خرید کت شلوار زنانه
راهنمای خرید کت شلوار زنانه

خرید کت شلوار زنانه باید با درنظر گرفتن موارد مهمی صورت بگیرد تا کت – شلوار خریداری شده کاملاً برازنده شما باشد.

کت – شلوار زنانه ، یکی از لباس های دوست داشتنی بانوان است که در مکان های مختلفی قابل استفاده می باشد. این لباس با وجود تمام زیبایی ها و جذابیت هایی که دارد ، باید به درستی انتخاب شود تا در تن شما زیبا و شیک شود.

اگر شما یک کت شلوار بسیار شیک را بدون درنظر گرفتن موارد مهمی ، خریداری کنید ممکن است بر تن شما اصلاً زیبا نباشد و استایل شما را زشت و بدریخت کند. اطلاعاتی که در ادامه ارائه می شود به شما برای انتخاب کت شلوار شیک و ایده آلتان کمک می کند.
کت شلوار زنانه با استایل پیکی بلایندرز

انواع کت شلوارهای مخصوص بانوان

اولین مسئله ای که باید در رابطه با خرید کت شلوار زنانه بدانید ، این است که چه نوع کت شلواری را بخرید. بنابراین باید با انواع کت شلوارهای مخصوص بانوان آشنا شوید :

کت شلوار مجلسی : این کت شلوارها بسیار پرفروش هستند و اغلب خانم ها برای مهمانی ها و مراسمات خود به سراغ آن می روند. کت شلوارهای مجلسی دارای طرح گلدوزی ، ملیله دوزی ، سوزن دوزی و … هستند. این کت شلوارها ، خود در چندین نوع شامل کلاسیک و جذب و آزاد و … وجود دارند که هر یک به نحوی زیبا هستند.

کت شلوار رسمی : دیگر کت شلوار پرفروش ، کت شلوار رسمی می باشد که معمولاً به صورت تک رنگ و ساده است. این کت شلوار در محیط های مختلفی مانند مراسمات رسمی ، مراسمات نیمه رسمی و محل کار ، قرار ملاقات ها و … کاربرد دارد. آمار خرید کت شلوار زنانه از نوع رسمی نشان می دهد که این کت شلوارها بسیار پرکاربرد هستند.

محصول پیشنهادی: پالتو، بارانی و کاپشن زنانه

جسیکا جانگ در کت و شلوار

کت شلوار زنانه مخصوص مهمانی : این کت شلوارها ویژه مهمانی ها طراحی و دوخته می شوند و راحت تر از کت شلوارهای رسمی و مجلسی هستند. این کت شلوارها معمولاً از جنس لینن و کتان هستند و بسیار شیک و زیبا هستند.

کت شلوار اسپرت : یکی دیگر از انواع کت شلوارها ، کت شلوار اسپرت می باشد که به صورت چهارخونه یا مارک دار هستند. این کت شلوارها برای استایل کژوال بسیار مناسب هستند و در مکان های مختلفی مورداستفاده قرار می گیرند.

ست کت شلوار – جلیقه یا شومیز : برخی از کت شلوارهای امروزی موجود در بازار به صورت ست کت شلوار به همراه جلیقه یا شومیز می باشند که بسیار شیک و زیبا هستند.

کت و شلوار قرمز

نکات مهم برای خرید کت شلوار زنانه

اگر می خواهید انتخاب مناسبی داشته باشید و با پوشیدن کت شلوار از استایل خود مقابل آیینه لذت ببرید ، به نکات زیر توجه داشته باشید :

– جنس کت شلوار از جنبه های مختلفی حائزاهمیت است. بنابراین خوب بودن جنس کت شلوار فقط معرف طول عمر و مقاومت آن نیست ، بلکه به معنای خوش نشستن آن بر تن است. کت شلوارهایی با جنس خوب که ضخامت آن متناسب با فصل مورداستفاده باشد را خریداری کنید.

– با توجه به استایل خود به انتخاب مدل کت شلوار توجه بسیار زیادی داشته باشید. کت شلواری را خریداری کنید که مدل آن قدیمی نباشد.

کت شلوار طوسی

– رنگ کت شلوار ، نکته مهم دیگری است که باید در زمان خرید کت شلوار زنانه موردتوجه قرار بگیرد. برای انتخاب رنگ به چاقی یا لاغری و رنگ پوست خود توجه داشته باشید. بانوان چاق حتماً کت شلوارهای تیره مانند مشکی و سورمه ای را انتخاب کنند. بانوان سبزه نباید کت شلوارهایی به رنگ سفید و بنفش و … که با پوست آنها تناسب ندارد را انتخاب کنند.

– انتخاب سایز درست کت شلوار اهمیت زیادی دارد. کت شلوار نباید خیلی جذب و یا آزاد باشد. زیرا در این حالت حتماً بد روی تن نشسته و استایل شما را زشت می کند.

محصول پیشنهادی: کاپشن مردانه

بهترین جنس برای کت شلوار خانم ها

بهترین جنس برای کت شلوار خانم ها

جنس کت شلوار ، اهمیت زیادی دارد و در زمان خرید کت شلوار زنانه باید مورد توجه قرار بگیرد. جنس کت شلوار باید با توجه به عواملی مانند فصل ، موقعیت موردنظر ، فرم اندام شما و … انتخاب شود. اغلب کت شلوارهای زنانه موجود در بازار از نوع فاستون ، نخی ، بلیزر و … می باشند. دقت کنید که کت شلوارهای براق و کت شلوارهایی با طرح های شلوغ ، مدتهاست که از مد افتاده اند. بهترین جنس کت شلوار ، کرپ می باشد. البته تنوع جنس کت شلوارهای موجود در بازار بسیار زیاد است و ممکن است بتوانید کت شلوارهایی با جنس بهتر از کرپ هم خریداری کنید.

اما واتسون در کت و شلوار

خرید کت شلوار زنانه با توجه به فرم اندام

خانم هایی با اندام مستطیلی : کت شلوارهای کمر کرستی برای این دسته از خانم ها بسیار مناسب است. اگر کت شلوار این دسته از خانم ها دارای پارچه گیپور باشد ، بهتر است.

خانم هایی با اندام گلابی شکل : خانم هایی با اندام گلابی شکل نباید کت شلوارهایی را انتخاب کنند که کت آنها روی باسن قرار می گیرد ، زیرا باسن آنها بزرگتر به چشم می آید. کت هایی که دارای لبه های بزرگی هستند ، بسیار مناسب این خانم ها هستند.

خانم هایی با اندام سیبی : این دسته از خانم ها باید کت شلوارهایی را خریداری کنند که پارچه های نرم و ظریف و به اصطلاح لخت داشته باشند. کت هایی که کمی بر روی باسن قرار می گیرد ، برای این دسته از خانم ها بهتر است.

محصول پیشنهادی: پولوشرت مردانه

 تیپ آسیایی کت شلوار زنانه اپل دار

خانم هایی با اندام مثلثی برعکس : بانوانی با اندام مثلثی در زمان خرید کت شلوار زنانه باید کت شلوارهای اپل دار را انتخاب کنند. در کل این دسته از بانوان برای انتخاب کت شلوار ، کار دشواری دارند.

خانم های قد بلند : بانوان قدبلند بهتر است کت های اندک بلند را انتخاب کنند که دکمه های زیادی نداشته باشند. کت های آستین بلند بهترین گزینه برای آنها است.

خانم های قد کوتاه : بانوان قد کوتاه باید کت شلوارهای تک رنگ را انتخاب کنند. اگر این کت شلوارها دارای راه راه عمودی باشند ، آنها را کشیده تر نشان می دهد. کت هایی که دکمه اول آنها در فاصله پایین تری قرار دارد ، انتخاب بهتری می باشد. لذا در زمان خرید کت شلوار زنانه ، به این نکته توجه کنید.

بیشتر بخوانید: تفاوت ترنچ کت و پافر چیست ؟