توصیه‌هایی برای ست کردن لباس مشکی

ست کردن لباس مشکی با سایر رنگ ها باید با توجه به نکاتی انجام شود تا استایل نهایی به میزان موردانتظار ، شیک و زیبا شود.

قطعاً همه ما در کمد لباس های خود یک یا چند لباس مشکی داریم. در واقع انتخاب اول ما برای خرید هر لباسی اعم از اسپرت و رسمی ، لباس هایی به رنگ مشکی است. اگر شما هم علاقمند هستید لباس های مشکی خود را به زیباترین حالت ست کنید و استایل بی نظیری را رقم بزنید ، به توصیه های ما توجه کنید.

مشکی و سفید ، زیباترین ترکیب

اولین پیشنهاد ما برای ست کردن لباس مشکی ، ترکیب رنگ سفید و مشکی است که فوق العاده زیبا می شود. کت شلوار مشکی با پیراهن سفید و کروات مشکی ، استایل رسمی بسیار زیبا و چشم نوازی است. اغلب آقایان خوش پوش و شیک پوش ، این استایل را برای مراسم و مجالس انتخاب می کنند. ترکیب مانتو مشکی جلوباز با تاپ شومیز سفید و شال مشکی – سفید و شلوار مشکی ، یک تیپ ایده آل برای هر خانمی است. بنابراین ترکیب سفید و مشکی برای هر یک از آقایان و بانوان ، شیک و برازنده می باشد.

مشکی و قرمز برای ست کردن لباس مشکی

مشکی و قرمز بیشتر از آنچه که تصور کنید به یکدیگر می آیند و ترکیب زیبایی را رقم می زنند. یک شلوار جین مشکی را با یک هودی قرمز ست کنید. یک پالتوی جلوباز قرمز را با بافت مشکی و ساپورت مشکی ست کنید. این ترکیب ، بسیار زیبا است. دامن کوتاه قرمز را با کت چرمی مشکی ست کنید. برای استایل زنانه قرمز – مشکی حتماً از رژ لب قرمز استفاده کنید تا این استایل را زیبا و جذاب کنید.

بیشتر بخوانید: کفش روزمره زنانه

مشکی و طلایی ، یک استایل بسیار زیبا

 ترکیب مشکی و طلایی

برای ست کردن لباس مشکی می توانید رنگ طلایی را انتخاب کنید. برای ترکیب رنگ مشکی و طلایی باید از رنگ طلایی کمتر استفاده کنید تا جلوه بهتری داشته باشد. ترکیب مشکی و طلایی را با رنگ های دیگر ترکیب نکنید. فرض کنید که یک شومیز مشکی را با دامن طلایی و ساپورت مشکی ست کنید. کیف و کفش خود را برای این استایل ، مشکی – طلایی انتخاب کنید. این ترکیب بسیار زیبا خواهد بود. اگر می خواهید رنگ نارنجی و یا زرد را با مشکی ست کنید ، باید از همین شیوه استفاده کنید و به میزان بسیار کم از رنگ های نارنجی یا زرد در استایل خود استفاده کنید.

پیشنهاد ریبون: کاپشن مردانه

مشکی و خاکستری برای ست کردن لباس مشکی

مشکی و خاکستری ، یک ترکیب کلیشه ای است که همواره طرفداران زیادی دارد. تمامی رنگ های طیف خاکستری به زیبایی با رنگ مشکی ست می شوند و ترکیب ایده آلی را بوجود می آورند. خاکستری متوسط و زغالی ، بهترین رنگ برای ست کردن با مشکی هستند. آقایان می توانند شلوار جین مشکی را با پیراهن مشکی و نیم پالتو خاکستری ست کنند. این یک استایل بی نظیر برای آقایان است. بانوان می توانند پالتوی خاکستری خود را با بافت مشکی و شلوار مام استایل خاکستری و شال مشکی ست کنند. با رنگ مشکی و خاکستری می توان ترکیب های متفاوتی رقم زد.

مشکی و بژ و سایه های رنگ سفید

یک ایده دیگر برای ست کردن لباس مشکی ، ترکیب مشکی و بژ و سایه های رنگ سفید است که بسیار زیبا می شود. یک پالتوی بژ را با شلوار جین مشکی و زیر پالتویی مشکی بپوشید و برای آن از یک کیف و کفش سفید استفاده کنید. این رنگ ها به خوبی با یکدیگر ست می شوند و ترکیب فوق العاده ای را رقم می زنند. از حالت های مختلفی می توان برای ترکیب رنگ سفید – مشکی و بژ استفاده کرد.

ترکیب لباس مشکی و قهوه ای

 کت چرم

یک ایده دیگر برای ست کردن لباس مشکی ، استفاده از لباس های قهوه ای است. مشکی و قهوه ای به خوبی با یکدیگر ست می شوند و ترکیب زیبایی را بوجود می آورند. برای ترکیب مشکی و قهوه ای می توانید لایه زیرین خود را مشکی انتخاب کرده و لایه رویی لباس را قهوه ای درنظر بگیرید. فرض کنید که یک بافت مشکی را با شلوار جین مشکی و پالتوی قهوه ای بپوشید و نیم بوت خود را قهوه ای انتخاب کنید.

آقایان می توانند یک کت تک قهوه ای را با پیراهن مشکی و شلوار جین مشکی ست کنند و یک کفش چرمی قهوه ای بسیار شیک برای این استایل انتخاب کنند. اگر اهل استفاده از کیف هستید ، حتماً یک کیف قهوه ای دست بگیرید.

محصول پیشنهادی: بارانی زنانه

ترکیب مشکی و سبز برای ست کردن لباس مشکی

اگر می خواهید لباس مشکی و سبز را با یکدیگر ست کنید ، باید به انتخاب رنگ سبز توجه زیادی داشته باشید. ممکن است تمامی رنگ های موجود در طیف رنگی سبز به رنگ مشکی نیاید. سبز فسفری در ترکیب با مشکی ، بسیار زیبا می شود. برای این ترکیب باید از رنگ فسفری به میزان بسیار کمی استفاده کنید. یک بافت فسفری را با پالتوی مشکی و شلوار مشکی ست کنید و برای این استایل یک کیف و کفش فسفری ست ، انتخاب کنید. این ترکیب بسیار زیبا می شود.

نکاتی در رابطه با استایل تمام مشکی برای بانوان و آقایان

 ست مشکی

برای ست کردن لباس مشکی به صورت استایل تمام مشکی ، باید نکاتی را مدنظر قرار دهید.

– برای داشتن یک استایل تمام مشکی باید از زیباترین لباس ها استفاده کنید. لباس هایی که شیک و زیبا نباشند ، نمی توانند استایل جذابی را رقم بزنند.

– اگر برای لاغرتر دیده شدن به سراغ استایل تمام مشکی می روید ، درنظر داشته باشید که نباید صرفاً به رنگ لباس توجه داشته باشید و حتماً باید مدل لباس هم درنظر بگیرید. ممکن است برخی از لباس های مشکی موجب لاغرتر دیده شدن شما نشوند.

– برای جذابیت بیشتر استایل تمام مشکی باید از اکسسوری های زیبا و خاص استفاده کنید. در واقع استایل تمام مشکی حتماً نیاز به استفاده از جواهرات برای بانوان و استفاده از ساعت و دستمال جیب و … برای آقایان دارد تا زیباتر به نظر بیاید.

– بانوان پس از ست کردن لباس مشکی حتماً یک آرایش ملایم داشته باشند تا غم زده و مصیبت دیده به نظر نیایند.

بیشتر بخوانید: چگونه با تیشرت مشکی استایل‌های گوناگون بسازیم ؟