بهترین کلاه برای آقایان
بهترین کلاه برای آقایان در پاییز و زمستان

بهترین کلاه برای آقایان در پاییز و زمستان ، کلاهی است که ضمن گرم نمودن سر موجب جذابیت بیشتر استایل آقایان شود.

امروزه استفاده از کلاه برای آقایان ، مرسوم شده است و به نوعی می توان گفت که کلاه یکی از ضروریات داشتن یک استایل شیک و جذاب برای برخی از آقایان است. اگر شما هم قصد خرید یک کلاه جذاب و شیک را دارید ، حتماً ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

 
 
کلاه چلو

کلاه چلو آمریکای جنوبی

یکی از انواع کلاه های مردانه زیبا ، کلاه چلو آمریکای جنوبی است. این کلاه در زیر مجموعه کلاه های استاکینگ کپ ها یا واچ کپ ها است. این کلاه بافته شده از پشم حیوانات است. شکل کلاه به گونه ای است که در بخش کناره ها روی گوش ، لبه دارد و با استفاده از نخ در زیر چانه گره می خورد.

کلاه ترپر

کلاه ترپر

یکی از انواع بهترین کلاه برای آقایان ، کلاه ترپر می باشد. ظاهر این کلاه ترکیبی از ظاهر کلاه هوانوردی و اوشانکاها است که در ادامه با آنها آشنا می شویم. این کلاه دارای خز در قسمت داخل است که موجب گرمای آن شده است. با سر کردن این کلاه ، بامزه و جذاب می شوید. اگر قصد گذاشتن کلاه برای ساعات طولانی را دارید ، این کلاه را انتخاب کنید.

مشاهده کنید: ست ورزشی زنانه

کلاه کراوند یا فلت درس

کلاه کراوند یا فلت درس

کلاه های فلت درس در چندین طرح و مدل وجود دارد که برخی مناسب فصول گرم و برخی دیگر مناسب فصول سرد هستند. این کلاه ها دارای لبه هایی هستند که آنها را برای روزهای برفی و بارانی بسیار مناسب کرده است. بعضی از مدل های جدید این کلاه دارای پوشش های نیم دایره برای گرم کردن گوش ها است که اغلب آنها قابل جداسازی است. این کلاه برای موقعیت های رسمی بسیار ایده آل و جذاب است. برای استفاده از این کلاه که به واقع بهترین کلاه برای آقایان است در محیط های رسمی ، پوشش سمت گوش های آن را در بیاورید.

 

کلاه استورمی کرامر

کلاه استورمی کرامر

این کلاه ، بسیار گرم است و مانع از نفوذ باد به داخل می شود. این کلاه با اقتباس از کلاه یک مهندس قطار درست شده است. کرامر که نام این مهندس است ، نیازمند کلاهی بود که سر او را به خوبی گرم نگه دارد و به گونه ای باشد که در صورت وزش باد شدید ، کلاه را باد نبرد. با تغییراتی که همسرش در این کلاه ایجاد کرد ، این کلاه گرم تر و نرم تر شد و در بخش لبه ها ، دچار تغییراتی شد. بسیاری از کارکنان قطار به تدریج به استفاده از این کلاه روی آورده و پس از آن استفاده از کلاه استورمی بسیار رایج شد تا جاییکه امروزه بسیاری از آقایان از این کلاه استفاده می کنند.

فلت کپ

فلت کپ ، بهترین کلاه برای آقایان

فلت کپ از دیگر کلاه هایی است که برای آقایان در روزهای سرد مناسب می باشد. این کلاه دارای یک لبه کوتاه است. جنس کلاه های فلت کپ متفاوت است. اگر این کلاه را برای روزهای بسیار سرد می خواهید ، جنس پشم و ضخیم آن را انتخاب کنید. مدل هایی که جنس نازک و لطیفی دارند برای روزهای گرم و یا بهاری مناسب هستند. با اینکه این کلاه ، ریشه انگلیسی دارد اما در تمامی کشورها ، خواهان و طرفدار دارد. کلاه فلت کپ را می توانید برای استایل رسمی خود انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: چند مدل هودی و سویشرت مردانه جذاب و جدید

اوشانکا

اوشانکا ، از بهترین کلاه برای آقایان

این کلاه ، نام های دیگری دارد که از جمله آنها می توان به ترپر و چایکا اشاره کرد. کلاه اوشانکا در چندین طرح وجود دارد که هر یک به نوعی زیبا هستند. این کلاه ، چندین ویژگی مهم دارد. اولاً این کلاه دارای یک پوشش ضخیم برخوردار است و در قسمت های داخلی و خارجی خود ، خز دارد که این مسئله موجب گرمتر شدن آن شده است.

این کلاه از لبه هایی در کناره ها برخوردار است که مختص پوشاندن گوش است. انعطاف پذیری کلاه اوشانکا ، بسیار زیاد است. کلاه اوشانکا در سه مدل شامل باز ، بسته و آزاد وجود دارد که هر یک طراحی خاصی دارند. کلاه های اوشانکا رنگ تیره برای آقایان بسیار مناسب است. زیرا رنگ روشن این کلاه ها بیشتر مورد توجه خانم ها قرار می گیرد. به جنس این کلاه ها باید توجه داشته باشید. کلاه هایی که از جنس الیاف مصنوعی هستند ، علاوه بر اینکه ضخامت خوبی دارند در صورت خیس شدن ، سریع خشک می شوند.

واچ کپ

واچ کپ ، بهترین کلاه برای آقایان

یکی از کلاه های محبوب آقایان ، واچ کپ می باشد که با نام های دیگر مانند بینی و استاکینگ کپ شناخته می شوند. نه تنها آقایان بلکه بانوان به این کلاه ها ، علاقمند هستند. بسیاری از آقایان به این کلاه ها علاقه دارند تا جاییکه در مکان های مختلفی از جمله پیست های اسکی از این کلاه استفاده می کنند.

کلاه های واچ کپ از جنس بافت هستند و ممکن است پشمی باشند. ظاهر این کلاه به صورت گرد و متقارن است. بخش پایینی این کلاه به شکل دو لبه روی هم آمده می باشد تا از گوش ها به خوبی مراقبت کند. چندین روش برای پوشیدن این کلاه وجود دارد. برای اینکه این مورد از بهترین کلاه برای آقایان را سر کنید می توانید کلاه را تا بخش پایینی سر پایین آورده و کل گوش را پوشش دهید.

در حالت دیگر می توان کلاه را روی بخش بالایی سر گذاشت. مدلی که کل سر را پوشش می دهد ، بیشتر مورد توجه آقایان سن بالا و میانسال است. اما مدلی که به صورت شل قرار می گیرد ، برای نوجوانان و جوانان کم سن و سال بسیار مناسب است.

ویرایش محصول: اکسسوری زنانه و مردانه

کلام آخر

با چندین مورد از محبوب ترین و شیک ترین کلاه‌های مردانه آشنا شدیم. انتخاب کلاه مناسب برای شما بستگی به نوع استایل و تیپ شما دارد. برای هر یک از استایل های رسمی و اسپرت می توان یکی از کلاه های گفته شده را انتخاب کرد. داشتن کلاه به ویژه برای آقایانی که کم مو هستند و یا طاس هستند ، بسیار ایده آل است و موجب زیباتر شدن استایل آنها می شود.