت مناسب هستند. حتماً پس از مشاهده تیشرت های این مجموعه ، چندین نمونه از آنها را خریداری می کنید.

بیشتر بخوانید: 5 معیار مهم برای خرید تیشرت مردانه