انتخاب کاپشن پسرانه
راهنمای انتخاب کاپشن پسرانه

انتخاب کاپشن پسرانه باید با توجه به جنس رویه ، جنس آستر ، ضخامت آستر ، نوع یقه ، کیفیت زیپ ، میزان ضدآب بودن کاپشن و … صورت بگیرد.

کاپشن ، یکی از لباس های موردنیاز فصل پاییز و زمستان است که اغلب آقایان به پوشیدن آن علاقمند هستند. سرمای پاییز و زمستان را باید با استفاده از لباس های گرم مهار کرد. کاپشن ، هم شما را گرم می کند و هم در برابر وزش باد و بارش باران و برف و … از شما محافظت می کند.

کاپشن‌های مردانه و پسرانه را بر اساس جنس ، کاربری و مدل و … به چندین نوع تقسیم می کنند. خرید کاپشن باید با توجه به کاربری و نوع و … صورت بگیرد تا کاپشن خریداری شده برای شما مناسب باشد.

انواع مدل کاپشن های پسرانه

انتخاب کاپشن پسرانه باید با توجه به نوع آن صورت بگیرد. ممکن است هر کاپشنی برای شما مناسب نباشد. هر یک از فروشگاه ها و مغازه های پوشاک دارای مدل های مختلفی از کاپشن ها هستند. از کاپشن‌های پسرانه چرم تا کاپشن‌های کتان و … هر یک به نوعی زیبا و جذاب هستند.

کاپشن های کلاهدار ، کاپشن های خزدار ، کاپشن های بادی و … برای شما مناسب هستند. برخی از کاپشن‌های پسرانه نازک هستند و برای فصل پاییز و بهار مناسب هستند. اما برخی از کاپشن ها ضخیم هستند و انتخاب ایده آلی برای زمستان هستند.

اگر به دنبال خرید لباسی هستید که فرزند شما را به خوبی از سوز زمستان در امان نگه دارد و بالاتنه آن را به خوبی گرم نگه دارد ، کاپشن را انتخاب کنید. اغلب کاپشن ها دارای کلاه هستند که توسط بندها بسته می شوند و از سر به خوبی محافظت می کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین قیمت کاپشن مردانه

بهترین جنس کاپشن

در زمان انتخاب کاپشن پسرانه ، باید به جنس آن توجه کنید. اگر کاپشن را برای پسربچه های کم سن و سال تر خریداری می کنید باید درنظر داشته باشید که پسربچه ها جنب و جوش زیادی دارند و توجه به مقاومت جنس کاپشن ها برای آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است. حتماً برای این پسربچه ها باید کاپشنی را خریداری نمود که دارای مقاومت بسیار بالایی باشد.

کاپشن های پشمی ، چرمی ، پلی استری ، کتان و … از جمله کاپشن هایی هستند که از مقاومت و کیفیت خوبی برخوردار هستند. البته باید درنظر داشته باشید که این کاپشن ها در کیفیت های مختلفی وجود دارند. برخی از کاپشن ها دارای جنس نامرغوب و بی کیفیتی هستند و خیلی سریع خراب می شوند. به طور مثال هر کاپشن چرمی از چرم مرغوب درست نشده است. بنابراین باید به این موارد توجه داشته باشید.

مشاهده کنید: کفش چرمی زنانه

معروف ترین و مطرح ترین برندهای کاپشن‌های پسرانه

تنوع برندهای موجود در بازار بسیار زیاد است. در انتخاب کاپشن پسرانه باید به برند آن توجه کنید. برندهایی مانند لوپیلو ، ال سی ، ایکیکی ، جوتی جینز ، جین وست و … از برندهای مطرح کاپشن‌های پسرانه هستند.

معمولاً کاپشن های برند از سایر کاپشن ها ، دارای کیفیت بالاتری هستند. البته این مسئله سبب نمی شود که فقط به خرید کاپشن های برند اقدام کنید و گمان کنید که دیگر کاپشن ها صد درصد بی کیفیت هستند. بسیاری از کاپشن های موجود در بازار با وجود برند نبودن ، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این کاپشن ها از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند. بنابراین با توجه به نکاتی که گفته شد می توانید به خرید کاپشن های باکیفیت اقدام کنید و نیازی نیست که صرفاً به برند بودن توجه کنید. همچنین به این مسئله توجه کنید که برخی از کاپشن‌های موجود در بازار که برند هستند ، فیک هستند و خرید آنها دور ریختن پول شماست. این مسئله نشان می دهد که کاپشن‌های موردنیاز خود را باید از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

انتخاب کاپشن پسرانه با توجه به رنگ

یکی از فاکتورهایی که در زمان خرید کاپشن باید بدان توجه داشته باشید ، رنگ کاپشن است. نوجوانان و جوانان به خرید لباس های تیره رنگ علاقه دارند. اما برای انتخاب لباس برای کودکان نباید به سراغ رنگ های تیره بروید.

معمولاً رنگ های مشکی ، قهوه ای ، زیتونی ، سورمه ای ، لیمویی ، کرم ، خاکستری ، ذغالی و … از رنگ های پرطرفدار برای کاپشن هستند. بهترین رنگ برای کاپشن ، رنگ های خنثی هستند. چراکه به خوبی با رنگ های گوناگون ست می شوند و ترکیب بی نظیری را رقم می زنند. ست کردن یک کاپشن لیمویی با هر لباسی امکان پذیر نیست. اما یک کاپشن مشکی را می توان با هر لباسی ست کرد. لذا به این مسئله مهم توجه داشته باشید تا یک انتخاب درست و ایده آل داشته باشید.

بیشتر بخوانید: خرید کاپشن پسرانه ارزان

انتخاب کاپشن پسرانه با توجه به چندین معیار مهم

علاوه بر مواردی که نام بردیم باید به نکات دیگری توجه نمود تا انتخاب نادرستی نداشت. به موارد زیر توجه کنید :

  • جنس عایق کاپشن بسیار مهم است. نباید صرفاً به جنس لایه بیرونی کاپشن توجه کنید. لایه درونی یا آستر کاپشن است که بیشترین نقش را در گرم کنندگی ایفا می کند. بنابراین باید توجه کنید که این لایه از جنس باکیفیتی مانند کرک یا الیاف باشد. آستر کاپشن باید دارای ضخامت ایده آلی باشد تا به خوبی شما را گرم کند.
  • استحکام زیپ ، مسئله مهم دیگری است که باید موردتوجه قرار بگیرد. برخی از زیپ ها با دو سه بار باز و بسته شدن خراب می شوند. انداختن یک زیپ جدید هم ، دردسرهای خاص خود را دارد. لذا بهتر است در زمان انتخاب کاپشن پسرانه به استحکام زیپ توجه داشته باشید و زیپ های مستحکم و ضد آب را انتخاب کنید.
  • به فصلی که قرار است از کاپشن استفاده شود ، توجه کنید. به طور مثال یک کاپشن پشمی برای پاییز ، زجرآور است و گرمای غیرقابل تحملی را ایجاد می کند.
  • سایز کاپشن را درست انتخاب کنید. با دقت فراوان به انتخاب سایز اقدام کنید. اگر کاپشن را برای کودکان در حال رشد خریداری می کنید ، حتماً سایز بزرگتر را انتخاب کنید.
  • کاپشن های ارزان قیمت معمولاً بی کیفیت هستند و با یکبار شستشو ، کیفیت خود را از دست می دهند و حتی سایز آنها تغییر می کند.

بیشتر بخوانید: بهترین برند کاپشن مردانه و مدل‌های ترند آن