تیپ پاییزه دخترانه ایرانی
تیپ پاییزه دخترانه ایرانی

تیپ پاییزه دخترانه ایرانی باید شیک ، شاد ، نسبتاً گرم و متناسب با فرم اندام شما باشد. فوت و فن های خوش تیپی در پاییز را بررسی می کنیم.

با فرا رسیدن فصل پاییز ، دختر خانم های جوان برای داشتن تیپ های مختلف و زیبا در این فصل بسیار دوست داشتنی هیجان و ذوق زیادی دارند. تنوع لباس های پاییزی بسیار زیاد است. بنابراین در این فصل می توان استایل های متفاوتی داشت.

در پاییز چه رنگی باشیم ؟

اولین مسئله ای که برای ایجاد زیباترین تیپ پاییزه دخترانه ایرانی باید درنظر داشته باشید ، انتخاب رنگ مناسب لباس هایتان است. در فصل پاییز باید کلیشه را کنار بگذارید و به سراغ رنگ های متفاوت بروید. شاید فصل پاییز برای برخی از خانم ها ، کسل کننده و افسرده آور به نظر برسد. با این حس مقابله کنید. بدین منظور ، لباس هایی به رنگ شاد بپوشید.

از رنگ های گرم مانند کرم ، طلایی ، آجری ، زرد ، قرمز و قهوه ای استفاده کنید. رنگ های کلاسیک مانند قهوه ای ، خاکستری و سیاه هم می توانند برای برخی از روزهای پاییز جذاب و زیبا باشند. رنگ های زمینی مانند بژ ، سبز جنگلی ، سبز زیتونی مخصوص پاییز هستند. برخی از بانوان به رنگ های تیره مانند ارغوانی ، سرمه ای و بنفش کبود و … علاقه دارند.

اهمیت جنس لباس برای تیپ پاییزه دخترانه ایرانی

جنس لباس مناسب پاییز را به دقت انتخاب کنید. حتماً جنس هایی را انتخاب کنید که گرمای کافی را ایجاد کنند و تن شما را به خوبی گرم کنند. پاییز حتماً طوفان ها و بادهایی را دارد که اگر لباس شما فاقد جنس مناسبی باشد ، حتماً شما را بیمار می کند. برای اینکه در این فصل زیبا و دوست داشتنی تندرست و سالم باشید و بتوانید به کار و تفریحات موردعلاقه خود بپردازید ، از خود مراقبت کنید و لباس های جنس گرم و ضد حساسیتی را انتخاب کنید. برای پالتوهای پاییزه ، جنس چرم صنعتی و مخمل مناسب می باشد. برای شلوار پاییز ، جنس جین و کتان را انتخاب کنید. برای کفش پاییزه ، جنس چرم طبیعی و چرم صنعتی و یا جیر را انتخاب کنید. برای لباس پاییزه ، جنس های دورس و نمد و نخی ضخیم را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: خرید کاپشن مردانه

 کت چرم قهوه ای پاییزه

بهترین الگو برای استایل پاییزه دخترونه

برای داشتن بهترین تیپ پاییزه دخترانه ایرانی ، باید الگوهای مناسبی را انتخاب کنید. گاهی الگوهای ساده و گاهی الگوهای شلوغ را انتخاب کنید. برای مثال اگر در یک روز پاییزه یک لباس گل گلی شاد را بر تن کنید ، استایل بسیار جذابی را خواهید داشت که علاوه بر اینکه شما را شاداب و سرزنده نشان می دهد به دیگران هم حس بسیار خوبی می دهد.

بنابراین در فصل پاییز فقط الگوهای ساده و خلوت را تن نکنید و گاهی متفاوت باشید. برای مثال می توانید یک پیراهن بلند مشکی با گل های درشت زرد را بر تن کنید و بر روی آن یک پالتوی زرد بر تن کنید و یا می توانید یک پیراهن مشکی با گل های درشت قرمز را بر تن کنید و بر روی آن پالتوی قرمز بپوشید. بدین ترتیب هم ست کرده اید و هم تیپ و استایل شاد و خاصی را رقم زده اید.

 لباس پاییزه دخترانه

ست کردن لباس در پاییز را فراموش نکنید

برای داشتن جذاب ترین تیپ پاییزه دخترانه ایرانی باید آیتم های مختلف لباس خود را ست کنید. اگر گمان می کنید که هنوز به سرمای پاییز نزدیک نشده اید و در طول روز گرما و سرما را در ساعت های مختلف تجربه می کنید ، چند لایه لباس بپوشید. بدین ترتیب می توانید هر زمان که احساس کردید در حال تعریق از شدت گرما هستید ، یک لایه از لباس ها را از تن خارج کنید.

حسن تیپ چند لایه این است که می توانید در ست کردن لباس ها ، بیشتر سلیقه به خرج دهید. حتماً رنگ لباس زیر پالتو یا مانتو جلو باز پاییزه را با رنگ خود پالتو یا متناسب انتخاب کنید و یا متضاد انتخاب کنید. پیراهن های چهارخانه با رنگ های شاد و جذاب را زیر لباس خود بپوشید و رنگ چهارخانه های آن را با رنگ پالتو یا مانتو یا سویشرت خود ست کنید. خلاصه هر لباسی که بر تن می کنید باید به ست کردن رنگ و شکل و شمایل آنها با یکدیگر توجه داشته باشید.

فرض کنید که یک ژاکت یقه دار مشکی را با پالتو سفید و شلوار مشکی و روسری سفید – مشکی ست کنید. این استایل بسیار شیک خواهد بود. حتماً بر اساس فرم اندام خود به کوتاه یا بلند بودن پالتو توجه کنید. همواره لباس هایی را انتخاب کنید که شما را کشیده تر و لاغرتر نشان دهند.

لباس دخترانه خرید و قیمت مشاهده

مشاهده جدیدترین انواع لباس دخترانه

 کفش زرشکی پاییزه

کفش مناسب برای تیپ پاییزه دخترانه ایرانی

دخترخانم های ایرانی به انتخاب کفش خود ، توجه بسیار زیادی دارند و هر کفشی را برای استایل خود انتخاب نمی کنند. آنها به خوبی می دانند که اهمیت کفش در جذابیت و زیبایی استایل آنها تا چه اندازه است.

برای انتخاب کفش مناسب پاییز باید به دو مورد توجه زیادی داشته باشید. اولین مورد ، نوع شلواری است که بر پا دارید و دومین مورد ، رسمی یا اسپرت بودن تیپی است که برگزیده اید. برای استایل های رسمی باید به سراغ بوت و نیم بوت های رسمی بروید و دور کفش های اسپرت خط بکشید. اما برای استایل اسپرت خود ، دست باز هستید و می توانید هر نوع کفش اسپرت و یا نیم بوت های اسپرت و … را انتخاب کنید. از آنجایی که دخترخانم ها بسیار تمیز و با سلیقه هستند ، می توانند کتونی هایی با رنگ های روشن را برای پاییز انتخاب کنند تا جذابیت استایل آنها چند برابر شود.

 کلاه و عینک پاییزه

در آخر به فکر اکسسوری های مناسب هم باشید

آخرین نکته برای داشتن بهترین تیپ پاییزه دخترانه ایرانی ، توجه به اکسسوری های مناسب پاییز است. به انتخاب کیف ، روسری ، شال ، دستکش ، ساعت ، عطر و ادکلن و … توجه بسیار زیادی داشته باشید. این اکسسوری ها باید هم ست لباس هایتان باشند و هم مخصوص پاییز باشند. برای مثال باید از عطر و ادکلن های مناسب پاییز استفاده کنید.

مشاهده کنید: کفش چرمی زنانه