خرید بارانی زنانه
راهنمای خرید بارانی زنانه

خرید بارانی زنانه ، عبارتی است که امروزه زیاد در موتورهای جستجوگر سرچ می شود. لذا لازم دانستیم نکات خرید بارانی را به شما ارائه دهیم.

یکی از لباس های پرطرفدار پاییز ، بارانی است. این لباس ، ظاهر بسیار شیکی دارد و گرمای نسبتاً خوبی را ایجاد می کند. درست است که نام این لباس بارانی است اما صرفاً برای روزهای بارانی از این لباس استفاده نمی شود و برای روزهای مختلف پاییز و زمستان می توان از این لباس استفاده کرد.

تنوع بارانی های موجود در فروشگاه ها و مغازه ها بسیار زیاد است. بنابراین شما می توانید با توجه به سلیقه خود ، مناسب ترین و زیباترین بارانی ها را خریداری کنید و استایل های بی نظیری را با آن رقم بزنید.

بارانی چیست ؟

راهنمای خرید بارانی زنانه را از معرفی این لباس شروع می کنیم. بارانی ، لباسی مناسب بانوان و آقایان و کودکان است که به دلیل جنس خاص خود مانع از نفوذ آب و رطوبت به داخل خود می شود. معمولاً رویه بارانی ها از جنس مواد ضد آب هستند. لایه داخلی این لباس ممکن است جنس متفاوتی داشته باشد. ضخامت لایه داخلی ، تعیین کننده میزان گرمای آن است. اغلب بارانی ها دارای کلاه هستند تا از سر در زمان بارش برف و باران محافظت کنند.

 بارانی مشکی زنانه

مهمترین نکات خرید بارانی زنانه

بارانی های موجود در بازار از خصوصیات مختلفی برخوردار هستند. لذا خریداران باید در انتخاب آنها ، دقت زیادی کنند و به تمامی جزئیات توجه داشته باشند تا مناسب ترین انتخاب را داشته باشند. مهمترین نکاتی که در خرید بارانی باید درنظر داشته باشید را بررسی می کنیم :

قابلیت تنفس بارانی

جنس بارانی باید به گونه ای باشد که خاصیت تنفس پذیری داشته باشد. بدین ترتیب رطوبت بدن ، درون بارانی باقی نمانده و از حفره های بسیار ریز موجود در بافت لباس دفع می شد. همچنین هیچ گونه رطوبتی از بیرون به داخل بارانی وارد نمی شود و فرد در برابر بارندگی کاملاً ایمن است.

بیشتر بخوانید: خرید کاپشن مردانه

خرید بارانی زنانه با توجه به درزها و زیپ های ضد آب

نکته دیگری که باید درنظر داشته باشید این است که طراحی خوبی برای درزها و زیپ های بارانی انجام شده باشد تا رطوبتی به داخل نفوذ نکند. زیپ های ضد آب ، نکته مهم دیگری است که باید به آن توجه داشته باشید. بارانی حتماً باید دارای زیپ های ضد آب باشد.

کش و بند کشی

اگر بارانی دارای کش و بند کشی باشد ، تا حدودی می توان سایز و فرم بارانی را متناسب با فرم و سایز بدن خود نمود. وجود کش و بند کش ها سبب بسته شدن راه نفوذ باد و رطوبت به داخل می شوند. داشتن کش در قسمت کلاه بسیار مهم است. زیرا در صورت بستن کش های کلاه ، باد و طوفان هم نمی توانند کلاه را از روی سر شما بردارند.

برخورداری از کلاه

یک نکته مهم و قابل توجه در زمان خرید بارانی زنانه ، برخورداری از کلاه است. اغلب بارانی ها دارای کلاه هستند که برخی از آنها جداشدنی و برخی دیگر ، جدا نشدنی هستند. با وجود کلاه ، دیگر نگران خیس بودن سر یا سرماخوردگی سر نخواهید بود.

زیپ های تهویه

برخی از بارانی ها در بخش های مختلفی از خود مثل ساعد ، دارای زیپ های تهویه هستند. داشتن این زیپ ها سبب می شود که در صورت لزوم آنها را باز کرده تا تهویه موردنیاز فراهم شود. اگر در زمان خرید بارانی‌ها ، شاهد وجود این زیپ ها بودید ، بدانید که علت وجود آنها چیست.

مشاهده محصول: بارانی زنانه

سرآستین های قابل تنظیم ، از نکات خرید بارانی زنانه

سرآستین های یک بارانی باید دارای بند کشی و ضد آب باشند تا احتمال نشت آب و رطوبت به داخل آن ، صفر باشد. در زمان خرید این لباس حتماً نگاهی به سرآستین های آن بیاندازید و ملاحضه کنید که این قسمت ها ، چگونه طراحی و دوخته شده اند.

آستردار بودن بارانی

حتماً مدلی از بارانی را انتخاب کنید که دارای آستر باشد. وجود آستر سبب می شود که شما گرم بمانید. بارانی هایی که آستر نداشته و یا آستر نازکی دارند اصلاً نمی توانند شما را گرم نگه دارند. در نتیجه تحمل سرما برای شما دشوار خواهد شد. لذا حتماً نگاهی به آستر بارانی بیاندازید و مشاهده کنید که از چه نوعی است.

توجه به رنگ بارانی

نکته مهم دیگر در خرید بارانی زنانه ، توجه به رنگ بارانی است. معمولاً بارانی ها را در رنگ های متنوعی طراحی و تولید می کنند. رنگ بارانی در میزان زیبایی و جذابیت آن بسیار اثرگذار است. بنابراین بارانی هایی را خریداری کنید که رنگ های زیبا و جذابی داشته باشند.

در انتخاب رنگ بارانی نباید صرفاً به زیبا بودن یا نبودن رنگ بارانی توجه داشته باشید. بلکه باید به این مسئله توجه داشته باشید که آیا این رنگ به شما می آید یا خیر. ممکن است رنگ بارانی بسیار زیبا و شیک باشد اما به رنگ پوست شما یا فرم هیکل شما نیاید. به طور مثال یک بارانی قرمز برای خانومی با پوست تیره و شکم بزرگ ، مناسب نمی باشد. لذا به این موارد توجه داشته باشید و بر این اساس به خرید بارانی اقدام کنید.

مشاهده محصول: هودی زنانه

 بارانی کوتاه یا بلند

خرید بارانی زنانه کوتاه یا بلند ؟

بارانی ها به دو صورت کوتاه و بلند طراحی و تولید می شوند. انتخاب کوتاه یا بلند بودن بارانی به سلیقه شما بستگی دارد. معمولاً به خانم های قد بلند ، هر دو نوع بارانی بلند و کوتاه می آید. اما خانم هایی که قد کوتاهی دارند ، باید در انتخاب قد بارانی ، وسواس بیشتری داشته باشند. بارانی های بلند معمولاً تا نیمه های ران یا تا ساق پا هستند. بارانی های کوتاه تا روی کمر هستند. از بارانی های کوتاه می توان به عنوان لباس ورزشی استفاده نمود. ست کردن هر یک از بارانی های کوتاه و بلند ، متفاوت است. بنابراین اول تعیین کنید که قصد خرید کدام بارانی را دارید و سپس بر اساس آن به نحوه ست کردن آن دقت کنید. زیباترین و جدیدترین بارانی های زنانه در رنگ ها و طرح های متنوع را می توانید از فروشگاه اینترنتی ریبون خریداری کنید. کیفیت محصولات این فروشگاه ، بی نظیر است.

بیشتر بخوانید: لباس‌های زمستانی ضروری برای کمد لباس‌هایتان