راهنمای انتخاب سایز شلوارک ورزشی زنانه

سایز بندی در شلوارک یا شرتک های ورزشی می تواند متفاوت باشد. از این رو لازم است در هنگام خرید به سایز شلوارک ورزشی زنانه توجه کافی را داشته باشید. برای انتخاب سایز صحیح و دقیق شلوارک ورزشی زنانه لازم است ابتدا، سایزِ دقیق خود را بدانید. همین حالا یک متر بردارید و نقاط مورد نیاز را دقیق و با حوصله اندازه گیری کنید. اندازه هایتان را با جدول سایز بندی استاندارد، مطابقت دهید تا سایز خود را پیدا کنید.

اگر سایز خود را دقیق و درست ندانید، ممکن است در هنگام خرید شلوارک به مشکل بر بخورید. به طور کلی هر از چند گاهی لازم است که از سایز بدنی خود اطلاع داشته باشید. ممکن است تغییرات وزنی با لاغری یا اضافه وزن، موجب تغییرات در سایز شده باشد و شما از آن بی اطلاع باشید.

چرا باید به سایز شلوارک ورزشی زنانه دقت کنیم؟

چرا باید به سایز شلوارک ورزشی زنانه دقت کنیم؟

شلوارک ورزشی برای روز های ورزش کردن است، پس باید نیازهای شما را به هنگام حرکت های ورزشی برطرف کند.

  • سایز شلوارک ورزشی باید به گونه ای انتخاب شود که مناسب انجام حرکات ورزشی باشد. لازم است آنقدری راحت و انعطاف پذیر باشد که بتوان به راحتی حرکات تمرینی تناسب اندام را انجام داد.
  • سایز شلوارک یا شورتک ورزشی نباید مانع از حرکت شما حین ورزش شود. اندازه های شلوارک وزشی خود را به گونه ای انتخاب کنید که بتوانید ورزش کنید، برقصید و پیاده روی کنید و یا حتی تمامی حرکات کششی پیچیده در یوگا را بتوانید انجام دهید.
  • فرض کنید یک سایز شلوارک ورزشی نامناسب را برای خود انتخاب کرده اید، هنگام ورزش کردن چه اتفاقی خواهد افتاد؟ وقتی سایز لباس نامناسب باشد، ممکن است نتوانید به راحتی حرکات پایین تنه را انجام دهید، لازم است در برخی ورزش ها، پا ها را به حد کافی از هم فاصله بدهید که سایز اشتباه این امکان را به شما نخواهد داد و حتی ممکن است که لباس بر اثر فشار بیش از حد، پاره شود.
  • هنگامی که لباستان سایز مناسبی نداشته باشد شما راحتیتان را از دست می دهید، نمی توانید از ورزش کردن خود لذت ببرید و کلاس ورزش یا رقص برایتان عذاب آور خواهد شد.
  • سایز اشتباه شلوارک زنانه ورزشی، ممکن است ظاهر ناخوشایندی برای استایل و اندام شما داشته باشد. با انتخاب سایز درست شلوارک می توانید تیپ خود را جذاب تر و زیبایی های اندام خود را بیشتر نشان دهید.

مشاهده کنید: شلوارک ورزشی زنانه

دامن ورزشی زنانه مدل بوگاتی کد 403025

دامن ورزشی زنانه مدل بوگاتی کد 403025

مشاهده و خرید

3 نکته طلایی در انتخاب سایز شلوارک ورزشی زنانه:

نکته اول: گاهی ممکن است سایز خود را درست انتخاب کرده باشید؛ تمامیِ اندازه های شلوارک ورزشی را به طور دقیق با اندازه های خود چک کرده باشید، اما هنگام پرو، سایز شلوارک ورزشی زنانه آن چیزی نباشد که شما توقع داشتید. با توجه به این مورد، حتما لازم است در کنار سایز بندی و اندازه های دقیق به جنس شلوارک ورزشی زنانه هم توجه کنید.

برخی جنس ها کشسانی لازم را ندارند و ممکن است برای تن شما تنگ یا جذب باشند و بالعکس. برخی جنس های شلوارک ورزشی زنانه ممکن است به حدی راحت و گشاد باشند که حتی از تنتان بیفتد. پس به هنگام خرید علاوه بر تمامی نکات در انتخاب سایز شلوارک ورزشی زنانه، به نوع جنس شلوارک نیز توجه لازم را داشته باشید. بنابراین به هنگام انتخاب سایز مناسب شلوارک، نیاز است که جنس پارچه لباس را هم در نظر داشته باشید.

شورتک ورزشی زنانه کد 403042

شورتک ورزشی زنانه کد 403042

مشاهده و خرید

نکته دوم: گاهی ممکن است سایز شلوارک با عدد سایز بدنی شما متفاوت باشد. به این معنی که به طور مثال عدد سایز بندی 2، 4، 6 باشد و اطلاعات سایزی شما مثلا 36 باشد. شما در این حالت سایز خود را چگونه انتخاب می کنید؟ کمی گیج کننده است اما نگران نباشید، تیم ریبون شما را راهنمایی خواهد کرد. در این موقعیت شما نیاز به معادل سازی سایز خود دارید.

در این نوع سایز بندی ها هر کشور معیار اندازه گیری خاص خود را برای دوختن دارند، از این رو ممکن است سایز بندی در کشور ایتالیا با کشور ایران متفاوت باشد. به کشور تولید کننده محصول در هنگام خرید و انتخاب سایز دقت کنید. تیم ریبون یک جدول راهنمای سایز بندی استاندارد را برای راحتی شما آماده کرده است، کافی است معادل سایز خود را با کشورهای دیگر بدانید تا دیگر مشکلی برایتان پیش نیاید.

3 نکته طلایی در انتخاب سایز شلوارک ورزشی زنانه

شلوارک ورزشی زنانه مدل پروتز کد 403050

شلوارک ورزشی زنانه مدل پروتز کد 403050

مشاهده و خرید

اگر تمایل به دانستن اطلاعات بیشتر راجع به سایز تیشرت ها دارید شما را به خواندن مقاله ای اصولی با عنوان “راهنمای انتخاب سایز مناسب تیشرت ورزشی زنانه ” از تیم ریبون دعوت می نمایم.

نکته سوم: به هنگام خرید و انتخاب شلوارک ورزشی فری سایز نیاز است که بدانید این فری سایز بودن شامل چه سایزهایی می شود. به طور مثال یکسری از شلوارک های فری سایز از سایز 36 تا 42 را پشتیبانی می کنند و یکسری دیگر از 42 تا 48 را پشتیبانی می کنند. بنابراین لازم است بدانید که سایز بدن شما در کدام حالت از دسته ی فری سایز ها قرار دارد تا بتوانید سایز شلوارک زنانه ورزشی را به طور صحیح انتخاب کنید.

شورتک ورزشی زنانه کد 403041

شورتک ورزشی زنانه کد 403041

مشاهده و خرید

مطالعه کنید: جنس پارچه بکار برده شده در شلوارک های ورزشی زنانه چیست؟

راهنمای سایز در خرید اینترنتی شلوارک ورزشی زنانه:

اگر به فکر خرید اینترنتی هستید و دغدغه ی سایز بندی را دارید، باید بدانید که برای خرید اینترنتی تمامی ابعاد و اندازه های لباس به صورت دقیق نوشته می شود تا شما بتوانید در هنگام خرید به درستی تصمیم بگیرید. در فروشگاه اینترنتی در کنار سایر بخش های اطلاعات لباس، یک بخش به خصوص به سایز شلوارک ورزشی زنانه اختصاص داده شده است. برای خرید اینترنتی لازم است تمامیِ اندازه های خود را داشته باشید و با دقت بالا سایز خود را پیدا کنید.

در فروشگاه اینترنتی ریبون اندازه های دقیق از شلوارک ورزشی زنانه شامل دور کمر، دور باسن، قد شلوارک، طول فاق شلوارک و عرض ران شلوارک گذاشته شده است. در فروشگاه ریبون تمامیِ این اندازه های گفته شده جداگانه برای هر سایز شلوارک گرفته شده است. شما می توانید با توجه به جدول راهنمای سایز در ریبون، به راحتی سایز تنخور شلوارک را به صورتی انتخاب کنید که بابِ میلتان باشد. می توانید سایز شلوارک ورزشی زنانه ی خود را جذب یا آزاد انتخاب کنید، این مورد کاملاً به سلیقه ی شخصی شما بستگی دارد. زیرا برخی طرفدارِ شلوارک های آزاد و برخی علاقمند به شلوارک های جذب هستند.

مطالعه کنید: نقش رنگ و جنس در انتخاب شلوارک ورزشی زنانه