کاپشن‌های اسپرت و چرم پسرانه
جدیدترین مدل کاپشن‌های اسپرت و چرم پسرانه

کاپشن‌های اسپرت و چرم پسرانه باید با توجه به نکاتی خریداری شوند تا کاپشن های خریداری شده ، مناسب و ایده آل شما باشد.

در میان لباس های پاییزه و زمستانه ، کاپشن های چرم و اسپرت دارای طرفداران زیادی هستند. این کاپشن ها علاوه بر اینکه ظاهر جذابی داشته و با انواع لباس ها ست می شوند ، گرمای زیادی دارند و برای فصل پاییز و زمستان بسیار مناسب هستند.

انواع عایق کاپشن

کاپشن‌های اسپرت و چرم پسرانه ، دارای عایق هایی از جنس مخالف هستند. عایق هایی که برای کاپشن ها درنظر گرفته می شوند معمولاً کرکی ، پشم شیشه و … هستند. کرک از خاصیت عایق پذیری بالایی برخوردار است. اغلب لباس های ورزشی را با کرک پر می کنند.

امروزه با پیشرفت های حاصل ، عایق های جدیدی را تولید نموده اند که از جنس الیاف مصنوعی است. الیاف های مصنوعی به گونه ای هستند که اگر خیس شوند ، خاصیت عایق بودن خود را حفظ می کنند. الیاف های مصنوعی بسیار سریع خشک می شوند. عایق های مصنوعی در مقابل فشرده شدن ، ضعیف هستند. در واقع هر یک از عایق هایی که برای کاپشن به کار می روند هر یک نقاط قوت و ضعفی دارند. اما هر یک توان گرم کردن و محبوس کردن هوا داخل کاپشن را دارا می باشند.

جنس رویه های مختلف در کاپشن های مردانه

کاپشن‌های اسپرت و چرم پسرانه ، بسیار راحت هستند و استایل مناسبی برای فعالیت های روزمره شما هستند. جنس رویه کاپشن ها ، تنوع بالایی دارند. در واقع کاپشن ها را می توان بر اساس جنس رویه آنها دسته بندی کرد. با توجه به این مسئله کاپشن ها در چندین نوع شامل موارد زیر وجود دارند :

چرم : کاپشن های چرمی از گذشته تا به امروز ، طرفداران زیادی داشته اند. انگار قرار نیست که هیچ وقت کاپشن های چرم از مد بیفتند. ظاهر این کاپشن ها بسیار شیک و جذاب است. معمولاً برای کاپشن های چرمی ، آسترهای پلی استر پشمی را درنظر می گیرند.

پشم : کاپشن های پشمی دارای الیاف طبیعی پشم هستند که گرمای فوق العاده بالایی دارند.

پلی استر : در میان انواع کاپشن‌های اسپرت و چرم پسرانه ، کاپشن های پلی استری فروش بسیار زیادی دارند. پلی استر در مقابل آب بسیار مقاوم هستند. اگر این کاپشن ها دارای عایق مناسبی باشند ، گرمای بسیار زیادی دارند.

کتان : این کاپشن ها ممکن است بسیار گرم و یا معمولی باشند. میزان گرمای آنها به لایه درونی آنها وابسته است. اما در مجموع کاپشن های کتان برای فصل پاییز مناسب تر از فصل زمستان هستند.

جین : کاپشن های جین هم مانند کاپشن های چرمی از گذشته تا به امروز پرطرفدار بوده اند. کاپشن های جین آنچنان گرم نیستند و بیشتر مناسب بهار و پاییز هستند و برای زمستان آنچنان کارایی ندارند.

بیشتر بخوانید: قیمت کاپشن و سویشرت مردانه

مدل هایی از کاپشن‌ های اسپرت و چرم پسرانه که ترند شده اند

جدیدترین کاپشن های چرم شامل کاپشن دوچرخه سواری ، کاپشن چرم تیروکمانی ، کاپشن یقه ایستاده چرم ، کاپشن چرم ارتشی ، کاپشن چرم مدل خلبانی ، کاپشن چرم Hanger ، کاپشن چرم پفی و … می باشند که هر یک بسیار شیک و زیبا هستند.

کاپشن های اسپرت مدل لی ، جین ، چرم خزدار ، طرح چرم ، چرم کلاسیک ، خزدار خاص ، بادی ، کتان و … بسیار محبوب هستند و هیچگاه از صنعت مد و لباس فاصله نمی گیرند. هر یک از این کاپشن ها با لباس های مختلفی قابل ست شدن هستند تا زیبا و جذاب به نظر بیایند.

چندین نکته مهم درباره خرید کاپشن‌های اسپرت و چرم پسرانه

– کیفیت جنس رویه کاپشن را باید درنظر بگیرید. جنس رویه هم در زیبایی کاپشن اثرگذار است و هم در مقاومت و طول عمر آن مؤثر است.

– پس از کیفیت جنس رویه به بررسی کیفیت آستر آن اقدام کنید. اگر کاپشن را برای فصل پاییز می خواهید کاپشن هایی را انتخاب کنید که آستر نازکی داشته باشند و اگر کاپشن را برای فصل زمستان می خواهید کاپشن هایی را انتخاب کنید که آستر و یا عایق بسیار خوب و ضخیمی داشته باشند.

– اگر کاپشن های بلندتر را انتخاب کنید ، گرمای بیشتری را حس می کنید. اما اگر کاپشن کوتاه را مناسب استایل خود می دانید ، مختار هستید که آنها را انتخاب کنید.

– سایزی را انتخاب کنید که بتوانید لباسی را زیر آن بپوشید و گرمتر شوید. از آنجایی که ضخامت لباس های پاییزه و زمستانی زیاد است ، باید با در نظر گرفتن این مسئله به خرید کاپشن یک سایز بزرگتر اقدام کنید.

– در خرید کاپشن‌های اسپرت و چرم پسرانه به فرم یقه آن توجه کنید. کاپشن هایی که یقه آنها بسته است ، معمولاً گرمتر هستند.

– به داشتن کلاه توجه کنید. البته اگر اهل گذاشتن کلاه هستید ، در غیراینصورت می توانید کاپشن های بدون کلاه را انتخاب کنید. کاپشن های کلاه دار ، برای روزهای بارانی و برفی بسیار مناسب هستند.

– کیفیت دوخت کاپشن بسیار مهم است. کاپشن هایی که کیفیت دوخت پایینی دارند ، معمولاً پس از مدتی با مشکل باز شدن دوخت ها مواجه می شوند.

بیشتر بخوانید: خرید کاپشن پسرانه

ست کردن کاپشن‌های اسپرت و چرم پسرانه

بهتر است رنگ هایی را برای کاپشن انتخاب کنید که خنثی باشند. این رنگ برای ست کردن با رنگ های مختلف ، مناسب است. اگر یک کاپشن قرمز را خریداری کنید برای ست کردن آن دچار مشکل خواهید بود. اما ست کردن کاپشن ها سفید ، مشکی ، کرم ، نسکافه ای و … بسیار راحت است.

کاپشن های چرم به خوبی می توانند با شلوارهای مختلف ست شوند. شلوارهای جین و کتان و اسلش برای ست کردن با کاپشن های چرمی بسیار مناسب هستند. برای کاپشن های چرمی و سایر کاپشن های اسپرت ، بهتر است کفش های کتانی و یا بوت و نیم بوت را انتخاب کنید. هرگز برای این کاپشن ها از کفش های رسمی استفاده نکنید. با خرید کاپشن های مناسب و ست کردن آنها با لباس های مناسب می توانید استایل مناسبی را برای خود رقم بزنید. زیر  این کاپشن ها می توانید انواع هودی ها ، دورس ها ، ژاکت ها و پلیورها را تن کنید و یک استایل زیبا و گرم داشته باشید.