ست لباس و شلواز پسرانه طرح دار کیوت - ریبون
جدیدترین مدلهای شلوار پسرانه طرح دار

از کارهایی که باعث می شود پسر بچه ها، دوران کودکی خوشی را سپری کنند، استفاده از لباس های متناسب با سن آن ها است. روان شناسان توصیه می کنند از استفاده از رنگ های تیره برای پسرهای کم سن و سال، پرهیز شود. به همین دلیل، بسیاری از والدین انتخاب شلوار پسرانه طرح دار جدید و مطابق با مد روز را، در اولویت خود قرار می دهند.

به جز طرح های بچگانه و مناسب برای تیشرت پسرانه، مدل های مختلف و جدید شلوار پسرانه طرح دار جدید نیز امسال محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. در این بخش، برخی از این مدل های جالب، معرفی و بررسی می شود.

شلوار اسلش پسرانه طرح دار جدید

یکی از پر مصرف ترین شلوارهای پسرانه، انواع شلوار آزاد و گشاد اسلش است. یک شلوار پسرانه طرح دار جدید، به کودک روحیه سلامتی و شادی می دهد و استایل او را بامزه می کند. طرح و پترن روی این شلوار ها می تواند کارتونی، راه راه، چهارخانه، نوشته دار و یا مینیمالیستی باشد.

برخی بچه ها ترجیح می دهند روی شلوار اسلش خود، مارک برند یا لوگوی تیم ورزشی محبوب خود را ببینند. اگر والدین می خواهند مطمئن باشند که طرح انتخابی کودک مناسب سن او است، باید در هنگام خرید توجه بیشتری نشان دهند.

مدل های مختلف شلوار های پسرانه اسلش، هر سال جدید و جذاب تر می شوند. از تعداد جیب گرفته تا مدل کمر و قسمت پایینی شلوار، همه می توانند متفاوت و برای کودکان جذاب باشند.

بیشتر بخوانید: خرید شلوار و شلوارک پسرانه

شلوار لی پسرانه طرح دار جدید

شلوار لی پسرانه طرح دار جدید

شلوار جین پسرانه طرح دار و جدید، شاید بیشتر برای کودکان کم سن تر مناسب باشند. اما پسربچه های بزرگتر و نوجوانان نیز از شلوار های جین زاپ دار استفاده می کنند. این مدل شلوار پسرانه طرح دار جدید، توسط سنین مختلف قابل استفاده است و حتی مردان جوان نیز به استفاده از آن ها، علاقه نشان می دهند.

طرح روی شلوار لی نباید بدن کودک را آزار دهد. اگر در قسمت پشتی شلوار، پلاستیک یا نخ تیزی به طرح آن متصل است، پیش از پوشاندن به کودک باید حتماٌ جدا شود. در بخش جیب ها نیز، شلوار پسرانه باید راحت باشد و جیب نباید تن کودک را اذیت کند.

از آنجایی که شلوار لی گرم است، از شلوارک های کوتاه پسرانه نیز طرح دار می توانید در فصل زمستان استفاده کنید. این نوع شلوارک ها از جدیدترین مدل های شلوار پسرانه طرح دار هستند.

شلوار پسرانه طرح دار جدید

شلوار راحتی پسرانه طرح دار جدید

از پرفروش ترین شلوار های پسرانه طرح دار و جدید، مدل های خانگی، راحتی و لباس خواب است. این شلوارها، نرم و گرم هستند. در فصول مختلف سال قابل استفاده هستند. طرح های روی آن ها نیز بچگانه و مناسب سن پسر بچه است.

در هنگام خرید این شلوار های پسرانه طرح دار و مدل جدید، باید به چند نکته توجه کرد.

  1.  اگر شلوار به روش نامناسبی چاپ یا رنگ شده باشد، امکان ایجاد حساسیت یا پریدن رنگ آن در گذر زمان وجود دارد. پس از خرید، با یکبار شست و شو، می توان به راحتی کیفیت چاپ شلوار را سنجید.
  2.  جنس های مختلف از این شلوار ها، برای فصل خاصی مناسب هستند. یک لباس ست دورس، در شب های تابستانی فقط موجب گرمازدگی کودک می شود. پس پیش از خرید باید به جنس لباس توجه ویژه ای نشان داد.
  3.  اگر لباسی را به عنوان لباس خواب استفاده می شود، حتما باید به موقع شسته شود. شلوار پسرانه طرح دار جدیدی که راحت و لطیف است، شاید نا آگاهانه توسط کودک چندین بار استفاده شود. اگر به موقع شسته نشود، می تواند برای او مشکلات پوستی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: خرید شلوار ورزشی مردانه

شلوار پسرانه طرح دار جدید

شلوار پارچه ای طرح دار پسرانه

یکی دیگر از محبوب ترین شلوارهای پسرانه، که در دوران پیش دبستانی، ابتدایی و راهنمایی نیز، میان بچه ها از محبوبیت بالایی برخوردار است، مدل های شلوار پسرانه پارچه ای طرح دار است. این شلوار های پسرانه طرح دار جدید، در عین راحتی و جذابیت، مناسب موقعیت های رسمی تر نیز هستند. حتی می توانید در برخی مهمانی ها و یا مراسم های رسمی از این شلوارها استفاده کنید.

جدیدترین انواع شلوارهای پسرانه پارچه ای، شامل مدل های شش جیب، مدل های بگی، پاکتی، دمپا گشاد و لگ های نیمه جذب بچگانه می شوند. برخی از این مدل ها، در میان پسربچه ها محبوب تر هستند. بسیاری از این مدل شلوارها، با طرح ساده پارچه بیشتر جذاب می شوند. اما شلوار پارچه ای پسرانه طرح دار جدیدین مد در زمینه شلوارهای رسمی است.

استفاده از این شلوارهای طرح دار زیبا، کمک می کند تا پسربچه ها بدانند در بزرگسالی، نیازی نیست خود را به طرح و رنگ خاصی از شلوار محدود کنند. به علاوه، همین مسئله موجب کاهش نرخ افسردگی در پسرهای کم سن و سال می شود. به همین دلیل بیشتر بچه هایی که از لباس های متنوع و رنگارنگ استفاده می کنند، خوش رفتار تر هستند.

شلوار پسرانه طرح دار جدید

شلوار ورزشی جدید پسرانه طرح دار

یکی دیگر از انواع شلوار پسرانه محبوب، مدل های طرح دار جدید ورزشی است. شلوارهای ورزشی طرحدار، از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند. از آنجایی که بیشتر این شلوار ها، از جنس فلامنت و یا سایر جنس های مصنوعی هستند، انواع مختلف چاپ نیز بر روی آن ها بسیار ساده است. به طور کلی این شلوارهای ورزشی، قیمت بسیار مناسب تری نیز دارند.

طرح های مختلفی از این شلوارها، برای رده های سنی مختلف پسرها مناسب است. بسیاری از پسرهای کم و سن و سال تر، اطلاعات کمتری در مورد لوگوی تیم های ورزشی دارند. اما بسیاری از نوجوانان، حتی شماره بازیکن محبوبشان را نیز حفظ هستند و علاقه به خرید لباس ورزشی با آن شماره دارند. بهتر است والدین تلاش کنند شلوار پسرانه طرح داری را برای کودک تهیه کنند که علاوه بر جذابیت و جدید بودن، طرحش به دل کودک بنشیند.

بسیاری از مدل های شلوار و شلوارک ورزشی پسرانه، با طرح های مینیمال، جدید و فانتزی در سال اخیر محبوب شده اند. البته یک شلوار ورزشی ساده و تنها با طرح کوچکی مشابه تیم محبوب پسربچه نیز، جذابیت خاص خودش را دارد. بسیاری از پسرها، به استفاده از این شلوارهای ساده و تک رنگ، تمایل بسیار بیشتری نشان می دهند.

بیشتر بخوانید: مدل های ست کامل لباس گرم پاییزی دخترانه