بهترین کفش مردانه برای پیاده روی روزانه

هنگام انتخاب بهترین مردانه پیاده روی، اصولی را باید مد نظر داشته باشید. زیرا کفش پیاده روی را برای استفاده روزانه تهیه می کنید. یک کفش پیاده روی ساعت ها به پای شما می ماند. به همین دلیل، باید کیفیت و مقاومت خوبی داشته باشد.

اما به جز کیفیت، هر کفش ویژگی های به خصوصی دارد که آن را برای پای شما مناسب می کند: مثلا میزان انعطاف بخش پایینی کتانی یا استحکام نوک کفش. این ها از موارد تعیین کننده‌ی بهترین کفش مردانه پیاده روی است.

بهترین کفش مردانه پیاده روی چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین کفش پیاده روی مردانه، کفشی است که پای شما در آن احساس راحتی کند. پس از ساعت ها استفاده از آن، با پا درد و سر شدن پا روبرو نشوید. کتانی پیاده روی مناسب، قابلیت انعطاف خوبی دارد و وزن و فشار زیادی بر پا وارد نمی کند.

از دیگر ویژگی های مهم در یک کفش پیاده روی مردانه مناسب، کیفیت دوخت و چسب آن است. کفش با کیفیت، دوخت خوبی دارد. باران به آن نفوذ نمی کند و پس از شست و شو چسبش باز نمی شود.

بیشتر بخوانید: کفش ورزشی مردانه

بهترین برندهای کفش مردانه پیاده روی کدام است؟

برندهای بسیاری در تولید کفش پیاده روی مناسب مردانه فعالیت دارند. بنابراین نمی توانیم یک برند را به عنوان بهترین در تولید کفش پیاده روی مردانه معرفی کنیم. زیرا تمامی برندهای خارجی اسم و رسم دار، با بهترین و به روز ترین تکنولوژی ها، کفش پیاده روی را اصولی تولید می کنند.

در صنعت کفش، ماده اولیه، جنس پارچه کفش و تکنولوژی ساخت فرم بدنه آن اهمیت بسیار زیادی دارد. برندهای برتر، بودجه فراونی برای بهبود دائمی این موارد قرار می دهند.

برخی از برندهای خارجی که کفش مردانه پیاده روی را با بهترین کیفیت و مواد تولید می کنند عبارت اند از: نایکی، آدیداس و ریبوک.

اما اینکه تصور کنید، برندهای ایرانی کیفیت ندارند، اشتباه است. پا به پای سردمداران تولید کفش خارجی، برندهای ایرانی نیز، بهترین محصولات را به مشتریان عرضه می کنند. از بهترین برندهای تولید کفش پیاده روی مردانه ایرانی، نام بونتی و بن بن را شنیده اید.

معرفی چند از بهترین مدل های کفش مردانه پیاده روی

در این قسمت، برخی از بهترین مدل های کفش پیاده روی مردانه را به شما معرفی می کنیم.

کفش پیاده روی مردانه کوهتاز

کفش پیاده روی مردانه کوهتاز 801004

کفش پیاده روی کوهتاز، بهترین کفش پیاده روی مردانه ای است که می توانید تصور کنید. کفی این کفش قابل تعویض و جنس زیره آن از اتیلن وینیل استات است. اتیلن وینیل استات بسیار محکم و با مقاومت است و در تولید لمینت های پزشکی نیز نقش دارد. به همین علت، کفش پیاده روی کوهتاز، در برابر سایش بخش زیره، کاملاٌ مقاوم است.

جنس پارچه این کفش، اسفنجی سه بعدی است. این ویژگی به افزایش قابل تنفس پذیری این کفش کمک می کند. بدنه کفش خوش دوخت و زیره آن دارای قابلیت ارتجاعی است. این امر موجب می شود پای شما در کفش احساس راحتی داشته باشد.

فرم نوک این کفش پهن است که آن را به بهترین کفش پیاده روی مردانه تبدیل می کند. شما می توانید مسافت های طولانی را با این کفش، روی سنگریزه، آسفالت و یا مسیر خاکی طی کنید و نگران پا درد نباشید.

بافت اسفنجی داخلی این کفش، به بهبود جریان خون پای شما کمک می کند. با وجود کفش پیاده روی مردانه کوهتاز، امکان زدگی پوست پا نیز برای شما وجود ندارد. زیرا بدنه کفش نرم است و مطابق پای شما فرم می گیرد.

بیشتر بخوانید: کفش ورزشی زنانه

 

کفش پیاده روی مردانه آپادانا

کفش پیاده روی مردانه آپادانا 801003

یکی دیگر از بهترین کفش های پیاده روی مردانه، کفش آپادانا کد 801003 است. این کفش زیبا است و پاهای شما را خوش فرم نشان می دهد. از طرفی راحت، سبک و با کیفیت است و چسب و دوخت آن نیز فوق العاده است. این کفش از نوع بندی است و  جنس زیره آن نیز، انعطاف پذیر و ضد سایش است.

در بخش جلویی، فرم نوک کفش به صورت گرد است. زیره مستحکم آن تا جلوی کفش آپادانا بالا آمده و به حفاظت از انگشتان پا کمک می کند. جنس رویه کفش، پارچه ای و سه بعدی است. کفش آپادانا با وجود این رویه، نرم، سبک و قابل انعطاف از رو است. رویه سه بعدی آن، باعث کاهش فشار وارده به کف پای شما می شود.

بیشتر بخوانید: راهنمای ست لگ و نیم تنه ورزشی زنانه

کفش پیاده روی مردانه ملودی

کفش پیاده روی مردانه ملودی 801007

از دیگر بهترین کفش های پیاده روی مردانه، کفش ملودی کد 801007 است. این کفش، خوش استایل و جذاب است. کفی آن قابل تعویض و تا حدودی طبی است. نوک کفش، محکم و چسب های آن بدون نقص است. کفش ملودی در ظاهر بدون نقص و مشابه کفش برتد های خارجی است.

کیفیت دوخت، پارچه، زیره، کفی و طراحی در این کفش بسیار زیاد است. اگر به رنگ های ساده و خنثی در کفش علاقه دارید، حتما از کفش ملودی 801007 استفاده کنید.