راهنمای خرید تیشرت بچه‌گانه
راهنمای خرید تیشرت بچه‌گانه

راهنمای خرید تیشرت بچه‌گانه : اگر قصد خرید تیشرت برای فرزندان دلبند خود را دارید ، این مقاله را با دقت و توجه مطالعه بفرمایید.

یکی از لباس های راحت و دوست داشتنی برای کودکان ، تیشرت است. این لباس هم میان دختربچه ها و هم میان پسربچه ها محبوب است. در خرید تیشرت برای کودکان باید به نکات متعددی توجه داشت. زیرا کودکان اغلب اوقات در حال فعالیت هستند و در صورتی که لباس آنها فاقد کیفیت لازم باشد ، سریعاً کهنه می شود.

بیشتر بخوانید: خرید شلوارک ورزشی مردانه

انواع تیشرت های مناسب کودکان

در بررسی راهنمای خرید تیشرت بچه‌گانه ، نخست با انواع تیشرت ها آشنا می شویم. تیشرت ها را بر اساس فیت به سه نوع اسلیم فیت ، بگی فیت و ماسل فیت دسته بندی می کنند.

اسلیم فیت مناسب کودکانی است که به لباس های جذب و فیت علاقمند هستند. بنابراین اگر کودک از ناحیه شکم چاق نیست ، می توانید از این تیشرت ها برای او استفاده کنید.

بگی فیت ، تیشرت های مناسب کودکانی است که به لباس های آزاد و گشاد علاقمند هستند. برای کودکانی که درگیر چاقی و اضافه وزن هستند ، بگی فیت بسیار مناسب است. بگی فیت ها برای تابستان که هوا گرم است و لباس های آزاد ترجیح داده می شوند ، بسیار مناسب است.

ماسل فیت مناسب نوجوانانی است که ورزشکار هستند و شکم هایی سیکس پک دارند. اگر می خواهید اندام ورزشکاری و جذاب فرزندان خود را به رخ دیگران بکشید ، باید تیشرت های ماسل فیت را خریداری کنید.

اهمیت توجه به کیفیت پارچه تی شرت

لازم است در راهنمای خرید تیشرت بچه‌گانه به کیفیت پارچه تیشرت ، تأکید کنیم. کودکان لباس های خود را خیلی زود کثیف می کنند. بنابراین لباس های کودکان مدام به شستشو نیاز دارد. اگر تیشرتی که برای فرزند خود خریداری کرده اید دارای پارچه نامرغوب و ضعیفی باشد ، با دو یا سه بار شستن بی کیفیت می شود.

حتماً شما هم تجربه کرده اید که برخی از لباس های با چند بار شستن ، دون دون می شوند و بافت پارچه آسیب می بیند. بنابراین باید توجه زیادی به نوع پارچه تیشرت داشته باشید و با توجه به احتمال شستشوی زیاد تیشرت ، تیشرت هایی با پارچه باکیفیت و مرغوب را خریداری کنید.

راهنمای خرید تیشرت بچه‌گانه : اندازه و سایز بندی

اگر سایز تیشرت را به درستی انتخاب کنید ، از نامیزان شدن آن بر تن فرزند خود جلوگیری می کنید. همچنین تیشرتی که درست سایز و اندازه کودک باشد ، مرتب قرار می گیرد و کودک را نامنظم نشان نمی دهد. تیشرتی که بر تن کودک شما کاملاً تنگ باشد ، سبب ناراحتی وی می شود و کودک مدام عرق می کند.

سایزبندی تیشرت ها ، با یکدیگر متفاوت است. اما قواعد کلی بدین صورت است که تیشرت سایز 40 مناسب کودک یکساله ، تیشرت سایز 45 مناسب کودک یک الی دو ساله ، تیشرت سایز 50 مناسب کودک دو الی چهار ساله ، تیشرت سایز 55 مناسب کودک سه الی پنج ساله ، تیشرت 60 مناسب کودک 4 الی 7 ساله ، تیشرت 65-70 مناسب کودک 5 الی 8 ساله ، تیشرت 75-80 مناسب کودک 7 الی 12 ساله ، تیشرت 85-90 مناسب کودک 8 الی 14 ساله ، تیشرت 95-100 مناسب کودک 10 الی 16 ساله و تیشرت 110-115 مناسب نوجوانان 12 الی 18 ساله می باشد.
بر اساس راهنمای خرید تیشرت بچه‌گانه به خرید تیشرت مناسب فرزند دلبند خود اقدام کنید. به یاد داشته باشید که کودکان در سن رشد هستند و سریع رشد می کنند ، بنابراین تیشرت های فیت برای آنها زود تنگ می شود. در نتیجه اگر می خواهید اقتصادی خرید کنید ، باید سایزهای جذب را انتخاب نکنید.

بیشتر بخوانید: خرید پالتو، بارانی و کاپشن پسرانه

تیشرت های برند برای کودکان

مادران نسل جدید به استفاده از لباس های مارک و برند برای کودکان خود ، اهمیت زیادی می دهند. مارک های محبوب لباس کودک شامل نایک ، آدیداس ، زارا ، هنری لوید ، کارترز و … هستند. البته درنظر داشته باشید که برخی از تیشرت ها با وجود داشتن نماد این برندها ، اصل نیستند. بنابراین تیشرت های مارک را باید از فروشگاه های معتبر همانند فروشگاه ریبون خریداری کنید.

راهنمای خرید تیشرت بچه‌گانه : قد ، سرشانه ، آستین

سه نکته مهم دیگری که در زمان خرید تیشرت باید بدان توجه داشته باشید ، قد تیشرت ، سرشانه ها و آستین های تیشرت است.

سرشانه : سرشانه ، محل اتصال بخش بالایی تنه و آستین تیشرت است. این فاکتور باید با میزان سر و گردن کودک شما تناسب داشته باشد. در صورتی که سرشانه تیشرت کوچک باشد ، شانه های وی جمع قرار می گیرد و ظاهر بدی ایجاد می کند. چنانچه سرشانه تیشرت بزرگ باشد ، تیشرت به شکل چرخشی روی شانه های کودک سوار می شود که اصلاً قشنگ نیست.

قد تیشرت : نکته مهم دیگر که در راهنمای خرید تیشرت بچه‌گانه باید به آن اشاره کنیم ، قد تیشرت است. برخی تیشرت ها را به صورت بلند و برخی تیشرت ها را به صورت کوتاه طراحی و تولید می کنند. تیشرت های بلند ، گزینه ایده آلی برای زمستان هستند و تیشرت های کوتاه گزینه ایده آلی برای تابستان هستند.

آستین های تیشرت : با توجه به اندازه بازوی کودک خود ، آستین مناسب برای تیشرت او را انتخاب کنید. آستین ها به شکل های بلند ، کوتاه ، فلاپ و … هستند. تیشرت های آستین بلند را برای زمستان و تیشرت های آستین کوتاه را برای تابستان ، خریداری کنید.

بهترین تیشرت برای کودکان

با توجه به اطلاعات خوبی که در راهنمای خرید تیشرت بچه‌گانه در اختیار شما قرار دادیم ، می توانید یک تیشرت مناسب برای کودک خود خریداری کنید. نکته آخری که خدمت شما عرض می کنیم این است که بهتر است برای کودکان دلبند خود از تیشرت های پنبه ای استفاده کنید. این تیشرت ها بسیار نرم و راحت هستند.

کودکان حساس شما هرگز از پوشیدن تیشرت های پنبه ای ، اذیت نمی شوند. این تیشرت ها با بارها شستن ، باکیفیت باقی خواهند ماند. پوست کودک شما به دلیل خاصیت تنفس پذیری بالای پارچه پنبه ، اکسیژن لازم را دریافت خواهد کرد و شاداب تر و باطراوت تر خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تیشرت در سال 1402