راهنمای خرید کتانی مناسب
راهنمای خرید کتانی مناسب

راهنمای خرید کتانی مناسب به شما کمک می کند که بهترین ، مقاوم ترین و زیباترین کفش برای پای خود را خریداری کنید.

کتانی ، کفشی ایده آل برای 4 فصل است. بنابراین داشتن یک یا چندین جفت کتانی زنانه یا مردانه، حتماً برای شما سودمند خواهد بود و در مواقع مختلف به کار شما خواهد آمد.

اهمیت داشتن کتونی باکیفیت و ایده آل

در راهنمای خرید کتانی مناسب ، نخست به این مسئله اشاره می کنیم که داشتن کتانی تا چه اندازه برای شما مفید و کاربردی خواهد بود. کتونی های موجود در بازار در مدل های مختلفی وجود داشته که هر یک مخصوص کاربردی خاص هستند. از کتونی های تنیس گرفته تا کتونی فوتبال ، پیاده روی ، اسکیت ، والیبال و بسکتبال و … هر یک برای دسته ای از افراد مورد استفاده قرار می گیرند.

برخی از انواع کتونی های موجود در بازار ، برای کاربرد ورزشی خاصی نیستند و برای استفاده معمولی هستند. با یک کتونی ایده آل می توانید فعالیت ها و تمرینات ورزشی خود را به خوبی انجام دهید. راندمان و بازدهی شما در زمان ورزش کردن با یک کفش کتونی باکیفیت و ایده آل ، چندین برابر خواهد شد. همچنین استفاده از کتونی باکیفیت و ایده آل برای فعالیت های روزمره موجب می شود که با مشکلات کمردرد ، پادرد و … مواجه نشوید.

بیشتر بخوانید: تیشرت ورزشی زنانه

دستورالعمل و راهنمای خرید کتانی مناسب

برای اینکه کتونی باکیفیت و ایده آلی را خریداری کنید ، باید به چندین دستورالعمل مهم توجه داشته باشید. زمانی که به منظور خرید کتونی به فروشگاه مراجعه می کنید ، از نحوه بررسی شما مشخص می شود که چقدر در خرید کتونی حرفه ای هستید. یک حرفه ای در زمان خرید کتونی به موارد زیر توجه دارد :

بررسی راحت بودن پا در کتونی

با کتونی چندین قدم راه بروید. اگر پای شما در کفش اذیت شده و در معرض فشار از جهات مختلف است ، باید به فکر تست کفش دیگری باشید. خواهشاً به استدلال فروشنده که اذعان می کند به مرور کفش جا باز می کند ، توجهی نداشته باشید. کفشی را خریداری کنید که از همان ابتدا مناسب پای شما باشد و پا را اذیت نکند. در خریدهای اینترنتی که از امکان تست کفش مطمئن هستید ، باید توجه ویژه ای به انتخاب سایز درست پای خود داشته باشید.

لژدار بودن کتونی : راهنمای خرید کتانی مناسب

اگر کفشی حداقل یک سانت لژ نداشته باشد ، بسیار ناراحت خواهد بود. زیرا فرد در این شرایط حس می کند به صورت پابرهنه بر روی زمین راه می رود. کفش هایی که تخت هستند و پاشنه ای ندارند ، اصلاً مناسب راه رفتن طولانی مدت نیستند و صرفاً تزئینی و مناسب راه رفتن در مسیرهای کوتاه هستند. البته منظورمان این نیست که کتونی پاشنه داشته باشد. همین که اندکی لژ کوتاه داشته باشد ، کفایت می کند.

بیشتر بخوانید: بهترین روش های ست کردن سویشرت مردانه

کتونی در غروب

خرید کتونی در غروب یا شب هنگام

نکته دیگری که در راهنمای خرید کتانی مناسب باید به آن اشاره کنیم ، زمان مناسب خرید کتونی است. اول روز اصلاً زمان مناسبی برای خرید کتونی نیست. چرا که حتماً پای شما در طول روز به تدریج ورم کرده و در هنگام غروب و یا شب به اندازه واقعی خود می رسد. اگر اول روز برای خرید کتونی تشریف ببرید ، حتماً پول خود را به هدر داده اید. زیرا این کفش برای شما کارایی نخواهد داشت. درنظر داشته باشید که پا قلب دوم است و باید به سلامت آن اهمیت دهید. بنابراین در زمان مناسب به خرید کفش باکیفیت اقدام کنید تا سلامت خود را در معرض خطر قرار ندهید.

مشاهده کنید: کتانی مردانه

انتخاب درست نوع و مدل کتونی : راهنمای خرید کتانی مناسب

گمان نکنید که هر کفش کتانی می تواند برای ورزش کردن مورداستفاده قرار بگیرد. برخی از کفش های کتونی صرفاً برای فعالیت های عادی و روزمره مناسب هستند و مناسب ورزش کردن نیستند. برای مثال برخی از کتونی هایی که لژ بسیار بلندی دارند برای ورزش مناسب نیستند. برخی از کتونی ها بسیار زیبا هستند و صرفاً برای پیک نیک و دورهمی و … مناسب هستند و مناسب کوهنوردی و فوتبال و … نیستند. بنابراین به انتخاب نوع و مدل کتونی باید اهمیت دهید و گمان نکنید که هر کتونی می تواند برای هر کاربردی مناسب باشد. اگر کتونی مناسبی را انتخاب کنید ، ضمن بهبود راندمان ورزشی خود می توانید در طولانی مدت از آن استفاده کنید.

تشخیص کتونی فیک و اورجینال

نحوه تشخیص کتونی فیک و اورجینال

در راهنمای خرید کتانی مناسب حتماً باید به اهمیت خرید کتونی های اصل و اورجینال اشاره کنیم. متأسفانه کتونی های فیک زیادی در بازار با قیمت های مختلف وجود دارند که اغلب آنها فاقد کیفیت لازم هستند و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی خراب می شوند. معمولاً مشخصات یک کتونی در بخش داخلی کتونی نوشته شده است. این مشخصات باید با مشخصاتی که بر روی جعبه کفش نوشته شده است ، یکسان باشد.

برای تشخیص درست کتونی اصل باید با خصوصیات و امتیازات مختلف آن کتونی موردنظر از قبل آشنایی داشته باشید و با بررسی کتونی به داشتن یا نداشتن این خصوصیات توجه کنید. اگر کتونی ، فاقد آن ویژگی ها بود حتماً فیک است.

لباس زنانه خرید و قیمت مشاهده

مشاهده جدیدترین انواع لباس زنانه

اگر قصد خرید کتونی در برند خاصی را دارید باید از قبل ظاهر آن را در سایت های اینترنتی مشاهده نموده و در زمان خرید کتونی ، ظاهر آن را با عکس دیده شده در نت تطابق دهید. در راهنمای خرید کتانی مناسب به این مسئله اشاره کنیم که برخی از کتونی ها فقط در یک یا چندین رنگ خاصی تولید می شوند. بنابراین اگر در بازار آن کتانی را در رنگ های دیگری دیدید ، اطمینان حاصل کنید که فیک و تقلبی است.

بررسی کیفیت دوخت تا حدی به تشخیص اصل یا فیک بودن ، کمک می کند. کتونی های اصل هیچ گاه ، کیفیت دوخت پایینی ندارند. با کمی دقت و وارسی کتونی می توان موردی را مشاهده نمود که نشان از فیک بودن کتونی باشد.

اگر کتونی موردنظر خود را از فروشگاه های معتبر مانند فروشگاه اینترنتی ریبون خریداری کنید ، تا حدی از اصل بودن کتونی اطمینان خاطر خواهید بود. زیرا فروشگاه های مجرب هرگز به فروش کتونی های بی کیفیت و تقلبی اقدام نکرده و اعتبار خود را زیر سؤال نمی برند.

بیشتر بخوانید: 10 نکته کاربردی برای جذابیت استایل پاییزی آقایان