بهترین آرایش زمستانی
بهترین آرایش زمستانی

همان‌طور که فصل‌ ها تغییر کرده و عوض می‌شوند، پوشش، استایل و حتی سبک آرایش کردن افراد نیز تغییر می‌کند. هر فصل رنگ‌ها و آب‌وهوای مخصوص به خود را دارد و افرادی که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند، معمولاً با تغییر فصل‌ها استایل ظاهری خود را نیز تنوع می‌بخشند. در این مطلب قصد داریم تا نکاتی را در خصوص آرایش زمستانی به شما عزیزان ارائه دهیم.

زیبایی و آرایش در فصل زمستان

فصل زمستان فصل استفاده از رنگ‌ها و میکاپ‌های گرم و زیبا است. آرایش مبتنی بر مراقبت از پوست در این فصل اهمیت بسیاری دارد. در ادامه به برخی از نکات برای داشتن آرایش زمستانی زیبا اشاره کرده ایم

مراقبت از پوست

استفاده از مرطوب‌کننده‌های حاوی اسید هیالورونیک و گلیسرین برای حفظ نرمی پوست و زیر سازی آرایش در زمستان مهم است. علاوه بر این، حتی در روزهای ابری به دلیل تابش فرابنفش وارد ابرها باید از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید.

گرمایش رنگ‌ها

انتخاب رژلب‌ها و رژگونه‌های گرم با رنگ‌های مشکی، بنفش تیره، گوشتی و قهوه‌ای برای آرایش زمستانی بسیار مناسب است. استفاده از رژ گونه‌ها و آرایش چشم گرم نیز از جمله زیبایی‌های میکاپ زمستانی است.

 

آرایش چشم‌ها

در میکاپ زمستانی، استفاده از سایه‌های چشم با رنگ‌های مات و گرم برای آرایش چشم‌ها توصیه می‌شود. انتخاب مدل‌های ریمل و ایجاد مژه‌های بلند و جدا از هم برای تأکید بیشتر بر چشمان نیز گزینه خوبی برای آرایش زمستانی است.

سبک موها

مو بخشی از میکاپ صورت نیست؛ اما در آن تاثیر بسزایی دارد. انتخاب رنگ‌های گرم و تاریک برای رنگ موها در فصل سرما بیشتر توصیه می‌شود.

برجسته کردن گونه‌ها

استفاده از رژگونه‌های گرم با بافت مات برای ایجاد گونه‌های برجسته و طبیعی و استفاده از هایلایتر با رنگ‌های طلایی یا بژ برای نورانی کردن گونه‌ها برای آرایش زمستانی توصیه می‌شود.

مشاهده کنید: چی بپوشیم و چگونه لاغر دیده شویم ؟

 آرایش چشم قرمز

انتخاب رنگ در آرایش زمستانی

رنگ همیشه در میکاپ تاثیر بسزایی دارد و انتخاب رنگ‌ها بخش مهمی از آرایش است. این موضوع برای آرایش زمستانی نیز صدق می‌کند. در ادامه رنگ مناسب برای بخش‌های مختلف میکاپ زمستانی را بررسی کرده ایم:

رژلب

در زمستان، انتخاب رنگ‌های گرم و غنی مانند شکلاتی، جگری، آجری و رنگ‌های سیر توصیه می‌شود. رنگ‌های تیره بافت گرم و جذابیت بیشتری به لب‌ها اضافه می‌کنند و با لباس‌های زمستانی هماهنگی خوبی دارند.

سایه چشم

استفاده از سایه‌های چشم با رنگ‌های مات و گرم مانند برنز، قهوه‌ای گلگون، و زیتونی توصیه می‌شود. رنگ‌های تیره‌تر و غنی به چشم‌ها گرما و عمق می‌بخشند و با نقره‌ای یا طلایی درخشندگی زیبایی آنها را افزایش می‌دهند.

 آرایش رژگونه ساده

هایلایتر و رنگ گونه‌ها

استفاده از هایلایتر با رنگ‌های گرم مثل طلایی یا بژ برای نورانی کردن گونه‌ها توصیه می‌شود. رنگ‌های گرم هایلایتر به پوست شما جلوه ای درخشان و دلنشین می‌بخشند و به زیبایی آرایش زمستانی شما می‌افزایند.

در کل، هیچ محدودیت خاصی برای انتخاب رنگ آرایش در زمستان وجود ندارد. باتوجه‌به تنوع و مهارت در انتخاب رنگ‌ها، می‌توانید آرایشی شیک و جذاب در این فصل داشته باشید.

 آرایش چشم زمستونی

بهترین آرایش چشم زمستانی

آرایش چشم تقریباً از مهم‌ترین بخش‌های میکاپ صورت محسوب می‌شود. این به این دلیل است که چشم‌ها در چهره نقش بسیار مهمی دارند. آرایش چشم‌ها در زمستان نیز می‌تواند به استایل و ظاهر زمستانی شما جلوه‌ای زیبا ببخشد. نکات زیر در این خصوص به شما کمک می‌کنند:

سایه‌های چشم با رنگ‌های زمستانی

سایه‌های چشم با رنگ‌های زمستانی مانند برنز، زیتونی و فندقی را امتحان کنید. این رنگ‌ها با طبیعت سرد و زمستانی هماهنگی دارند و چشمان را به طور جذابیت بخش می‌کنند.

لایه‌گذاری سایه‌ها

استفاده از تکنیک لایه‌گذاری با استفاده از سایه‌های مختلف به ایجاد ابعاد و عمق در چشم کمک می‌کند. استفاده از سایه مات در عرض داخلی چشم و سایه‌های درخشان در قسمت مرکزی در درخشندگی چشم‌ها موثر هستند.

استفاده از ریمل

انتخاب ریمل حجم‌دهنده برای ایجاد مژه‌های بلند و جدا از هم به چشم‌های شما جلوه ویژه‌ای می‌دهد و چشم‌های شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

هایلایتر چشم

استفاده از هایلایتر با رنگ‌های طلایی یا بژ بر روی کناره چشم برای افزودن درخشندگی و جلوه میکاپ مهم است. این تکنیک به چشمان شما زندگی می‌بخشد و نقاط قوت آرایش چشم را به واضحی برجسته می‌کند.

با اعمال این نکات، می‌توانید آرایش چشمی خیره‌کننده و جذاب در فصل سرما داشته باشید و چشمان خود را بهترین شکل ممکن نشان دهید.

محصول پیشنهادی: کاپشن مردانه

رنگ مناسب رژلب برای آرایش زمستانی

رنگ رژلب به خود شما بستگی دارد؛ اما ازآنجاکه رنگ‌های گرم برای زمستان کاربردی‌تر هستند، می‌توانید برای آرایش زمستانی از طیف رنگی گرم استفاده کنید. در ادامه به برخی از این رنگ‌ها اشاره کرده‌ایم:

قرمز شرابی

برای زیبایی در زمستان، رژلب شرابی تیره با طبعی گرم و شیک انتخاب مناسبی است. این رنگ به چهره حالتی دلنشین و زیبا می‌بخشد و با لباس‌های تاریک زمستانی هماهنگی بسیار خوبی دارد.

قهوه‌ای شکلاتی

رژلب با رنگ قهوه‌ای شکلاتی در زمستان جلب توجه می‌کند و به چهره دفعه حالت دلنشین و گرمی می‌بخشد. این رنگ به طور ویژه با چشمان تیره و رنگ موهای تاریک هماهنگی بیشتری دارد.

پرتقالی تیره

برای زیبایی و شادابی در زمستان، رژلب با رنگ پرتقالی تیره گزینه جذابی است. این رنگ باعث زنده‌تر شدن چهره می‌شود و با لباس‌های تیره و یا حتی رنگی هماهنگی خوبی ایجاد می‌کند.

 مدل آرایش کم

ترفندهای آرایش زمستانی

در کنار نکات گفته شده، موارد زیر نیز می‌توانند به شما در داشتن یک آرایش زمستانی زیبا کمک کنند:

حفظ روتین پوستی

روتین پوستی در زمستان باعث می‌شود آرایش شما بهتر روی پوست بنشیند. زمستان فصل خشکی پوست است و استفاده از مرطوب‌کننده زیر ساز آرایش مهم است. استفاده از مرطوب‌کننده با اسید هیالورونیک و گلیسیرین برای حفظ رطوبت پوست توصیه می‌شود. انتخاب فرمولاسیون‌های حاوی ویتامین E برای محافظت از پوست در برابر خشکی و حساسیت پوست در زمستان نیز می‌تواند کمک کننده باشد.

سایه‌های مات

استفاده از سایه‌های چشم با بافت مات در زمستان توصیه می‌شود. رنگ‌های مات جلوه گرم‌تر و پررنگ‌تری دارند و برای میکاپ زمستانی مناسب‌تر هستند.

هایلایتر با رنگ‌های گرم

استفاده از هایلایتر با رنگ‌های مایل به طلایی و بژ در نقاطی مانند گونه‌ها و بینی آرایش زمستانی شما را تکمیل می‌کند. این ترفند باعث ایجاد گرما در آرایش شما می‌شود و پوست را در زمستان زنده و شاداب نشان می‌دهد.

استفاده از رژگونه‌های گرم

انتخاب رژگونه‌های گرم که متناسب با آرایش چهره شما باشد می‌تواند فرم زیبایی به چهره ببخشد.

سخن آخر

در این مطلب هر آنچه برای آرایش زمستانی لازم است را باهم مرور کردیم. با اعمال این ترفندها، می‌توانید در زمستان به زیبایی و جلب‌توجه بیشتری دست یابید و درعین‌حال از پوست و موهای خود مراقبت کنید.

مشاهده کنید: راهنمای انتخاب لباس عالی در شب یلدا