مدل های مختلف کفش های چرمی
جدیدترین مدل کفش چرم زنانه سال 1403

بازار تولید کفش، یک بازار زنده و پویا است. هر سال، کاتالوگِ مدل کفش چرم زنانه ریبون، به روز می شود. پس مدام طرح های زیبا و جدیدی از انواع این کفش های چرمی به بازار و ریبون عرضه می شود.

بانوانی که به استفاده از کفش های چرمی علاقه زیادی دارند، معمولا مد های جدید بازار را می شناسند. آن ها همچنین به خوبی می دانند که هر مدل کفشی را باید در چه استایلی استفاده کنند.

برخی از طرح های جدید سال 1403 در این مقاله به شما معرفی می شوند. شما می توانید از طرح های قرار داده شده، هر یک را که به نظر خودتان مناسب تر است، انتخاب کرده و برای خود تهیه کنید.

مدل کفش چرم زنانه با پاشنه کوتاه

اولین مدل کفش چرم زنانه که در میان بانوان، محبوبیت زیادی دارد، مدل کفش با پاشنه کوتاه است. یک کفش پاشنه کوتاه را می توان در ترکیب روزانه لباس های عادی و تقریبا با هر چیزی ست کرد. سن و سال نیز تفاوتی نمی کند. این کفش از نوجوان گرفته تا بانوان مسن، برای همه قابل استفاده است.

کفش های پاشنه کوتاه، می توانند قد شما را کمی بلندتر و اندام شما را زیباتر کنند. این مدل کفش چرمی زنانه، در تیپ رسمی و نیمه رسمی، بیشتر استفاده می شوند.

بستگی به نوع کفش، می توان آن ها را در استایل های کلاسیک، کژوال، مدرن و هنری ست کرد. همچنین اگر یک کفش پاشنه کوتاه چرمی، تزیینات مناسبی داشته باشد، می توانید آن را در استایل بوهمین نیز ست کنید.

مشاهده محصول: کفش زنانه

کالج بهترین مدل کفش چرم زنانه

اگر می خواهید کفشتان را در استایل عادی هر روز استفاده کنید و نگران جذابیت ظاهری آن نباشید، می توانید از کفش های کالج یا لوفر استفاده کنید. یک کفش کالج، برای استفاده روزانه مناسب تر است.

این نوع کفش، راحت است، به سادگی به پا می رود و اگر اندازه درستی داشته باشد، کوچکترین فشاری به پا وارد نمی کند.

شما می توانید کفش کالج خود را با شلوارهای پارچه ای، لگینگ های مشکی، شلوار جین لوله تفنگی و شلوار نودی همرنگ کفش ست کنید.

اگر از مانتوی جلو بسته روی شلوارتان استفاده می کنید، سعی کنید کفشتان را در یک استایل رسمی تر ست کنید. اما اگر از مانتوی جلوباز یا تیشرت استفاده می کنید، شلوار نودی یا دمپا گت می تواند گزینه مناسب تری برای شما باشد.

مدل کفش چرم زنانه با پاشنه بلند

برخی بانوان دوست دارند در هر موقعیتی جذابیت خود را حفظ کنند. اگرچه استفاده از کفش های پاشنه دار، برای استفاده روزانه معمولاً توصیه نمی شود، اما بسیاری از این نوع کفش ها به صورت معمول و بدون هیچ مشکلی استفاده می کنند.

اگر به استفاده از کفش پاشنه دار به صورت روزمره علاقه دارید، بهتر است سعی کنید کفشی را بپوشید که به تیپ شما بیاید. در غیر این صورت ممکن است تیپ خودتان را خراب یا محدود کنید. مثلاً مجبور شوید در کنار یک کفش پاشنه بلند ساده و چرمی، تمام لباس هایتان را رسمی بپوشید.

البته مدل های دخترانه و فانتزی کفش پاشنه بلند نیز در بازار هست که می توانید در کنار آن ها از شلوارهای جاگر با مدل های جدید و جذابی استفاده کنید. به علاوه این مدل ها، برای استفاده در استایل رسمی نیز مناسب هستند.

مشاهده محصول: کفش چرمی زنانه

مدل کفش چرم زنانه لژدار

مدل کفش چرمی زنانه لژ دار، مخصوص آن دسته از بانوانی است که می خواهند کمی قد بلند تر به نظر برسند و در عین حال از کفش پاشنه بلند خوششان نمی آید. این کفش یک برگ برنده است، زیرا به صورت معمول، می توانید در کنار یک کفش لژدار، از کفی طبی نیز استفاده کنید.

کفش لژدار نسبت به کفش پاشنه بلند، بهتر است. زیرا کف آن با حالت پای شما سازگاری دارد. از طرفی کفش های لژدار برای استفاده روزمره مناسب تر هستند. یعنی راه رفتن در این نوع کفش ها، ساده است و می توان گفت این مدل کفش چرمی زنانه، از اصول استانداردی پیروی می کند.

در هنگام استفاده از مدل کفش لژدار زنانه احتمال زمین خوردن شما به دلیل اندازه نامناسب پاشنه بسیار پایین است. این مدل کفش، جذاب، راحت و کاملاً ایمن است.

مدل کفش چرم زنانه طبی

کفی این مدل کفش چرم زنانه، بدنه آن، پاشنه و حتی نوک آن برای بهبود سلامت پای شما طراحی می شود. یک کفش مدل طبی معمولا به پای افراد با سایز مختلف اندازه می شود.

بنابراین تفاوتی ندارد که پای کوچک یا بزرگی دارید، در هر حال کفش طبی چرمی، مناسب شما وجود دارد. مدل های این کفش ها در گذشته محدود بوده است. اما امروزه که تولیدی های بزرگی مانند کفش ملی، بیشتر کفش هایشان را طبی طراحی می کنند، تنوع مدل های این نوع کفش چرم، بیشتر شده است.

شما حتی می توانید یک کفی طبی تهیه کنید و کفش های لوفر یا پاشنه کوتاه خود را نیز، تبدیل به نوع ساده ای از کفش های طبی کنید.

مطالعه کنید: معرفی برندهای معتبر کفش چرم زنانه

مدل کفش چرم زنانه اسنیکر

مدل کفش چرم زنانه اسنیکر از زیباترین کفش هایی اسپرتی است که بانوان از آن ها، استفاده می کنند. این مدل کفش ها معمولاً نسبت به اسنیکرز های معمولی، دوام بهتری دارند. شما می توانید یک اسنیکر چرمی جذاب تهیه کنید، در آن ورزش کنید، به پیاده روی بپردازید یا بدوید. بدون آن که ترس خراب شدن کفشتان را داشته باشید.

جذابیت این مدل کفش چرم زنانه در ظاهر آن ها است. زیرا اگر چه در ظاهر، مشابه سایر کفش های کتانی هستند، ظاهر آن ها براق، چرمی و جذاب است. نگهداری از این اسنیکرز ها بسیار ساده است. کافی است به موقع آن ها را تمیز کنید و واکس بزنید.

اگر یک کتانی معمولی نهایتاً یک سال برای شما عمر کند، اسنیکرز چرمی ممکن است تا پنج سال دوام داشته باشد. این به نحوه استفاده و نگهداری شما از آن بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین هدیه روز پدر به پیشنهاد ریبون

سخن آخر

در این مقاله با مدل های مختلف کفش چرم زنانه آشنا شدیم. شما می توانید هر یک از این مدل ها را که تصور می کنید به تیپ و استایل شما بیشتر می آید، برای خود تهیه کنید. اگر درباره این مقاله پرسشی دارید، در قسمت نظرات قرار دهید تا پاسخگوی شما باشیم.