بهترین پوشاک پسرانه متناسب با هر فصل

آیا شما نیز یک لباس فانتزی دیده اید و نمی دانید آیا این لباس، مناسب فصل است یا خیر؟ در این صورت به مقاله درستی آمده اید. در این مقاله شما را درباره این مسئله راهنمایی می کنیم که کدام لباس ها، مناسب کدام فصل ها هستند.

اگر برای کودک لباس تهیه می کنید، خوب است بدانید بهترین لباس، لباسی است، کم هزینه که نیازهای شما را کاملاً رفع کند. بنابراین اگر مثلا برای زمستان هزینه کنید و یک کاپشن پسرانه تهیه کنید اما کاپشن گرمی نباشد، ضرر کرده اید. زیرا مجبور به تهیه بافتنی و بلوز نیز هستید که بتوانید کودک را گرم نگه دارید.

پس توصیه ما به شما این است که سعی کنید اولا لباس مناسب هر فصل را تهیه کنید. در ثانی لباسی را تهیه کنید که کیفیت خوبی داشته باشد. مثلا با فروشنده شرط کنید که در صورت کیفیت کم کالا آن را پس می دهید. یا از یک فروشگاه اینترنتی لباس بخرید که اجازه این را می دهد که پس از بررسی لباس، آن را پس دهید.

حال با ما همراه باشید تا بهترین لباس هایی را که در هر فصل می توانید تهیه کنید را به شما معرفی کنیم.

بهترین پوشاک پسرانه در اواخر زمستان و بهار

بهترین پوشاک پسرانه در اواخر زمستان و بهار

اواخر زمستان و بهار، هوا از سرمای شدید رو به گرم تر شدن می رود. در این بازه زمانی اگر لباس گرمی به تن کودک کنید، گرمش می شود و اگر یک لباس خنک به او بپوشانید، امکان دارد سرما بخورد. بهترین کار این است که هر روز، آب و هوا را بررسی کنید و لباسی مطابق دمای همان روز به تن کودک کنید. برای مثال در روزهایی که قرار است باران بیاید، حتماً بارانی به تن کودک کنید.

اما برای کودک بزرگ تر یا مدرسه ای، می توانید لباسی به او بپوشانید که بتواند به موقع لایه ای از آن کم کند و یا به آن اضافه کند. در این بخش چندی از لباس هایی که بیشتر در بهار استفاده می شوند را با هم بررسی می کنیم.

مشاهده محصول: لباس بچگانه

  1. بارانی: بارانی یک لباس ضدآب، سبک و راحت است که لباس های کودک شما را از خیس شدن حفظ می کند. استفاده از بارانی به طرز چشمگیری نسبت به کاپشن در پیش گیری از سرما خوردن کودک در بهار موثر است.
  2. کاپشن بهاره: بهتر است حتما یک کاپشن یا سویشرت سبک بهاره برای کودک تهیه کنید. این کاپشن ها را می توانید در روزهای سرد، به تن کودک کنید. از آنجایی که در بهار، وضعیت هوا مدام تغییر می کند، یک کاپشن بهاره سبک برای کودک دست و پا گیر نخواهد بود.
  3. بلوز و شلوار: بهترین لباسی که در روزهای عادی یا در خانه می توانید به تن پسربچه ها کنید، بلوز و شلوار است. یک بلوز و شلوار مناسب علاوه بر اینکه گرم است، باعث تعریق و گرما زدگی پسر بچه نیز نمی شود. پس می توان گفت بهترین پوشاک پسرانه برای این فصل است.

بهترین پوشاک پسرانه در تابستان

بهترین پوشاک پسرانه در تابستان

در فصل تابستان، باید لباسی به کودک بپوشانید که گرمش نشود. در این قسمت مناسب ترین و بهترین پوشاک پسرانه در فصل تابستان را به شما معرفی می کنیم. اما توجه کنید اگر کودک مدام در معرض حرارت تابستان قرار می گیرد، تنها پوشیدن لباس مناسب کافی نیست و باید آشامیدن مرتب آب را نیز به او بیاموزید.

  1. ست تیشرت و شلوار: یک ست تیشرت و شلوار، معمول ترین و بهترین پوشاک پسرانه برای فصل تابستان است.
  2. آستین حلقه ای: برای روزهایی که هوا گرم است، یک آستین حلقه ای لباسی مناسب و راحت می باشد.
  3. شلوارک: شلوارک نیز مانند آستین حلقه ای لباسی ضروری برای تابستان است. شلوارک را می توانید با لباس های مختلفی برای کودک ست کنید مانند تیشرت، بلوز و آستین حلقه ای.
  4. کلاه کپ: اگر کودک در کوچه یا زیر آفتاب بازی می کند، حتماً یک کلاه کپ مناسب نیز برای او بخرید. کلاه آفتابی مانع از آفتاب سوخته شدن کودک می شود و برای بچه های بازیگوش بهترین گزینه است.

مطالعه کنید: چند مدل لباس پسرانه مخصوص عید نوروز

هترین پوشاک پسرانه در اوایل پاییز

بهترین پوشاک پسرانه در اوایل پاییز

در پاییز نیز هوا رو به سرد شدن می رود، از این رو تهیه لباسی که کودک را گرم نگه دارد ضروری است. اما توجه کنید که در پاییز و با بازگشایی مدارس، بیشتر کودکان تمایل دارند بتوانند به راحتی فعالیت کنند و لباس جلوی آن ها را نگیرد. به همین دلیل خرید لباس هایی که در عین گرم بودن، راحت نیز باشند برای این فصل معقول تر است. درباره بهترین لباس های پسرانه برای پاییز ادامه این بخش را بخوانید.

مشاهده محصول: لباس پسرانه

  1. هودی و شلوار جین: ست هودی و شلوار جین در سال های اخیر مد شده است. این ست علاوه بر راحتی، تیپ کودک شما را امروزی و شیک می کند.
  2. ست دورس: ست دورس گرم، راحت و مناسب است. با پوشیدن یک ست دورس، کودک می تواند به راحتی فعالیت کند و در عین حال، استایل جذابی نیز داشته باشد.
  3. ست گرمکنی:  اگر کودک شما به ورزش در فضای آزاد علاقه دارد یا مثلاً با هم سن و سالانش فوتبال بازی می کند، ست گرمکنی می تواند هدیه ای بسیار عالی برای او باشد. یک ست گرمکن مناسب، سبک و در عین حال گرم است.

بهترین پوشاک پسرانه در زمستان

بهترین پوشاک پسرانه در زمستان

همان طور که می دانید تهیه پوشاک پسرانه مناسب برای زمستان، اهمیت بسیار زیادی دارد. در این بخش بهترین پوشاک پسرانه را که باید در زمستان تهیه کنید به شما معرفی می کنیم.

  1. کاپشن پسرانه: کاپشن های پسرانه ضروری ترین لباس زمستانه هستند. یک کاپشن زمستانه مناسب باید کودک را در روزهای سرد سال، گرم نگه دارد. اندازه کاپشن باید متناسب با کودک باشد و کاپشن نباید بیش از حد سنگین یا نازک باشد.
  2. پالتوی پسرانه: برتری پالتوهای پسرانه نسبت به کاپشن ها در این است که پالتو بلندتر است. بنابراین می تواند برای روزهای خیلی سرد سال از کاپشن های کودکانه مناسب تر باشد.
  3. نیم بوت: نیم بوت پسرانه برای پوشاندن به کودک در روزهای برفی می تواند بسیار مناسب باشد. نیم بوت تا مچ پای کودک را گرم نگه می دارد و تیپ او را نیز در روزهای سرد شیک و جذاب می کند.

مطالعه کنید: چند مدل لباس پسرانه جذاب و شیک