کفش پیاده‌روی مردانه خارجی
بهترین کفش پیاده‌روی مردانه خارجی

کفش پیاده‌روی مردانه خارجی را با توجه به معیارهای متفاوتی خریداری کنید تا کفش خریداری شده ، کاملاً مناسب پیاده روی باشد.

اگر اهل پیاده روی هستید ، اگر دونده هستید ، اگر در حال تلاش برای برگشت به فرم اندام ایده آل خود هستید و … باید یک کفش مناسب داشته باشید. پیاده روی ، بهترین و آسان ترین ورزش برای افرادی است که می خواهند بدون انجام تمرینات و حرکات سخت ورزش کنند و از مزایای ورزش کردن بهره مند شوند.

برای اینکه از پیاده روی خود لذت ببرید و نتایج موردانتظار را بدست بیاورید ، باید کفش مناسبی داشته باشید. در این مقاله سعی می کنیم که مطالب مفیدی درباره خرید کفش مناسب برای پیاده روی آقایان در اختیار شما قرار دهیم :

نکاتی که آقایان برای خرید کفش پیاده روی باید بدانند

برای خرید کفش پیاده‌روی مردانه خارجی و ایرانی به فاکتورهای زیر توجه داشته باشید :

پاشنه کفش : پاشنه پا در زمان پیاده روی متحمل فشار زیادی می شود. بنابراین کفش پیاده روی باید پاشنه خوبی داشته باشد و طراحی خوبی در این بخش باشد. اگر کفش پیاده روی شما مناسب باشد و پاشنه خوبی داشته باشد ، با مشکل پیچ خوردن و کبودی پا مواجه نخواهید شد.

جنس و مواد کفش : مواد به کار رفته در کفش بسیار مهم است. مواد تشکیل دهنده کفش باید به گونه ای باشد که امکان تنفس را فراهم کند تا هوا به خوبی وارد کفش شود. هر چه کفش از جنس بهتری برخوردار باشد ، در حین پیاده روی راحت تر است. همچنین کفش هایی با جنس بسیار خوب از حداکثر طول عمر برخوردار هستند.

مشاهده کنید: ست باشگاهی مردانه

خرید کفش پیاده‌روی مردانه خارجی

اگر قصد خرید بهترین کفش پیاده روی را دارید ، چندین پیشنهاد برای شما داریم :

نیو بالانس : این برند آمریکایی ، کفش های بسیار خوبی را ارائه می دهد. کفش های پیاده روی نیوبالانس از طراحی و کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند.

سالومون : کفش های پیاده روی سالومون بسیار سبک است. کفش های سالومون بسیار متنوع است. قیمت کفش پیاده روی سالومون ، اندکی بالا است. اما با توجه به کیفیت و جنسی که دارد ، خرید آن بسیار ارزشمند است.

سارزی : سارزی به صورت حرفه ای و تخصصی به طراحی و تولید کتانی و کاپشن ، اقدام می کند. کفش های پیاده روی سارزی به واقع بهترین کفش پیاده‌روی مردانه خارجی است.

اسکچرز : بهترین کفش های طبی و کتانی را می توانید از کفش های برند اسکچز انتخاب کنید. اسکچز ، آمریکایی است و سابقه زیادی در تولید کفش و کیف و لباس و … دارد. کفش های اسکچرز بیشتر اسپرت هستند و از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

اسیکس : اسیکس از بهترین های تولیدکننده کفش اسپرت ، تاپ و نیم تنه و پولوشرت و … است. کفش های این برند بر اساس آناتومی بدن ، طراحی و تولید شده اند.

کانورس : یکی از برترین های کفش پیاده‌روی مردانه خارجی ، کانورس است. کانورس کاملاً مطرح است. چرا که در طول این سالها ، بهترین کفش ها را به بازار ارائه نموده است. کفش های کانورس متفاوت از کفش های سایر برندها است. تنوع طرح و رنگ کفش های پیاده روی کانورس ، بسیار عالی است.

بیشتر بخوانید: استایل پاییزی با هودی زنانه

خرید کفش پیاده روی برای انواع پاها

آقایان برای خرید کفش مناسب پیاده روی باید به موارد مختلفی توجه داشته باشند که یکی از آنها ، توجه به فرم پای آنها و مشکلات و محدودیت هایی است که دارند.

کفش پیاده روی آقایان برای کف پای صاف : اگر کف پای شما صاف است ، باید کفش های پهن را انتخاب کنید. این دسته از افراد نباید کفش هایی را خریداری کنند که شکل آنها مانند ساعت شنی در قسمت کف است.

کفش پیاده روی برای زانو درد : کفش خاصی برای زانو درد طراحی نشده است. اما کفش هایی که سبک و راحت است ، بهترین گزینه برای افرادی است که از درد زانو رنج می برند و از ایستادن طولانی مدت گریزان هستند.

کفش پیاده روی برای دیسک کمر : در خرید کفش پیاده‌روی مردانه خارجی برای افرادی که دیسک کمر دارند باید توجه داشته که کفش هایی را خریداری کرد که حتماً طبی باشند. ایستادن طولانی مدت برای افراد درگیر دیسک کمر ، ضرر دارد. افراد درگیر دیسک کمر ، کفش هایی را خریداری کنند که از پشتیبان و بالش مناسب برخوردار باشد. دستیابی به تراز مناسب پا برای افرادی که دیسک کمر دارند ، بسیار مهم است.

کفش پیاده روی دیابتی ها : دیابتی ها باید کفشی را خریداری کنند که به گردش ایده آل خون پای آنها کمک کند. بنابراین دیابتی ها باید کفش های جادار را انتخاب کنند. هر چه کفش در قسمت پنجه ها پهن تر باشد و طراحی بزرگتری داشته باشد ، بهتر است. چرا که موجب کاهش اصطکاک پای آنها می شوند.

محصول پیشنهادی: کفش ورزشی مردانه

راحت ترین کفش پیاده‌روی مردانه خارجی

با توجه به فاکتورهایی مانند جنس کفی ، ضربه گیر در ناحیه مچ و پاشنه ، طراحی کفش ، نوع زیره ، پهنای کفش و … به خرید کفش مناسب برای پیاده روی اقدام فرمایید. راحت ترین کفش پیاده روی ، کفشی است که از کفی های حمایت کننده و ضربه گیرهای نازک برخوردار باشد. استحکام و قدرت کفش ، ویژگی است که باید بدان توجه داشته باشید.

شاید با داشتن کفش راحت متوجه چندین ساعت پیاده روی خود نشوید و هیچگونه خستگی را احساس نکنید. اما با داشتن یک کفش ناراحت ، تحمل نیم ساعت پیاده روی را نخواهید داشت. بنابراین توجه به راحتی کفش پیاده روی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

قیمت کفش پیاده‌روی مردانه خارجی

نرخ کفش پیاده روی بر اساس عوامل گوناگون ، متفاوت است. کفش های برند خارجی صد درصد از کفش های ایرانی گران تر است. بنابراین اگر به خرید کفش های برند خارجی اصرار دارید ، باید بیشتر هزینه کنید. درست است که طول عمر کفش های خارجی بیشتر است. اما این بدان معنا نیست که کفش های پیاده روی ایرانی اصلاً مناسب و باکیفیت نیستند. برندهای ایرانی مختلفی در سال های اخیر به طراحی و تولید کفش های مخصوص پیاده روی اقدام نموده اند که کیفیت بسیاری از آنها ایده آل است. ضمن آنکه کفش های ایرانی ، قیمت پایینی دارند.

محصول پیشنهادی: کفش مردانه