جذابترین مدل های لباس دخترانه مجلسی پوشیده

در مراسم های رسمی مانند: مهمانی، عروسی، نامزدی و جشن های خانوادگی، دختران نیاز به لباسی دارند که در عین زیبایی، راحت نیز باشد. پر طرفدارترین انتخاب در این موارد، لباس دخترانه مجلسی پوشیده است.

این نوع لباس های مجلسی، تا سال ها در کمد دخترها باقی می ماند و در موقعیت های مختلفی قابل استفاده است.

هنگام خرید و انتخاب لباس مجلسی مناسب دخترانه، مدل های متنوع و مختلف بازار، خریداران را سردرگم می کند. این مقاله، برخی از جذاب ترین مدل های لباس دخترانه‌ی پوشیده را معرفی می کند.

تنوع لباس های دخترانه مجلسی و پوشیده، بسیار زیاد است. این مقاله فقط پنج نوع از این مدل ها را معرفی می کند. داشتن اطلاعات کافی درباره هر مدل، به انتخاب لباس مناسب مجلسی کمک می کند.
لباس دخترانه مجلسی پوشیده پیراهن

لباس دخترانه پوشیده مدل پیراهن مجلسی

پیراهن های مجلسی، با نام دیگرِ لباس مجلسی، محبوب ترین لباس دخترانه‌ی پوشیده، در مراسم های رسمی هستند.

پیراهن ها به علت زیبایی فوق العاده، سلیقه و زیبایی دخترانه‌ی آن ها نشان می دهد. از این رو، پیراهن به یک لباس استثنائی و مناسب برای مجالس و جشن ها مبدل شده است.

یک پیراهن زیبای مجلسی، با پارچه های ظریف مانند تور و حریر و گلدوزی های شیک و فاخر دوخته می شود.

پیراهن مجلسی انواع مختلفی مانند دامن بلند و دامن کوتاه دارد که بسته به موقعیت قابل استفاده هستند. پیراهن دامن کوتاه نیز با انواع ساپورت، استایلی کاملا مناسب و پوشیده برای دختران جوان ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: خرید لباس دخترانه

کت دامن مجلسی پوشیده دخترانه

لباس دخترانه پوشیده مدل کت و دامن مجلسی

کت و دامن نیز، از مدل های شیک لباس دخترانه مجلسی است. از آن جایی که کت، یک عنصر رسمی در استایل های مختلف است، برای مجالس رسمی انتخابی عالی است.

یک کت و دامن شیک دخترانه، نسبت به پیراهن مجلسی بسیار ساده تر است. اما به هر حال جذابیت و زیبایی آن اصلاٌ کمتر نیست. نام مدل دامن در این نوع لباس پوشیده و دخترانه مجلسی، مدل دامن مدادی یا راسته است.

برخی از کت و دامن های مجلسی تزئین بیشتری دارند. در این موارد، معمولا دامن همچنان راسته یا مدادی و تا حدودی ساده است. اما کت این مدل لباس های مجلسی دخترانه، آستین بلند و کار شده است.

در انتخاب این مدل کت دامن ها باید دقت کافی داشت. زیرا ممکن است طرح پارچه کت، کمی از مد افتاده و برای دختران جوان نامناسب باشد. اما مدل های به روز کت و دامن مجلل، زیبایی مثال زدنی دارند.

بیشتر بخوانید: قیمت و خرید شلوار دخترانه اسپرت

کت شلوار مجلسی پوشیده دخترانه

لباس دخترانه پوشیده مدل کت و شلوار مجلسی

مدل کت و شلوار مجلسی، ساده ترین لباس دخترانه پوشیده ای است که در مراسم ها استفاده می شود.

این مدل کت شلوار ها، پارچه تک رنگی دارند. گاهی رنگ پیراهن زیری آن ها متفاوت است. و گاهی کاملاٌ از استایل مونوکروم تبعیت می کنند.

پارچه ی این کت ها، ساده هستند و تزئینات اصلی بر دوخت یقه، آستین و پیراهن زیری به آن اضافه می شود. کت و شلوار نسبت به پیراهن و دامن کمتر طرفدار دارد اما در هر مجلسی، پیدا می شود.

ست شومیز و شلوار مجلسی پوشیده دخترانه

لباس ست شومیز و شلوار دخترانه پوشیده

ست شومیز و شلوار، از انواع جدید و مد روز و مناسب مراسم های خودمانی تر است. دورهمی های فامیلی، مراسم نامزدی یا پاتختی، بهترین موقعیت برای استفاده از ست شومیز و شلوار دخترانه است. این ست لباس های دخترانه، در عین پوشیده بودن، مجلسی و شیک هستند.

شومیز در ترکیب با شلوار با پارچه ساده و تک رنگ راسته یا دمپا، استایل رسمی به دختران می دهد. و شومیز با یک شلوار مام استایل، حالت کژوالی به تیپ مجلسی دخترها می دهد.

طرح شومیز های موجود در بازار، آستین ها و نوع یقه هایشان بسیار متنوع و مختلف است. این مدل ها ممکن است شامل: یقه ساده یا مدل دار، آستین های ساده، توری یا پفی، طرح پارچه ساده یا با دوخت های اضافی روی شومیز باشند. و در ترکیب طرح های جذاب بصری ایجاد می کنند.

ست شومیز دخترانه

لباس ست شومیز و دامن دخترانه پوشیده

ست شومیز و دامن، نسبت به شومیز و شلوار پر طرفدار تر و کمتر اسپرت است. طرح پارچه دامنِ این ست ها معمولا ساده، حالت آن ها کمی گشاد و راحت است. اما خود دامن ممکن است مدل های مختلف و متنوعی داشته باشد. و بسته به طرح روی شومیز، مدل دامن نیز ممکن است متفاوت باشد. مثلا یک دامنِ چند لایه با یک شومیز گلدار بسیار شکیل و چشمگیر می شود.

در این نوع ترکیب بیشتر دامن های بلند، در ست با شومیز استفاده می شود. این نوع استایل، کمتر از برخی از لباس های دیگر دخترانه مجلسی و پوشیده مانند پیراهن و کت و شلوار، حالت زنانه دارند و بیشتر مناسب دخترهای جوان و یا نوجوانان هستند.

بیشتر بخوانید: خرید ست لباس دخترانه