در مهمونی شب یلدا چی بپوشیم
در مهمونی شب یلدا چی بپوشیم ؟

در مهمونی شب یلدا چی بپوشیم ؟ برای اینکه در این مهمانی ، خاص باشید و مانند همیشه خوش تیپ باشید ، در انتخاب لباس دقت زیادی کنید.

شب یلدا ، نزدیک است. بسیاری از افراد از الان به فکر این هستند که در این مهمانی چه بپوشند و چه لباس هایی را بر تن کنند. شب یلدا ، یک شب ویژه برای ایرانیان است که اهمیت زیادی به برگزاری مهمانی در این شب داده می شود.

 
 

خوش تیپی در شب چله با توجه به دو نکته مهم :

در مهمونی شب یلدا چی بپوشیم ؟ پیش از بررسی پاسخ این سؤال ، به دو نکته مهم اشاره می کنیم.

اولین نکته این است که برخی از افراد تنها به سراغ لباس هایی با تم هندوانه ای می روند و مرتکب اشتباه بدی می شوند. استفاده از لباس هایی با تم هندوانه ای ، استایل شما را بی کلاس می کند. بهتر است این لباس ها برای افراد کم سن و سالتر مورداستفاده قرار بگیرد. به جای اینکه لباس های خود را از تم هندوانه ای انتخاب کنید ، از اکسسوری های مخصوص شب یلدا مثلاً اکسسوری با شکل هندوانه استفاده کنید و استایل خود را ویژه شب یلدا کنید.

بنابراین به جای انتخاب یک آیتم بزرگ متناسب با حال و هوای شب چله ، یک آیتم کوچک از حال و هوای شب چله را انتخاب کنید. سعی کنید در این شب به یادماندنی و متفاوت ، لباس هایی با رنگ متفاوت از همیشه بر تن کنید.

محصول پیشنهادی: ست لباس دخترانه
تیپ زیبا برای شب چله

تیپ کلیشه ای اما زیبا برای شب چله

اولین پاسخی که به سؤال ” در مهمونی شب یلدا چی بپوشیم ؟ ” می دهیم ، بلوز و دامن است. این استایل برای مهمانی در این شب بسیار مناسب است. از گذشته تاکنون این ترکیب برای مهمانی شب چله ، انتخاب می شده است. تنها تفاوتی که استایل شما با بلوز و دامن در این شب با شب چله های گذشته باید داشته باشد ، نوع بلوز و دامنی است که انتخاب می کنید. زیرا بلوز و دامن های جدیدتری روی مد آمده اند که از گذشته شیک تر و زیباتر هستند.

برای مثال می توانید یک بلوز شومیز قرمز را به همراه یک دامن سارک مشکی بپوشید و یک ترکیب بی نظیر را رقم بزنید. ترکیب یک دامن ساتن قرمز با یک بلوز لمه مشکی ، بسیار زیبا خواهد بود. قطعاً شما با این استایل در مهمانی شب چله خواهید درخشید.

تیپ اسپرت و کژوال برای شب چله

دومین پاسخی که به پرسش ” در مهمونی شب یلدا چی بپوشیم ؟ ” می دهیم ، تیپ اسپرت و کژوال است. ممکن است اهل دامن نباشید و دوست داشته باشید که تیپ اسپرتی داشته باشید. بدین منظور باید ترکیب بلوز و شلوار را انتخاب کنید. البته ما پیشنهاد می دهیم که بلوز و شلوار متفاوتی در این شب بر تن کنید و به سراغ بلوز و شلوارهای همیشگی نروید.

برای مثال می توانید یک شلوار مخمل براق مشکی را به همراه یک بافت کوتاه قرمز بر تن کنید. البته تأکیدی به استفاده از رنگ های مشکی و قرمز و سبز که خاص شب یلدا هستند ، نمی باشد. برای مثال شما می توانید یک شلوار مخمل یا لمه طلایی را با یک بافت جذب کرم بپوشید و یک استایل بسیار شیک را رقم بزنید.

محصول پیشنهادی: کاپشن مردانه
تیپ کلاسیک در شب چله

در مهمونی شب یلدا چی بپوشیم تا استایل کلاسیک داشته باشیم ؟

اگر از علاقمندان به استایل های کلاسیک هستید ، برای شما پیشنهادات خوبی داریم. برای داشتن تیپ کلاسیک ، بهتر است پیراهن را انتخاب کنید. پیراهن ، یک انتخاب بدون ریسک و عالی برای این شب است که شما را قطعاً خوش تیپ خواهد کرد. در هر سن و سالی که هستید ، می توانید یک پیراهن مناسب با سن و سال و شرایط خود انتخاب کنید.

اگر از عروس خانم ها هستید ، می توانید یک پیراهن سفید را با یک ساپورت رنگ پا بر تن کنید. یک انتخاب خاص تر برای شما ، ست کردن پیراهن حریر قرمزرنگ ساده با ساپورت مشکی می باشد که این استایل نیازمند لاک و رژ لب قرمز و جواهرات زیبا است.

در مهمونی شب یلدا چی بپوشیم تا خاص تر شویم ؟

اگر می خواهید یک انتخاب خاص تر داشته باشید ، اورال را انتخاب کنید. اورال های موجودر در بازار در مدل های مختلفی وجود دارند. اورال برای تمامی خانوم ها نمی تواند انتخاب مناسبی باشد. برای انتخاب اورال باید به فرم اندام خود توجه داشته باشید. اگر اضافه وزن زیادی دارید ، ممکن است بیشتر اورال ها بر تن شما به خوبی ننشسته و شما را زیبا نشان ندهند.

اگر به انتخاب اورال اصرار دارید ، باید به انتخاب مدل اورال توجه داشته داشته باشید. حتماً اورالی را انتخاب کنید که مناسب فرم اندام شما باشد. نکته دیگری که باید درنظر داشته باشید ، پوشیده یا باز بودن مدل اورال است که این مسئله با توجه به سلیقه خودتان و آشنایی از فضای حاکم بر مهمانی تعیین می شود.

محصول پبشنهادی: کفش پاشنه دار زنانه
اکسسوری ها در شب چله

لزوم استفاده از اکسسوری ها برای شب یلدا

در مهمونی شب یلدا چی بپوشیم ؟ چندین پیشنهاد به شما در این زمینه ارائه دادیم. در آخر به شما توصیه می کنیم که از اهمیت استفاده از اکسسوری ها غافل نشوید و حتماً اکسسوری مناسبی برای استایل شب چله ای خود انتخاب کنید. هر چقدر که لباس های زیبایی بر تن داشته باشید اما اکسسوری نداشته باشید ، تیپ شما ناقص خواهد بود. بنابراین اکسسوری های مناسبی را برای استایل شب یلدای خود انتخاب کنید تا جذاب تر دیده شوید. بدین منظور می توانید از تل ، کش ، سنجاق سر ، زیورآلات مخصوص شب یلدا استفاده کنید که دارای تم هایی در این زمینه هستند و یا به رنگ های مخصوص شب یلدا می باشند.

حال که کاملاً متوجه شدیم در مهمونی شب یلدا چی بپوشیم ، باید به فکر خرید لباس های و اکسسوری های مناسب این شب باشیم. آخرین نکته ای که به شما عرض می کنیم این است که آرایش مناسبی برای شب یلدا داشته باشید و با انجام آرایش غلیظ و رنگارنگ ، خود را مضحک و زشت نکنید. رژ لب قرمز به همراه آرایش ملیح ، برای این شب بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب لباس عالی در شب یلدا