تفاوت کفش چرم زنانه دست دوز و صنعتی

از آنجایی که هر روز، کفش چرم زنانه دست دوز بیشتر ترند می شود، تمایل به خرید آن نیز افزایش یافته است. پوشیدن یک کفش چرم زنانه دست دوز، دقت شما را در استایلتان نشان می دهد. به علاوه اولین مشخصه ای که شما را از یک فرد معمولی به شخصی لوکس تبدیل می کند، کفشی است که مانندش در بازار نباشد.

شاید برای شما این مسئله سوال شده باشد که تهیه چه کفشی بهتر است؟ آیا یک کفش دست دوز تهیه کنید بهتر است یا یک کفش کارخانه ای بخرید؟ در این مقاله، این دو را مقایسه می کنیم و شما را با ویژگی های هر یک بهتر آشنا می کنیم.

جنس کفش چرم زنانه دست دوز بهتر است.

جنس کفش چرم زنانه دست دوز، مستقیما از زیر نظر استادکار انتخاب می شود. به علاوه تولید انبوه برای آن معنی ندارد. و این یعنی برای قیمت کمتر، عمده خرید و فروش نمی شود. به همین دلیل کیفیت آن، با اختلاف نسبت به کفش های چرمی صنعتی موجود در بازار، بهتر است.

شما می توانید این ویژگی کفش را دقیق تر بررسی کنید. کفش چرمی زنانه دست دوز خود را زیر نور بگیرید. هیچ اثری از لایه های زیری دیده نمی شود. این به دلیل ضخیم تر بودن رویه کفش و کیفیت بالاتر آن است.

اگر سعی کنید بخش های داخلی کفش را نیز با یک سوزن سوراخ کنید باز هم این مورد را مشاهده می کنید. کفش دست دوز به سختی سوراخ می شود. زیرا جنس آن از چرم اصل و یا با کیفیت بیشتر است.

محصول پیشنهادی: کفش چرم زنانه

جزییات در کفش چرم زنانه دست دوز بهتر است.

بارها دیده اید که یک کفش کارخانه ای به طرز بدی برش خورده باشد. به همین دلیل است که بیشتر اوقات یک جفت کفش از این کفش ها، یکسان نیستند. یکی به پای شما فشار می آورد و دیگری اندازه است. دوخت کفش های صنعتی نیز در شروع و پایان خط دوخت، اصلاً بی نقض نیست. بلکه پر از ایراداتی مانند نگرفتن چرخ یا دوخت چندباره است.

این نوع جزییات در کفش چرم زنانه دست دوز به زیبایی رعایت می شوند. از آنجایی که هر دو پا دارای قالب هایی بی نظیر هستند، برش هر دو طرف یکسان انجام می گیرد.

مواردی چون کفی، چسب، دوخت و اتصال ها نیز با دخالت انسان و با دقت بسیار بالاتری انجام می شوند. دقیقاً همین توجه به جزییات ظریف است که باعث می شود ظاهر کفش چرم زنانه دست دوز، تا این اندازه با کفش های صنعتی متفاوت باشند.

کفش چرم زنانه دست دوز قابلیت سفارشی سازی دارد.

بستگی دارد کفشتان را از کجا سفارش می دهید، اما بیشتر سری دوزی ها این قابلیت را ندارند که دقیقاً طرح یا رنگ مورد علاقه شما را روی کفشتان پیاده کنند. گاهی ممکن است پیش از ثبت سفارش، نظر شما را درباره طرح خاصی روی کفش بپرسند. این نشان می دهد که در مراحل تهیه کفش شما، یک انسان دخالت دارد.

طبق تجربه بسیاری از افراد، کفش ممکن است باعث بدتر شدن مشکلات پوستی یا استخوانی آن ها شود. در این صورت اگر یک کفش چرم زنانه دست دوز بخرید، می توانید به اطلاع استاد کفاش برسانید که بخشی از کفش باید به گونه خاص طراحی شود. همین باعث می شود کفش برای استفاده، ویژه شما آماده شود و هر مشکلی که با کفش های کارخانه ای قبلی داشتید، حل شود.

محصول پیشنهادی: کفش روزمره زنانه

کفش چرم زنانه دست دوز استحکام بهتری دارد.

در مراحل تولید کفش صنعتی، به ندرت انسانی روی چسب خوردن یا محکم شدن کفش نظارت دارد. تمامی این مراحل به صورت خودکار انجام می پذیرد و کیفیت آن نیز بسیار پایین است. اما یک کفش چرم زنانه دست دوز، تک تک بخش هایش توسط فردی وارد به یکدیگر متصل شده است. به علاوه تمامی این قسمت ها مجدد از نظر استحکام بررسی می شود.

همین باعث می شود به طور میانگین کفش های چرم زنانه دست دوز، کیفیت و استحکام بالاتری نسبت به کفش های دیگر داشته باشند. خود شما نیز قطعاً این مسئله را تجربه کرده اید که زیره یک کفش عادی، ممکن است به سادگی جدا شود. یا در هنگام آمدن باران، جوراب شما خیس می شود. اما این موارد برای یک کفش چرم زنانه دست دوز پیش نمی آید.

اگرچه معمولا حتی کیفیت چسب و نخ کفش چرم زنانه دست دوز، بیشتر است.

کفش چرم زنانه دست دوز راحت تر است.

کفش چرم زنانه دست دوز، سری دوزی نمی شود. زمان، توجه و عشق زیادی در هنگام تولید دریافت می کند و همین باعث به کمال رسیدنش می شود. یک کفش چرم زنانه، هم قالب بهتری دارد و هم جنس داخلی آن، کیفیت بیشتری دارد. به علاوه سایز آن کاملاً استاندارد است و به پای شما می خورد.

برخلاف کفش های سری دوزی شده، این مدل کفش های زنانه محدودیت سایز و اندازه ندارد. اندازه پای شما هر چه باشد، کفش دست دوز مطابق همان اندازه، تولید می شود.

کفش چرم زنانه دست دوز در درازمدت به صرفه تر است.

وقتی کفش های چرم زنانه دست دوز، کیفیت، استحکام و جنس بهتری دارند، در دراز مدت هزینه کمتری از شما سلب می کنند. حتماً دقت کرده اید که مبالغ زیادی به اسم خرید کفش چرم اصل می پردازید، اما کفش پس از یکسال قابل استفاده نیست. یا بدنه اش شل می شود و یا کلاً از حالت می افتد.

دلیل این مسئله مشخص است. اما نکته اینجاست که کفش های دست دوز نسبت به کفش های سری دوزی شده، قیمت آنچنان بالاتری ندارند. اما یک سال پس از خرید کفش کارخانه ای که مجبور شدید برای کفش جدیدی هزینه کنید، مشخص می شود که کفش های دست دوز، به صرفه تر هستند.

عمر این کفش ها ممکن است تا چهار یا پنج سال ادامه داشته باشد. بنابراین از نظر قیمت، در دراز مدت بسیار به صرفه تر هستند.

محصول پیشنهادی: کفش پاشنه‌دار زنانه

نتیجه گیری

اگر بخواهیم یک کفش چرم زنانه دست دوز متوسط را با یک مدل صنعتی عادی مقایسه کنیم، باید بدانیم از هر نظر نوع دست دوز حرف اول را می زند. برخی گمان می کنند کفش های دست دوز، بی علت قیمت بالایی دارند اما نکته اینجاست که این کفش ها حاصل تلاش چند روزه یک تیم کفاش حرفه ای هستند. و همین تلاش کیفیت آن ها را چند برابر بهتر کرده است.

اگر شما نیز تا کنون یک کفش دست دوز خریده اید که از آن راضی هستید، درباره اش به ما بگویید. همچنین نظر خود را درباره بهترین برند کفش چرم زنانه دست دوز با ما در میان بگذارید.

مطالعه کنید: ویژگی یک کفش چرم زنانه شیک و عالی