کادوی روز مادر
بهترین لباس برای کادو روز مادر

پوشاک می توانند هدایای بسیار مناسب برای قدردانی از مادران عزیز باشند. به خصوص اگر از سایزشان مطلع هستید می توانید بهترین لباس ها را در ریبون تهیه کرده و به مادران زحمتکش و مهربان خود هدیه دهید. در این مقاله لیست پیشنهادات ریبون برای هدیه دادن در روز مادر را مطالعه می کنید. این پیشنهادات می توانند بسته به موقعیت بهترین لباس برای کادو روز مادر باشند.

جشنواره روز مادر

مشاهده محصولات در

لباس ورزشی به عنوان کادو روز مادر

لباس ورزشی به عنوان کادو روز مادر

بسیاری از مادران شما ورزشکارانی قابل هستند. آن ها به صورت حرفه ای ورزش هایی مناسب برای افزایش سلامتی، قدرت فیزیکی، سلامت قلب و کنترل سلامت روانشان را انجام می دهند. بسیاری از مادران بیان می کنند که ورزش تنها زمانی است که در طول روز می توانند به خود توجهی واقعی نشان دهند و برای آینده خود سرمایه گذاری کنند.

پس قطعا یک لباس ورزشی می تواند هدیه ای مناسب برای ایشان باشد. برای هدیه دادن لباس ورزشی بهتر است به سایر لباس های مادرتان توجه کنید. آیا بیشتر از ست ورزشی استفاده می کنند یا تمایل دارند لگ و نیم تنه ورزشی را جدا استفاده کنند. اگر متوجه شدید ایشان به استفاده از هر نوعی از لباس ورزشی تمایل نشان می دهند می توانید بر اساس بودجه خود نوع لباس ایشان را تصمیم گیری کنید.

لگ زنانه، بهترین کادو روز مادر برای مادران ورزش دوست

به هرحال بیشتر مادران ورزشکار از لگ زنانه نیز استفاده می کنند. این لگ ها بسیار جذاب و مناسب هستند. مدل های غیر پشت کش آن ها بیشتر مورد استفاده مادران قرار می گیرد. به خصوص یک لگ ورزشی سیملس، برای فصل زمستان نیز مناسب است زیرا این نوع لگ ها گرمای بیشتری دارند. پس اگر قرار است کادو روز مادر را برای فصل زمستان تهیه کنید، لگ های سیملس می توانند انتخابی جذاب باشند.

چند مورد لگینگ مناسب برای کادو روز مادر در ریبون:

با کلیک بر هر یک از این عنوان ها، به صفحه ای می روید تا انواع لگ زنانه هر عنوان را مشاهده کنید.

تیشرت ورزشی، یک کادو روز مادر ارزان و مناسب

تیشرت ورزشی، یک کادو روز مادر ارزان و مناسب

اگر بودجه محدودی دارید به شما تهیه ی تیشرت های ورزشی فلامنتی ساده را پیشنهاد می دهیم. این نوع تیشرت ها برای مادرانی که با شست و شوی صحیح لباس های ورزشی آشنایی کاملی دارند بسیار مناسب هستند. به علاوه در ریبون _Riboon_ شما میتوانید انواع این تیشرت های اسپرت زیبا را با بهترین قیمت تهیه کنید.

انواع تیشرت مناسب برای کادو روز مادر در ریبون:

با کلیک بر هر عنوان می توانید به صفحه دسته بندی آن بروید تا محصولات آن دسته را مشاهده کنید.

ست یک کادوی شیک و اسپرت برای روز مادر

ست ورزشی زنانه نیز می تواند یک کادوی فوق العاده برای روز مادر باشد. در ریبون انواع مدل های نیم تنه و بایکر اسپرت، نیم تنه و لگینگ و نیمتنه و شلوارک را می توانید برای مادر عزیز خود تهیه کنید.

لباس تابستانی برای کادو دادن در روز مادر

لباس تابستانی برای کادو دادن در روز مادر

اگر روز مادر را در فصل تابستان یا اواخر بهار جشن می گیرید می توانید مدل های بسیار زیبایی از لباس تابستانی را به مادرها هدیه دهید. این لباس ها می توانند اسپرت باشند و فقط برای استفاده در باشگاه یا هنگام ورزش استفاده شوند. اما برخی از این مدل ها می توانند توسط مادرها به عنوان لباس روزمره نیز استفاده شوند.

شلوارک، یک کادو روز مادر خنک و تابستانی

شلوارک یک کادوی خنک، ارزان، راحت، لطیف و فوق العاده برای مادران است. از آنجایی که یک شلوارک مانع از عرق کردن آن ها می شوند به خصوص اگر مادر شما جزو افرادی است که ناگهان دچار احساس گرما می شوند خرید این نوع شلوارک ها می تواند آن ها را خوشحال کند.

دو نوع شلوارک خنک و جذاب برای کادو روز مادر در ریبون:

تاپ معمول ترین هدیه روز مادر برای روزهای گرم

یک تاپ ورزشی زنانه برای فصل تابستان هدیه ای خارق العاده است. این مدل تاپ اگر چه محصولی اسپرت است، اما در طول روز نیز می توان آن را به تن کرد تا بدن دچار گرمای بیش از حد نشود. به علاوه این نوع تاپ برای استفاده در زیر مانتو و به تنهایی نیز کاملا مناسب است.

لباس زمستانی به عنوان کادوی روز مادر

لباس زمستانی به عنوان کادوی روز مادر

اما اگر روز مادر را در پاییز و زمستان جشن می گیرید می توانید لباس گرم را به عنوان کادوی روز مادر به مادر خود هدیه کنید. در این بخش دو مورد از بهترین لباس های زمستانه ریبون را به شما معرفی می کنیم.

هودی یک کادوی روز مادر جوان پسند امروزی

برخی تصور می کنند هودی مخصوص جوانان و نوجوانان است. اما بهتر است بدانید خرید یک هودی رنگی زیبا علاوه بر اینکه می تواند بدن بانوان را در پاییز و زمستان گرم نگه دارد، در بهبود روحیه آن ها نیز موثر است. انواع هودی هایی که در ریبون مشاهده می کنید مدل های دورس، دورس پنبه و تدی هستند. این محصولات همه بسیار لطیف و گرم هستند و برای مصرف مادران در روزهای سرد فوق العاده هستند.

بارانی زنانه، بهترین کادو روز مادر برای روزهای بارانی

بارانی زنانه، بهترین کادو روز مادر برای روزهای بارانی

یکی دیگر از پوشاک زمستانی که می توانید به مادران هدیه دهید، مدل های گرمی از بارانی های زنانه هستند. این بارانی ها در عین ضد آب بودن، گرم نیز هستند و نه تنها برای استفاده در پاییز، که در باران تابستانی و بهاری نیز قابل مصرف هستند.

در ریبون مدل های زیبایی از بارانی های زنانه دو رو وجود دارد که با خرید هر یک انگار دو بارانی به مادر عزیزتان کادو داده اید.

چه کفشی را در روز مادر کادو دهیم؟

چه کفشی را در روز مادر کادو دهیم؟

می توان گفت به جز انواع لباس ورزشی، مدل های زیبای کفش چرمی زنانه بهترین کادویی است که می توانید به مادران خود بدهید. دقت کنید که اگر مادر عزیزتان سن بالایی دارد، یا اهل ورزش نیست، هدیه دادن یک کفش، می تواند ایده بهتری برای ایشان باشد. مدل های مختلفی از کفش در فروشگاه اینترنتی ریبون موجود است که می توانید در عناوین مشاهده کنید. در ادامه درباره این مدل کفش ها مطالبی را مطالعه می کنید تا بتوانید بهترین کفش را برای کادو روز مادر انتخاب کنید.

کفش روزمره زنانه، بهترین کفش برای هدیه دادن

کفش روزمره زنانه، بهترین کفش برای مادرانی است که:

  • سن زیادی دارند.
  • کفش های معمول آن ها پاشنه کوتاهی دارد.
  • شاغل هستند و در محیط های اداری کار می کنند.
  • ساعات زیادی از روز، کفش به پا دارند.

اگر تصور می کنید مادر شما بیشتر پیاده روی انجام می دهد یا برای ورزش به یک کفش خوب نیاز دارد می توانید کفش ورزشی زنانه مناسبی را برای روز مادر به ایشان کادو دهید.

صندل، کادویی راحت برای مادران

اگر مادران بیشتر زمانشان را در خانه سپری می کنند، یا پوست پای حساسی دارند بهتر است مدل های زیبایی از صندل برای آن ها تهیه کنید. صندل به ویژه می تواند یک کادو روز مادر ارزان باشد. در این صورت اگر بودجه محدودی دارید، می توانید به جای خرید یک تیشرت یا لگ معمولی، یک صندل عالی بخرید و باعث خوشحالی مادر گرامی خود شوید.

کفش پاشنه دار، یک کادوی فوق العاده برای مادران شیک پوش

اگر مادر شما به استفاده از کفش های پاشنه دار به صورت روزانه علاقه دارد، در ریبون مدل های بسیار زیبایی از کفش های پاشنه دار با پاشنه های باریک و پهن وجود دارد که می توانید آن ها را خریده و کادو دهید.

درباره خرید کفش پاشنه دار و سایر کفش ها، باید توجه داشته باشید که اگر اندازه کفش دقیق نباشد ممکن است باعث آزار پای ایشان شود. پس بهترین کار این است که اندازه کفش های قبلی ایشان را دقیق تر اندازه بگیرید. در غیر این صورت اگر اندازه کفش را اشتباه تخمین زدید نگران نباشید زیرا ریبون ضمانت بازگشت کالای 15 روزه را برای تمامی خرید های شما لحاظ می کند.