پارچه شلوارک های ورزشی زنانه
جنس پارچه بکار برده شده در شلوارک های ورزشی زنانه چیست؟

پارچه شلوارک ورزشی زنانه، مختص ورزش کردن است و تفاوت بسیاری با پارچه ی سایر لباس ها دارد. جنس پارچه ی شلوارک های ورزشی زنانه بسیار خاص است زیرا که پارچه های شلوارک زنانه ی ورزشی، صرفاً برای ورزش کردن طراحی و تولید شده اند. اگر قصد خرید شلوارک دارید، بهتر است با نام و ویژگی های جنس های مختلف پارچه شلوارک ورزشی زنانه آشنا شوید. آیا می دانید کدام جنس از پارچه بهترین نوع جنس پارچه شلوارک می باشد؟ برای دانستن بیشتر، با ما، تیم ریبون، تا انتهای مقاله همراه باشید.

 
 
ویژگی های جنس پارچه شلوارک ورزشی خوب

ویژگی های جنس پارچه شلوارک ورزشی خوب:

برای اینکه بتوانید یک جنسِ پارچه ی مناسب برای شلوارک ورزشی خود انتخاب کنید، لازم است بدانید که جنس شلوارک باید چه ویژگی هایی را در بر داشته باشد:

  • یکی از فاکتور های مهم هنگام انتخابِ پارچه ی شلوارک ورزشی زنانه، کشسانی و انعطاف پذیری است. پارچه ای برای ورزش کردن مناسب است که بتوان با آن، به راحتی حرکت کرد. پارچه شلوارک نباید به راحتی بر اثر فشار یا کشش زیاد در تمرینات پاره شود.
  • فاکتور دوم در هنگام انتخابِ پارچه ی شلوارک ورزشی زنانه، ترکیبات الیاف مصنوعی در جنس آن است. الیاف مصنوعی به دلیل ترکیبات خاصی که دارند، در هنگام ورزش کردن دمای بدن را متعادل نگه می دارند. در زمان ورزش کردن، دمای بدن افزایش می یابد و تعریق اتفاق می افتد. از این رو لازم است جنس پارچه ی شلوارک ورزشی زنانه به گونه ای باشد که مانع از تعریق و بوی نامطبوع بدن شود.
  • جنس پارچه ی شلوارک ورزشی زنانه، باید به گونه ای باشد که بتواند دمای بدن را متعادل نگه دارد. اگر در هوای سرد استفاده می شود، بدن را گرم کرده و اگر در هوای گرم پوشیده می شود، دمای بدن را خنک نگه دارد.
  • پارچه شلوارک ورزشی زنانه، بایستی، از لطافت و نرمی برخوردار باشد تا پوست بدن را اذیت نکند.
  • یکی دیگر از فاکتورها و ویژگی های مهم پارچه شلوارک ورزشی زنانه، ضد حساسیت بودن آن است. شلوارکی که جنس پارچه ی آن از مواد مرغوب نباشد، احتمالاً در برخی پوست ها، حساسیت ایجاد کند. شلوارک ورزشی که حساسیت زا باشد، دیگر قابل استفاده نیست، از این رو در هنگام خرید به حساسیت زا بودن پارچه نیز توجه کنید.
  • پارچه شلوارک ورزشی زنانه، باید تنفس پذیر باشد. جریان هوا باید در لباس وجود داشته باشد تا پوست عرق نکند. هنگامی که پارچه شلوارک از جنسِ الیاف مصنوعی نباشد، رطوبت در بافت لباس باقی می ماند و باعثِ رشد انواع باکتری ها می شود. از طرفی رطوبت ایجاد شده بر اثر تعریق، ظاهر ناخوشایندی هم ایجاد می کند.
  • پارچه ی مناسب برای شلوارک ورزشی، نباید به هنگام شستشو آبرفت داشته باشد. لازم است کیفیت پارچه به گونه ای باشد که در اثرِ شستنِ مداوم، بافت لباس تغییر نکند.

مشاهده کنید: شلوارک ورزشی زنانه

انواع جنس پارچه شلوارک ورزشی زنانه

انواع جنس پارچه شلوارک ورزشی زنانه :

برای خریدِ بهترینِ پارچه شلوارک ورزشی، نیاز است ابتدا با نام پارچه ها آشنا شوید. پارچه های که به ویژگی های آن ها در ادامه پرداخته ایم، بهترین انتخاب برای جنس شلوارک ورزشی می باشند.

جنس پارچه اسپندکس شلوارک ورزشی زنانه:

جنس پارچه اسپندکس یا لاکرا، ترکیبی خاص از چندین الیاف مصنوعی است. پارچه ی اسپندکس به نام الاستین هم شناخته می شود. پارچه الاستین از ویژگی کشسانی فوق العاده ای برخوردار است. از این رو، لایکرا یک گزینه ی مناسب برای جنس پارچه شلوارک ورزشی است.

شلوارک زنانه مدل سیملس کد 403029

شلوارک زنانه مدل سیملس کد 403029

مشاهده و خرید

پارچه سیملس شلوارک ورزشی زنانه:

کلمه سیملس بدین معنی است که لباس بدون درز و دوخت است و به صورت یک تکه می باشد. دوخت پارچه های سیملس بدون درز است و زیبایی خاصی به اندام می دهد. پارچه هایی که دوخت کمتری نیاز دارند به نسبت با دوام تر و راحت تر هستند. پارچه سیملس از ترکیب الیاف مصنوعی پلی استر، پلی اورتان و اسپندکس تولید می شود. این نوع پارچه ی شلوارک ورزشی زنانه، از مقاومت بالایی برخوردار است. شلوارک سیملس در برابر هر گونه فشار یا کششی مقاومت لازم را دارد. از این رو، هنگام شستشو زیاد یا استفاده ی روزانه دوام بسیاری از خود نشان می دهد.

شلوارک ورزشی زنانه کد 403045

شلوارک ورزشی زنانه کد 403045

مشاهده و خرید

ویژگی های پارچه فلامنت در شلوارک ورزشی زنانه:

یکی از بهترین جنس پارچه برای شلوارک ورزشی، پارچه فلامنتی است. ویژگی های فوق العاده ی جنس پارچه ی فلامنت بدین صورت است که:

  • از مقاومت بالایی در برابر کشسانی برخوردار است.
  • پارچه ای نرم و لطیف در عین حال با کیفیت، بدون رنگ پس دهی و آبرفت است.
  • عمر لباس با پارچه های فلامنت بالا است، به مرور زمان بافت لباس تغییر نمی کند و کیفیت خود را حفظ می کند.
شورتک ورزشی زنانه مدل دوبل کد 403047

شورتک ورزشی زنانه مدل دوبل کد 403047

مشاهده و خرید

ویژگی های جنس غواصی شلوارک ورزشی زنانه:

پارچه های غواصی از ترکیبات پلی استر و چندین الیاف مصنوعی ساخته می شوند. این پارچه مناسب تمامیِ فصول سال است. معروف بودن پارچه غواصی در کشی بودن آن است. پارچه غواصی چه از طول و چه از عرض، قدرت کشسانی بالایی دارد.

مشاهده کنید: ست لباس ورزشی زنانه

شلوارک ورزشی زنانه مدل بایکر کد 403017

شلوارک ورزشی زنانه مدل بایکر کد 403017

مشاهده و خرید

ویژگی های جنس سابلی میشن شلوارک ورزشی زنانه:

جنس پارچه سابلی میشن برای شلوارک زنانه، ترکیبی از الیاف نخی و فلامنت می باشد. پارچه ی سابلی میشن می تواند گزینه ی خوبی برای شلوارک ورزشی زنانه باشد. این پارچه کمتر چروک می شود و می توان بدونِ دغدغه ی چروک پذیریِ لباس، آن را به تن کرد. برای شلوارک های راحتی از پارچه سابلی میشن استفاده ی بیشتری می شود. جنس پارچهِ سابلی میشن نرمی و لطافت خاصی دارد بنابراین، با پوشیدن یک شلوارک از این جنس، راحتی خاصی را تجربه می کنید.

شورتک ورزشی زنانه کد 403039

شورتک ورزشی زنانه کد 403039

مشاهده و خرید

ویژگی های جنس آیرو شلوارک ورزشی زنانه:

پارچه های استفاده شده برای شلوارک و شلوارها، بیشتر از جنس آیرو می باشد. ویژگی های خوبِ جنس پارچه آیرو برای شلوارک، راحتی بالای این پارچه و در عین حال کیفیت عالی آن است.

ویژگی های جنس کوپر در شلوارک ورزشی زنانه:

پارچه ی کوپر از مشتقات پارچه های ریون است. جنس پارچه ی کوپر از لحاظ نرمی و لطافت، شباهت بسیاری به پارچه ی ابریشم دارد. پارچه کوپرا ظرافت زیادی دارد، از این رو، دوامِ کمتری نسبت به سایر پارچه ها دارد و نیاز است با حساسیت بیشتری از این نوع پارچه مراقبت کرد.

سخن آخر

شما می توانید هر جنس باکیفیت و مرغوبی را که برای لباس ورزشی خود می خواهید، به راحتی در فروشگاه ریبون پیدا کنید. فروشگاه ریبون به طور حرفه ای به محصولات و پوشاک ورزشی می پردازد. شما می توانید انواع جنس های باکیفیت شلوارک ورزشی زنانه را در صفحه ی محصولات ریبون مشاهده کنید و در صورت تمایل خرید کنید. شما را به دیدن دسته بندی های شلوارک ورزشی زنانه در فروشگاه ریبون دعوت می نماییم.

مطالعه کنید: بررسی کیفیت شلوارک ورزشی زنانه