شلوارک ورزشی زنانه ویژه ورزش پیلاتس
بهترین شلوارک ورزشی زنانه برای پیلاتس

ویژگی های شلوارک ورزشی زنانه پیلاتس به گونه ای است که می تواند بر عملکرد بدن در حین انجام حرکات این ورزش تاثیر بگذارد. به همین خاطر، برای کلاس ورزشی پیلاتس، بهتر است از لباسی مخصوص این ورزش استفاده نمایید. اگر با ورزش پیلاتس آشنا باشید، متوجه خواهید شد که با ورزش بدنسازی، ورزش تی آر ایکس و از این قبیل ورزش ها متفاوت است. پیلاتس یک ورزش سبک و کم تحرک است که در راستای بهبود انعطاف پذیری و توان بخشی به عضلات بدن انجام می شود. به طور کلی حرکات پیلاتس، عضلات اصلی یا مرکزی را تحت شعاع قرار می دهد.

در ورزش پیلاتس به طور معمول احتیاج به وسیله ی کمکی هم وجود ندارد. پس اصلی ترین نیاز یک بانو در حین ورزش پیلاتس، پوشیدن لباس ورزشی مخصوص پیلاتس است. چه برای بالاتنه و چه پایین تنه، ویژگی های لباس ورزشی بایستی مختص به این رشته ی ورزشی باشد. در این مقاله به لباس ورزشی پایین تنه پیلاتس پرداخته شده است. یکی از لباس ورزشی که می توان برای ورزش پیلاتس پوشید، شلوارک ورزشی زنانه است. اما باید حتماً از خصوصیات خاصی برخوردار باشد تا برای پیلاتس مناسب باشد. شلوارک ورزشی در بازار در قد و طرح و مدل های متنوعی عرضه می شود.اگر تصمیم گرفته اید که ورزش پیلاتس را شروع کنید، بایستی بین این همه مدل لباس، بهترین شلوارک ورزشی زنانه مخصوص پیلاتس را خریداری نمایید. در این مقاله، شما را در این مسیر با پرداختن به ویژگی های شلوارک پیلاتس، راهنمایی خواهیم کرد.

ویژگی شلوارک ورزشی زنانه پیلاتس

ویژگی شلوارک ورزشی زنانه پیلاتس

  • اساسی ترین خصوصیات یک شلوارک ورزشی زنانه، قد مناسب آن است. از ان جایی که در حرکات ورزشی پیلاتس سر زانو ها با زمین برخورد می نماید، بهتر است شلوارکی بپوشید که قد آن بالای زانو باشد. در این حالت پوست سر زانو ها بر اثر کشش بر روی زمین ساییده نمی شود.
  • از آن جایی که در ورزش پیلاتس باید از آگاهی و تمرکز بالا برخوردار بود، پس احتیاج به شلوارکی است که تنخور فیت داشته باشد. این بدان معنی نیست که سراغ شلوارک های تنگ بروید. بلکه باید در نظر داشته باشید که تنخور شلوارک ورزشی زنانه پیلاتس نه تنگ و نه گشاد باشد. یکی دیگر از علت تنخور فیت شلوارک پیلاتس این می باشد که، مربی در این حالت بسیار راحت می تواند حرکات شما را زیر نظر بگیرد. در این شرایط، مربی می تواند متوجه حرکات درست یا غلط شما شود تا به روند بهبود حرکات تمرینی شما کمک نماید. توجه داشته باشید که اگر لباس ورزشی نامناسبی انتخاب کرده باشید، ممکن است حرکات تمرینی را به درستی انجام ندهید و این موضوع سبب آسیب به بدن شود.
  • در ورزش پیلاتس، نیاز است که ورزشکار آگاهانه به تمرین کردن بپردازد و متوجه تک تک حرکت های بدن باشد. این بدان معنی است که باید تمام جزییات حرکتی خود را در آینه ببیند. در شرایطی این اتفاق می افتد که شلوارک از تنخور مناسبی برخوردار باشد.
  • در ورزش پیلاتس نیاز است که شکم حالت منقبض باشد و در عین حال ورزشکار، به تنفس های عمیق بپردازد. از شلوارکی باید استفاده کرد که شکم و پهلو را کاملاً جمع می نماید. همچنین بهتر است کمر شلوارک از فاق بلند و کِش محکمی برخوردار باشد تا موجب کمک به ورزشکار برای منقبض نگه داشتن شکم شود.
  • در کل حرکات ورزشی پیلاتس مانند یوگا، به فضای کافی و آزادی عمل مناسبی نیاز دارد. بدین گونه که شلوارک باید به خوبی حالت کشسانی داشته باشد تا شما بتوانید انواع حرکات پیلاتس را انجام دهید. اکثر حرکات پیلاتس همانند حرکات یوگا، کششی انجام می پذیرد. به همین دلیل چون حرکات پیلاتس اکثراً کششی است، پس باید پارچه ی شلوارک هم حالت کِشی داشته باشد که انجام دادن حرکات را آسان نماید و دغدغه ی پاره شدن را برای بانوی ورزشکار نداشته باشد. چنانچه تمایل به شروع ورزش یوگا دارید، می توانید مقاله ی دیگری از فروشگاه ریبون، با عنوانِ “معرفی شلوارک ورزشی زنانه برای یوگا” را بخوانید و بهره ببرید.
  • حرکات ورزشی پیلاتس در جهت نرمی و انعطاف پذیری بدن انجام می شود. اما رسیدن به این هدف نیازمند منعطف بودن لباسی است که ورزشکار پوشیده است. پس برای خرید کلاس پیلاتس، به دنبال شلوارک ورزشی زنانه ای بگیرید که از پارچه با جنس انعطاف پذیری برخوردار است.
  • برای هر رشته ی ورزشی، لباسی را انتخاب نمایید که تنخور راحت و ایده آلی داشته باشد. مخصوصاً ورزش پیلاتس که نیاز است که ورزشکار کاملاً ریلکس و آرام به حرکات ورزشی خود بپردازد. توجه داشته باشید که اگر لباس ورزشی زنانه از تنخور نامناسب برخوردار باشد، به هیچ عنوان نمی توان به حرکت های ورزش پیلاتس پرداخت. در این شرایط، ممکن است نتوانید حرکات را درست انجام دهید، همچنین تمرکز کافی نخواهید داشت و از کلاس ورزشی پیلاتس لذت نخواهید برد.
  • شلوارک ورزشی زنانه پیلاتس، باید از مدل و طراحی ساده برخوردار باشد. بدین معنی که بند و پارچه ی اضافی در طراحی شلوارک به کار نرفته باشد تا شما را هنگام ورزش کردن کلافه نماید. از طرفی در کلاس پیلاتس به تمرکز بالا نیاز است که شلوارک های با بند و پارچه ی اضافی، قطعاً حواس شما را حین تمرین پرت خواهد کرد. در این شرایط، مدل شلوارک به راحتی می تواند بر عملکرد حرکتی شما تاثیر منفی بگذارد. حتی ممکن است باعث آسیب های جبران ناپذیری شود، چون که در پیلاتس فضای حرکتی مناسب و آزادی عمل نیاز است که لباس ناراحت این اجازه را به شما نخواهد داد.
  • پارچه ی شلوارک ورزشی زنانه بایستی مانند سایر لباس ورزشی زنانه از ویژگی های خاصی برخوردار باشد. این ویژگی در جنس شلوارک پیلاتس شامل ضد تعریق، ضد بو، ضد باکتری، ضد حساسیت می شود.
  • مهم ترین نکته در خصوصیات یک شلوارک ورزشی زنانه پیلاتس این است که پارچه ی لباس تنفسی باشد. این بدین دلیل است که مانع از جذب رطوبت شود. پس در این شرایط به هیچ عنوان نه عرق خواهید کرد و نه نگران رشد باکتری خواهید بود.
  • جنس پارچه شلوارک برای پیلاتس بهتر است از الیاف مناسبی تولید شده باشد تا مانع از حساسیت پوست خانم ورزشکار شود.
  • بهتر است در هنگام خرید شلوارک برای پیلاتس، کیفیت پارچه و دوخت و دوز را کاملاً بررسی نمایید. چون که اگر شلوارک از مواد اولیه ی مرغوب و با کیفیتی تولید نشده باشد، بر اثر یک حرکت کششی به راحتی پاره شود.

شلوارک زنانه مدل سیملس کد 403033

شلوارک زنانه مدل سیملس کد 403033

مشاهده و خرید

انواع شلوارک ورزشی زنانه پیلاتس

انواع شلوارک ورزشی زنانه پیلاتس

در این بخش، درباره بهترین انواع شلوارک اسپرت زنانه برای ورزش پیلاتس مطالبی را مطالعه خواهید کرد.

شلوارک ورزشی زنانه کمر کشی

با پوشیدن این مدل شلوارک، بدن به راحت ترین حالت خود می رسد و کاملاً آماده ی شروع ورزش پیلاتس است. این شلوارک از کمر کشی مناسبی برخوردار است که در عین تنخوری راحت، می تواند کمر را هم کاملاً منقبض نگه دارد.

شلوارک ورزشی زنانه سیملس

بهترین پارچه ای که می توان در شلوارک ورزشی پیلاتس به کار برود، جنس سیملس است. پارچه ی سیملس نرم و لطیف، مقاوم و محکم، کِشی است. از طرفی به قدری تنخورِ راحت و زیبایی به همراه دارد که بر میزان اعتماد به نفس شما سر کلاس پیلاتس تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

مطالعه کنید: در ورزش کششی چه شلوارک ورزشی زنانه ای بپوشیم؟

شلوارک ورزشی زنانه بلند

اگر به دنبال یک لباس ورزشی مناسب برای ورزش پیلاتس هستید، فروشگاه ریبون به شما شلوارک بلند را پیشنهاد می دهد. البته ورزش پیلاتس در شرایط مختلفی انجام می شود، گاهی بر روی مَت ورزشی و گاهی هم بر روی دستگاه های به خصوص. پس اگر تصمیم به ورزش پیلاتس بر روی مَت را دارید، این مدل شلوارک دغدغه ی ساییدگی سر زانو ها را از شما خواهد گرفت.

شلوارک ورزشی زنانه مدل بایکر

شلوارک ورزشی بایکر یکی از جدید ترین لباس ورزشی برای بانوان به حساب می آید که برای اکثر رشته های ورزشی کاملاً مناسب طراحی شده است. این مدل بیشتر خصوصیات مطرح شده را دارا می باشد، پس می تواند در کلاس پیلاتس یک لباس ورزشی کارآمد به حساب بیاید. همچنین اگر بعد ها تمایل به انجام ورزش های دیگری مثل یوگا، بدسازی، تی آر ایکس داشتید، هم می توانید از این شلوارک استفاده نمایید. به همین دلیل خرید شلوارک ورزشی مدل بایکر از لحاظ اقتصادی کاملاً به صرفه خواهد بود.

شورتک ورزشی زنانه کد 403039

شورتک ورزشی زنانه کد 403039

مشاهده و خرید

بهترین مدل شلوارک ورزشی زنانه پیلاتس

بهترین مدل شلوارک ورزشی زنانه پیلاتس

برای ورزش پیلاتس، بهترین شلوارکی را که می توانید انتخاب نمایید، شلوارکی است که از تمام خصوصیات گفته شده برخوردار باشد. به اضافه ی این که از طرح ساده و رنگبندی مناسب هم برخوردار باشد. در این شرایط می توانیم برای معرفی بهترین مدل شلوارک پیلاتس، به مدل برمودا اشاره نماییم. به این علت بهترین شلوارک پیلاتس است که:

  • دارای قد مناسب و بلندی است که کاملاً زیر زانو قرار می گیرد. با پوشیدن این شلوارک در کلاس پیلاتس، نگران ساییدگی سر زانو ها را نخواهید بود.
  • این شلوارک، تنخور زیبا کاملاً فیت و در عین حال راحتی دارد.
  • اگر از پارچه ی مناسب انتخاب شود، قطعاً ویژگی های ضد تعریق، تنفسی، ضد باکتری را دارا می شود. در عین حال پارچه ی مناسب از این شلوارک هم کشی و هم انعطاف پذیر خواهد بود.
  • این شلوارک دارای مدل ساده ایست پس نگران حواس پرتی نخواهید بود. با پوشیدن این شلوارک طبیعتاً با تمرکز بالا به ورزش پیلاتس خواهید پرداخت.

شلوارک ورزشی زنانه مدل بایکر کد 403021

شلوارک ورزشی زنانه مدل بایکر کد 403021

مشاهده و خرید

مطالعه کنید: معرفی مدل شلوارک ورزشی زنانه برای یوگا

جذاب ترین شلوارک ورزشی زنانه برای پیلاتس

سخن آخر

با توجه به موارد گفته شده و پیشنهاد های فروشگاه ریبون، در آخر خود شما باید شلوارک مناسب پیلاتس را انتخاب نمایید. پس شلوارکی را برای این کلاس در نظر بگیرید که علاوه بر خصوصیات گفته شده، از زیبایی چشم گیری برخوردار باشد تا شما از پوشیدن آن، نهایت لذت را ببرید. می توانید وارد فروشگاه ریبون شوید و متنوع ترین شلوارک ورزشی را در رنگبندی و طرح های جذاب مشاهده نمایید. لازم به یادآوری است در فروشگاه ریبون می توانید خرید را به صورت قسطی هم انجام دهید. همچنین بهتر است خدمت شما عرض شود که در فروشگاه ریبون تا 15 روز بعد، امکان تعویض و بازگشت مرسوله وجود دارد. با توجه به شرایط خرید اقساطی و تعویض کالا بهتر است همین حالا از این موقعیت استثنایی با ثبت سفارش در ریبون، نهایت استفاده را ببرید.