لباس نارنجی کرم بچگانه
دانستنی های رنگ لباس پسرانه در هر فصل

در ست کردن استایل برای کودکان، توجه به رنگ اهمیت زیادی دارد. رنگ های مناسب، کودک را خوشتیپ، و اعتماد به نفس او را نیز بیشتر می کنند. همچنین در بهبود روابط اجتماعی او موثر هستند. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چه رنگ لباس پسرانه ای بهتر است؟

رنگ لباس پسرانه را در هر فصلی بر چه اساسی انتخاب کنیم؟

برای دانستن پاسخ این سوال، ابتدا سوالات زیر را یادداشت کنید.

  1. کودک چند ساله است؟
  2. رنگ پوست فرزند شما سرد است یا گرم؟
  3. کدام رنگ ها تابو محسوب نمی شوند؟
  4. لباس را در چه فصلی به تن او می کنید؟
  5. کودک شما بیشتر از چه رنگی خوشش می آید؟

حال از انتها، پاسخ سوالات را اضافه کنید. ابتدا به این فکر کنید که کودک شما بیشتر چه رنگ هایی را می پسندد. خود را محدود نکنید و هر تعداد رنگی که به ذهنتان می آید را یادداشت کنید. سپس لیستتان را به خود پسربچه نشان دهید و از او درباره رنگ های مورد علاقه اش، تایید بگیرید.

سپس فصل را یادداشت کنید. برای اینکه بدانید در چه فصلی، چه رنگی برای لباس پسرانه مناسب است، می توانید ادامه این مقاله را مطالعه کنید. حال با توجه به فصل، از میان رنگ های یادداشت شده، دور برخی دایره بکشید. می توانید بقیه رنگ ها را نادیده بگیرید.

برای یافتن بهترین رنگ لباس پسرانه، مرحله بعدی حذف رنگ های نامناسب است. رنگ هایی که به طور معمول، از آن ها در لباس های پسرانه استفاده نمی شود. این رنگ ها را نیز حذف کنید.

رنگ های حذف شده در این مرحله نیز محبوب کودک شما است، پس شاید اصرار داشته باشید از آن ها استفاده کنید. به جای لباس، می توانید از این رنگ ها در روبالشتی یا اسباب بازی های کودک استفاده کنید.

در مرحله بعدی، تناژ رنگ پوست کودک را یادداشت کنید. از میان این رنگ های باقی مانده، کدام به پوست کودک شما می آید؟ اگر نمی توانید تصمیم بگیرید، از اینترنت کمک بگیرید.

مشاهده کنید: لباس پسرانه

در نهایت سن کودک را مد نظر داشته باشید. رنگ هایی که به نظر خیلی بچگانه است را از لیست خود حذف کنید. مثالی برای این مرحله، می تواند رنگ آبی بسیار روشن باشد. این رنگ مناسب نوزادان است و برای پسربچه های 12 ساله، مناسب نیست و به سن آن ها نمی آید. پس باید از لیست شما حذف شود.

تبریک می گوییم. رنگ های باقی مانده، مناسب استفاده کودک شما در این فصل هستند.

حال ادامه مقاله را مطالعه کنید تا بتوانید درباره رنگ لباس مناسب هر فصل، بیشتر بدانید.

رنگ لباس پسرانه مناسب بهار

رنگ لباس پسرانه مناسب بهار

در بهار، استفاده از پالت رنگ های شاد در لباس پسرانه به شما توصیه می شود. برخی از پسربچه ها به رنگ های تیره علاقه زیادی دارند، در این صورت می توانید از لباس هایی با رنگ های ترکیبی، برای ست کردن استایل برای آن ها استفاده کنید. برای مثال لباس های چهارخانه یا راه راه طوسی و آبی، می تواند ایده خوبی باشد. در این صورت در عین اینکه به سلیقه کودک احترام گذاشته اید، رنگ لباس پسرانه او را متناسب با فصل انتخاب کرده اید.

ممکن است کودک شما به استفاده از لباس های در تم سبز، زرد یا آبی بیشتر علاقه داشته باشد. در این صورت می توانید زیباترین رنگ ها را به تن او کنید. پس سعی کنید رنگ لباس پسرانه او را کمی ملیح و روشن انتخاب کنید که به فصل بیاید.

رنگ لباس پسرانه مناسب بهار

رنگ لباس پسرانه مناسب تابستان

در فصل تابستان بیشتر از اینکه رنگ اهمیت داشته باشد، طرح مهم است. طرح لباس کودک و کلیت رنگ های آن باید به صورتی باشد که راحتی و خنکی از آن مشخص باشد. به همین دلیل مدل های چهارخانه و ترکیب رنگ های مختلف با سفید، رنگ لباس پسرانه مناسبی برای فصل تابستان خواهند بود.

اگر از رنگ های تیره به جای روشن و براق در تابستان استفاده کنید، ممکن است کودک بیش از حد گرمش شود. به همین دلیل اگر کودک قرار است به محیطی برود که تهویه هوا دائمی نیست، سعی کنید رنگ تیره به او نپوشانید.

مشاهده کنید: ست لباس پسرانه

 

رنگ لباس پسرانه مناسب بهار

رنگ لباس پسرانه مناسب پاییز

اگر در پاییز از رنگ های مناسب این فصل استفاده کنید، می توانید یک تیپ فوق العاده جذاب برای کودک بسازید. رنگ های قهوه ای، کرم، سبز، سفید، سرمه ای و سبز تیره، مناسب ترین رنگ لباس پسرانه برای پاییز هستند.

شاید اصرار دارید کودک در پاییز، از رنگ های روشنی استفاده کند. در این صورت، می توانید از رنگ هایی مانند آجری، نارنجی و سفید نیز در لباس های او استفاده کنید. دقت کنید که بهترین رنگ لباس پسرانه پاییزی، وجود ندارد و باید حتماً از ترکیب چند رنگ استفاده کنید. برخی دوست ندارند از رنگ های گرم در لباس پسرها استفاده کنند. برای این دسته، پالت رنگ های آبی، قهوه ای و سبز می تواند مناسب باشد.

رنگ لباس پسرانه مناسب بهار

رنگ لباس پسرانه مناسب زمستان

پالت رنگ های زمستانی می تواند رنگ های جذابی را شامل شود. تناژ مختلف سبز، قهوه ای، سفید، آبی و طوسی را برای رنگ لباس پسرانه در زمستان به شما توصیه می کنیم. در فصل زمستان، برخی کودکان دوست دارند که از رنگ هایی بسیار روشن استفاده کنند. اما باید بدانید که رنگ های تیره، در زمستان بیشتر بچه ها را گرم نگه می دارند.

در سال 2024 که رنگ هلویی مخملی به عنوان رنگ سال انتخاب شده، تناژ های تیره تر این رنگ را، برای لباس پسرانه زمستانی استفاده کنید. این باعث می شود رنگی شاد و کودکانه را، به تن پسرتان کنید. به علاوه این رنگ، ترند است و همین فرزند شما را خوشتیپ می کند.

مطالعه کنید: چه رنگی برای لباس عید کودکان انتخاب کنیم؟

 نتیجه گیری

در این مقاله درباره رنگ لباس پسرانه مناسب هر فصل مطالبی را خواندید. دقت کنید که در نهایت، سلیقه خود کودک از همه چیز مهم تر است. اگر او لباسی را پسند کرده است، اجازه بدهید آن را بپوشد و خودش تصمیم نهایی را بگیرد. این باعث رشد شم هنری او می شود. همچنین باعث می شود فرزند شما در آینده نیز بتواند بهتر لباس هایش را ست کند. اگر شما نیز درباره ست کردن لباس پسرانه، مطالبی را می دانید، از بخش نظرات، ما را در بهتر کردن این مقاله، یاری کنید.