کاپشن مردانه با کیفیت و روش های ست کردن آن - ریبون
بهترین برند کاپشن مردانه و مدل‌های ترند آن

شاید شما نیز به پوشیدن بهترین برندهای لباس علاقه نشان دهید. در این صورت نباید از آشنایی با بهترین های برند کاپشن مردانه در سراسر دنیا غافل بمانید. در این مقاله تعدادی از این برندهای دوست داشتنی و با کیفیت به شما معرفی می شود.

ویژگی مشترک میان تمامی این برندها، راحتی، کیفیت بالای پارچه و قیمت معقول آن ها است. قطعاٌ برندهای دیگری مانند گوچی یا لویی ویتون نیز در مجموعه های زمستانه خود، مدل های جذابی از کاپشن را تولید کرده اند. در مقاله های دیگری در مورد البسه گرم این برندها نیز، مطالبی خواهید خواند.

بهترین برند کاپشن مردانه شرقی

خواه یا ناخواه، برندهای چینی تمام زندگی شما را در بر گرفته اند. از گوشی موبایل تا وسایل آشپزخانه و انواع لباس های شما، جنس تولید چین یا ژاپن به صورت مستقیم یا غیر مستقیم شما را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین بهترین راه مدارا کردن با این مسئله، شناسایی برندهای با کیفیت کشورهای شرقی است. در این بخش، برخی از این برندها را مشاهده خواهید کرد.

برند کاپشن مردانه باجیان BAOJIAN

این برند در زمینه تولید کاپشن های مردانه مخصوص استفاده در مناطق کوهستانی، حرف نخست را می زند. از آن جایی که ایده اصلی این برند از کشور کوهستانی نپال به ذهن تولید کننده رسیده است، کاپشن های برند باجیان، قابل استفاده در کشورهای سردی مانند کانادا و سوئد نیز هستند. اگر شما نیز در مناطق سرد سیر زندگی می کنید، خرید این کاپشن های دو لایه با آستر پشم شیشه به شما توصیه می شود.

به جز کاپشن، جدیدترین مدل های سویشرت مردانه برند باجیان نیز، به عنوان گرم ترین محصولات سال شناخته می شوند. تنها ایراد این سویشرت ها، کم تر بودن تنوع رنگی آن ها نسبت به کاپشن های این برند است. متاسفانه برند باجیان بیشترین تمرکز را بر تولید لباس زمستانه مردانه می گذارد و کاپشن های پسرانه یا زنانه را به تعداد بسیار محدودی تولید می کند.

بیشتر بخوانید: خرید کاپشن و سویشرت مردانه

برند کاپشن مردانه چینی اف بی دیو F.B.DAO

اف بی دیو، برند خوش سلیقه ها است. این برند در تولید مدل های مختلف کاپشن های مردانه، انواع ژاکت و کت، موفقیت بزرگی را نصیب خودش می کند. بیشترین سود این برند در طراحی کاپشن های تک سایز و تک رنگ است. این برند، طرح هایش را از زندگی روزمره مردم در شرق چین الهام می گیرد.

برخلاف باجیان، اف بی دیو، برای خریداران خانم نیز، مدل های تک سایز با رنگ روشنی از کاپشن را تولید می کند. خوب است بدانید این برند، سه سال متوالی قهرمان برند کاپشن مردانه جدید سال در چین شد. این برند پیشنهاد ویژه فروشگاه اینترنتی ریبون به شما است.
برند کاپشن مردانه کالیو

برند کاپشن مردانه کالیو KALIUO

کالیو برندی با کیفیت و اصیل است. نه تنها کاپشن، که تمامی پوشاک این برند، قابلیت استفاده در موقعیت های مختلف رسمی و غیر رسمی است. بسیاری از البسه زمستانی این برند، به صورت دو لایه متصل به هم طراحی می شود. که این نوع طراحی قابلیت استفاده از یک کاپشن برای چند آب و هوا و موقعیت را به خریداران می دهد.

به جز طراحی زیبا، کاپشن مردانه برند کالیو به صرفه نیز هست. جدای از مناسب بودن کاپشن در تنوع آب و هوایی مختلف، کاپشن مردانه کالیوف از نظر قیمت، از بسیاری از برندهای اروپایی ارزان تر است. این در حالی است که از نظر کیفیت دوخت، برتری هایی نسبت به سایر برندهای لباس مردانه دارد.

بهترین برند کاپشن مردانه اروپایی

برندهای اروپایی، به غیر از کیفیت، طراحی به خصوص خود را دارند. بسته به کشور و محل تولید برند، بیشتر این برندها برای آب و هوای مشابه کشور مبدا، محصولاتی مانند کاپشن را تولید می کنند. بنابراین، برای خرید یک کاپشن قابل استفاده در آب و هوای متنوع، برندهای آلمانی و ترکی بهترین گزینه شما هستند.

بیشتر بخوانید: انواع مدل های کاپشن مردانه زمستانه

کاپشن مردانه آلمانی لیورجی

برند لیورجی، با کاپشن های ارتشی و پفی اش شناخته می شود. این برند در میان بسیاری از مرکز نشینان ایران محبوبیت بالایی دارد که علت آن، خنک بودن کاپشن هایش است. هر چند این برند، نسبت به برخی برندهای چینی با کیفیت، قیمت بیشتر و کیفیت کمتری دارد. اما طراحی ساده و در عین حال جذاب آن منجر می شود بسیاری، لیورجی را به برندهای باکیفیتی مانند کالیو ترجیح دهند.

کاپشن مردانه ترکی کالینز

برند کالینز، یک برند ارزان و به صرفه است. این برند، ساده و خوش استایل است. اما از نظر تنوع رنگی، با محدودیت هایی در تولید مواجه است. بسیاری از خریداران این برند، کالینز را به سبکی و راحتی اش می شناسند و آن را بهترین برند کاپشن مردانه نازک می دانند.

کالینز به آقایان استایل اروپایی زیبایی می دهد و برای مناطق سردی مانند مناطق کوهستانی، توصیه نمی شود.

برند کاپشن مردانه baojian

بهترین برند کاپشن مردانه ایرانی

بسیاری از برندهای کاپشن مردانه ایرانی، در این لیست توانایی رقابت دارند. اما در این قسمت، تنها در مورد دو برند فریولی و دیورسو که از سایر برندها محبوب تر هستند مطالعه می کنید. این دو، به حدی با کیفیت هستند که توسط بسیاری از سلبریتی های ایرانی استفاده می شوند و از همین رو، پیش از شما توسط بسیاری از افراد دیگر تست شده اند.

برند کاپشن مردانه فریولی frriolli

برند فریولی، در زمینه تولید کت های گرم و اسپرت زمستانه حرف اول را در میان تمامی این برندها می زند. این برند ساده، راحت، با کیفیت و سبک است و در بیشتر روزهای پاییز و زمستان قابل استفاده است. اگر به تهیه یک برند شیک و در عین حال جوان پسند علاقه دارید، برند فریولی بهترین انتخاب شما است. این برند، در دوخت نیز از تمامی برندهای ایرانی پوشاک زمستانه شیک تر است و به گزارش خریداران، بیشترین ماندگاری را نیز دارد.

بیشتر بخوانید: خرید هودی و سویشرت ورزشی مردانه

برند کاپشن مردانه دیورسو Diverso

برند کاپشن مردانه دیورسو، در زمینه تولید انواع پوشاک زمستانه مانند هودی، سویشرت، ژاکت و بارانی فعالیت دارد. این برند راحت و سبک است و برای استفاده در پاییز و مناطق شهری معتدل، مناسب است. آنچه این برند را از تمامی پوشاک دیگر متمایز می کند، قیمت فوق العاده آن است. دیورسو به گونه ای ارزان است که شاید باور نکنید یک برند ایرانی را به این قیمت تهیه می کنید. جنس پارچه کاپشن مردانه دیورسو راحت، استایل آن سبک و طراحی آن بسیار با کیفیت است.

 

برای شنیدن خلاصه صوتی روی دایره زیر ضربه بزنید.