راهنمای خرید تیشرت در سال 1402
راهنمای خرید تیشرت در سال 1402

راهنمای خرید تیشرت در سال 1402 : پیش از اقدام به خرید تیشرت ، این مقاله را مطالعه بفرمایید تا انتخاب مناسب تر و ایده آل تری داشته باشید.

یکی از لباس های محبوب 4 فصل ، تیشرت است که البته در تابستان بیشتر مورداستفاده قرار می گیرد. اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می دهیم ، راهنمای خوبی برای انتخاب تیشرت برای هر فردی با هر سلیقه ای است.

بیشتر بخوانید: لباس مناسب خانم های قد بلند کدام اند ؟

تیشرت چه رنگی بپوشید ؟

اولین نکته ای که در راهنمای خرید تیشرت در سال 1402 به شما بیان می کنیم ، انتخاب رنگ تیشرت است. انتخاب رنگ تیشرت تا حدودی به سلیقه شما بستگی دارد. اما باید بدانید که برخی از رنگ ها برای پوست شما مناسب نیستند. افرادی با پوست سبزه و گرم باید از رنگ های مرجانی ، قرمز ، نارنجی ، لیمویی ، طلایی ، زیتونی و … استفاده کنند. افرادی با پوست سرد باید لباس های آبی روشن ، سبز زمردی ، سفید ، سورمه ای ، زرد یاقوتی و … را بر تن کنند. افرادی با پوست خنثی باید لباس های سبز یشمی ، سفید ، قهوه ای ، کالباسی و … را انتخاب کنند. بنابراین به رنگ پوست خود توجه کنید. البته محدودیتی وجود ندارد و می توانید تیشرت هایی با رنگ دلخواه خود را خریداری کنید. هیچ چیز مهمتر از خواست و سلیقه شما نمی باشد. اگر به رنگ خاصی علاقمند هستید ، حتماً آن را تجربه کنید.

تیشرت جنس خوب بپوشید

دومین نکته مهم در راهنمای خرید تیشرت در سال 1402 ، توجه به جنس تیشرت است. هر چقدر که تیشرت زیبا طراحی شده باشد و دوخت خوبی داشته باشد ، اما جنس خوبی نداشته باشد ، بر تن شما خوب نخواهد نشست. بنابراین باید به کیفیت جنس تیشرت توجه داشته باشید.

تیشرت های بی کیفیت پس از شستشو دچار آسیب دیدگی هایی می شوند. حتی ممکن است کوتاه و یا پهن شوند. توجه شما به بافت پارچه ، اهمیت زیادی دارد. بافت های باکیفیت به صورت ملایم ، یکدست و یکنواخت هستند. اگر در سطح تیشرت مشاهده کردید که گره های دوخته شده ای وجود دارند یا حالت نخ کشیدگی دیده می شود ، از خرید آن اجتناب کنید.

نکات حائز اهمیت در راهنمای خرید تیشرت در سال 1402

توجه به رنگ تیشرت : اگر نمی خواهید تعداد زیادی تیشرت خریداری کنید ، رنگ هایی را انتخاب کنید که همواره مد بوده و روی بورس هستند.رنگ های سفید ، مشکی ، قرمز ، آبی و طوسی از جمله رنگ هایی هستند که همیشه روی بورس هستند.

توجه به جنس تیشرت : بر اهمیت کیفیت پارچه تیشرت تأکید نمودیم. بدین منظور بهتر است تیشرت های نخ پنبه ای ، سوپر پنبه و …ر ا انتخاب کنید. این تیشرت ها برای هر فصلی مناسب هستند.

توجه به یقه تیشرت : تیشرت های یقه گرد بسیار راحت هستند. برای آقایانی که بالا تنه های لاغری دارند ، تیشرت های یقه گرد بسیار مناسب هستند. اما آقایانی که دوست دارند لاغرتر دیده شوند ، بهتر است تیشرت های یقه هفت بپوشند. بنابراین انتخاب اول آقایانی با بالا تنه درشت ، تیشرت های یقه هفت است. با توجه به راهنمای خرید تیشرت در سال 1402 ، می توانید تیشرت موردعلاقه خود را خریداری کنید.

توجه به برند تیشرت : اگر برندپوش و مارک پوش هستید ، باید به برند تیشرت توجه کنید. البته بی انصافی نکنید. بهترین برندها ، مارک های خارجی نیستند. بهتر است از تولیدات ایرانی حمایت کنید. بسیاری از تیشرت های ایرانی دارای کیفیت بسیار بالایی هستند.

توجه به دوخت تیشرت : نکته حائزاهمیت دیگر این است که تیشرت باید دوخت تمیز و باکیفیتی داشته باشد وگرنه پس از چندین بار تن زدن ، از بخش دوخت ها پاره می شود.

بیشتر بخوانید: خرید نیم تنه ورزشی زنانه

تیشرت سایز بپوشید

نکته مهمی که باید در ارائه راهنمای خرید تیشرت در سال 1402 خدمت شما عرض کنیم ، خرید تیشرت های سایز و اندازه شما است. تیشرتی مناسب شما است که درز شانه و بازوی آن کاملاً بر روی کتف شما که محل اتصال دست به شانه است ، بیفتد. در صورتی که تیشرت تنگ باشد ، این درز به طرف بالا می رود و در زیر بغل دچار احساس بدی خواهید شد.

چنانچه تیشرت بزرگ باشد ، درز شانه پایین تر افتاده و بر روی بازو می افتد. در این حالت انگار تیشرت بر تن شما گریه می کند. قد تیشرت باید با توجه به فاق شلوار انتخاب شود. بخش پایینی تیشرت بایستی کاملاً رو یا بالای خط کمر شلوار بیفتد. تیشرت های بلند به دلیل پوشاندن باسن ، شما را کوتاهتر نشان می دهند. تیشرت های بسیار کوتاه ، موجب دیده شدن کمر و باسن شما می شود.

راهنمای خرید تیشرت در سال 1402 : انتخاب تیشرت با توجه به فرم اندامتان

آقایان دارای چندین هیکل مثلثی ، مثلثی برعکس ، مستطیلی و ذوزنقه ای هستند. تیشرتی را انتخاب کنید که مناسب فرم بدن شما باشد و به قول معروف بر تن شما به خوبی بنشیند. اگر دارای اندام عضلانی و شکم سیکس پک هستید ، تیشرت های فیت و اندامی را بر تن کنید. در غیراینصورت باید به سراغ تیشرت های بگی بروید که مدل گشاد هستند و شکم و پهلوی بزرگ شما را خوب پوشش می دهند.

اگر تیشرت مناسبی انتخاب کنید ، از تماشای خود مقابل آیینه لذت می برید و از استایل خود احساس رضایت خواهید داشت. بنابراین در انتخاب تیشرت به فرم اندام خود توجه داشته باشید و واقع بینانه تصمیم گیری کنید.

قیمت ، آخرین نکته در راهنمای خرید تیشرت در سال 1402

دقت کنید که برخی از فروشگاه ها و مغازه ها از بی آگاهی افراد سوء استفاده نموده و تیشرت های بی کیفیت و با مارک های فیک را به قیمت های بالایی به آنها می فروشند. اگر برای یک تیشرت خوب و باکیفیت ، هزینه بالایی را پرداخت کنید ، ارزشمند است. اما باید توجه داشته باشید که تیشرت انتخابی ، دارای کیفیت موردنظر باشد.

اگر از فروشگاه های معتبر مانند فروشگاه ریبون به خرید تیشرت موردنظر خود اقدام کنید ، از بالا بودن کیفیت تیشرت و مناسب بودن قیمت آن ، اطمینان خواهید داشت. تنوع تیشرت های ریبون ، بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید: درباره پارچه کتان بیشتر بدانید !