شلوار نخی پسرانه
جدیدترین مدل های شلوار نخی پسرانه 2024

مدل های جذاب شلوار نخی پسرانه نیز مانند تمامی لباس های پسرانه دیگر، هر فصل با تنوع بیشتری تولید و عرضه می شوند. در میان مدل های متنوع و مختلف این شلوارها، دغدغه اصلی والدین پیدا کردن شلواری است که کودک در آن راحت باشد. به علاوه کیفیت شلوار نیز اهمیت زیادی برای والدین دارد. والدین به خرید شلوارهایی با ماندگاری بالا تمایل بیشتری نشان می دهد. با مطالعه مطالب این صفحه، والدین می توانند با برخی از مدل های شلوار پسرانه ترند در سال 2024 آشنا شوند.

مدل ها شلوار پسرانه پنبه ای جدید

اصولاً جنس پارچه نخی بهترین گزینه برای دوخت انواع شلوارهای بچه گانه است. دلیل این مسئله در سبکی، راحتی و خنک بودن پارچه با جنس پنبه است. این جنس پارچه کاملاٌ ضد حساسیت و لطیف است. بدن کودک نیز در هنگام استفاده از آن اذیت نمی شود. در تولید شلوارهایی مانند شلوار نخی پسرانه، شلوار خانگی، سرهمی های راحتی، گرمکن های ورزشی و شلوار خواب، بیشتر از مدل های دیگر شلوار از پنبه استفاده می شود.

مدل های شلوار نخی پسرانه زمستان 2024 جدید

در این بخش برخی از جدیدترین مدل های شلوار نخی پسرانه مخصوص فصل زمستان معرفی می شود. تمامی این شلوارهای پسرانه، مدل های راحت و جدید سال 2024 هستند.

شلوار جین زاپ دار

شلوار جین، از بهترین انواع شلوار برای روزهای سرد سال است. یک شلوار جین به اندازه ای ضخامت دارد که در طول روز بدن کودک را کاملاً گرم نگه دارد و از او در برابر باد سرد محافظت کند. سال ها است که شلوارهای زاپ دار، بخش عمده مصرف بازار را به خود اختصاص داده اند. کودکان و نوجوانان نیز، به استفاده از این شلوارهای جذاب علاقه زیادی نشان می دهند. این شلوارها به نوجوانان حس به روز بودن و به کودکان احساس بزرگ شدن می دهند.

شلوار پسرانه جدید نخی

شلوار پسرانه لوله تفنگی

یک شلوار لوله تفنگی ساده، از محبوب ترین شلوارهای پسرانه نخی امسال است. این شلوارها به ویژه برای پسربچه های کم سن و سال، مناسب تر است زیرا احتمال گیر کردن لباس به زیر بدنشان کمتر می شود. بنابراین بیشتر از خود کودکان، والدین آن ها هستند که این شلوارهای ایمن و مناسب را پسند می کنند.

شلوار پسرانه جذب

شلوارهای نخی جذب، اخیراٌ از محبوب ترین مدل های شلوار پسرانه جدید پیشی گرفته اند. به ویژه در میان نوجوانان مدل های شلوارهای نخی جذب محبوبیت زیادی دارد. به علاوه کودکان ورزشکار به شلوارهای ورزشی جذب و لگ های ورزشی تمایل بیشتری نشان می دهند. در گذشته بیشتر کودکان به استفاده از گرمکن ها علاقه داشتند اما امروزه، پسربچه ها نیز به انواع لگ تمایل بیشتری نشان می دهند.

مام استایل

شلوارهای مام استایل ترند دهه بیست میلادی در ایران است. مدل های بچگانه این شلوارها، استایل کودکان را بامزه و امروزی می کند. این شلوارها در میان پسرها نیز محبوب هستند و از بهترین انواع شلوار نخی پسرانه بشمار می رود.

بیشتر بخوانید: خرید و قیمت لگ ورزشی زنانه

راسته

شلوارهای راسته، ساده ترین شلوارهای پسرانه هستند. این شلوارها، همپای انواع شلوار پسرانه جدید همیشه مد هستند و هرگز از دور محبوبیت خارج نمی شوند. جذابیت شلوارهای راسته در این است که استایل های مختلفی را می توان با آن ها ست کرد. به همین دلیل این نوع شلوار، پیش کودک و والدین به یک اندازه محبوب است.

دم پا کش

شلوارهای دمپاکش نیز انواع بسیار جذابی از شلوارهای نخی پسرانه هستند. این شلوار ها استایل راحت و مناسبی برای کودکان هفت تا ده ساله ایجاد می کنند. با استفاده از شلوارهای دمپاکش، کودک می تواند به راحتی بدود و بدون مشکلی بازی کند. دم پاکش نخی از جدیدترین مدل های شلوار پسرانه جدید است.
شلوار پسرانه نخی

سرهمی

سرهمی ها نیز مدل های بسیار جذاب و خوش استایلی برای کودکان زیر شش سال هستند. زمانی که کودک سرهمی به تن می کند، والدین خیالشان از لباس های او راحت است. به ویژه برخی مدل های سرهمی مخصوص بازی، از بسیاری از شلوارهای نخی پسرانه با طرح های جدید محبوبیت بیشتری دارد.

شیک ترین مدل های شلوار نخی پسرانه ریبون

در این قسمت برخی از انواع شلوارهای پسرانه نخی محبوب در ریبون معرفی می شود. این شلوارها همگی مدل های پرفروش و جذاب شلوار هستند. با کلیک بر ” قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید” قیمت و سایر ویژگی های این محصولات قابل مشاهده است.
شلوار پسرانه مدل اسلش کد 504020

شلوار پسرانه مدل اسلش کد 504020

مشخصات فنی

  • رنگ قرمز
  • جنس دورس پنبه
  • نوعدمپاکش

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

این شلوار گرم، جذاب خوش استایل و با کیفیت است. ویژگی هایی مانند دمپاکش بودن، جنس دورس پنبه و جیب های قابل استفاده این شلوار را به یکی از بهترین گزینه های خرید تبدیل می کند. تنوع رنگ و طرح این شلوار نیز فراوان است و مدل های سرمه ای، مشکی، آبی و نوک مدادی آن نیز در ریبون موجود است.

شلوار پسرانه مدل Italy کد 504002

شلوار پسرانه مدل Italy کد 504002

مشخصات فنی

  • رنگ زرشکی
  • جنس کتان پنبه
  • نوعطرح جین

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شلواری مناسب برای استفاده در روزهای سرد سال است. این شلوار نخی پسرانه راحت، خوش استایل و گرم است. در استایل های رسمی و کژوال ست می شود. رنگ آن شاد است و رنگ کرم آن نیز در ریبون موجود است.

این شلوار برای استفاده در مهمانی، کودکستان و روزمره مناسب است. نیازی به اتوکشی مضاعف ندارد و کیفیت آن نیز بسیار بالا است.
شلوار کتان بچگانه کد 505001

شلوار کتان بچگانه کد 505001

مشخصات فنی

  • رنگ کرم
  • جنس کتان پنبه
  • نوعکتانی

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شلواری رسمی، مناسب کودکان ده تا دوازده ساله، راحت و با کیفیت است. جنس کتان این شلوار آن را برای استفاده در فصل سرد سال مناسب می کند. به علاوه کیفیت بالای آن، باعث می شود والدین هزینه این شلوار پسرانه نخی را مناسب بدانند.

سخن آخر

در این مقاله برخی از جذابترین مدل های شلوار پسرانه نخی بررسی شد. این شلوارهای با کیفیت، با قیمت بسیار مناسبی در ریبون به فروش می رسند. اما به هر حال ست کردن شلوار پسرانه یکی از بخش های استایل کودک را تکمیل می کند. در مقاله “7 ست لباس پسرانه با استایل کژوال” درباره ست کردن لباس های پسرانه توضیحات بیشتری ارائه شده است.