راهنمای خرید لباس عید جذاب

همه شما می دانید که پوشیدن لباسی نو در نوروز، یک رسم قدیمی در ایران است. ایرانیان از دوران قدیم با پوشیدن لباس جدید، به استقبال بهار می روند. هر سال نیز مدل های مختلف لباس به بازار می آید. اما به راستی بهتر است که کدام مدل لباس را تهیه کنید؟ این مقاله، یک راهنمای خرید برای لباس عید جذاب است.

 
 

خرید لباس عید زنانه جذاب

برای بسیاری از شما، پیدا کردن لباس زنانه جذاب، برای عید کمی دشوار است. برخی از شما کل زمستان به دنبال لباسی مناسب هستید. لباسی که جذاب، زیبا و خوش ترکیب باشد. همچنین رنگ و طرح آن به چهره و سبک آرایش محبوب شما بیاید. پس اگر بدانید امسال چه لباس هایی مد است، می توانید لباس های مورد نظرتان را ساده تر پیدا کنید.

مانتو جلو باز با تیشرت فانتزی

یکی از جذاب ترین انواع لباس عید زنانه، به ویژه برای مهمانی های نوروز، مانتوهای جلو باز هستند. این مانتوها به حدی راحت هستند که حتی امروزه، بسیاری از شما بانوان، مانتو جلو بسته می خرید اما هنگام استفاده دکمه یا زیپ های آن را نمی بندید.

اینکه در زیر این مانتوها از چه لباسی استفاده کنید، به خودتان بستگی دارد. برخی از شما، مانتوهایی کمی رسمی تر می خرید. پس اگر در زیرش از یک تونیک ساده استفاده کنید، استایلی عالی خواهید داشت. اما اگر مانتوی شما حالت دخترانه دارد، می توانید یک تیشرت با طرح فانتزی را در زیر مانتوی جلوباز خود استفاده کنید.

برخی دخترها نیز در زیر مانتوی جلوباز خود، از نیم تنه استفاده می کنند. این ترکیب شاید کمی سلیقه ای باشد. اگر شما نیز از این استایل استفاده می کنید، در نظر داشته باشید که قد نیم تنه در ترکیب با مانتوی جلوبازِ بلند، نباید بیش از حد کوتاه باشد.

مانتو کتی و شلوار پارچه ای

در سال 1403، انواع مانتوهای کتی، جذاب ترین لباس عیدی است که می توانید تهیه کنید. شما می توانید طرح های بسیار شیک مانتو کتی را با شلوارهای پارچه ای یا بگی ست کنید.

اگر برای بهار به دنبال یک مانتو کتی مناسب هستید، از مدل های سبک و خنک بازار، یکی را انتخاب کنید. اما یک مانتوی کتی در هر فصلی قابل استفاده است پس می توانید همان را در پاییز نیز استفاده کنید. کافی است در زیرش به جای تیشرت ساده، یک بافت نازک بپوشید.

مانتو عروسکی و ساپورت

مانتوهای عروسکی که ویژه عید 1403 هستند، در میان دختران جوان از محبوبیت زیادی برخوردارند. این مانتوها کمی لش هستند و آستین خفاشی مانندی دارند. راحتی این نوع مانتوها و جذابیت مدل، آن ها را به یکی از محبوبترین مدل های مانتو تبدیل کرده است.

خرید لباس عید مردانه جذاب

آقایان نیز در عید باید لباس جدیدی بپوشند. یک لباس عید جذاب مردانه می تواند هر مدلی داشته باشد. اما اینکه چه لباسی استفاده کنید به موارد متعددی بستگی دارد. مانند بودجه خرید، رنگ پوست، مدلی که به صورت معمول می پوشید و غیره.

در اینجا برخی از انواع لباس مردانه، که در عید، ترند می شود را به شما معرفی می کنیم.

مشاهده کنید: لباس مردانه

کت و شلوار

شاید تصور کنید کمتر کسی از کت و شلوار مردانه در سال نو استفاده می کند. اما کت و شلوار، همچنان محبوب ترین لباس مردانه است که می توانید در نوروز از آن استفاده کنید.

برخی از شما دوست دارید در زیر کت و شلوار خود از جلیقه استفاده کنید و برخی بستن کراوات یا پاپیون را ترجیح می دهید. این اکسسوری ها، همه می توانند برای تکمیل تیپ شما مناسب باشند. اما باید بدانید کدام به چهره و تیپ بدن شما بیشتر می آید که همان را انتخاب کنید.

تیشرت و جین

تیشرت و شلوار جین، مرسوم ترین لباسی است که می توانید برای عید از آن استفاده کنید. این ترکیب سن و سال نمی شناسد و آقایان از سنین نوجوانی تا پیری از آن استفاده می کنند.

پیراهن مردانه و جین

ترکیب اسپرت دیگری که آقایان در ایام عید استفاده می کنند، ست پیراهن مردانه و شلوار جین است. در این ترکیب، استایل شما کژوال خواهد بود. این تیپ به ویژه برای دانشجویان و دانش آموزان مناسب است.

خرید لباس عید دخترانه جذاب

از آنجایی که دختربجه ها از سن کم به تیپ زدن و لباس زیبا پوشیدن علاقه پیدا می کنند، خرید لباس هایی مناسب برای آن ها نیز اهمیت زیادی دارد.

پیراهن دخترانه

می توان گفت برای دخترهای کم سن و سال، پیراهن دخترانه ساده، هنوز پر استفاده ترین لباس عید جذاب دخترانه است. یک پیراهن دخترانه زیبا، به تنهایی با کفش، جوراب و سایر اکسسوری ها ست می شود.

هنگام خرید پیراهن بچگانه دخترانه برای عید 1403، باید به این نکته توجه داشته باشید که مدل های پیراهن دخترانه پفی، کمی از مد افتاده است. پس بهتر است انواع پیراهن های میدی را برای آن ها تهیه کنید.

مشاهده کنید: لباس دخترانه

ست تیشرت و شلوار جین

اگر قرار است دختر شما لباسش را در مهمانی استفاده کند، می توانید یک ست تیشرت و جین راحت برایش تهیه کنید. این ست ویژه دخترهایی است که اولاً می خواهند لباس راحتی به تن کنند، دوماً به پوشیدن لباس های اسپرت و استایل کژوال علاقه زیادی دارند.

کت و دامن

کت و دامن های بامزه نیز می تواند یک لباس عید جذاب دخترانه باشد. انواع کت های سبک دخترانه با دامن های بالای زانو، برای دخترهای در سن و سال مختلف دوخته می شود. خصوصاً اگر دختربچه کم سن و سال است، یک کت و دامن شیک کوچک، می تواند برای او کاملاً مناسب باشد.

خرید لباس عید پسرانه جذاب

خرید لباس عید جذاب برای پسربچه ها نیز کار بسیار ساده ای است. از آنجایی که بیشتر پسربچه ها در این زمینه سخت گیری خاصی ندارند، شما می توانید مطابق سلیقه خودتان برای آن ها لباس تهیه کنید و از او، تنها تایید نهایی را بگیرید.

ست تیشرت و شلوارک

ست تیشرت و شلوارک پسرانه، مخصوص پسرهایی است که می دانید یک جا بند نمی شوند. اگر فرزند شما نیز این گونه است، برایش لباسی بخرید که جلوی دست و پایش را نگیرد و در آن احساس خوبی داشته باشد. تا بتواند بدون هیچ مشکلی بازیگوشی کند و از کودکی اش لذت ببرد.

کت و شلوار

کت و شلوار را برای پسربچه هایی تهیه کنید که کمی آرام تر هستند. با استفاده از یک کت و شلوار پسرانه شیک، می توانید استایلی فوق العاده برای او ایجاد کنید. البته اگر برای عید به دنبال یک لباس جذاب هستید، باید یک کت و شلوار سبک بهاره بخرید.

مشاهده کنید: لباس پسرانه