بهترین استایلیست‌های دنیا
بهترین استایلیست‌های دنیا

بهترین استایلیست‌های دنیا را به شما معرفی می کنیم تا در صورتیکه تمایل دارید آنها را الگوی خود قرار دهید ، با آنها به خوبی آشنا شوید.

برترین استایلیست ها افرادی هستند که برندهای مختص خود را مدیریت نموده و یا با افراد مشهور و معروف در حال همکاری هستند. اغلب افراد معروف برای انتخاب استایل موردنظر خود با یک یا چندین استایلیست مشورت می کنند و از تخصص آنها در این زمینه استفاده می کنند. حتی بسیاری از افرادی که برای لباس های خود طراح دارند ، از مشاوره با استایلیست ها بهره می برند.
ارین والش

اِرین والش

یکی از بهترین استایلیست‌های دنیا ، ارین والش می باشد که طراح لباس برخی از سلبریتی ها است.این فرد به کوتاهی شلوار خود به گونه ای که قوزک پا نمایان باشد در استایل های اسپرت ، تأکید زیادی می کند. زمانی که افراد مشهوری مانند تاندی نیوتون ، گریس الیزابت و … با این فرد کار می کنند ، یعنی ارین والش بسیار متبحر و کاربلد است.

محصول پیشنهادی: پالتو، بارانی و کاپشن زنانه

پترا فلانری

یکی دیگر از بهترین استایلیست‌های دنیا ، پترا فلانری می باشد. این طراح در همکاری با افرادی مانند برند لویی ویتون و … به طراحی لباس اما استون پرداخت. زمانی که چنین افراد بزرگی بر روی فلانری انگشت گذاشته اند ، یعنی این فرد بسیار مجرب است. این فرد به خلاقیت خود معروف است. تنوعی که وی در لباس پوشیدن بوجود می آورد ، همه را شگفت زده کرده و به سر ذوق می آورد.

جسیکا پاستر

مگر می شود از بهترین استایلیست‌های دنیا سخن گفت و نامی از جسیکا پاستر بر زبان نیاورد. این فرد نه تنها طراح لباس سلبریتی ها است بلکه در سینما هم مشغول به کار است و طراح لباس بسیاری از پروژه های سینمایی بوده است. جسیکا همواره بهترین بوده و طراح لباس افراد مطرحی مانند لزلی مان و روبی رز بوده است.

الیزابت سالتزمن

الیزابت سالتزمن

این فرد در این زمینه دارای سابقه و تجربه بالایی است. وی اکنون در سمت سردبیر ارشد مجله مد مشغول به کار است. وی در این حین به طراحی لباس برای افراد سلبریتی می پردازد و طراح لباس بسیاری از افراد مشهور است. نمونه کارهای این استایلیست بر تن افرادی مانند الی بامبر، پاپی دولوین ، اوما تورمن ، سائورس رونان ، جولیا گارنر و … مشاهده شده است. بسیاری از کمپین های تبلیغاتی بزرگ در نقاط مختلف دنیا با این فرد کار کرده اند.

محصول پیشنهادی: کاپشن مردانه

ربکار کوربین موری ، یکی از بهترین استایلیست‌های دنیا

اغلب افراد دوست دارند بدانند که طراح لباس ایفاگر نقش سیندرلا ( لیلی جیمز ) کیست. این فرد ، همان ربکار کوربین موری می باشد. ربکار کوربین موری که اهل انگلستان می باشد ، در این زمینه بسیار متبحر و حرفه ای است. البته کوربین موری در لس آنجلس بزرگ شده است و این مسئله سبب شده است که در سبک کاری خود از تلفیق سبک اروپایی و آمریکایی استفاده کنند. شاید یکی از دلایل زیبایی سبک این کار افراد ، همین مسئله باشد.

تام ایربوت و ساندر آمادور

از بهترین استایلیست‌های دنیا ، می توان به تام ایربوت و ساندر آمادور اشاره نمود. تام ایربوت ، خود یکی از افراد مشهور است که در زمینه هنر فعالیت دارد. اما این فرد را بیشتر به عنوان طراح لباس می شناسند. تام ایربوت بلژیکی در لیست ده نفر اول استایلیست های برتر جهان قرار دارد. ساندرا آمادور با این فرد در همکاری می باشد و کارهای زیادی را به صورت مشترک انجام داده اند. کارهای این افراد ، نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. این دو نفر از طراحان لباس لیدی گاگا می باشند.

ایلاریا اوربیناتی ، یکی از بهترین استایلیست‌های دنیا

این فرد در ایتالیا به دنیا آمده است و در فرانسه به تحصیلات پرداخته است. ایلاریا اوربیناتی ، طراح لباس افرادی مانند بن افلک ، دیواین جانسون ، آرمی همر ، جیمز مارسدن و … می باشد. با نگاهی به استایل این افراد می توانید متوجه تبحر و مهارت کار ایلاریا اوربیناتی شوید. این فرد با مهارت و تخصص بالای خود توانسته است نام خود را در لیست برترین استایلیست ها ثبت کند.
الیزابت استوارت

الیزابت استوارت

یکی از بهترین استایلیست‌های دنیا ، الیزابت استوارت می باشد که بیش از یک دهه است که در این زمینه فعالیت دارد. الیزابت اهل لس آنجلس می باشد و در بخش مد و لباس نشریه نیویورک تایمز فعالیت می کند. این فرد در پاریس ، یک دفتر کار دارد و به صورت تخصصی به فعالیت در این حوزه می پردازد. الیزابت با طراحی لباس افرادی مانند ساندرا بولاک ، آماندا سفرید ، ویولا دیویس ، جولیا رابرتز و … خود را اثبات نموده است.

محصول پیشنهادی: کفش چرمی زنانه

کیت یانگ ، یکی از بهترین استایلیست‌های دنیا

یانگ از نخست به صورت دستیار یکی از طراحان بزرگ لباس مشغول به کار شد. ولی با گذشت زمان پیشرفت نمود و خود به یک طراح مجرب در این زمینه تبدیل شد. خوش اندام ترین و زیباترین بازیگران هالیوودی ، کیت یانگ را برای طراحی لباس های خود انتخاب کردند.

سلنا گومز ، داکوتا جانسون ، مارگو رابی ، سوفی ترنر ، ناتالی پورتمن و … از جمله افرادی هستند که به کیت یانگ اعتماد نموده و طراحی لباس خود را به وی سپرده اند. افرادی که می خواهند مانند ملکه ها لباس بپوشند و در هر مجلسی تک و خاص باشند ، طراحی لباس خود را به کیت یانگ می سپارند.
کارلا ولش

کارلا ولش ، یکی از بهترین استایلیست‌های دنیا

کارلا به دلیل کار برای سلبریتی های بزرگ به سرعت پیشرفت نمود. افراد مشهوری مانند کامیلا کابلو ، تریسی الیس راس ، امبر هرد ، سارا پائولسون و … برای استایل خود از کارلا ولش کمک گرفته و از ایده های بکر وی استفاده می کنند.

افراد زیادی بر این باورند که هنر کارلا ولش است که موجب زیبا شدن فرش قرمز فستیوال ها می شود. زیرا افراد مشهوری که با تکیه بر هنر و تخصص کارلا ولش استایل سازی می کنند ، مانند جواهری بر روی فرش قرمز این مراسمات می درخشند. کارلا ولش که دارای یک تیم تخصصی است با برندهای بزرگی همکاری نموده است. نمونه کارهای کارلا ولش بسیار زیبا و خارق العاده است و شاید آوردن نام او در انتهای این مقاله ، اندکی بی انصافی بوده است.

بیشتر بخوانید: آشنایی با وست زنانه