در روزهای سرد و بارانی چی بپوشیم
در روزهای سرد و بارانی چی بپوشیم ؟

در روزهای سرد و بارانی چی بپوشیم ؟ در این مقاله به شما کمک می کنیم تا در روزهای بارانی پاییز و زمستان ، استایل مناسبی داشته باشید.

لذت پیاده روی و گردش و تفریح در روزهای بارانی را در هیچ روز دیگری نمی توانید تجربه کنید. مگر می شود که به تیپ و استایلی که قرار است در این روزها داشته باشیم ، بی تفاوت باشیم. برای اینکه استایل مناسبی در این روزها داشته باشید ، باید به فکر خرید چندین لباس زیبا و مناسب این روزها باشید.

در روزهای سرد و بارانی چی بپوشیم و چی را با چی ست کنیم ؟

به سراغ بررسی لباس های مناسب این روزهای قشنگ سال می رویم :

ترنچ کت ، بارونی ، کاپشن ها و بادی ها و … از جمله کت های مناسب برای این روزها هستند که مانع از ورود آب به داخل لباس های شما می شوند. ترنچ کت ، از کت های بلندی است که از جنس پارچه های ضدآب است. ترنچ کت ها دارای لایه آستری هستند. این کت دارای آستین های رگلان است که بسیار آزاد و راحت می باشند. حتماً با بارونی ها و بادی ها و کاپشن ها آشنایی دارید و نیازی نیست که درباره آنها ، توضیحات بیشتری بدهیم. شما باید یک یا چندین مورد از کت یا کاپشن های زیر را برای فصل پاییز و زمستان تهیه کنید.

مشاهده کنید: کفش چرمی زنانه

ترنچ کت برای پاییز و زمستان

ترنچ کت برای پاییز و زمستان

در روزهای سرد و بارانی چی بپوشیم ؟ یکی از پاسخ هایی که به این سؤال می دهیم ، ترنچ کت است. ترنچ کت ها در جنس های مختلفی شامل ترنچ کت گاباردین ، ترنچ کت پشمی ، ترنچ کت چرمی ، ترنچ کت پنبه ای ، ترنچ کت کتان و … وجود دارند. ست کردن ترنچ کت ها بسیار آسان است. رنگ لباسی را که زیر این لباس می پوشید ، حتماً با ترنچ کت ها ست کنید. برخ از آقایان ، ترنچ کت را بر روی کت و شلوار می پوشند.

کاپشن تیلور سویفت

کاپشن برای پاییز و زمستان

یکی دیگر از لباس های مناسب روزهای بارانی ، کاپشن ها هستند. کاپشن ها از جنس ضدآب هستند و مانع از نفوذ آب باران به داخل می شوند. کاپشن ها معمولاً ظاهر بزرگ و حجیمی دارند و ممکن است افراد چاق را درشت تر و چاق تر نشان دهند. بنابراین افراد چاق برای روزهای بارانی بهتر است به سایر گزینه ها فکر کنند.

بیشتر بخوانید: استایل پاییزی با هودی زنانه

هودی

در روزهای سرد و بارانی چی بپوشیم : هودی

اگر روزهای پاییز و زمستان آنچنان سرد نباشند ، می توان با یک هودی خود را گرم نمود. ست هودی و شلوار ، این روزها طرفداران زیادی دارد. هودی ها معمولاً از جنس ضد آب نیستند اما به سبب گرمای خوبی که دارند ، در فصول سرد به شدت مورداستفاده قرار می گیرند. برای اینکه استایل خود را در مقابل باران و برف هم مقاوم کنید می توانید روی هودی خود ، یک بارانی بپوشید. بدین ترتیب یک پوشش چندلایه خواهید داشت که کمک می کند در زمان قطع بارش باران و گرمتر شدن هوا ، به راحتی بتوانید از لباس های موجود در تن خود لایه ای کم کرده تا به راحتی از گرم شدن زیاد از حد خود ، جلوگیری کنید.

شلوار مناسب روزهای سرد و بارانی

شلوار مناسب روزهای سرد و بارانی

در پاسخ به اینکه در روزهای سرد و بارانی چی بپوشیم ، مواردی را نام بردیم. برای هر یک از این لباس ها به یک شلوار مناسب نیاز دارید. شلوارهایی که برای پاییز مناسب هستند ، تنوع زیادی دارند. از شلوارهای لگ ، چرمی ، جین ، کتان و … می توان به عنوان شلوار مناسب پاییز نام برد. شلوارهای مناسب پاییز ، شلوارهایی هستند که جنس چرمی یا پلی استر ، مصنوعی دارند. زیرا این شلوارها کمتر خیس می شوند و در صورت خیس شدن ، به سرعت خشک می شوند. لگ های پنبه ای و نخی ، اصلاً مناسب فصل پاییز نیستند زیرا آب را سریع به خود می کشند.

کفش مناسب برای بارندگی

کفش مناسب برای بارندگی

در روزهای سرد و بارانی چی بپوشیم ؟ حتماً باید برای روزهای سرد و بارانی ، کفش مناسبی خریداری کنید. اهمیت انتخاب کفش پاییزه بیشتر از سایر موارد است. زیرا کفش بیشتر از سایر موارد در معرض خیس شدن قرار دارد. بوت و نیم بوت هایی که چرمی هستند و اندکی لژ دارند ، گزینه بسیار خوبی برای فصل پاییز و روزهای بارانی آن هستند.

مشاهده کنید: رکابی مردانه

وز شدن موها در روزهای بارانی

راهکار جلوگیری از وز شدن موها در روزهای بارانی

یکی از مشکلاتی که افراد در روزهای بارانی با آن دست و پنجه نرم می کنند ، وز شدن موها است. اندکی تافت یا اسپری می تواند از بروز این مشکل جلوگیری کند. درست است که این مواد برای مو ضرر دارند اما به سبب آنکه وز شدن موها در روزهای بارانی موجب بد شدن تیپ شما می شود ، چاره ای به جز استفاده از آنها ندارید. در روزهای عادی از تافت یا اسپری استفاده نکنید.

آرایش مناسب روزهای سرد و بارانی

آرایش مناسب روزهای سرد و بارانی

پس از اینکه متوجه شدیم در روزهای سرد و بارانی چی بپوشیم ، باید به سایر موارد فکر کنید. یکی از این موارد ، نحوه آرایش کردن شما است. برای روزهای سرد و بارانی نباید آرایش سنگین داشته باشید چرا که رطوبت تأثیر نامطلوبی بر روی آرایش شما دارد و کیفیت آن را کاهش می دهد. لوازم آرایش مورداستفاده برای روزهای بارانی باید ضدآب باشد تا در اثر باران شسته نشود. آرایش حرفه ای و اصولی ، تأثیر زیادی در جذابیت استایل شما دارد. اگر تخصصی در زمینه آرایش کردن حرفه ای ندارید ، بهتر است آرایش غلیظ نکرده و به یک ته آرایش بسیار ملایم رضایت دهید.

در روزهای سرد و بارانی چی بپوشیم

بالاخره در روزهای سرد و بارانی چی بپوشیم

با مواردی که بیان نمودیم می توانید استایل های جذاب و زیبایی در روزهای سرد و بارانی داشته باشید. تنوع لباس های پاییزه و زمستانی بسیار زیاد است و ما در اینجا صرفاً به چندین مورد از آنها اشاره نمودیم. اگر می خواهید خوش استایل و خوش تیپ باشید به کیفیت جنس و دوخت لباس های پاییزه ، انتخاب رنگ مناسب لباس ها و هارمونی رنگ لباس های مختلف ، استفاده از اکسسوری های مناسب و … توجه زیادی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: استایل زمستانی شیک برای بانوان

 

برای شنیدن خلاصه صوتی روی دایره زیر ضربه بزنید.