خاص کردن استایل با جلیقه
خاص کردن استایل با جلیقه

خاص کردن استایل با جلیقه با استفاده از جلیقه های شیک و زیبا ، امکان پذیر است. برای تیپ زدن با جلیقه باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید.

فصل پاییز ، یکی از دوست داشتنی ترین فصل های سال است. خانم ها و آقایان علاقه زیادی به خرید لباس های مناسب این فصل و داشتن استایل های متفاوت و جذاب در این ماه دارند. لباس های مختلفی برای پاییز مورداستفاده قرار می گیرند که یکی از آنها ، جلیقه می باشد.

جلیقه ها با ظاهر خاص خود موردتوجه برخی از بانوان و آقایان قرار می گیرند. با استفاده از جلیقه می توان استایل های بسیار زیبایی رقم زد. بدین منظور باید از جلیقه های شیک و باکلاس استفاده کرد.

آشنایی با جلیقه

خاص کردن استایل با جلیقه ، زیبایی خاصی به تیپ و استایل شما می دهد. جلیقه ها ، لباس هایی هستند که آستین ندارند. جلیقه معمولاً بر روی پیراهن یا شومیز پوشیده می شود. جلیقه ، زیبایی بیشتری به استایل شما می دهد. هدف از استفاده از جلیقه ، صرفاً زیبایی آن نیست. از جلیقه به منظور گرم کردن بیشتر استفاده می شود.

جلیقه ها در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند که هر یک کاربردی خاص دارند. در گذشته بیشتر آقایان از جلیقه استفاده می کردند ، اما امروزه بانوان به استفاده از جلیقه علاقه زیادی دارند. جلیقه های زنانه بسیار شیک هستند. جلیقه به اغلب بانوان با هر فرم هیکلی ، می آید.

محصول پیشنهادی: پالتو، بارانی و کاپشن زنانه

 جلیقه مردانه

تفاوت جلیقه و ژیله چیست ؟

خاص کردن استایل با جلیقه ، متفاوت از خاص کردن استایل با ژیله است. از نظر لغوی ، این دو کلمه دارای معنای یکسانی هستند. ژیله تلفظ فرانسوی لغت جلیقه می باشد. کاربرد ژیله و جلیقه با یکدیگر متفاوت است.

پارچه هایی که برای جلیقه و ژیله به کار می روند ، متفاوت هستند. پارچه جلیقه را نازک و سبک انتخاب می کنند. جلیقه ها در بخش جلویی خود معمولاً باز هستند و توسط دکمه یا زیپ ، باز و بسته می شوند. جلیقه بیشتر برای زیبایی مورداستفاده قرار می گیرد. اما ژیله به دلیل جنس ضخیم تری که دارد ، به دلیل زیبایی و گرم کردن مورداستفاده قرار می گیرد. اغلب ژیله ها ، بسته هستند و دکمه و زیپ ندارند.

 جلیقه زنانه

خاص کردن استایل با جلیقه با انواع جلیقه‌های جدید

جلیقه ها با توجه به پارچه ، کاربرد ، طراحی و … در چندین نوع طراحی و دوخته می شوند. بنابراین شاهد وجود جلیقه های متفاوتی در بازار هستیم. برای داشتن بهترین استایل با جلیقه باید به استفاده از جلیقه مناسب ، توجه داشته باشید :

بیشتر بخوانید: کاپشن مردانه

جلیقه های رسمی

یکی از انواع جلیقه ، جلیقه های رسمی می باشد که معمولاً با کت و شلوار پوشیده می شود. استایل این جلیقه کاملاً رسمی است. این جلیقه را بر روی پیراهن می پوشند و کت را بر روی آن می پوشند. برخی از بانوان و آقایان ، جلیقه های رسمی را بدون کت می پوشند که حاصل کار ، آنچنان زیبا نمی شود.

خاص کردن استایل با جلیقه اسپرت

جلیقه های اسپرت بسیار شیک هستند و با شلوار جین به زیبایی ست می شوند. برای یک استایل زیبا با جلیقه اسپرت و شلوار جین ، حتماً از کلاه و دورس و کفش بسیار مناسب استفاده شود. داشتن اکسسوری های برند و شیک به زیباتر شدن این استایل ، کمک زیادی می کند.

جلیقه های مجلسی

یکی از انواع جلیقه های شیک که برای خانم ها طراحی و تولید می شود ، جلیقه های مجلسی هستند. این جلیقه ها برای مهمانی و دورهمی ها و … مناسب هستند. از ویژگی های برخی از این جلیقه ها می توان به یقه انگلیسی ، برش های جالب بر روی آنها ، سنگ کاری و … اشاره نمود. جلیقه های مجلسی با توجه به مدل و طرحی که دارند با لباس های مختلفی ست می شوند. خاص کردن استایل با جلیقه مجلسی ، صد درصد شدنی است. زیرا این جلیقه ها بسیار شیک هستند و زیبایی خاصی به استایل شما می بخشند. اگر به دنبال یک استایل خاص و متفاوت هستید از جلیقه های مجلسی استفاده کنید.

مسلماً برای اینکه استایل شما با جلیقه در واقعیت خاص شود ، باید از آیتم های مختلف که با جلیقه مجلسی تناسب دارند ، استفاده شود. بنابراین به سایر آیتم های استایل خود توجه داشته باشید.

بیشتر بخوانید: پافر چیست ؟

نکات کلیدی برای خرید جلیقه

برای خاص کردن استایل با جلیقه ، باید جلیقه های مناسبی را خریداری کنید. در خرید جلیقه ، توجه داشته باشید که نکات زیر رعایت شود :

– به طرح و مدل جلیقه توجه داشته باشید. برخی از مدل های جلیقه بسیار قدیمی هستند و موجب زشت شدن استایل شما می شوند. بنابراین جلیقه های جدید و به روز را خریداری کنید.

– در انتخاب رنگ جلیقه توجه داشته باشید و جلیقه هایی را انتخاب کنید که با رنگ سایر لباس های شما ، ست باشند. این ست بودن ممکن است با تکنیک تضاد و یا شباهت ایجاد شود. برای مثال بر روی یک پیراهن سفید بهتر است جلیقه مشکی یا طوسی یا سورمه ای پوشیده شود. برای یک پیراهن آبی کمرنگ ، می توان از جلیقه سورمه ای استفاده کرد که با آن تناسب دارد. بنابراین گاهی انتخاب رنگ های متضاد زیباست و گاهی انتخاب رنگ های مشابه زیباست.

– برای خاص کردن استایل با جلیقه حتماً به انتخاب شلوار مناسب توجه داشته باشید. بانوان می توانند جلیقه های مجلسی موردنظر خود را با دامن ست کنند و استایل زیبایی را درست کنند. جلیقه هایی که بلند هستند را معمولاً با دامن های کوتاه و جلیقه های کوتاه را معمولاً با دامن های بلند ست می کنند.

– جلیقه های مخملی ، جلیقه های ساتن ، جلیقه های چرمی ، جلیقه های تزئینی و … از جمله جلیقه های مخصوص بانوان است که با لباس شب به خوبی ست می شوند.

– در صورت انتخاب جلیقه های اسپرت حتماً از شلوارهای کژوال و اسپرت استفاده نموده و هرگز این جلیقه ها را با شلوارهای رسمی و پارچه ای ست نکنید. بی توجهی به نکات ریز اما مهم ، ممکن است زیبایی استایل شما را تحت الشعاع قرار دهد. لذا به این موارد توجه داشته باشید.

مشاهده کنید: کفش چرمی زنانه