پیراهن مردانه طرح دار با تیشرت سفید - ریبون
بهترین روش های ست کردن سویشرت مردانه

در این مقاله با برخی از روش های ست کردن سویشرت مردانه آشنا می شوید. همانطور که می دانید، سویشرت مردانه یک لباس راحت و عنصری از استایل خیابانی و استایل کژوال است. شما با پوشیدن یک سویشرت در کنار رسمی ترین مدل های لباس، ظاهر خود را خودمانی تر می کنید.

یکی از محبوب ترین روش های ست کردن سویشرت، به صورت ساده و با یک عنصر کژوالِ دیگر مانند شلوار جین یا کتانی مردانه است. البته شما می توانید یک سویشرت مردانه را با هر لباسی که می خواهید ست کنید. از انواع شلوارها گرفته تا تنوع های مختلفی از کت ها، سویشرت با تمامی این موارد ترکیب می شود. مطالعه این مقاله، استایل شما را دچار تحولی جذاب می کند.

برخی از شما تصور می کنید، سویشرت تنها مخصوص هوای خنک است و در سرمای شدید قابل استفاده نیست. اما اگر برای حفظ انرژی گرمایی بدن از لایه های بیشتری از لباس استفاده می کنید، یکی از گزینه های شما سویشرت مردانه است. استفاده از سویشرت مردانه زیر یک کتِ اسپرت، بدن شما را گرم می کند. در این ترکیب هر زمان که احساس گرما کردید، کافی است یکی از لایه ها را کم کنید. به این طریق دمای بدن خود را همیشه متعادل نگه می دارید.

ست کردن سویشرت مردانه

ست کردن سویشرت در استایل کژوال

سویشرت مردانه یک لباس کاملاٌ اسپرت است. ست کردن در استایل کژوال، ساده ترین روش ست کردن سویشرت مردانه است. شما می توانید یک سویشرت را با مدل های جدیدی از کتانی های ورزشی و شلوارهای زاپ دار، ترکیب کنید. انواع مختلفی از سویشرت ها مانند سویشرت کلاه دار (هودی) و سویشرت نیم زیپ، غیر رسمی ترین مدل های سویشرت هستند.

همان گونه که مطالعه کردید، یک سویشرت به تنهایی در فصل زمستان کاربردی نیست. شما باید از لباس های دیگری استفاده کنید تا بدنتان را گرم نگه دارید. در این صورت از مشکلات استخوانی و گوارشی مختلف در امان می مانید.

در این قسمت، راهنمای ست کردن سویشرت مردانه با سایر لباس های گرم، در استایل کژوال را مطالعه خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: خرید هودی و سویشرت ورزشی مردانه

ست کردن سویشرت مردانه با کاپشن

استفاده از سویشرت در زیر کاپشن، به ویژه در مناطق سردی مانند استان های کوهستانی، به شما توصیه می شود. این ترکیب یک عایق حرارتی فوق العاده در یک زمستان سرد خواهد بود. به هرحال نحوه ست کردن سویشرت در این استایل، به طرح سویشرت بستگی دارد. مثلا اگر از یک هودی کلاه دار استفاده می کنید، بهتر است کلاه کاپشن را از آن جدا کنید. اما اگر سویشرت شما کلاهی ندارد، باید از کلاه کاپشن خود استفاده کنید.

شما می توانید حتی یک پافر بلند را با سویشرت کلاه دار بدون هیچ مشکلی ترکیب کنید. اما بهتر است به تناسب دما نیز توجه داشته باشید. اگر قرار است عمده زمان خود را در محیطی داخلی بمانید، سعی کنید از یک کاپشن نازک تر مانند کاپشن خلبانی یا کاپشن بهاره استفاده کنید. در این ترکیب، شما آزادی حرکتی بیشتری نیز دارید. اما اگر قرار است بخشی از زمانتان را در مسیری سرد طی کنید، از کاپشن های آستر دار گرم استفاده کنید.

ست کردن سویشرت مردانه

ست کردن سویشرت مردانه با ست جین

از محبوب ترین روش های ست کردن سویشرت مردانه، ترکیب آن با استایل جین است. در این ست، شما از یک سویشرت ساده به رنگ های طوسی روشن یا تیره، کرم و زیتونی استفاده می کنید. این ترکیب سن شما را جوان و استایلتان را امروزی نشان می دهد.

اگر یک کت تک را برای ست کردن با سویشرت مردانه در نظر دارید، بهتر است از یک کت جین کراپ استفاده کنید. اما اگر از لگینگ تیره استفاده می کنید، می توانید کت جین بلند تری استفاده کنید. در این حالت بدن گرم تر می ماند.

بیشتر بخوانید: انتخاب تیشرت ورزشی زنانه جذاب

ست کردن سویشرت در استایل نیمه رسمی

سویشرت می تواند یک استایل رسمی و شیک را کمی خودمانی تر کند. در هنگام ست کردن سویشرت مردانه با یک عنصر خاص مانند کت کشمیر یا کاپشن چرمی، از سویشرت های کلاه دار استفاده کنید. تا با سردتر شدن هوا، سر و گردن خود را نیز گرم کنید.

نکته ای که در مورد ست کردن سویشرت در تیپ رسمی وجود دارد، این است که مجموع وزن لباس های شما، بیشتر خواهد شد. زیرا بیشتر لباس های زمستانی رسمی، سنگین هستند. پس این ترکیب ممکن است در شانه های شما ایجاد حس کوفتگی کند. اگر با به تن کردن هودی در زیر مثلاٌ یک کت رسمی بلند، دچار حس سنگینی لباس هایتان می شوید، کافی است لایه رویی را از استایل خود حذف کنید.

ترکیب یک سویشرت با پیراهن مردانه و شلوار نخی نیز می تواند استایل مجلسی بانمکی برای شما ایجاد کند.

ست کردن سویشرت

ست کردن سویشرت مردانه با پالتو

ست کردن سویشرت با پالتو (یا سایر کت های بلند)، استایل شما را درخشان و در عین حال امروزی نشان می دهد. این تیپ اندامتان را متناسب و پوششتان را شیک نمایش می دهد. به علاوه شما را به فردی تبدیل می کند که برای لباس، منطقی هزینه می کنید.

اگر در این ترکیب از یک کفش ساده و تیره لوفر استفاده کنید، استایل خود را حتی کمی رسمی تر می کنید.

در ست سویشرت و پالتو، اگر یقه های پالتوی شما پهن و ضخیم است، بهتر است از یک سویشرت بدون کلاه و ساده استفاده کنید. در این استایل نباید دکمه های سویشرت خودتان را ببندید. زیرا در این صورت سویشرت شما دیده نمی شود و انگار وجود ندارد.

اما ست کردن سویشرت مردانه با پالتوی نازک یا کت بلند سبک، ساده تر است. حتی می توانید یک هودی را نیز در این استایل به کار بگیرید. تا هر چه بیشتر گرمای بدن خودتان را حفظ کنید.

مشاهده کنید: کفش چرمی زنانه

ست کردن سویشرت با کاپشن چرمی

از روش های ست کردن سویشرت با سایر لباس ها، استفاده از یک کت چرمی است. این روش مخصوص افرادی است که به استفاده از لباس های گرم و فوق العاده چرمی علاقه نشان می دهند. مثلاٌ شما می توانید در این ترکیب از یک بوت چرمی استفاده کنید. البته استفاده از یک کفش زین اسبی یا کتانی سفید ساده نیز در این ترکیب توصیه می شود.

 

برای شنیدن خلاصه صوتی روی دایره زیر ضربه بزنید.