ویترین نوروز
راهنمای انتخاب لباس مناسب برای عید نوروز

در عید نوروز از دیر باز، طبق سنن، تمامی ایرانیان برای خرید لباس عید نوروز اقدام می کنند و تکاپویی در مراکز خرید و بازار ها دیده می شود. همه ی مردم خود را برای فصل جدید و روز های بهاری آماده می کنند. از کوچک و بزرگ برای عید، لباس نو و جدید به تن می کنند. هرکس برای خود در انتخاب لباس عید نوروز سلیقه ای به خرج می دهد و لباسی شیک برای خود خریداری می کنند.

در هنگام خرید، تعداد زیاد فروشگاه ها در بازار ممکن است انتخاب لباس در عید نوروز را سخت کند. پس باید بدانیم که برای خرید لباس مناسب و استایل بهتر، لازم است به نکاتی توجه کنیم.

نوع پوشاک، تنوع رنگ، جنس پارچه، کیفیت محصول، مقرون به صرفه بودن، راحتی در جذابیت استایل شما موثر است. همچنین دقت در انتخاب اکسسوری ها و توجه به مد و فشنِ سال جدید، می تواند استایلی خاص و شیک را در نوروز برای شما به ارمغان بیاورد.

برای خرید و انتخاب لباس عید نوروز، یک لیست از نیاز های خود تهیه کنید تا هنگام خرید، چیزی را فراموش نکنید.

 
 

امسال عید نوروز چه لباسی بپوشیم؟

در روزهای آخر اسفند ماه و نزدیک به سال نو، ویترین مغازه ها خود را برای لباس های عید نوروز آماده می کنند. انواع لباس بچگانه، لباس زنانه و لباس مردانه در پشت شیشه مغازه ها دیده می شود و هر کس با توجه به نیاز خود، اقدام به خرید می کند.

برای لباس عید خانم ها، می توان به پیراهن مهمانی، شومیز ها، کت و شلوار، دامن و غیره اشاره کرد. پیشنهاد می شود برای انتخاب لباس مناسب عید نوروز از ست های لباس استفاده کنید تا شیک تر دیده شوید. سعی کنید هنگام انتخاب لباس با حساسیت تصمیم بگیرید و سلیقه ی خود را در هنگام خرید لحاظ کنید.

برای لباس عید آقایان می توان به کت و شلوار، پیراهن، تی شرت و… اشاره کرد.

در این گشت و گذار و خرید، نوع لباس را با توجه به مکانی که می خواهید آن را بپوشید، انتخاب کنید.

همانطور که می دانیم در عید نوروز، عده ای زیادی روز های اول سال را به مهمانی می پردازند. همه این افراد، نیاز به لباس مهمانی دارند. عده ای دیگر به تعطیلات نورزوی و پیک نیک می روند. اگر شما نیز از این دو گروه هستید، خرید لباس راحتی و لباس ورزشی را فراموش نکنید.

و در لیست خرید عید، لباس خانگی را از قلم نیندازید.

و نکته مهم دیگر برای خرید لباس مناسب عید، این است که به طور مثال سعی کنید لباسی را از لحاظ رنگ و سبک انتخاب کنید که با لباس های کمد خانه تان هماهنگی داشته باشد و به راحتی، هم استایل شوند.

اما فراموش نکنید که گاهی تنوع در سبک و استایل لازم است و باعث سرزندگی شما می شود.

 مانتو هلویی

رنگ ترند سال جدید

در استایل و انتخاب لباس عید نوروز، بهتر است از رنگ سال انتخاب شده استفاده کنید. هر ساله صنعت مد و فشن یک رنگ بخصوص را برای سال جدید به عنوان رنگ سال انتخاب می کنند. کسانی که در انتخاب لباس عید از رنگ سال استفاده می کنند، در نگاه اجتماع بسیار لوکس و امروزی دیده می شوند.

شما می توانید در استایل خود، رنگ سال را به صورت ترکیبی با رنگ های دیگر در استایل خود ست کنید. رنگ شناشی در این رابطه می تواند به شما کمک کند.

انتخاب و ترکیب درست یک رنگ با رنگی دیگر، یکی از هنرهای ست کردن لباس است. رنگ لباس بهتر است با رنگ پوست هارمونی داشته و زیبایی چهره شما را دو چندان کند. برای لباس خانم ها بهتر است از رنگ های بهاری، برای شاداب و با طراوت تر دیده شدن استفاده شود. حتی می توان از رنگ شکوفه های بهاری و سبز شدن طبیعت الهام گرفت.

در ترکیب رنگ لباس با اکسسوری، رعایت تناسب رنگ، می تواند یک نکته ظریف برای داشتن استایلی مناسب باشد.

مشاهده محصول: تیشرت مردانه

 پارچه زنانه هلویی

 پارچه ترند امسال عید نوروز

یکی از نکات مهم برای انتخاب لباس عید نوروز در بازار و فروشگاه ها، جنس پارچه لباس است که تنوع بسیاری دارد. هر سال پیش از عید، لباس هایی از جنس: مازراتی، داکرون، ساتن، ابریشمی، کتان، ریون، ژاکارد و غیره را به عرضه فروش می رسد.

گاهی حتی در سال جدید، مطابق صنعت مد و فشن، یک پارچه خاص ترند سال می شود و در بیشتر لباس های جدید از این جنس پارچه، استفاده می شود. پس هنگام خرید لباس عید نوروز، توجه به این نکته، استایل شما را خاص تر می کند.

جنس لباس عید را با توجه به هوای بهاری و نوع مهمانی هایی که می خواهید شرکت کنید، مثلاً مهمانی های رسمی، می توان انتخاب کرد. برای لباس بچگانه، از آنجایی که پوست کودکان حساس است، بهتر است به نرمی و لطافت لباس آن ها توجه کرد. همچنین لازم است در هنگام خرید لباس، به جنس پارچه دقت کنید تا حساسیت زا نباشد.

چگونه کیفیت لباس را تشخیص دهیم

در هنگام خرید لباس عید نوروز، کیفیت لباس را می توانیم بر اساس مدت استفاده، تعداد شست و شو، میزان کشسانی و نوع دوخت بسنجیم و انتخاب لباس عید نوروز مناسبی داشته باشیم.

 استایل با رنگ هلویی

چه قیمتی برای لباس عید مناسب است؟

قیمت و هزینه لباس عید نوروز در بازار متفاوت است. این قیمت در بعضی فروشگاه ها و مزون ها بسیار بالا و در بعضی هم ارزان است. اما لزوماً یک لباس گران قیمت، نمی تواند تضمینی برای خوش تیپ شدن شما شود و از طرفی، هیچ ارزانی هم بی حکمت نیست.

پس سعی کنید با دقت و حوصله و توجه به جزئیات، محصولات را مقایسه کنید و انتخاب لباس عید نوروز را با قیمتی مقرون به صرفه، انجام دهید.

راحتی لباس برای عید

در انتخاب و خرید لباس مناسب، علاوه بر نکات گفته شده لازم است به راحتیِ لباس در تن خود توجه کنید. امروزه بیشتر لباس ها به صورت فری سایز روانه بازار می شود. لازم به ذکر است که منظور از فری سایز، لباسی است که افراد از سایز های کوچک تا بزرگ می توانند از آن استفاده کنند. اما لازم است برای انتخاب لباس مناسب عید نوروز تمامی اندازه های خود را بدانید و لباس را مطابق سایز خود انتخاب کنید. سعی کنید راحتی خود را در انتخاب لباس عید نوروز در نظر بگیرید تا از مهمانی های عید لذت ببرید.

 اکسسوری زنانه برای عید

اکسسوری شیک و جدید

انتخاب اکسسوری مناسب به اندازه انتخاب لباس عید نوروز مهم است. امروزه استفاده از اکسسوری، استایل شما را جذاب می کند  و تیپ شما را از حالت معمولی و یکنواختی در می آورد. علاقه مندان به فشن، اکسسوری را نقطه مهمی در استایل می دانند. لازم به ذکر است که استفاده بیش از حد اکسسوری، استایل شما را نامرتب و شلخته نشان می دهد. پس با رعایت تعادل، ظرافت و سلیقه، اکسسوری خود را انتخاب کنید و با لباس عید نوروز خود ست کنید.

پیشنهاد ما برای اکسسوری خانم ها استفاده از زیورآلات شیک و خاص مانند دستبند، گوشواره و انگشتر می باشد.

برای اکسسوری آقایان میتوان، از ساعتی شیک، عینک آفتابی و حتی یک کلاه زیبا استفاده کرد.

مشاهده محصول: نیم تنه ورزشی زنانه

 استایل خاص برای عید

لباس شیک عید امسال

همه ما تمایل داریم در جمع زیبا و خوش تیپ به نظر برسیم. پس برای اعتماد به نفس بهتر و زیباتر دیده شدن در مهمانی ها و مجالس، بخصوص در سال جدید، انتخاب لباس مناسب عید نوروز حائز اهمیت است. با رعایت نکات گفته شده و در نظر گرفتن سلیقه و حس مد خود، می توانید سبکی خاص و شیک برای خود بسازید.

و در آخر فراموش نکنید بهترین لباسِ مناسب چهره شما، لبخند زیبای شما است.

مطالعه کنید: ورزش در تعطیلات عید نوروز