بهترین شلوارک ورزشی زنانه مناسب بدنسازی
بهترین شلوارک ورزشی زنانه مناسب بدنسازی

شلوارک ورزشی زنانه بدنسازی از ویژگی هایی باید برخوردار باشد تا بهترین شرایط را برای بانوی بدنساز، هنگام تمرین کردن فراهم نماید. چنانچه تصمیم گرفته اید برای ورزش کردن به باشگاه بدنسازی بروید، بهتر است لباس مناسبی را برای خود تهیه نمایید. اگر اهل پوشیدن شلوارک هستید، پس بهترین شلوارک ورزشی زنانه بدنسازی را برای خود خریداری نمایید. اگر با مدل های مناسب شلوارک ورزشی زنانه بدنسازی آشنا نیستید، پس این مقاله فروشگاه ریبون را از دست ندهید. در ادامه شما را با بهترین شلوارک ورزشی زنانه بدنسازی آشنا خواهیم کرد تا لباس ورزشی مناسب این ورزش داشته باشد.

شلوارک ورزشی زنانه بدنسازی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

شلوارک ورزشی زنانه بدنسازی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

  1. مدل ساده و راحت: بهتر است انواعی از شلوارک ورزشی زنانه را انتخاب نمایید که مدل مناسبی داشته باشد. بهتر است از پوشیدن مدل های پیچیده و پر از پارچه های اضافی، در باشگاه بدنسازی خودداری نمایید. مدلی را برای خود انتخاب کنید که به شما آزادی عمل مناسبی برای تمرین کردن بدهد. شلوارک ورزشی بدنسازی باید راحت و با اندازه ای مناسب در نظر گرفته شود تا بتوان تمرینات بدنسازی را به صورت اصولی در باشگاه انجام داد. در نظر داشته باشید که اگر مدل انتخابی از شلوارک ورزشی، بند اضافه ای داشته باشد، ممکن است به دستگاه بدنسازی گیر کند و آسیب های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. پس هنگام انتخاب مدل شلوارک ورزشی بدنسازی از این نکته غافل نشوید.
  2. سایز مناسب: هنگام انتخاب سایز، توجه داشته باشید که شلوارک ورزش بدنسازی نباید تنخور خیلی چسبناک و تنگ یا خیلی گشاد داشته باشد. به همین دلیل بهترین سایز بندی، سایزی است که کاملاً فیت تن بانوی بدنساز باشد.
  3. به طور کلی جنسی که در تولید شلوارک بدنسازی به کار رفته است، بسیار اهمیت دارد. چرا که بیشترین نیاز یک بانوی بدنساز از طریق قابلیت های یک پارچه شلوارک از جنس مناسب، می تواند برطرف شود.
  4. ضد تعریق و تنفسی: شلوارکی که برای باشگاه بدنسازی می پوشید، باید بتواند رطوبت را به راحتی، تبخیر نماید. در واقع بافت لباس و تار و پود پارچه به گونه ای ساخته شده باشد که اجازه ی گردش هوا بین پوست و لباس وجود داشته باشد. همین امر از تعریق بدنساز به هنگام ورزش کردن جلوگیری می نماید. با پوشیدن این شلوارک بدنسازی می توانید، بدون نگرانی از تعریق و بوی بد، به راحتی به انجام تمرینات تناسب اندام در باشگاه بپردازید. از طرفی، می دانید که رطوبت ایجاد شده ناشی از تعریق در باشگاه، می تواند انواع باکتری ها و بیماری های پوستی و خارش را هم به همراه داشته باشد. پس جنس شلوارک بدنسازی باید ویژگی ضد تعریق، ضد بو، تنفس پذیر، ضد باکتری باشد. شلوارک باید جنس و اندازه های مناسبی انتخاب شده باشد تا بانوی بدنسازی حین تمرین کردن عرق سوز هم نشود.
  5. جنس کشی و مقاوم: می دانید که ممکن است یک بدنساز در باشگاه هر حرکت ورزشی پیچیده ای را انجام دهد. پس جنس شلوارک بدنسازی باید این انعطاف پذیری را از لحاظ کشی بودن برای بدنساز فراهم نماید. اگر شلوارک از ضریب کشسانی خوبی برخوردار باشد بانوی ورزشکار بدون ترس از پاره شدن، می تواند هر کدام از برنامه ی تمرینی خود را با آسودگی خیال انجام داد. پس جنس شلوارک علاوه بر کشسانی و انعطاف پذیری، لازم است از مقاومت بالایی هم برخوردار باشد.
  6. وزن کم: حرکات تمرینی یک بانوی ورزشکار به حد کافی سخت می باشد، پس وزن شلوارک نباید به حدی بالا باشد که لحظات تمرین کردن برای بدنساز را طاقت فرسا نماید.

شورتک ورزشی زنانه کد 403044

شورتک ورزشی زنانه کد 403044

مشاهده و خرید

انواع شلوارک ورزشی زنانه بدنسازی

انواع شلوارک ورزشی زنانه بدنسازی

لباس ورزشی خاصی مختص برای فعالیت های بدنسازی طراحی نشده است. اما می توان با توجه به خصوصیات و ویژگی هایی مطرح شده، یک مدل شلوارک مناسب را از بین مدل های متنوع لباس ورزشی انتخاب نمود.

  • شلوارک مدل کشاله دار: شلوارک ورزشی زنانه مدل کشاله دار، راحتی فوق العاده ای را برای بانوی بدنساز به همراه می آورد.
  • مدل شلوارک کوتاه: شلوارک هایی که بلندی آن حداکثر تا زانو می باشند، انتخاب مناسبی برای ورزش بدنسازی به حساب می آید.
  • شلوارک کمر کشی: مناسب ترین گزینه ای که می توان برای ورزش بدنسازی در نظر داشت، شلوارک کشی است. با پوشیدن شلوارک کمر کشی در باشگاه بدنسازی تا حدِ ممکن احساس خستگی نخواهید کرد.
  • شلوارک ورزشی کمرگنی: این مدل شلوارک ها به خاطر سفت و محکم بودنِ گِن تعبیه شده در ناحیه ی کمر، می تواند به عنوان یک محافظ کمر در بدنسازی به حساب بیاید.
  • شلوارک ورزشی بدنسازی مدل پشت چین: این شلوارک در واقع از لحاظ زیبایی شناختی، می تواند گزینه ی مناسبی برای باشگاه بدنسازی باشد. لیفت شدن باسن در این مدل شلوارک، می تواند انگیزه ی خوبی برای ادامه دادن ورزش بدنسازی باشد. چرا که تنخور زیبای این مدل شلوارک، تمام عضلات کار شده حین تمرین را به بهترین شکل به نمایش می گذارد.

شلوارک زنانه مدل سیملس کد 403029

شلوارک زنانه مدل سیملس کد 403029

مشاهده و خرید

بهترین مدل شلوارک زنانه بدنسازی

بهترین مدل شلوارک زنانه بدنسازی

برای معرفی بهترین مدل شلوارک ورزشی بدنسازی، می توان شلوارک مدل بایکر را انتخاب نمود. این مدل شلوارک علاوه بر مقاومت بالا، از کمری با ضخامت پهن اما کِشی برخوردار است. این ویژگی شلوارک بایکر، می تواند شکم و کمر را حین تمرینات تناسب اندام، به بهترین شکل ممکن محافظت نماید.

از طرفی شکم و پهلو را به صورت سفت، محکم و کاملاً جمع نگه می دارد. همین ویژگی منجر می شود که بدنساز حین تمرین شکم را منقبض نماید. می دانید که برای لاغری در ورزش، عضلات شکم بایستی به درستی منقبض شود تا شکمی تخت و صاف ایجاد شود. همین از مزایای شلوارک ورزشی زنانه بدنسازی است.

شما با پوشیدن این مدل شلوارک ورزشی زنانه، در رسیدن به شکم تخت و پک دار، مسیر هموارتری را طی خواهید نمود. از طرفی قد کوتاه این مدل شلوارک، کاملاً متناسب با حرکات و تمرینات رشته ی بدنسازی می باشد.

شلوارک ورزشی زنانه مدل بایکر کد 403019

شلوارک ورزشی زنانه مدل بایکر کد 403019

مشاهده و خرید

بهترین جنس شلوارک ورزشی زنانه برای ورزش بدنسازی

بهترین جنس شلوارک ورزشی زنانه برای ورزش بدنسازی

جنس شلوارکی که می تواند بهترین پارچه به کار رفته در شلوارک بدنسازی باشد، جنس سیملس است. اگر با دنیای لباس ورزشی زنانه آشنا باشید، قطعاً این ادعا را شنیده اید که پارچه ی سیملس پاره نمی شود. اکنون سوالی که پیش می آید این است که چرا سیملس مناسب ترین شلوارک ورزشی زنانه برای بدنسازی به شمار می رود؟

  1. چون که جنس سیملس محکم و مقاوم است ، پس به راحتی پاره نمی شود. از آن جایی که در بدنسازی ممکن است شلوارک به دستگاه و تجهیزات بدنسازی گیر کند، با پوشیدن جنس سیملس خیالتان راحت است که لباستان پاره نمی شود.
  2. سیملس دارای ویژگی نرمی و لطافت است، پس در اثر ساییدن یا اصطکاک و کشیدگی در بدنسازی، حس آزاردهنده ای در بدنساز ایجاد نخواهد کرد. شما با پوشیدن شلوارک از جنس سیملس، در تمرینات بدنسازی به راحتی می توانید بلند شوید، بشینید و سایر حرکات بدنسازی را بدون دغدغه ی انعطاف پذیری انجام دهید.
  3. مدل دوخت شلوارک از پارچه ی سیملس کاملاً ساده، فلت و بدون هیچ گونه درزی می باشد. این ویژگی علاوه بر ظاهر زیبا، به هیچ عنوان حواس بانوان بدنساز را پرت نخواهد کرد. و این احتمال که دوخت لباس به جایی گیر کند، بسیار پایین می آید.
  4. پارچه ی سیملس از الیاف صنعتی تولید می شود، به همین خاطر تمام ویژگی های مناسب برای استفاده در یک شلوارک ورزشی زنانه بدنسازی را دارا می باشد.

شلوارک ورزشی زنانه مدل بایکر کد 403003

شلوارک ورزشی زنانه مدل بایکر کد 403003

مشاهده و خرید

بهترین رنگ شلوارک ورزشی زنانه بدنسازی

بهترین رنگ شلوارک ورزشی زنانه بدنسازی

یک خانم بدنسازی مناسب ترین رنگی که می تواند برای شلوارک ورزشی بدنسازی خود انتخاب نماید، رنگ قرمز است. رنگ قرمز از لحاظ روانشناسی می تواند عملکرد بدنساز را حین انجام تمرینات تناسب اندام بالا ببرد. چرا که تاثیر به سزایی در انرژی ورزشکار می گذارد. رنگ قرمز قدرت بدنی را افزایش می دهد و انگیزه ی ورزش کردن را هم بالا می برد.

شلوارک زنانه مدل سیملس کد 403030

شلوارک زنانه مدل سیملس کد 403030

مشاهده و خرید

مطالعه کنید: خرید اینترنتی 10 مدل بهترین شلوارک ورزشی زنانه

شلوارک ورزشی زنانه بدنسازی

سخن آخر

اکنون با مدل های مختلفی از شلوارک ورزشی بدنسازی آشنا شدید. می توانید مناسب ترین را برای خود از فروشگاه ریبون تهیه نمایید. لازم به یادآوری است که خرید قسطی شلوارک اسپرت در ریبون امکان پذیر است. همچنین می توانید در صورت نیاز تا 15 روز لباس را تعویض و مرجوع نمایید. از این رو، شما را به دیدن مدل های متفاوتی از شلوارک ورزشی ارزان اما با کیفیت در فروشگاه ریبون دعوت می نماییم.