شلوار لی دخترانه
تیپ رسمی با شلوار جین

تیپ رسمی با شلوار جین ، بسیار زیبا می شود. با رعایت چندین نکته می توانید استایل های رسمی زیبایی با شلوار جین داشته باشید.

برخی گمان می کنند که شلوار لی یا شلوار جین فقط مخصوص تیپ های اسپرت است و برای تیپ رسمی ، کاربردی ندارد. در حالیکه این چنین نیست و شلوار جین برای انواع استایل ها مناسب است. در واقع اصلی ترین دلیل محبوبیت شلوار جین این است که برای هر تیپی مورداستفاده قرار می گیرد. در این مقاله به بررسی انواع استایل های رسمی و مجلسی با انواع شلوارهای جین می پردازیم :

استایل رسمی با شلوار جین بگ

تیپ رسمی با شلوار جین بگ ، بسیار جذاب و دوست داشتنی است. اگر شما هم علاقمند به شلوار جین بگ هستید ، بدانید که با شلوار جین بگ می توانید استایل های متفاوتی داشته باشید. یکی از استایل های جذاب با شلوار جین بگ ، استایل رسمی است. اگر یک شلوار جین بگ را به همراه یک شومیز کوتاه و یا بلند بپوشید ، حتماً یک استایل بسیار شیکی را رقم خواهید زد که برای انواع محیط ها و موقعیت های رسمی ، مناسب است. اگر شلوار بگ را به همراه پالتوی بلند بپوشید ، یک استایل کلاسیک رقم زده اید. این استایل کلاسیک به بوت یا کفش نیاز دارد.

محصول پیشنهادی: شلوار ورزشی زنانه

استایل رسمی با شلوار جین بوت کات و دمپا

برای داشتن تیپ رسمی با شلوار جین بوت کات و دمپا باید از یک شومیز شیک به همراه یک کمربند استفاده کنید. کت های نسبتاً بلند برای ست کردن با شلوار جین بوت کات و دمپا ، مناسب هستند. برای اینکه استایل رسمی شما با شلوار جین زیبا به نظر برسد ، باید به باریک و کشیده به نظر رسیدن خود توجه داشته باشید. بنابراین هر لباسی را نپوشید و حتماً از شلوارهای پاشنه بلند استفاده کنید.

 شلوار جین جذب

استایل رسمی با شلوار لی راسته

یک تیپ رسمی با شلوار جین ، ترکیب شلوار جین راسته و پیراهن است. شما می توانید تیپ زیبایی با استفاده از شلوار جین راسته و پیراهن رقم بزنید که برای انواع موقعیت های رسمی مناسب باشد. محبوبیت شلوارهای جین راسته نسبت به سایر شلوارها کمتر است. ترکیب شلوار راسته با کفش پاشنه دار یا چکمه و پیراهن های شیک ، بسیار زیبا و چشم نواز است. حتی کسانی که شلوارهای راسته را دوست ندارند از دیدن این استایل ، هیجان زده می شوند و هوس می کنند که چنین استایلی را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: کاپشن مردانه

استایل رسمی با شلوار لی جذب یا اسکینی

برای داشتن بهترین تیپ رسمی با شلوار جین ، شلوار جین اسکینی را انتخاب کنید که در ترکیب با لباس های مختلف مانند پالتو ، مانتو و … بسیار زیبا می شود. با توجه به اینکه شلوار جین جذب را قرار است برای چه موقعیتی بپوشید می توانید از لباس های مختلف برای ست کردن با آن استفاده کنید. برای مثال می توانید از شلوار جین جذب و شومیز و کمربند برای مهمانی و مراسمات دورهمی خود استفاده کنید. شلوارهای اسکینی به گونه ای هستند که می تواند بر روی لباس یا زیر لباس بروند. در صورتی که می خواهید شلوار روی لباس باشد ، حتماً باید به فکر یک کمربند شیک باشید. اما در صورتی که می خواهید شلوار را زیر لباس بزنید نیازی به استفاده از کمربند ندارید. ترکیب مانتوی جلوباز با پالتو با شلوار جین جذب یا اسکینی ، بسیار زیبا می شود.

 شلوار جین دخترانه فیت

تیپ رسمی با شلوار جین مام استایل و مام فیت

شلوارهای مام استایل و مام فیت بسیار شیک و زیبا هستند و به شدت موردتوجه بانوان و آقایان قرار گرفته اند. استایل های مختلفی می توان با شلوار جین مام استایل داشت. اگر این شلوار را با مانتوهای رسمی ، پالتوهای مجلسی ، شومیز ، پیراهن های مجلسی و … بپوشید ، تیپ رسمی و شیکی رقم خواهید زد که چشم هر بیننده ای را به خود جلب خواهد کرد. شلوارهای مام استایل ، رنگ بندی مختلفی دارند که هر یک به نحوی زیبا هستند و با لباس های مختلفی ست می شوند. با بهترین شلوارهای مام استایل می توانید زیباترین و جذاب ترین استایل های رسمی و مجلسی را داشته باشید. حیف است که خانمی بخواهد این فرصت را از دست بدهد و استایل رسمی با شلوار مام استایل را تجربه نکند. استایل شما با شلوار مام استایل بسیار شیک و باکلاس می شود.

تیپ رسمی با شلوار جین فاق بلند

برای یک استایل رسمی می توانید از انواع شلوارهای مشکی و آبی تیره استفاده کنید. برای داشتن یک استایل رسمی بهتر است از یک جلیقه استفاده کنید. با استفاده از جلیقه ، انحنای بدن شما به خوبی دیده می شود و استایل شما زیباتر می شود. برای ست کردن استایل رسمی خود با شلوار جین فاق بلند ، می توانید از کت چرمی کوتاه ، چکمه بنددار بلند و … استفاده کنید. این استایل برای مهمانی ، قرار ملاقات ، دورهمی و … مناسب است. حتماً شلوار جین فاق بلند را با لباس رسمی ست کنید و از کفش مناسبی برای ست کردن آن استفاده کنید.

مشاهده کنید: کفش چرمی زنانه

کلام آخر

با پیشنهاداتی که ارائه نمودیم به بهترین نحو می توانید یک تیپ رسمی با شلوار جین داشته باشید. با استفاده از بهترین پیراهن ها ، کراپ ها ، شومیزها ، پالتوها ، مانتوها و … می توانید شیک ترین استایل های رسمی با شوار لی را داشته باشید. بنابراین در زمان خرید شلوار لی توجه داشته باشید که این شلوارها فقط برای تیپ اسپرت شما مناسب نیستند و برای تیپ های دیگر مورداستفاده قرار می گیرند.

شلوارهایی مانند شلوار بوت کات و دمپا از جمله شلوارهایی هستند که برای داشتن زیباترین استایل های رسمی ، مورداستفاده قرار می گیرند. شما می توانید برای رسمی تر شدن استایل خود با شلوار لی از کیف و کفش رسمی و اکسسوری های مناسب استفاده کنید. به طور مثال استفاده از یک ساعت مجلسی ، استفاده از روسری مجلسی ، داشتن یک شینیون ساده و زیبا ، استفاده از کیف و کفش های مجلسی و رسمی و … موجب می شوند که استایل شما زیباتر و رسمی تر شود. در نتیجه برای داشتن زیباترین تیپ رسمی با شلوار جین ، باید به انتخاب تک تک آیتم های استایل خود توجه داشته باشید.

بیشتر بخوانید: نکاتی طلایی در خرید یک شلوار خوش استایل