ترفندهای کیت میدلتون برای زیبایی و سلامتی

قطعا شما نیز، نام کیت میدلتون، پرنسس ولز، مدل سابق و همسر ویلیام ولیعهد انگلیس را شنیده‌اید. او همچنین مادر پرنس جورج، پرنسس شارلوت و پرنس لویی است. استایل و ظاهر کیت، پس از ازدواج با ویلیام، به سبک دربار انگلیس تغییراتی داشت. با وجود محدودیت های او به عنوان یک پرنسس انگلیسی در کمال تعجب، همچنان از او به عنوان یکی از الگوهای مد و فشن یاد می‌شود. کاترین در سن 41 سالگی، همچنان سالم، جوان و سلامت به نظر می‌رسد. کیت میدلتون، پرنسس ولز در لباس ورزشی تنیس، دو و اسب سواری -ریبون

انتخاب صحیح لباس، روتین ورزشی و رژیم غذایی سالم، در زیبایی و سلامتی کیت بی تاثیر نیست. او نیز مانند مگان مارکل (دوشس ساسکس و همسر پرنس هری) همیشه به یک روتین سلامتی پایبند است. متاسفانه اطلاعات ما درمورد این روتین زیاد نیست. طبق رسوم دربار انگلیس، پرنسس ولز نیز، درمورد زندگی و عادات شخصی خود، مصاحبه یا صحبت آشکاری نمی‌کند. با این وجود این مطلب، برای شما توسط منابع نزدیک به پرنسس بیان و ترجمه شده‌است.

برنامه ورزشی تخصصی کیت

شاهزاده کاترین، از انجام ورزش به صورت روزانه لذت میبرد. او بدون مربی، و به دور از هدف ساخت عضلات حرفه‌ای بدنسازی یک برنامه تخصصی ورزشی دارد. شاید درمورد حرکات ورزشی کاردیو و تقویت عضلات قلبی اطلاعات زیادی داشته باشید. این حرکات، به صورت مستمر، به هدف بهبود عملکرد قلب، تعداد ضربان قلب و تنفس در دقیقه او را بالا می‌برند.

همچنین کیت میدلتون، انجام ورزش‌های با وزنه را نیز به صورت مرتب انجام می‌دهد. او به عنوان یک مادر، به هدف تقویت عضلات و بهبود عملکرد فیزیکی خود، به وزنه و ورزش‌های ماهیچه ساز پایبند است. پرنسس اجازه نمی‌دهد فرزندانش مانع برنامه ورزشی او شوند. پس از تولد پرنسس، کیت حتی از زمان کالسکه سواری دخترش استفاده می‌کرد تا هرچه می‌تواند بدود.

بیشتر بخوانید: خرید تیشرت مردانه

پرنسس ولز چه ورزش‌هایی را می‌پسندد؟

ورزش های کیت، همیشه متنوع و متناوب است. او هرگز از یک روتین ثابت استفاده نمی‌کند و ابعاد مختلف سلامتی را در ذهن دارد. اما ورزش محبوب و دوست‌داشتنی او، پلانک است. او هر روز، در روتین یک ساعته خود، انواع مختلفی از پلانک را انجام می‌دهد. برای انجام حرکات پلانک، سه حرکت محبوب متفاوت دارد. اولی، پلانک عادی، دومی، پلانک جانبی و در نهایت

همچنین او به صورت تفننی، از قایقرانی و دوچرخه سواری نیز در تمریناتش استفاده می‌کند. و با کمک توپ بدنسازی، روی تقویت عضلات تنه و شکم تمرکز می‌کند. با وجود این ورزش‌های سخت و فراوان، کیت از انجام حرکات یوگا نیز لذت فراوانی می‌برد. یوگا به او آرامش روان و دوری از استرس را هدیه می‌دهد و عضلات کور یا مرکزی بدن را تقویت می‌کند. بطری طرح فلزی نایکی یک لیتری

بطری طرح فلزی نایکی یک لیتری

مشخصات فنی

  • رنگچند رنگ
  • جنس فلزی
  • نوعقمقمه

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کیت میدلتون و لباس ورزشی مناسب

کیت هنگام استفاده از لباس یا وسایل ورزش، به برند خاصی وفادار نمی‌ماند. او به رنگ های مونوکروم (تک رنگ) و لباس‌های فیت علاقه بیشتری دارد و معمولا در هنگام ورزش با سویشرت زیپ‌دار و شلوار مشکی محبوبش دیده می‌شود. در دربار انگلیس، کفش پوشیدن با مکان‌های عمومی کاملا متفاوت است. او هنگام ورزش، کفش پاشنه‌دار خود را با کفش دوندگی و پیاده روی تعویض می‌کند. البته کیت، به فصل و رویداد نیز توجه کافی دارد. مثلا در یک مسابقه قایقرانی دوستانه، او ابتدا از یک لباس غواصی مناسب استفاده کرد و سپس، آن را با یک شلوارک شیک از برند هانسن تغییر داد. گفته می‌شود تنیس یا دوچرخه سواری برای کیت، صرفا یک تفریح است. با این وجود اخیراً همسرش شاهزاده ویلیام را در یک کلاس دوخرچه با کفش‌های پاشنه‌دار و دامن، شکست داد. اما به طور کلی، معمولا لباس مناسب هر ورزش را به تن می‌کند. و هنگام ورزش، با وجود حفظ استایل کلاسیک یک پرنسس انگلیسی، به پوشیدن لباس‌های جذاب و راحت نیز علاقه نشان می‌دهد. او با این کار احتمال آسیب هنگام انجام حرکات ورزشی را کاهش می‌دهد تا رژیم و ورزش‌هایش به سادگی هدر نرود.

بیشتر بخوانید: خرید ست لباس پسرانه

رژیم غذایی شاهزاده خانم ولزی

شاهزاده کاترین، به ندرت از رژیم غذایی سالم و غنی از پروتئین خود دور می‌شود. این مسئله، در ظاهر و تناسب اندام او کاملا مشخص است. رژیم غذایی محبوب او، دوکان است و پس از بارداری برای برگشتن به وزن طبیعی از آن استفاده می‌کند. در رژیم دوکان، او تقریبا کربوهیدرات ها را حذف می‌کند و از پروتئین بدون چربی، سبزیجات و روغن‌های سالم استفاده می‌کند. البته این به این معنی نیست که این رژیم برای شما نیز مناسب است.

کاترین به یک رژیم وابسته نمی‌ماند.

به هر حال کیت یک پرنسس است و همیشه تحت مراقبت پزشکان دربار انگلیس است. کربوهیدرات، پایه و اساس یک رژیم غذایی سالم و متعادل هستند. پس بدون مشورت با یک متخصص تغذیه، از این رژیم استفاده نکنید. اما کیت میدلتون نیز به صورت دائمی از این رژیم استفاده نمی‌کند. در زمانی که در این رژیم نیست، غذاهایش سرشار از میوه، سبزی و انواع آنتی اکسیدان مقوی است. کیت ابدا استفاده از نوشیدنی‌های فراوان را فراموش نمی‌کند. او به نوشیدن آب به مقدار کافی مشهور است. کاترین برای حفظ سلامت و درخشندگی پوستش، آب را به صورت مرتب، به صورت آب یا نوشیدنی‌های خنک مانند لیموناد بدون گاز و دتوکس‌های میوه‌ای استفاده می‌کند. حتی عکس او با بطری آب یا نوشیدنی محبوبش بارها در رسانه‌ها پخش شده است. خرید اسلش راحتی زنانه

اسلش راحتی زنانه

مشخصات فنی

  • رنگزرد
  • جنس نخی
  • نوعاسلش

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جزییات بیشتری از غذاهای محبوب او:

به نظر می‌رسد کیت از لبنیات پرهیز می‌کند و صبح و بعد از ظهر به نوشیدن اسموتی حاوی جلبک اسپیرولینا، کلم پیچ، چای ماچا، اسفناج، کاهو، زغال اخته و گشنیز است. او از اسموتی توت و شیر بادام نیز لذت می‌برد. برای مراقبت از پوست، سالاد هندوانه، گازپاچو اسپانیایی، گیاه گوجی بری، سالاد تبوله لبنانی و سویچه میگو و ماهی لذت می‌برد. دلیل مصرف این مقدار از سبزیجات، تلاش کیت برای رسیدن به یک پوست درخشان و شاداب است. او با انگیزه‌ای تمام نشدنی سالادهای گوناگون را مصرف می‌کند. به جز وعده‌های اصلی سالم غذایی، کیت از میان وعده‌های غذایی مقوی در کنار اعضای خانواده بهره می‌برد. شام و نهار او شامل مرغ، کباب، کاری و انواع سوپ است.

 

برای شنیدن خلاصه صوتی روی دایره زیر ضربه بزنید.